Skoči na vsebino

GT3 Dreampack 2 @ Circuit de Catalunya II 10.10.2015


zamex23

Recommended Posts

  • Odgovori 142
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je treba prej s temle namazat, če ne se obrab po treh krogih...  

Dolgo sva se drkala

Posted Images

Saj je normalno,da je hitrejši. Ima močnejši motor(5.2 V10),dočim ima Mclaren 3.8 V8. Seveda za GT3 serijo morajo biti usklajeni neki končni parametri ampak pri Huracan-u odigra ključno vlogo ravno močan V10 motor,sklopka z tremi diski,za malenkost je tudi lažji in menjalnik je zadaj za boljšo lego na cesti. Seveda pa je tudi aerodinamika dosti boljša kot je pri MP4 12c GT3. Sicer je Audi dosti bolj vodljiv skozi zavoje (kot igračka),ampak mu zmanjka pri pospeških in tudi končna hitros je mislim,da slabša,dočim je pri Huracan-u ravno na dolgih ravnicah čutiti,da ga prav razganja od moči in kot,da mu je ne bo nikdar zmanjkalo. Z Audijem si jaz upam proti Huracanu izboriti prednost oz prehitevanje v zavojih, drugače pa zmaga Lambo.

Link to post

Amm, kam bi pa ti dal menjalnik, kot zadaj pri sredinsko nameščenem motorju? :D Samo prašam :D Pa mcvaren ma 2 turbine. Pa sklopka? Kaj ma pri hitrosti veze koliko ''diskov'' ima sklopka? Tvoja primerjava je malo mimo no... [opa] Sicer pa bi se lambo moral primerjat z novim mcvarnom 650s

Link to post

Moje mnenje potem, ko sem odpeljal po nekaj krogov z vsakim je takole:

- BMW je igračka, ki je za začetnike idealen. Lepo se pelje skozi ovinke, se hitro korigira in je tudi na ravninah nekje v zlati sredini.

- Mkvarn je strup čez zavoje, tam mu ni para, pelje se kot po tračnicah, vendar je počasen na ravninah.

- NIssan mi je deloval kot BMW na stereoidih. Treba je že več znanja, avto hitro odleti po svoje, saj nisem dobil pravega občutka za hitrost. Avto deluje tak potuhnjen, samo je prekleto hiter tako skozi zavoje, kot po ravnini. Če ga pelje mojster je verjetno nepremagljiv.

LAmbo mi je šel pa že po nekaj krogih na živce. Pretih, nikakor nisem dobil občutka kaj se z avtom dogaja v zavojih, potem pa BAM in rit gre po svoje. Je pa pasje hiter po ravnini.

Audi, nekako na ravni BMW ja, s tem da je hitrejši, vendar je slab na zavorah in ne blesti skozi zavoje.

 

Link to post
  • Pri iRacingu je tko, da več ko ma diskov sklopka, bolj je stabilen. Čeprov teh stvari kej dost ne zastopim

    Je treba prej s temle namazat, če ne se obrab po treh krogih...

  •  

1b4e3cf69528b3fa9f7217904fb2b4d9.jpg

Uredil - terga
Link to post

Amm, kam bi pa ti dal menjalnik, kot zadaj pri sredinsko nameščenem motorju? :D Samo prašam :D Pa mcvaren ma 2 turbine. Pa sklopka? Kaj ma pri hitrosti veze koliko ''diskov'' ima sklopka? Tvoja primerjava je malo mimo no... [opa] Sicer pa bi se lambo moral primerjat z novim mcvarnom 650s

Jaz nisem pisal kam bi jaz dal menjalnik ampak kje ga ima nameščenega in ja skoraj normalno je,da ga ima zadaj,lahko pa bi ga imel tudi spredaj,ti brihta. Kaj ima sklopka veze z hitrostjo? Z končno nič,z pospeševanjem oz z štartom in bolj mirno reakcijo dirkalnika ko spustiš sklopko pa ziher. 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...