sarabwt 130 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 7 minutes ago, 123 said: Kako maš nastavljen avto določa kje rabš met temp asfalta in obratno. Recmo nek setup rab 50° da shajca gume alpa sam 20°. Priporočam tyre temp widget za temp površine gum. Tm tud za vsake gume da optimalne temp. Sam niso updejtal vrednosti že pol leta, ker kunos ne izda novih vrednosti. sej set ima neko vezo, ampak tuki se gre za podlago. Jst ti pa priporočam dev appe, ker tisti zdownloadani so lahko buggani Citiraj Link to post
terga 402 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 Just now, MarkoP said: In pri AC (naj @123, @terga,... potrdijo) je po mojem občutku večji temp == večji grip. Nikoli ne gre ven iz idealnega območja. Hitrej pel! Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 4, 2016 Avtor Share Napisano January 4, 2016 (urejeno) @sarabwt: pri isti temperaturi je lahko vreme oblačno ali sončno. To bo imelo vpliv na temperaturo asfalta. Nekako se to prenese na grip. Za motoGP sem prepričan. Skozi govorijo o temp asfalta in to povezujejo z gripom. Neglede na temp ozračja, ki pa vpliva na temp asfalta. Uredil January 4, 2016 - MarkoP Citiraj Link to post
123 91 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 Jz furam na 37° asfalta. Tko hotlapa večino ljudi na rsr. Po filingu je dost optimalno. V launcherju to dobis z 26 ozračje, 12:00+ ura, jasno vreme Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 pred 35 minutami, MarkoP je napisal: Kakor jaz razumem AC določi temepraturo ko starta session in je pol konstantna. Tako temp ozracja kot asfalta. Nikjer nisem zasledil drugače. pred 32 minutami, sarabwt je napisal: hahaha sej tud Aris je tko reku xD in nism opazu da bi se dinamično spreminjala Murn kolk si ti ziher glede tega? Sem šel še enkrat preverjat server loge in vidim, da imata prav. Na začetku sessiona se nastavi in je potem skozi session konstantno ... Skret tale AC. Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 (urejeno) 22 minutes ago, MarkoP said: @sarabwt: pri isti temperaturi je lahko vreme oblačno ali sončno. To bo imelo vpliv na temperaturo asfalta. Nekako se to prenese na grip. Za motoGP sem prepričan. Skozi govorijo o temp asfalta in to povezujejo z gripom. Neglede na temp ozračja, ki pa vpliva na temp asfalta. ammm... ne, na temperaturo asfalta vpliva samo sonce (za segrevanje) in asfalt (Zemlja, bodisi kopno ali pa morje) segreva ozračje (zrak hladi asfalt, enako kot hladi gume). Govorijo komentatorji in najlažje je razložit to tako, da je asfalt prveč ogret, ampak ni nujno, da je to edini/glavni razlog za grip. Pri višji temperaturi se (baje) izločijo iz asfalta olja, kar ti ne pomaga pri gripu. To v iRacingu simulirajo, ker imaš na pregreti idealni liniji manj gripa Spet, nisem znanstvenik, tko sm bral, tko vam povem. Kaj si jst mislem o tem? Noben nima pojma kaj govori, ker še nism našu zaneslivega članka na to temo. Uredil January 4, 2016 - sarabwt 2 Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 sej res, nevem če je to primerna tema, ampak ko smo že pri gumah, jst mam knjigo kamor je noter razloženo vse glede setupa in formul za različne p*****ije glede dirkanja Tune_to_Win.zip 1 Citiraj Link to post
sniperprof 67 Napisano January 4, 2016 Share Napisano January 4, 2016 (urejeno) Nov tukaj @sarabwtuf to zgleda pa odlicna knjiga (Y) Jaz vam lahko samo razčistim da na temperaturo gum "direktno" najmajn upliva temperatura zraka saj prek konvekcije se toplota znatno pocasneje prenasa kot prek kondukcije (konvekcija površina-zrak, kondukcija površina-površina) to pomeni da asfalt bistveno lazje segreje gumo kot jo zrak pohladi ali segreje. Iz tega sklepam da je za temperaturo gum najbolj pomembna temperatura asfalta in pod kaksno obremenitvijo je guma da se greje. kar se tiče gripa gume je pa po mojem mišljenju podobno kot so ze nekateri rekli, ima neko določeno temperaturno območje v katerem ima maksimalen grip drugje ga ima pa majn. V AC nevem kako to oni upoštevajo, v RL pa proizvajalec pnevmatik sformulira gumo tako da ima optimalen grip pri določeni temperaturi s pomočjo kemijske čarovnije xD. če navlečem na trenutni primer, zimske gume delajo najbolje pri trenutnih razmerah to pomeni pod 10°C, letne so pa useless pod 10°C to lahko uprasate vse ki so se danes poskusali voziti po snegu z letnimi Uredil January 4, 2016 - sniperprof 2 Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano January 5, 2016 Share Napisano January 5, 2016 (urejeno) 35 minutes ago, sniperprof said: Nov tukaj @sarabwtuf to zgleda pa odlicna knjiga (Y) Jaz vam lahko samo razčistim da na temperaturo gum "direktno" najmajn upliva temperatura zraka saj prek konvekcije se toplota znatno pocasneje prenasa kot prek kondukcije (konvekcija površina-zrak, kondukcija površina-površina) to pomeni da