Skoči na vsebino

Fizika


markop

Recommended Posts

No mazda mx je tak avto v iracingu ko je bol cestn pričakuješ mal več lufta za lovit, sploh ker je za začetnike, poglej kak se ga v AC drifta, pa če primerjaš z videji na youtubu kako ga driftajo in lovijo pol vidiš da v iracingu ne štima neki. 

Link to post
  • Odgovori 105
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Marko, tebe bi mogli v enem elitnem Audijevem oddelku za dirke 24 ur zaposlit. Tam bi inženirje uničeval s tvojimi vprašanji. Posledično bi verjetno odkrili kakšno noro uporabno stvar.  

Pa sej enako pravijo za AC... Da jim engine realne podatke pretvori v fiziko. Enostavno vseh podatkov ne moreš dobit od proizvajalca in tuki vsi začneje fejkat. zato hoče Stefano "poenostavit" model g

Zanimivo je ja. Vsi pametni sam ben neč neve. Pa iz špila u špil drgač... glede na to, da so to vrhunske simulacije, sploh nebi smelo bit razlik. Simulacija realne fizike je lahko samo ena. V e

Ja to je res. O RL nimamo kej dosti govorit.

Samo, vsi avti imajo pri zdrsu v AC več gripa, kot pri IR. V IR zdrs pomeni 90% zid ali trava (enkrat ko si v IR na travi pa so tvoje možnosti majhne da preprečis zid). Tu je razlika med obema, negleda na RL.

@Mitja Bonča: Daj nehi no. Ne mi prodajat bučke. Pribil si ves razjarjen. Sicer si pol vse skupaj v celofan zavil. Minus ja. Še točke naj si bi prislužil. Škoda. Pa nehajva s tem. Pls.

Link to post

Evo ravno to. Ko zdrsne je totalna razlika. Tu se pa strinjam v nulo. Če govorimo o simulaciji naj bi bile obe podobne, a ne ? Različne od RL, to razumem, vendar podobne. Sicer Mitja pravi, da ni tako. 

Ni tako. Če so različne od RL, potem je ena lahko različna v eno, druga v drugo smer.

Link to post

Rad bi slišal mnenje kakšnega profija, po možnosti koga, ki vozi tudi v RL. 

 

Zakaj so torej takšne razlike !? Kaj pravite tisti, ki vozite oboje ali pa tisti, ki vozite še RL po vrhu vsega.

 

A ni Marko tole vprašal?

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to post

Lej, en simracer iz Team Redline, ki je treniral Maxa Verstappena, je reku, da so avti v AC preveč popustljivi, ampak v iR pa premalo. V iR nimaš občutka gripa, v AC pa lahko loviš česar se ne "da". Kaj se da in kaj ne, je zelo subjektivno, ker v resnici vplivajo G-sile nate in vse ostalo kar pride zraven. Da rečeš da bi se mogli podobno vozit kaže, da nimaš pojma kako delajo simulacije. Kadar guma ima grip, je vse enostavno, ker za to obstaja dokumentacija, ampak kadar guma zgubi grip, ni nobene dokumentacije, kaj se dogaja in je vse samo približek in filing kaj se zgodi. Ena je en ekstrem, druga pa drugi. Vozi kar ti paše in sploh nima veze kaj je bolj "realno"

Link to post

Sm že na RD nekaj ugotovil, ko se stalno pričkajo pcars vs. ac vs. iracing vs. gsce vs. bogsigavedi... V realnosti recimo vozniki polovijo 4/10 spinov, v simulaciji jih mi polovimo 8/10. A to pomeni, da je simulacija slaba? Ne, samo mi nismo prisiljeni vzdrževat 250 km/h, kjer se tresejo oči, si prešvican, utrujen, v kabini vroče 50°C, fizično se matraš z rokami in te bolijo, hrbet boli, in tako dalje. Nikoli ne bo isto. Sprijaznite se. Lahko narediš še pa še simulacijo, nikoli nebo "the real feel". Sploh pa ne zadeve, ki so za PC po 50€.

Jaz sm tud špilal ArmA2 z realističnimi modi in još pa še, kjer smo najprej 1 uro poslušali briefing za misijo in jo potem 2, 3 urce odigravali. A je simulacija? Šekr, samo me ni nikol ni pozeblo po hrbtu ko sm se vlegu u mlakužo v igri, in tudi po pol kilometra pretečenga terena z 40 kilami opreme se je utrujal in onesvestil le moj karakter v igri, jaz ne.

