Skoči na vsebino

Fizika


markop

Recommended Posts

Rad bi slišal mnenje kakšnega profija, po možnosti koga, ki vozi tudi v RL. Pa bodimo konstruktivni prosim.Brez plujvanja. Ceno IR pustite na stran.

Gre se za to, da naj bi bile IR in AC obe simulaciji z veliko začetnico. Ena in druga pa zahtevata povsem drugačen stil vožnje za biti hiter. IR zahteva čiste linije, brez drifta. Vstop v ovinek mora biti izredno natančen, da bi lahko bil karseda čimprej na plinu pri izhodu. Zadek je zelo težko ulovit enkrat, ko gre po svoje. Sploh tale RUF RT12 se povsem drugače pelje v IR in AC. v IR je to avto, ki ne oprosti nič. Napaka pomeni zid oz. spin. V AC je zadek tudi živahen, vendar se ga da obvaldat, predvsem se pa da loviti zadek. Dva povsem različna avta, če ju voziš v IR in v AC.

Odrsavanje pri izhodu iz ovinka pri IR pomeni izgubo, ki se šteje v sekundah. Pri AC to ni tako izrazito.

Understeer je pri AC nekako obvladljiv. Če prideš prehitro v ovinkek imaš še možnosti kej popravit. Seveda izgubiš čas, vendar se da. V IR končaš v travi praviloma, če pa že ne se izguba zopet šteje v sekundah.

Zakaj so torej takšne razlike !? Kaj pravite tisti, ki vozite oboje ali pa tisti, ki vozite še RL po vrhu vsega.

Lahko pa da jaz niče na razumem. @alkoro Ti voziš ovboje pa bi lahko kej povedal. @Gantar ti tudi, če se ne motim.

Thx.

 

Link to post
  • Odgovori 105
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Marko, tebe bi mogli v enem elitnem Audijevem oddelku za dirke 24 ur zaposlit. Tam bi inženirje uničeval s tvojimi vprašanji. Posledično bi verjetno odkrili kakšno noro uporabno stvar.  

Pa sej enako pravijo za AC... Da jim engine realne podatke pretvori v fiziko. Enostavno vseh podatkov ne moreš dobit od proizvajalca in tuki vsi začneje fejkat. zato hoče Stefano "poenostavit" model g

Zanimivo je ja. Vsi pametni sam ben neč neve. Pa iz špila u špil drgač... glede na to, da so to vrhunske simulacije, sploh nebi smelo bit razlik. Simulacija realne fizike je lahko samo ena. V e

Drugačen pristop k simuliranju fizike. Drugačen Tyre model. Drugačna podlaga. Tukaj je toliko razlik med obema simulacijama, da sploh ne moreš primerjat. Glede na podatke, ki jih imajo pri iRacing in glede na vse raziskave, ki jih delajo, bi rekel, da so oni večji picajzli in imajo vseskup bolj natančno in realno.

V vsakem primeru pa moraš vedeti, da niti iR, niti AC ne simulirata 100% pravilno ... 

Link to post

Oprosti, ampak govorite neumnosti. OBE simulacije sta "isti", zahtevata čiste linje. Ne s takimi bedarijami res. Kdor zna, bo v obeh hiter na zelo isti način vožnje.

Vam sploh ni jasno zakaj ni avto kompakten, zakaj je narejen z razlogom, da se ga nastavlja. Čisto vsak od njih je lahko pod ali nadkrmarjen PIKA

Uredil - Mitja Bonča
  • Upvote 3
  • Downvote 1
Link to post

Mitja sori, prosim vzdrži se takšnih komentarjev. Sploh pa preberi moj 1. in zadnji stavek.

Jasno, da čiste linije, ja. Jasno. Vendar AC se mi zdi, da oprosti bistveno bistveno več kot IR. Sej pravim. Hotel sem mnenja in ne da mi kdo pove, da sem neumen. Open talk, brez zaključkov.

Link to post

IR ima boljši tire model, zato imaš večje probleme če overdrivaš avto, saj s tem pregreješ gume kar pa posledično pomeni da nimaš maksimalnega oprijema.
Možno je tudi da  iz AC več podatkov o stanju avtomobila dobiš preko FFB.
Vem da tisti ki v IR uporabljajo buttkickerje oz še bolj napredne sisteme pravijo, da veliko prej čutiš kdaj je avto izven ravnovesja, zato lahko že prej narediš korekcijo, kar pomeni da lažje obvladaš avto.

 

Drugače si pa še ne lastim DLC 2, zato ne morem dati konkretnih primerjav.

Link to post

Gregor Huttu je sprobu RL formulo iz iracing kulkr vem na eni izmed progi in je povedal samo da ima iracing premalo gripa v igri. :D

Ja on je probal Skippija se mi zdi. Samo to je bilo že kar nekaj časa nazaj vmes pa veliko sprememb.

http://www.iracing.com/greger-huttus-nearly-perfect-adventure/

I have a feeling the new iRacing tyre model should help with this. The way the car/tyres lost grip and the small corrections with the wheel you had to make felt really similar to the iRacing Skip Barber car.

Od tedaj, pa mislim, da sta ze 2 nova tire modela vmes. V5 in sedaj V6.

Osebno pa se mi zdi, da ja, AC ponuja več gripa. Predvsem, ko gre kaj narobe. Moji občutki sicer. Don't get nervous :)

Saj DLC2 ni nič drugačen, samo dodatek. Update si tudi ti dobil.

Alen se je mislim da navezoval na RUF-a, ki ga v AC nima v IR pa ga vozi.

Uredil - MarkoP
Link to post

Ne vem, ko sem sprobal iracing nazadnje ko je prišu nov tire model, se mi ni zdel nič kej boljši, še vedno ne moreš lovit avta tako kot ga lahko v RL ali AC. To me še od vsega najbol moti, da je grip ko on/off ko zdrsne. 

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post

Evo ravno to. Ko zdrsne je totalna razlika. Tu se pa strinjam v nulo. Če govorimo o simulaciji naj bi bile obe podobne, a ne ? Različne od RL, to razumem, vendar podobne. Sicer Mitja pravi, da ni tako. 

Link to post

Kako veš, kako je v RL? Preveč posplošujete. Ogromno je odvisno od avta. Clio 3 Cup lahko še loviš ko odnese zadek, če ti ga na Clio 4 Cup, ga je praktično nemogoče ujet. V RL pa nihče tukaj ni probal nič kar je v AC in iR, tako da je škoda kaj z RL primerjat, ker nimate nobene podlage. Pa pusti kaj en X pravi, ki je enega iz špila probal v RL.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...