asfalt bistveno lazje segreje gumo kot jo zrak pohladi ali segreje. Iz tega sklepam da je za temperaturo gum najbolj pomembna temperatura asfalta in pod kaksno obremenitvijo je guma da se greje. kar se tiče gripa gume je pa po mojem mišljenju podobno kot so ze nekateri rekli, ima neko določeno temperaturno območje v katerem ima maksimalen grip drugje ga ima pa majn. V AC nevem kako to oni upoštevajo, v RL pa proizvajalec pnevmatik sformulira gumo tako da ima optimalen grip pri določeni temperaturi s pomočjo kemijske čarovnije xD. če navlečem na trenutni primer, zimske gume delajo najbolje pri trenutnih razmerah to pomeni pod 10°C, letne so pa useless pod 10°C to lahko uprasate vse ki so se danes poskusali voziti po snegu z letnimi To bi držalo, če bi govorili o gosenicah, ampak guma ima zelo majhno stično površino z asfaltom in zelo veliko z zrakom. V AC ima guma 3x32 (zunanja/sredinska/notranja x32) točk na gumi, kar pomeni 1 točko na asfaltu in 31 v zraku. Zato se pri zelo nizkih temperaturah jedro mehkih gum ne ugreje in gumo poje (ni problem da se jedro ne ugreje, problem je delta med temperaturo površine in temperaturo jedra). Kot sm že prej povedu in je tudi v knjigi napisano: na temperaturo vpliva trenje in zrak. Uredil January 5, 2016 - sarabwt Citiraj Link to post
ArYeS 43 Napisano January 5, 2016 Share Napisano January 5, 2016 Dokler ni spremenljivega vremena in day-night ciklov v AC res ne vidim pointa zakaj bi se spreminjala temperatura progre in kaj bi prineslo to gameplayju kar ne že prinese tale spremenljiv grip. To bi bla samo še ena konstanta, ki bi vplivala na isto nastavitev in bi jo bilo še težje kontrolirati. Logično je da bi to dodali če bi dobili day-night ali spremenljivo vreme. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 5, 2016 Avtor Share Napisano January 5, 2016 Malo berem okoli. Na temperaturo gume vpliva definitivno 3 stvari in ne samo 2: 1) zunanja temp 2) temp asfalta 3) način vožnje Temp asfalta sploh ni zanemarljiva. Rej se da je stična površina majhna, vendar je faktor kondukcije (kot pravi @sniperprof) tam veliko večji kot konvekcija zraka. Vse skupaj to vpliva oz. določa t.i "hot pressure". @ArYeS: IR ima recimo dynamic weather in je kar zanimiva komponenta dirke. Temperatura ozračja in asfalta zelo vpliva na setup. Ta boljši tako pred dirko spremenijo kakšno zadnje krilce, pritisk v gumah. Moreš pa vedet kaj delaš. Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano January 5, 2016 Share Napisano January 5, 2016 Če si se že spomnil na tretjo stvar (ne ga srat, če se boš 20km/h peljal se guma ne bo tolk segrela kot če noriš?), potem dodaj še pritisk v gumah. Pa različne tipe asfaltne podlage. 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 5, 2016 Share Napisano January 5, 2016 @MarkoP To so minimalne spremembe setupa. Klik tu, klik tam. Jaz bi se strinjal z Blažem - temperatura asfalta že vpliva na temperaturo gume, ampak precej malo... Če se temperatura asfalta spremeni za 10°C (iz 20°C na 30°C), lahko to posledično segreje temperaturo gum za max 10°C. Ampak, ker prenos temperature ni 100%, se gume ne bodo segrele za 10°C. Temperatura zraka pa še manj vpliva na segrevanje gume. Pri gripu se z višanjem temperature asfalta lahko spreminja grip. Pa še to je tako zelo relativno, da je težko karkoli predvideti, saj imaš ponekod velik nanos gume, nekje je veliko druge umazanije in prahu, olje in druge tekočine, itd. Tudi pritisk v gumah ne vpliva direktno na temperaturo, ampak samo posredno (bolj temperatura gume vpliva na pritisk). Če je pritisk previsok, je guma bolj napihnjena in je kontakna površina manjša, guma bolj drsi - ko drsi, se zaradi trenja viša temperatura. Podobno je s prenizkim pritiskom. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 5, 2016 Avtor Share Napisano January 5, 2016 Ja, definitivno, govorimo o klikih tu in tam. Niso to radikalne zadeve. Se strinjam 100%. Se pa radikalno lahko pozna na času. Recimo IR@Interlagos sem z temp asfalta okoli 35°C bil med top 15 v vsakem practice, ko je bila temp okoli 45°C sem bil bolj bogi zadaj. Kakor sem razbral iz pogovorov je bil glavni trik glede na temperaturo nastavit grip zadnjega dela avta, da si pred dolgo ravnico odprl gas čimprej. Zgleda, kot bi te porinilo čez rob tistega idelanega območja, kjer gre pol hitro vse nazvdol. Zanimivo.... Pri AC si še nisem na čistem s to temperaturo gum. Rad bi razumel. Citiraj Link to post
Arne Dopudja 726 Napisano January 5, 2016 Share Napisano January 5, 2016 Zanimivo je ja. Vsi pametni sam ben neč neve. Pa iz špila u špil drgač... glede na to, da so to vrhunske simulacije, sploh nebi smelo bit razlik. Simulacija realne fizike je lahko samo ena. V eni igri je g 9.13, v drugi pa 10. Oboje ni vredno. Kurba neč. 4 Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.