Za najboljši realizm našparajte denarje v resnici in pojdite furat neko amatersko zadevo, pa je rešeno.

Link to post

Gregor Huttu je sprobu RL formulo iz iracing kulkr vem na eni izmed progi in je povedal samo da ima iracing premalo gripa v igri. :D

ja, ampak je bil daleč od kakšne meje, ker virtual in real life pač ne moreš enačiti. Niti no bil fizično spodoben, in vprašanje koliko velika jajca je imel, da bi ga zares žgal. V RL je pač mnogo več faktorjev in ker se nobeden ni rodil pameten, je zadevo potrebno natrenirati. To krepko vem iz lastnih izkušenj!

@alkoro: tudi AC ima sedaj dosti boljši model gume in prav tako jih hitro pregreješ, da je v trenutku stvar nevozna, bi rekel, da je prav malce pretirano.

@skopusnik: evo, zakaj je takšna razlika med Cliotom Cup 3 in 4?

Pomoje zato, ker je 4ka dosti bolj doterana in drži dokler drži. Ko spusti spusti. Čeprav je spet mnogo odvisno od nastavitev. Imam prav?

Uredil - Mitja Bonča
Link to post

Sam lahko povem le to, da ko sem svojo Typer-ko gonil po dirkališču in potem v AC-ju vozil nek podoben avto je bil občutek zelo podoben. Je pa težko to sedaj opisati, treba se je odpeljati na dirkališče in zadevo osebno potestirati. Presenečeni pa boste, kako vas po kabini lahko razmeče že hitrosti tam okoli 40 km/h, če niste pravilno privezani in nimate pravega položaja za volanom. Tako, da ja so simulacije še vedno le približek realnosti. Še najbolj se jim približajo v sami fiziki vožnje, medtem ko ostalega žal ali na srečo še ne morejo prikazati.

Link to post

Lej, en simracer iz Team Redline, ki je treniral Maxa Verstappena, je reku, da so avti v AC preveč popustljivi, ampak v iR pa premalo. V iR nimaš občutka gripa, v AC pa lahko loviš česar se ne "da". Kaj se da in kaj ne, je zelo subjektivno, ker v resnici vplivajo G-sile nate in vse ostalo kar pride zraven. Da rečeš da bi se mogli podobno vozit kaže, da nimaš pojma kako delajo simulacije. Kadar guma ima grip, je vse enostavno, ker za to obstaja dokumentacija, ampak kadar guma zgubi grip, ni nobene dokumentacije, kaj se dogaja in je vse samo približek in filing kaj se zgodi. Ena je en ekstrem, druga pa drugi. Vozi kar ti paše in sploh nima veze kaj je bolj "realno"

Blaž, malo sem razmišljal o tvojem postu in se ne morem povsem strinjati s tabo. Razloga sta dva. Eden je popolnoma subjektiven drugi pa je merljiv in objektiven.

Pa začniva pri subjektivnem razlogu, ki je malček bolj enostaven. Torej IR je nastal pred AC in se med tem tudi razvijal. Povsem jasno je, da je Kunos dobro preučil vse relevantne simulacije preden se je lotil dela. Matematika, fizika, numerične metode in modeliranje na stran - Kunos, kot vsi ostali, dobro vedo kako naj bi se avto obnašal v vseh pogojih. Jasno imajo tudi prave voznike, ki vse skupaj stestirajo. Kljub vsemu je končni rezultat precej različen predvsem v delu, ki se nanaša na izgubo gripa. In Kunos se tega dobro zaveda, saj smatra da je tako obnašnje avta pravilno. Po drugi strani tudi IR gleda kaj dela konkurenca in jasno tudi oni opazijo neke razlike. Še vedno pa stojijo vsak na svojem bregu in trdijo, da se njihov avto obnaša skladno z realnostjo, saj tudi kdaj kej vozijo po programiranju. Kdo ima prav ? Ne vem. Vem le, da je razlika očitna in zelo vpliva na vožnjo tik preden avto postane nestabilen. Lahko, da ga je vsak pihnil v svojo smer.

