markop 702 Napisano January 6, 2016 Avtor Share Napisano January 6, 2016 @Amater, ali ne Evo, končno neki oprijemljivega. Hvala. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 6, 2016 Share Napisano January 6, 2016 Pred 13 urami , sarabwt je napisal: ne, Zemlja ima pozimi močnejšo gravitacijsko silo, ker so mrzli delci bolj skupaj in je tako tudi masa večja, kar pomeni boljši oprijem hahaha Umrl @Amater super razlaga! Mislim, da ima AC veliko bolj "po feelingu" tyre model, kot si nekateri predstavljajo ... 1 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano January 6, 2016 Share Napisano January 6, 2016 ...veliko bolj po Štefanovo. 2 Citiraj Link to post
Munih 1 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 (urejeno) http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=265516 To je "as close as it gets" glede razlage modela gum. Dave je zadevo zastavil iz čistih osnov oz. z interakcije delčkov gume s podlago. S tem lahko na podlagi materialnih podatkov (sestava zmesi gume) in geometrije generirajo model gume (slip curve) za poljubno dimenzijo in sestavo. Ta pristop omogoča, da na zelo omejenem številu podatkov pridobijo skoraj popoln model gum, vključno s podatki, ki se pri večini meritev na tyre test rigih ne zajemajo. NTM naj bi bil veliko bolj realen pri drsenju oz. v "scary zone-u". Glede feelinga, ki ga zagotavlja FF, bi težko potegnil zaključek, je pa zadeva povezna s fizikalnim modelom - natančen model omogoča natančno določitev momenta okrog osi obračanja koles (aligning torque). S podatki o prenosnem razmerju v volanskem mehanizmu in aligning torque-om, je mogoče dobit podatke o momentu/silah na volanu. Sile, ki naj bi skozi FF podajale dodatne informacije o stanju dirkalnika, so precej subjektivna stvar. Dodatne infomacije med drugim pomagajo pri predstavi o tem, kaj se dogaja z zadnjim delom dirkalnika. Glede na prebrano IR ne daje poudarka temu, Štefan pa verjetno malo več Zanimivo bi bilo slišat še AC del zgodbe, glede na dosedanjo mini raziskavo bi si upal trdit, da ima IR bolj realen tire (pa tudi surface) model, saj z modeliranjem na bolj bazičnem nivoju lahko dobijo natančne podatke o obnašanju poljubnih gum. Ostali se lotevajo problematike z druge strani, torej za osnovo vzamejo slip curve. Ta je odvisen od številnih parametrov - vpliva vseh pa ni mogoče zajeti pri meritvah na test rigu. F1 ekipe si za razvoj simulatorjev lahko privoščijo meritve, ki usmerjene v točno določeno aplikacijo. Na ta način dobijo realne rezultate, pri razvoju simulacij se pa jasno ustavi pri dostopnosti in količini podatkov. Uredil January 27, 2016 - Amater Citiraj Link to post
Arne Dopudja 726 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 Pred 9 urami , Amater je napisal: Glede na prebrano IR ne daje poudarka temu, Štefan pa verjetno malo več NOOOO, IMPOSSIBRU! Pred 9 urami , Amater je napisal: Zanimivo bi bilo slišat še AC del zgodbe, glede na dosedanjo mini raziskavo bi si upal trdit, da ima IR bolj realen tire (pa tudi surface) model, saj z modeliranjem na bolj bazičnem nivoju lahko dobijo natančne podatke o obnašanju poljubnih gum. Ostali se lotevajo problematike z druge strani, torej za osnovo vzamejo slip curve. Ta je odvisen od številnih parametrov - vpliva vseh pa ni mogoče zajeti pri meritvah na test rigu. Sej to jest pravm. Če imaš dobro zasnovo za fiziko, (>> LFS) se da sam številke not basat in zadeva deluje. 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 Če bi blo tako enostavno bi g. LFS Yoda samo kucal številke not za nove avte in jih štancal kot po tekočem traku ... Citiraj Link to post
Munih 1 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 V teoriji drži, da lahko v dober fizikalni model vstavljaš številke in dobiš ven podake, ki se skladajo z realnostjo. Dejansko teh številk nimaš. Recimo v unem reportu piše, da so imeli opazna odstopanja, ker so predopostavili, da je toplotna kapaciteta asfalta manj odvisna od temperature, kot v realnosti. Pa takih detajlov je še ogromno.. Ko dobijo natančne podatke za nekatere parametre, se to lahko odraža na manjši realnosti celotnega modela in morajo prilagajat parametre, za katere so manj sigurni. Citiraj Link to post
