Skoči na vsebino

Splošna debata


Recommended Posts

No Murn tole si pa IMHO mal prevec zapel ...

Fantje. A ne razumete? Ni debate. Sprijaznite se. Ni to demokracija.

Komur paše vozit, naj vozi. Kdor ne pa pač ne. 

 

Mislim da je forum ze po definiciji medij, ki mu je temelj debata (cenzurirana po pravilih ali ne). Tak(i) forum(i) obstajajo predvsem zaradi uporabnikov samih in ne obratno. Torej ce ima kdo kaksno drugacno menenje ali pa zelje, kot si jih je zamislil ozek krog organizatorjev, lahko menda to svoje mnenje tudi izrazi ali kako pac? Se toliko bolj bi se tako mnenje lahko upostevalo od clanov, ki vam vracajo vsebino v taki ali drugacni obliki nazaj, da je forum bolj ziv in obiskan...morda celo naredilo anketo.

Tukaj predvsem mislim na Bonco, za katerega mislim, da nihce ne more reci da ni tej in na splosno sim skupnosti doprinesel dosti vec kot pa kaksen sponzor. Mogoce sem stvari narobe razumel in ta forum ni tisto kar sem mislil da je ...skupek ljubiteljev sim voznje, ki imajo radi druzenje ob skupnih interesih, izmenjavo mnenj in predvsem dobro voljo in uzitke, ki jih sim racing predstavlja. Rigorozna pravila in restrikcije sploh pa neupostevanje drugih mnenj pri izbiri ali organizaciji sponzoriranih ali pac ne dirk/prvenstev IMHO lahko rezultira v kontra efekt kot bi nekateri zeleli.

Da se ne bomo narobe razumeli. Ne sinfam nobene organizacije sploh ne (Knox-a pri D:R moram celo pohvalit)...edino tale vojaska taktirka in nezmoznost aktivnega odlocanja uporabnikov preden se karkoli organizira je malce ...kako bi rekel...moteca.

Zaljenje s tupimi mozgani in lenimi ritmi, pa mislim da ni res na mestu. Zdaj pa me lahko tudi banate, ce sem kot novoaktivni clan izrazil svoje pomisleke ;)

  • Upvote 5
  • Downvote 1
Link to post
  • Odgovori 254
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fantje. A ne razumete? Ni debate. Sprijaznite se. Ni to demokracija. Komur paše vozit, naj vozi. Kdor ne pa pač ne.    S svojim odnosom lepo izražate stanje slovenske (sim)racing skupnosti, kjer nikom

Še ena pomembna informacija  Ekipi RRT se je tik pred zdajci pridružil tretji član, Gašper Zupan, večina ga pozna pod nadimkom "Zupan Skačeš"  Seveda bo letos vse drugače, saj je svoji internetni pove

Eluir Racing je imel danes zasebna testiranja na Zandvoortu.

Torej ce ima kdo kaksno drugacno menenje ali pa zelje, kot si jih je zamislil ozek krog organizatorjev, lahko menda to svoje mnenje tudi izrazi ali kako pac?

Seveda, vsakdo lahko izrazi mnenje. Mislim pa, da Murn ne bo poslušal vsiljevanja svojega mnenja, če je povedal, da se prvenstvo ne bo spreminjalo. Razumeš razliko? Vidim, da je marsikdo ne, ali pa samo sam ne opazi, da svoje mnenje vsiljuje.

Bonče NIHČE ne podi stran. Če mu prvenstvo ni všeč, se ga pač ne bo udeležil. Simple as that. 
In mislim, da se bomo z veseljem potrudili izpeljati še kakšno prvenstvo, morda tudi vzporedno s tem (ali pa ne), vendar pa se to sigurno ne bo zgodilo, če se boste takoj vžigali, nasprotovali temu, kar naredimo in jokali, da vi bi pa raje to pa ono pa tisto. 
Zakaj bi potem delali, če samo kritizirate in hočete doseči svoje? Zato, da bomo lahko potem v drugem prvenstvu poslušali, da je dirka ravno toliko predolga, da mora Mkvarn v bokse? Ne, hvala.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post

@AliBuggy - tako je, ko ti dvigne pisker. Ne bom šel zdej brisat.

