Skoči na vsebino

Rally Challenge #2 - Flying Finns


Recommended Posts

BMW je pogost pojav na finskih državnih rallyih. Cenovno dostopni in gnani na zadnjo premo nudijo užitek tako vozniku kot gledalcem. Užitek za vsakega, tudi zate!

5.jpg

Trajanje: 14.10. 00:00 - 21.10. 00:00

Vozilo: BMW M3 E30 (Predlagan H shifter + Clutch)

Proge:

  • Servis
  • Kakaristo (Morning Rain)
  • Kontinjärvi (Morning Overcast)
  • Kotajärvi (Midday Sunny)
  • Servis
  • Hamelahti (Midday Sunny)
  • Naarajrvi (Afternoon Clear)
  • Jarvenkyla (Night Clear)
     

Event restart dovoljen!

Uredil - Arne Dopudja
Link to post
  • 2 weeks later...

Je kakšen poseben razlog, zakaj tole že ni bilo vnešeno na racenetu kot drugi event?

In ko bo tole vnešeno, bodo stari rezultati spet verjetno izginili. Gledam https://www.dirtgame.com/uk/leagues/league/1144/1337-gamer in vidim, da se vse točke, ki jih dosežejo prijavljeni v prejšnjih, že končanih sezonah, prenašajo naprej.

Link to post

pa dejmo ze enkrat Fizika na tnalo, pa da pove kaj dela, prstki stran ce ne bo odgovora...najprej sredinc, da si ne bo kaksen kontra moment z istegnjeno kito pogumno omislil..sam tko cist predlog ki gre lahk na razpravo ;)

Link to post

heheh, stvari postajajo resne zgleda... :o:D
kaj delam? z M30 in finsko lahk rečem da je blo precej manj rezerve kot na rally-jih za prvenstvo, pa še avta nism tok navajen...tku da ja, razbiv sm se že na prvi progi tku da sm pol šu znova... ;) pol je šlo kukr tolk gladko skoz razn SS6 k je nism tolk navajen in še ponoči - tam je še kar neki rezerve... drgač pa lahk rečem hvala Simmonitiju za nastavitve... :)

Link to post

bemti sploh ne wem kako bi se lotil zadewe. to klaso sem daleč najmanj vozil v dirt-u,da ne omenjam da BMW-ja spljoh nimam v repertoarju :P

Naknadno naj še omenim da sem danes v soboto ob prihodu na dom že rahlo nasekan in se zna zadeva samo še stopnjevat,zatorej danes bilo kera vožnja odpade.Jutar po župcoj pa se zna zgodit kakšen uradni trening,ker brez tega absolutno nau šwo.Finske pa tud nisem baš fural.Se bom probal angažirat za BMW-jca pa pol punim v Ouninpohjo :D

Link to post

Glej Fizik, jaz res ne vem kaj delas ampak res kapo dol...sem mislil da bom se kaj blizu prisel pa ne vem kje dobis te sekunde razen, ce nimas proge memorizirane al pa nek magicen setup ;)

Jaz sem prve tri vozil z 1 tick proti soft na podvozju in 3 ticke proti zategnjenemu diffu...od default seveda. Ker je bilo na prvem servisu podvozje cist uniceno sem na drugen servisu nastavil setup 3 ticke na soft za podvozje in 6 tickom proti lockanemu diffu..ostalo default. Seveda so bile vmes napakice in marsikater ovink bi sel lahko bolj na polno (ali bi ga pa prej vzel), ce bi hotu se kaj pridobit...ampak to je bilo to. Hec je bil ker moras na dolgih ravninah pri velikih skokih upocasnit cene gre guma adijo, ce prevec na trdo priletis, tako da ni sam punim gasa pa volan drzat na mir...jaz sem se za ravno linijo na hitrih odsekih kar namatral z volanom.

Je pa Fizik kar na ene treh progah s tem avtom naredu WR in s Simmonitijom sva kar vedno za njim nekje v prvi deseterici...v dveh celo drugi na lestvici, takoj za Fizikom.

Vsecno drugac...

Link to post

Sem videl, da si se danes celo popoldne matral, da si končal tole. Mene je po prvih dveh progah minilo, da bi se še matral in sem potem odpeljal bilj na ziher.

