markop 702 Napisano October 20, 2015 Avtor Share Napisano October 20, 2015 Jaz ne zaupam nobenemu od teh voznikov, ki hvalijo raznorazne simulacije in ne-simulacije. Koliko ljudi je vozilo že DTM2014 od RRRE, koliko voznikov je furalo AC, koliko jih je furalo iR. In vsi pravijo, da se te simulacije obnašajo skoraj enako kot v realnosti. Jaz BMWja M235i niti približno ne morem primerjat s tem, ki je v AC. Sicer ga nisem vozil na dirkališču (pa tudi ni bil M235i Racing) in na limitu - ampak primerjava realnosti in Assetto Corse je preprosto nemogoča. V realnosti imaš vse sile, ki delujejo na tvoje telo, periferni vid, itd. Ob zdrsu koles včasih ne čutiš nikjer ničesar, ampak vidiš kam so kolesa obrnjena in kam bi avto moral iti in skozi gibanje avta vidiš, da ne gre tam, kamor bi pričakoval. V igri se zanašaš po večini na tisti mali ekran, nekaj pofejkanega FFBja in čisto nerealističen zvok (od kdaj v avtu tok cvilijo gume - kot da so 10 let stare Eskimo S3 gor).Ja, res težko. Pri IR je tudi cel kup RL voznikov, ki pravijo da je to to. Na zadnje je bil objavljen posnetek tistega, ki je vozil po šlajfi in bil ves navdušen kako realno je vse razen G sil. Drugo pa točno tako kot mora bit. Go figure.Gume pa res cvilijo. Na srečo obstaja slider, da se jih utiša. Menda so v 1.3 ta zvok precej ojačali, vsaj Štefko tako pravi. Vidiš zopet razlika z IR. Tam svetujejo, da se motor utiša, da bi bilje slišal gume in s tem razumel kaj se dogaja. Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano October 20, 2015 Share Napisano October 20, 2015 (urejeno) Ne gledat official voznikov. Jst govorim za nekoga, ki ni pod nobeno pogodbo/obveznostjo z iRacingom ali pa AC (Atze Kerkhof). Uredil October 20, 2015 - sarabwt Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano October 20, 2015 Share Napisano October 20, 2015 Jaz sem fural zelo na limitu alfa romeo štiriperesno deteljo in lahko rečem,da je ta v AC zelo,zelo natančno simulirana,sploh,ko sem fural AC z OR je bil filing res enak,le da nisem čutil pospeškov. Je pa res,da je bila ta v RL še čipirana in je imela dosti boljše pospeške,ampak zdrs gume je bil zares podoben temu v igri. No zvok motorja je edino,kar ni v igri ravno 1A. Citiraj Link to post
Arne Dopudja 726 Napisano October 20, 2015 Share Napisano October 20, 2015 Konec koncev so to računalniške igre. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano October 20, 2015 Avtor Share Napisano October 20, 2015 Konec koncev so to računalniške igre. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano October 20, 2015 Share Napisano October 20, 2015 Konec koncev so to računalniške igre. Kjer se da tud kej pocheatat a ne... Citiraj Link to post
Arne Dopudja 726 Napisano October 20, 2015 Share Napisano October 20, 2015 Preveč ni za razglabljat. Namen je podoben kot NFS, samo ciljna publika je drugačna. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 4, 2016 Avtor Share Napisano January 4, 2016 Mi lahko kdo ki zadevo ovlada razloži razmerje med temperaturo asfalta in gripom ? Jaz zadevo razumem, da bi prevelike temperature utegnile zmanjšat grip, ker se gume pregrejejo. Premajhna temperatura pa jih zna spravit z optimalnega območja s spodnje strani. Je to tako ? AC to upošteva ali je grip definiran samo z grip levelom ? Osebno mislim, da upošteva oboje, torej nastavljen grip level in temperaturo asfalta, ki pa je posledica temperture zraka in vremena (sonce, oblačno, megla). Lahko kdo potrdi ? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 Kako dejansko deluje v AC ne vem - niti ne vem, če je Kunos kdaj to pojasnil v detajle. Naj bi delovalo nekako tako, kot si zgoraj razložil - s tem, da upošteva temperaturo gum in grip level. Temperatura asfalta vpliva na temperaturo gum - ne vem, če direktno vpliva na grip. Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 4 minutes ago, MarkoP said: Mi lahko kdo ki zadevo ovlada razloži razmerje med temperaturo asfalta in gripom ? Jaz zadevo razumem, da bi prevelike temperature utegnile zmanjšat grip, ker se gume pregrejejo. Premajhna temperatura pa jih zna spravit z optimalnega območja s spodnje strani. Je to tako ? AC to upošteva ali je grip definiran samo z grip levelom ? Osebno mislim, da upošteva oboje, torej nastavljen grip level in temperaturo asfalta, ki pa je posledica temperture zraka in vremena (sonce, oblačno, megla). Lahko kdo potrdi ? temperatura asfalta in temperatura gum imata zelo malo skupnega... mogoče 5°C povprečne temperature gume za delto 50°C asfalta. če je asfalt preveč ugret se mo baje zmanjša koeficient trenja (ne me uzet za besedo, ker sm vidu tolko različnih virov, da nevem več kaj naj si mislim...), torej bolj kot je asfalt topel manj gripa bi moglo bit. Ali upošteva oboje ali ne ve samo Kunos in se raje obrni a uradni support forum za taka vprašanja Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 4, 2016 Avtor Share Napisano January 4, 2016 (urejeno) Ko smo imeli dirko v Silverstone se spomenm, da je bila pri isti zunanji temperaturi razlika v gripu, če je bila megla ali pa jasno vreme. S tega sem sklepal, da je vzrok temperatura asfalta in da Kunos to upošteva. Iz motoGP vem, da vsi bemtijo, da gume ne zdržijo in da ni gripa, ko so temperature visoke in sončno vreme. @sarabwt: V AC je ravno obratno se mi zdi. Bolj kot je asfalt mrzel, manj je gripa oz tako se zdi. Po moje obstaja neko optimalno območje. Na Kunos pa res nisem pomislil pisat. Mogoče pa le. Uredil January 4, 2016 - MarkoP Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 Verjetno je neko območje kjer se spet obrne. Ni nižja temperatura vedno boljša. Ker potem bi pozimi bil grip najboljši, samo gume bi bilo malo težje segret. 1 Citiraj Link to post
hollow 18 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 (urejeno) Takole bo pravilno: višja temperatura asfalta = boljši oprijem = večja obraba pnevmatik Lp! Uredil January 4, 2016 - hollow Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 Ne bo povsem pravilno. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 Verjetno hollow izrek velja do neke temp. asfalta, po tem pa se zadeva obrne, ampak je graf gripa po tem po logiki bolj strm. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.