Pa greva tam kjer se zadeve da merit. Torej IR izdeluje natančne modele avtov, asfalta, temperature in še N drugih parametrov. Bistvo modeliranja pa je, da je končni rezultat karseda podoben realnosti. Tudi, ko avto zgublja grip imajo podatke ne skrbi, točno vedo kako se obanša guma, šasija, podvozje... Seveda se od interpolacije prehaja v ekstrapolocaijo pri izračunih, vendar, če so fizikalni modeli realni bi morala tudi ekstrapolacija vsaj v začetni fazi dati iste rezultate. Pa temu ni tako. IR in AC se takoj na začetku zdrsa za moje pojme obnašata povsem drugače. Imajo pri AC in IR drugačne fizikalne modele ? Najbrž. Vendar še vedno vsak z argumenti stoji za svojim.

Rezultat je, da je za povprečno dober rezultat AC bistveno bolj popustljiv pri napakah. Bremzaš lahko bistveno kasneje kot pri IR in bistveno overridaš avto v ovinek pa boš povprečno še vedno kar hiter. In tukaj nekaj ne štima. Ne vem pa kje. Lahko da pri IR lahko da pri AC. Najbrž vsak v svoj stran in zato je rezultat tako različen. In tu nima veze koliko imam ne jaz ne ti pojma o simulacijah in o modeliranju. Če govorimo o simulaciji pa po definiciji govorimo o približku realnosti. Sicer se gremo raje Need for speed pa je.

In ravno to me je zanimalo. Če tudi drugi, ki bvozite oboje opazite te razlike in če si jih razlagate ? @sarabwt ti voziš IR ?

 

Link to post

Ne, ne vozim, ampak proju, ki je vozil formulo 3 pa zaupam. In ja, ima vezo kako kaj funkcionira. Ko guma zgubi oprijem ni nobenega znanstenega podatka/enačbe, ki bi bila pravilna, zato so simulacije tako različne v tem delu. To, da ko ti avto malo zdrsne in zletiš v pesek, je 0% realnosti (kje je užitek vožnje, če ti je vsak zdrs gume velik moment?). Vsaj v GT3 avtih se da lovit kar hude slajde, pa še assiste maš, da ti pomagajo. V5 tire model je manj popustljuv, kot je bil prejšnji, tako da je AC pomojem bližje. pa nehimo zdej s tem, ker je vseeno...

Uredil - sarabwt
Link to post

Jaz ne zaupam nobenemu od teh voznikov, ki hvalijo raznorazne simulacije in ne-simulacije. 

Koliko ljudi je vozilo že DTM2014 od RRRE, koliko voznikov je furalo AC, koliko jih je furalo iR. In vsi pravijo, da se te simulacije obnašajo skoraj enako kot v realnosti. 

Jaz BMWja M235i niti približno ne morem primerjat s tem, ki je v AC. Sicer ga nisem vozil na dirkališču (pa tudi ni bil M235i Racing) in na limitu - ampak primerjava realnosti in Assetto Corse je preprosto nemogoča. V realnosti imaš vse sile, ki delujejo na tvoje telo, periferni vid, itd. Ob zdrsu koles včasih ne čutiš nikjer ničesar, ampak vidiš kam so kolesa obrnjena in kam bi avto moral iti in skozi gibanje avta vidiš, da ne gre tam, kamor bi pričakoval. V igri se zanašaš po večini na tisti mali ekran, nekaj pofejkanega FFBja in čisto nerealističen zvok (od kdaj v avtu tok cvilijo gume - kot da so 10 let stare Eskimo S3 gor).

Link to post

Jaz ne zaupam nobenemu od teh voznikov, ki hvalijo raznorazne simulacije in ne-simulacije. 

Koliko ljudi je vozilo že DTM2014 od RRRE, koliko voznikov je furalo AC, koliko jih je furalo iR. In vsi pravijo, da se te simulacije obnašajo skoraj enako kot v realnosti. 

Jaz BMWja M235i niti približno ne morem primerjat s tem, ki je v AC. Sicer ga nisem vozil na dirkališču (pa tudi ni bil M235i Racing) in na limitu - ampak primerjava realnosti in Assetto Corse je preprosto nemogoča. V realnosti imaš vse sile, ki delujejo na tvoje telo, periferni vid, itd. Ob zdrsu koles včasih ne čutiš nikjer ničesar, ampak vidiš kam so kolesa obrnjena in kam bi avto moral iti in skozi gibanje avta vidiš, da ne gre tam, kamor bi pričakoval. V igri se zanašaš po večini na tisti mali ekran, nekaj pofejkanega FFBja in čisto nerealističen zvok (od kdaj v avtu tok cvilijo gume - kot da so 10 let stare Eskimo S3 gor).

to za gume si lahko nastaviš v optionih v igrci, kdaj ti začnejo škripat :)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...