Če nočeš, da bi ti šla guma po dolgem skoku, je potrebno nastaviti damperje, Nekaj nastavitev za različne avtomobile lahko najdeš v mojem profilu na steamu med screenshoti, ki so javni za vse moje frende tam.

 

Uredil - Simmoniti
Link to post

Samo danes, ko sem nastavljal pežoja 205 T16 za Daily 2 na racenetu, je šla guma ob pristanku 3x. Če tam na Hamelahtiju s preko 200 na uro skočiš na naslednji hrib, gre guma, če niso damperji in fast damperji pravilno nastavljeni,

Uredil - Simmoniti
Link to post

Sem videl, da si se danes celo popoldne matral, da si končal tole. Mene je po prvih dveh progah minilo, da bi se še matral in sem potem odpeljal bilj na ziher.

Če nočeš, da bi ti šla guma po dolgem skoku, je potrebno nastaviti damperje, Nekaj nastavitev za različne avtomobile lahko najdeš v mojem profilu na steamu med screenshoti, ki so javni za vse moje frende tam.

 

hehe.. nedeljsko popoldne je bilo kar pestro ja...nikakor da bi nasel malo vec casa skupaj samo za Dirt. Najprej kuharija, ki je ob nedeljah v moji domeni + popoldanski pocitek, pa film za pogledat, pol spet sprehod , pa se otroc so vmes tezil da grem z njimi kaksen Battlefield 4...vmes pa sem sel hitr se kaksno odpelat.

Sem se pa za drugi servis vzel malo vec casa in iskal po setupu kaj hudica vse nastavit, da bodo hitrosti se vedno velike, da ne bom pokal gum in da bo ovinke vseeno lepo odvozil...na koncu sem pristal na tistih settingih kot sem napisal zgoraj in seveda pri ugotovitvi, da bo pred vecjimi in hitrimi skoki hoces ali noces potrebno odvzeti malo gasa.

Res je da advance settingov in s tem dumperje nisem nic nastavljal bom pa vsekakor sprobal...hvala Simmoniti...tvoji settingi so do sedaj bili zelo dobri, konec koncev pa glede na to da imas v Steamu 4x vec preigranih ur v Dirtu kot jaz, se temu niti ni za cuditi ;)

 

Link to post

AliBuggy, za preprečt to pokanje gum pr skokih ni neka raketna znanost... :) kukr jst zastopm guma pri pristankih poči zato k vzmetenju zmanjka hoda - sepravi takrat ko ti ga zabije do konca...zdej če hočeš sam to preprečt, pol morš gledat sam par nastavitev:
- suspension/ride height: čim višje, ker maš s tem večji hod vzmetenja...so pa sevede s tem tud slabe strani, sam za finsko je ponavad max al pa en odmik manj dobra izbira...
- suspension/spring rate: če bi gledal sam na pokanje gum bi blo to idealno nastavt na zlo trdo...ampak vzmeti niso sam za pristanke pri skokih, tku da tle je treba upoštevat še druge reči...jst si na finski ponavad nastavljam bolj proti soft zarad drugih reči..
- damping/fast bump: spet če gledaš sam pokanje gum, je najbolš nastavt na zlo trdo...so pa spet slabosti tega tku da je spet treba najst nek kompromis - jst za finsko ponavad nastavljam nekje na sredini...
- damping/fast bump threshold: to je meja (hitrost premika kolesa navzgor v m/s), pr kateri se preklopi med bump in fast bump nastavitvijo - pr pristankih je ta hitrost višja, zato bi se praviloma mogla vedno vklopt fast bump nastavitev...to nastaviš z mal poskušanja...naprimer za probat nastaviš bump do konca soft in fast bump do konca firm in se zapelješ čez par skokov - pr večjih skokih bi se mogu fast bump prej vklopt (pr zlo velikih je tud dost vrjetnosti da ti ga zabije do konca ne glede na nastavitev), tku da morš bit pozorn na kšne manjše/srednje skoke - če ti avto zabija do konca pomeni da se fast bump ni vklopu, sepravi threshold mal znižaš...in obratno sevede, tku da dobiš neko optimalno nastavitev...

Uglavnem tku zadevo jst razumem...prosim da me kdo popravi, če je kej narobe... ;)
 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...