Skoči na vsebino

Fizika


markop

Recommended Posts

  • Odgovori 105
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Marko, tebe bi mogli v enem elitnem Audijevem oddelku za dirke 24 ur zaposlit. Tam bi inženirje uničeval s tvojimi vprašanji. Posledično bi verjetno odkrili kakšno noro uporabno stvar.  

Pa sej enako pravijo za AC... Da jim engine realne podatke pretvori v fiziko. Enostavno vseh podatkov ne moreš dobit od proizvajalca in tuki vsi začneje fejkat. zato hoče Stefano "poenostavit" model g

Zanimivo je ja. Vsi pametni sam ben neč neve. Pa iz špila u špil drgač... glede na to, da so to vrhunske simulacije, sploh nebi smelo bit razlik. Simulacija realne fizike je lahko samo ena. V e

Tud mene

Just now, sarabwt said:

temperatura asfalta in temperatura gum imata zelo malo skupnega... mogoče 5°C povprečne temperature gume za delto 50°C asfalta. če je asfalt preveč ugret se mo baje zmanjša koeficient trenja (ne me uzet za besedo, ker sm vidu tolko različnih virov, da nevem več kaj naj si mislim...), torej bolj kot je asfalt topel manj gripa bi moglo bit. Ali upošteva oboje ali ne ve samo Kunos in se raje obrni a uradni support forum za taka vprašanja ;)

Tud mene zanima kako temperatura asfalta vpliva na torni količnik asfalta.

 Sklepam, da ima asfalt idealno temperaturno območje, tako kot guma (Temperaturo pri kateri ima najvišji torni količnik)... Vprašanje pa je, če je možno držati gumo v svojem delovnem območju (da se ne pregreje) pri taki (me res zanima kakšni :D ) temperaturi asfalta.

Ideal bi torej bila temperatura asfalta, pri kateri guma zaradi trenja+toplote, ki jo odda asfalt, drži delavno temperaturo in se ne pregreva (?). Razen, če je vpliv temperature asfalta na torni količnik asfalta večji faktor tukaj...

Tuki je skor tolk spremenljivk, kot je faktorjev, tak da mislim da neko posploševanje ni možno, se bom pa mal bolj poglobil v to temo.

Link to post
10 minutes ago, terga said:

Tuki je skor tolk spremenljivk, kot je faktorjev, tak da mislim da neko posploševanje ni možno, se bom pa mal bolj poglobil v to temo.

Tudi z vidika AC če se da.... :)

Link to post
31 minutes ago, terga said:

Tud mene

Tud mene zanima kako temperatura asfalta vpliva na torni količnik asfalta.

 Sklepam, da ima asfalt idealno temperaturno območje, tako kot guma (Temperaturo pri kateri ima najvišji torni količnik)... Vprašanje pa je, če je možno držati gumo v svojem delovnem območju (da se ne pregreje) pri taki (me res zanima kakšni :D ) temperaturi asfalta.

Ideal bi torej bila temperatura asfalta, pri kateri guma zaradi trenja+toplote, ki jo odda asfalt, drži delavno temperaturo in se ne pregreva (?). Razen, če je vpliv temperature asfalta na torni količnik asfalta večji faktor tukaj...

Tuki je skor tolk spremenljivk, kot je faktorjev, tak da mislim da neko posploševanje ni možno, se bom pa mal bolj poglobil v to temo.

in zato so ble izumljeni različni tipi gum. Proizvajalec lahko naredi gumo, ki funkcionira optimalno na -10°C če hoče. Kako? Magic :D Zrak je največji faktor pri temperaturi, ker jo hladi. Trenje jo greje. Temperatura asfalta je zanemarljiva v realnih okoliščinah. 

Tuki se ne da posploševat ničesar, ker je od same gume odvisno... nevem kolko ljudi ve, da ne smeš mehkih gum na mrzlem vozit, ker se segreje samo površina, jedro pa ostane mrzlo, kar povsem ubije gumo. In to je samo en primer, ki kaže kompleksnost te teme.

Aja, na 24h dirkah pravjo inžiniri, da so avti ponoči hitrejši in imajo več oprijema, ker se temperature spustijo (mrzu zrak = moar power in boljši oprijem očitno...)

Link to post

Kako maš nastavljen avto določa kje rabš met temp asfalta in obratno. Recmo nek setup rab 50° da shajca gume alpa sam 20°. Priporočam tyre temp widget za temp površine gum. Tm tud za vsake gume da optimalne temp. Sam niso updejtal vrednosti že pol leta, ker kunos ne izda novih vrednosti. 

Link to post
Just now, MarkoP said:

Kakor jaz razumem AC določi temepraturo ko starta session in je pol konstantna. Tako temp ozracja kot asfalta. Nikjer nisem zasledil drugače.

hahaha sej tud Aris je tko reku xD in nism opazu da bi se dinamično spreminjala :D Murn kolk si ti ziher glede tega? :P

Link to post
pred 5 minutami, Matjaž Murn je napisal:

Ja, v AC :) Ne vem sicer kako je v SP, ampak na dedicated serverju se temperatura spreminja ...

Torej se spreminja,ampak se spreminja po celotnem dirkališču konstantno,kajne? Kaj lahko določiš kako oz za koliko se bo temp. spreminjala? Ali je to samo recimo +/- 10°C? Vem,da se da nekaj nastavljati glede spreminjanja,samo mi ni najbolj jasno vse skupaj.

Link to post
pred 1 minuto, sarabwt je napisal:

hahaha sej tud Aris je tko reku xD in nism opazu da bi se dinamično spreminjala :D Murn kolk si ti ziher glede tega? :P

Evo ravno to sem mislil,ker sem 1x gledal nek video,kjer je govoril o tem. Razen,če so sedaj kaj spreminjali,ker že kar nekaj časa nisem zagnal AC serverja.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...