Skoči na vsebino

GT3 Dreampack 2 @ Circuit de Catalunya II 10.10.2015


zamex23

Recommended Posts

Se opravičujem za kolobocijo na štartu. Ni mi hotelo prešaltat v prvo in tudi ni mi delal gumb ''back to pits'', tako da se je dirka zame končala isti trenutek, kot se je začela. 

A kdo ve zakaj mam cca 30% manj fps po zadnjem updatu? Prej sem imel pri polnem gridu okoli 40, zdaj pa spet kurčevih 25-30...

E: Al je mogoče samo Barca slabo optimizirana?

Uredil - terga
Link to post
  • Odgovori 142
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je treba prej s temle namazat, če ne se obrab po treh krogih...  

Dolgo sva se drkala

Posted Images

Ja, dobra dirka, ni kaj :) Na štartu kar solidno potegnil, čeprav mi še vedno ni jasno, kako 600KM+ avto ne zavrti v prazno na štartu (TC na off). Držal par krogov precej v ospredju, potem ena napaka in padel na šesto mesto, po nekaj krogih pa zgleda odpovedale gume, nikakor ni šlo več, drselo, avto počez, nobenega oprijema. Nič, grem pa v bokse sem rekel, nataknem Medium in gasa dalje. Prehitel, kar se je prehiteti dalo, Selčan pa je potem bil predaleč, tako da sem odnehal predčasno.

S temi gumami nekaj ne štima. Na kvalifikacijah je v bokse kazalo 3 gume 150-200 stopinj, ena pa 80. Po dirki grem v bokse, gume 50-80 stopinj po 15 krogih. Kr neki

Link to post

Ja,  tole z gumami je zdaj ful bolj občutljiva tema.  Recimo sam sem na kvolijih in treningu videl,  da nisem za nikamor,  gume niso prijemale.  Potem sem videl da se mi sprednja leva in zadnja leva pregrevata,  kar je glede na zavoje logicno.  No za dirko sem popravil pritisk,  pa malo taknil podvozje in avto je bil lazje vozen in precej hitrejsi.  Moje skromno mnenje je,  da sedaj mojstri setupov lahko pridobijo se veliko več kot prej.  Ravno tako je še večja razlika med majstri volana in nami smrtniki:-)  Bončo sem včeraj dvakrat spremljal nekaj ovinkov od zadaj,  faaak,  kako prej model pride do trakcije,  to je noro,  jaz sem še krivil svojega avdija,  ko je on že gladko tiščal gas in prav odletel iz zavoja.  Tle mi manjka tisti feeling za vožnjo gt3 avta,  pač premal treninga.  Mi je pa všeč da sem vse čase krogov imel znotraj sekunde,  zdaj je treba samo mejo dvignit za kaki dve sekundi na krog:-) 

Link to post

Mislim da ima Božo cel replay tako da mi ga pošlje enkrat ponoči, tako da lahko jutri naredim highlights dirke :D sem kr mal bol vesel da si lahk ogledam epske fajte

Jaz bi mel tudi replay, če bi blo možno. Pa naslednjič mi dajte več časa za končat dirko. Nissana ste prikrajšali za zadnji krog :( Pa se mi zdi, da sem kar se da vse iztistnil iz njega pa gum

Link to post

Gume so sedaj res še bolj občutljiva tema (meni tudi pride prav ko dirkam z kartom, tam je zadeva kar podobna, glede temp. gume), oziroma je postala še bolj realna.

Gume je potrebno ogreti (medium kar malce na silo), potem jih pa konstantno držati v rangu nad 80 stopinjami, čene ni gripa. Pa ne preseči 105. Jaz jih probam držati okoli 95-100 stopinj, tukaj je optimum, pa tudi življensko dobo jim podaljšaš.

Kar pa je sedaj smrt, to sem tudi opazil, ko sem se moral zavrteti za Marjanom, da je temperatura takoj po spinu narasla na 140!! in avto je bil nevozen, zato sem moral 3 ovinke super na easy, da mi je temperatura spet padla pod 110. 

Ja, temperatura je tudi v realnem življenju ena ključnih sestavin dirkanja in na to nas AC sedaj privaja. Treba je biti nežen in hkrati agresiven, da lahko vzdržuješ to temperaturo.

@skopusnik, kaj si delal ko sem te prehitel, si se kar obrnil tik pred mano? pomoje ni bila kriva temperatura, ker to ni bilo možno, ne v 3. ovinku.

Link to post

Kar meni še kar ne gre v glavo je to, da še vedno ne rabiš TCja. Brez TCja se da vozit tako, da je sploh brezveze da obstaja na teh GT3. Sicer sem startal s TCjem (ne me vprašat zakaj...), ampak ko sem pa dirko odvozil brez, ga pa sploh nisem pogrešal.

