Arne Dopudja 726 Napisano November 2, 2015 Share Napisano November 2, 2015 Lahko poskrbim tud za Maldonado style. Citiraj Link to post
terga 402 Napisano November 2, 2015 Share Napisano November 2, 2015 Tole povzame moje izkušnje s flying štarti. Upoštevajte, da so v tej dirki top sim-racerji tistega časa. Btw, dejansko bi moral biti double file start, pa je cel grid zajebal Citiraj Link to post
markop 702 Napisano November 2, 2015 Share Napisano November 2, 2015 V IR sem dirkal v seriji z letecimi starti. Tam so sicer pravila malo drugacna. Na splosno je bilo vse ok. Je pa bil primer, ko me je na polu zbil (italijan...) se pred vstopom v ciljno ravnino.Vse bo ok. Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano November 2, 2015 Share Napisano November 2, 2015 Čas za staro modrost: If you want to win a race, you must first finished it!! Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 2, 2015 Avtor Share Napisano November 2, 2015 Lani je bila ena kolona. Zakaj letos dve? Zato, da smo bolj strnjeni. Ne vem zakaj se tega vsi tako bojite. Vse kar moraš pazit je to, da si čim bližje tistemu pred sabo. Zajebali bojo ravno tisti, ki bodo hoteli na startu pridobit nekaj mest. Acceleration zone je jasno označen. Hitrost je podana. Pri hitrostih 80-100 na uro ne more bit izgovorov, da niste imeli dirkalnikov pod nadzorom. Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 Selčan ma že pr 40kmh probleme z nadzorom avta, smo vsi vidl! Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 Sem malo Pit lane penalty vklopil, pa je sedaj tudi opcija "Slow down" Ali ni lani samo štelo prekrške do štiri in po tem PIT stop? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 3, 2015 Avtor Share Napisano November 3, 2015 Ja. Sedaj je isto, edino tisto opozorilo izpisuje še dodatno, ko posekaš... Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 Sem sprobal. Na qual. dobiš sporočilo, da upočasni, na dirki pa ti counter sešteva do 4. Po tem vožnja skozi pit. Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano November 8, 2015 Share Napisano November 8, 2015 (urejeno) Glede pravila: 3.4 Leteči štart... Najvišja hitrost vodilnega v ogrevalnem krogu je 80 km/h! -- bi jaz prestavil na vsaj 100 km/h, ker 80km/h se mi zdi res prepočasi (še gum se ne da ogreti, no itak jih nobeden ne bo ogrel, pa naj dela kar hoče tudi na 100km/h). Resno, 80 se mi res zdi absulutno premalo, v pospeševalni coni pa lahko ostane 70-80 km/h. To je moje mnenje. Uredil November 8, 2015 - Mitja Bonča Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 8, 2015 Avtor Share Napisano November 8, 2015 Bomo na prvi dirki pustili 80km/h, da vidimo kako bo. Glede na to kako se bo izšlo, bomo po potrebi prilagodili za dirke v bodoče. 1 Citiraj Link to post
m0LN4r 36 Napisano November 8, 2015 Share Napisano November 8, 2015 (urejeno) Zadnjič je nekdo spraševal: Quote O-1: To obtain right of road position in a corner, the overtaker's car must have substantial overlap of the car that is being overtaken, before they reach the corner's turn-in point. Should the overtaking car not have enough overlap, the leading car may resume its racing line without fear of contact. Da nebo prerivanja skozi vsako špranjo, pa predvsem ne v prvem krogu in prvih 4 ovinkih. Uredil November 8, 2015 - m0LN4r 1 Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano November 8, 2015 Share Napisano November 8, 2015 (urejeno) Pred eno uro, m0LN4r je napisal: Zadnjič je nekdo spraševal: Da nebo prerivanja skozi vsako špranjo, pa predvsem ne v prvem krogu in prvih 4 ovinkih. polovica avta po notranji in cel avto po zunanji... mimogrede, pravilnik je tudi v slovenščini (oz. samo v slovenščini). sej si ga prebral ane ;P "3.3 Prehitevanje 3.3.1 Prehitevanje v normalnih okoliščinah Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bodo sodniki ocenjevali v primeru nesreče. Neprimernemu prehitevanju, ki bo imelo kot posledico trk zaradi katerega bo dirkač oškodovan, bodo sledile sankcije. Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije ter se nanjo vrne le enkrat na ravnino. Branilec pozicije lahko to naredi samo takrat, kadar napadalcu ne bo napad preprečen tako, da bo moral uporabljati zavore, da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije. Prehitevanje v ovinku: Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto, kadar je napadalec pred ovinkom prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa ko zadaj vozeči voznik zamudi zaviralno točko. Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo, je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo, je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili večjemu kontaktu." Uredil November 8, 2015 - sarabwt 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 8, 2015 Avtor Share Napisano November 8, 2015 Kdor ne bo vozil, lahko rezultate v živo spremlja na LIVE Timing strani. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.