57X 962 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 Zanimivo branje, thx. Osebno pa mislim, da je boljše, če je dobra kemija.. tudi če fizika malček peša 1 Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 Pomoje tudi ne obstaja tak "program" v katerga samo vstavljaš številke. Zakaj ne? Ker ko spremeniš eno stvar, le ta vpliva tudi na mnoge druge. In ko spremeniš tiste druge, se tudi prva spremeni. Ni to niti približno enostavno. Nikoli pa ne bo nobenega modela realnega, če že drugega ne, največjo vlogo pri vsem skupaj igra vreme samo (temp. zraka, temp. asfalta, spolzkost asfalta (vštevši od suhega do mokrega), količina gume na asfalut, senca/sonce na asfaltu, pa še se kaj najde, ampak te so bistvene). To je v simulaciji praktično nemogoče simulirati, oz. zelo površno, kar pa zadevo naredi spet neć-realno, ne? Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 Pa sej enako pravijo za AC... Da jim engine realne podatke pretvori v fiziko. Enostavno vseh podatkov ne moreš dobit od proizvajalca in tuki vsi začneje fejkat. zato hoče Stefano "poenostavit" model gume. Napisal je NetKar Pro z celim Pacejka tire modelom in je reku, da enostavno potem večine podatkov nimaš in si kompliciral v brezveze. Kako se avto vozi vejo samo tisti, ki so avto že vozili. Tisti ki vozijo top tier avte ne pišejo člankov oz. je interpretacija handlinga in lahkotnosti lovljenja avta na limitu zelo subjektivna in navadnim smrtnikom nepredstavljiva. Danes sm govoru z mojim inštruktorjem vožnje, k vozi clio cup v Italiji in je reku da tanov avto sploh nima filinga in je povrh vsega še nestabilen za popizdit... posledično tudi kadar ti avto enkrat gre, ti gre in si v zidu. Če to nardiš v bilokeri simulaciji te bo folk kurcu, da je slab FFB oz. da je avto na sprednji pogon bolj popustljiv. AC ima filing pri določenih gt3 avtih, kot da ima 90° steering locka. Mogoče je zato bolj popustljiva, ker steering locka pač ne moreš videt in ga ma mogoče več. Ampak spet, sm danes vidu nek video on 911 997 GT3 k je na vln-ju legit driftala skozi ovinek in R8 k je na Zandvoortu iz unga levega ovinka k se vleče ku pondelk snaplna, k je tip pršu na travo in jo je ulovu. Si skori upam trdit, da tega v iRacingu ne bi mogu nardit, ker bi ti avto že šel. V AC bi se pa lahko igral Mad Majka. FFB je prav novo poglavje, ker ti pomaga bolj kot ti pomaga volan v resnici, sploh če maš dober volan doma. Handling je subjektiven, če še nisi vozu enakega avta v resnici, pa tudi če si ga, enostavno ni enako. Nimaš filinga hitrosti, ne čutiš sil, nimaš vseh pomoči, ki jih ima dirkač v resnici, itd. Danes smo se z enim prjatlm malo pozajebavali in rekli inštruktorju da lahko pride k nam trenirat zdej čez zimo, pa je reku "ne ne, to ni enako (no shit) kadar greš ti v resnici po ravnini 200km/h al pa v igrci". Govoru je o faking mugellu. Zapelte se 200 na uro po mugellu u AC... Ne greš nikamor in se ti ravnina vleče. Percepcija hitrosti sploh ni primerljiva. Kregat se kaj je bolj realno se mi tudi zdi blesavo zadnje čase... Simulator ti da osnove obnašanja avta, dirkalne linije, itd. in to dela super. To potem lahko preneseš tudi na tapravo pišto. Kar rabim je neka stvar, k ma "believable" fizike in to je to. Vsi simulatorji, k sm jih igral čez leta so zame naredili enako - me naučili obnašanja avta in dirkalne linije. Kako se specifičen avto obnaša je "vseeno", ker vem da je 0,00000000001% šanse da ga bom vozu. To je neko primerjanje tičev med simulacijami oz. bolj specifično: Med igralci le teh simulacij. na koncu ugotoviš da nihče ne ve kaj govori, ker nihče še ni vozu (v tem primeru) GT3 avta. Vsi se sklicujejo na posnetke, ampak pri toliko spremenljivkah kot jih je pri bilokaterih dirkaških avtih (snemajo se ponavadi slabše ekipe , torej skill od voznika, aero setup, setup nasplošo, itd.) ne moreš prist do nekega pametnega zaključka, razen tega, da si na koncu boljši voznik v resnici 4 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 @sarabwt kdo je ta inštruktor? Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 Just now, skopusnik said: @sarabwt kdo je ta inštruktor? Andrej Makarovič 1 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 Vprašam, nisem vedu da je inštruktor Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano January 27, 2016 Share Napisano January 27, 2016 5 minutes ago, skopusnik said: Vprašam, nisem vedu da je inštruktor od kje ga pa ti poznaš? Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.