Link to post

Gume so sedaj res še bolj občutljiva tema (meni tudi pride prav ko dirkam z kartom, tam je zadeva kar podobna, glede temp. gume), oziroma je postala še bolj realna.

Gume je potrebno ogreti (medium kar malce na silo), potem jih pa konstantno držati v rangu nad 80 stopinjami, čene ni gripa. Pa ne preseči 105. Jaz jih probam držati okoli 95-100 stopinj, tukaj je optimum, pa tudi življensko dobo jim podaljšaš.

Kar pa je sedaj smrt, to sem tudi opazil, ko sem se moral zavrteti za Marjanom, da je temperatura takoj po spinu narasla na 140!! in avto je bil nevozen, zato sem moral 3 ovinke super na easy, da mi je temperatura spet padla pod 110. 

Ja, temperatura je tudi v realnem življenju ena ključnih sestavin dirkanja in na to nas AC sedaj privaja. Treba je biti nežen in hkrati agresiven, da lahko vzdržuješ to temperaturo.

@skopusnik, kaj si delal ko sem te prehitel, si se kar obrnil tik pred mano? pomoje ni bila kriva temperatura, ker to ni bilo možno, ne v 3. ovinku.

AC mi je nova pa ne zamerit začetniškim vprašanjem .

A obtaja nastavitev da med dirko vidiš temp. in obrabljenost gum ?

To sem res pogrešal med dirko .

Pa še vprašanje glede Helicorsa APP . kaj oni pin ne izgine nikoli ? pa če ga klikneš ostane okvir pa zatemnjeno odzadje .

 

Link to post

Ja. To z gumami je bol slaba novica za nas amaterje. Sem sicer v 2 sec. za fastest lapom v dirki, za kaj resnega pa je to seveda preveč.

Meni so medium držale celo dirko. Glede na oddrsavanja sem krizo pričakoval po 15 krogih, pa sem očitno tako počasen, da gume kar držijo. Imel sem default nastavitve. Samo dif. sem šel en klik v desno, da zadek pri zaviranju ni šel okoli mene.

Mitja, kako pa med dirko vidiš temp. gum?

Tam, ko si me ujel in se zavrtel nekaj metrov za mano, sem si rekel: fant ima hiter set, jaz pa stabilen:D

Razlike med nami so kar velike in tudi balast ne bo rešil tega.

Kdor rad vozi, uživa tudi, da je zraven takšnih mojstrov, da konča dirko,  mu je zanimiva tudi borba za 4 ali pa 7 mesto.

Jaz sem imel včeraj vsega po malem. Prvih nekaj krogov full borbe ( Tomaž, za kaj si po tem popustil), nato 10 krogov sam, na koncu pa trepetanje za končni P4.

Zaostali za krog: ne imet tolk rešpekta (moje izkušnje pač). Bo že tahiter opravil svoje, nč bat.

 

Uredil - mancSLO
Link to post

Ful se vidi razlika med novimi dirkalniki(AUDI in Lambo),dočim sem lahko imel z Nissanom super borbe kolo ob kolesu.Glede tega bo moral Kunos nekaj storiti,da bodo avti vsaj malenkost izenačeni,tako kot je v realnosti. Glede na to,da sem bil na koncu že v zaostanku za en krog sem se dolžan umakniti,seveda sem to počel z skoraj preveč rešpekta,kot je Marjan dejal,ampak itak nisem imel na koncu več kaj izgubiti :D 

Link to post

Evo, posnetek, prvih 20 https://www.dropbox.com/s/ogydjuwdywlazo2/cr.rar?dl=0

Glede gum verzije 5, je pa v tem post obrazložil Aris (če kdo slučajno še ni videl): http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/v1-3-whats-the-buzz.27204/ 

EDIT
Še dobr, da to nikjer uradno ne povedo, čudno ... Aris: "Actually there is an even better dev app now with TONS of information.
Search for "TELEMETRY" app. It's not the same with the suspension travelling anymore. it's a proper full blown real time telemetry with various presets and channels and one of them is core temperatures. 

The "old telemetry" app is now sustelemetry"

Uredil - Božo Fujs
Link to post

Zaostali za krog: ne imet tolk rešpekta (moje izkušnje pač). Bo že tahiter opravil svoje, nč bat.

 

To verjetno tudi name leti, kjer čim sem vidu nekoga za sabo in modro zastavco sem semu đentelmentsko umaknil :D 

 

To kar se gum tiče je zame vse špansko selo... Meni na default nastavitvah medium gume zdržale 20 krogov pa kot začetnik jih najverjetneje nisem šparal... Je blo pa čutit iz ovinka v ovinek da težje sfuram in časi so se višali za sekundo na 2-3 kroge...

 

EDIT: Tisti končni razpored eno stran nazaj je za trening in ne dirko ;) 

Uredil - dottor
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...