Vedno so bila prvenstva organizirana na tak način, vedno je bila večina prijavljenih zadovoljna in vedno so se pojavili biseri, ki so imeli svoje ideje. Nekateri mogoče ne boste verjeli, ampak par let nazaj smo izpeljali pet ali šest sezon z dirkalniki, ki so imeli pogon na prednji par koles. . In v najboljših letih smo skoraj skozi celotno sezono morali organizirati dodatne kvalifikacije. In server je bil vedno poln. Nezaslišano. Da sedaj omenim FWD, bo CPU na serverju na 100%, ker ne bo dohajal vse pritožb sprocesirat...

Samo iz radovednosti... @mancSLO, @Mitja Bonča, @terga in ostali - če bi zamenjali M235i z M4, bi vas to kaj bolj mikalo vozit?

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Matjaž, ne vem na kaj napeljuješ. Nekaj postov nazaj sem zapisal:

Vem, da se sedaj ne bo nič spremenilo. Prvenstvo je organizirano in tu kapo dol. To se itak ve.

Nekako pa je bilo čez poletje na tem portalu zaslediti željo po prvenstvu z drugimi avti, pa tudi to, da nagradnega sklada ne potrebujemo. Če je portal odvisen od tega sponzorja, su tu še druge rešitve, ki bi tudi zadostile želji uporabnikov portala in sponzorju. GT3 in GT2 skupaj na primer (dva BMW- ja).

Ampak so se organizatorji tako odločili in kdor hoče naj pride, kdor pa ne, pa ne. A se ti ne zdi, da bi se dalo drugače?

Miha. To je portal več uporabnikov in ne treh organizatorjev. Podpora gre v obe smeri, če si zmožen to razumeti. Zato navajam, kaj se je po forumu omenjalo skozi poletje, ko nekateri niste bili prisotni. 

Link to post

@skopusnik: legendarna izjava, ni kaj (mislim, da si dobil nekaj odgovorov, zakaj tvoja trditev nikakor ni pravilna, je celo žaljiva in si jo bom zapomnil!)

@Matjaž Murn: jaz zaenkrat, dokler ne dobim neta s temi počasnimi avti nimam kaj dirkati. Mi je pa M4 dosti bolj všečen.

Uredil - Mitja Bonča
Link to post

Mi lahko prosim citiraš, s čim sem te užalil?

 

Marjan, kdaj nisem bil prisoten na forumu? :) 

Je kdo morda tudi pomislil, da sponzorju ni pomemben samo BMW logo, ampam še kaj drugega? Morda želi sponzor promovirati serijo 2 coupe, zato podpira to prvenstvo?

Link to post

 BMW 235i je en navaden jajc (vsaj tako, kot je simuliran v AC). Avto je popolnoma nenastavljiv sredi ovinka (understeer, understeer in še enkrat understeer). Prav boli, ko slišiš mučenje prednjih gum) . Vozi se, kot renta kart kosilnice, kjer je edini parameter pri vožnji minimalna apex hitrost. Meni je avto totalno dolgočasen in nisem edini. Problem zame je podoben, kot pri temi fiksnih setupov, zato ker mi avto odvzame 80% užitka in pri vožnji z njegovo varno in dolgočasno dinamiko  (zadnji del popolnoma stabilen, dodajanje gasa čist digitalno - 1 in 0, left foot braking popolnoma neuporaben itd, itd...) ne čutim nikakršnega zadovoljstva. Primer; ko naredim WR je moj prvi odziv ''no končn lahk neham vozt to gajbo'' :D

Pri M4 se čutijo tiste ''safe understeer'' karakteristike, ampak je avto neprimerljivo bolj zabaven za vozit. Ravnokar sem naredil dva kroga na šlajfi in sem prepričan, da je avto res dober kompromis za naš problem. Da ostaneš na cesti res ni nikakršen problem, za zadnje 2/10, pa je potrebno nekaj več veščine, kot pa drkanje vstopne hitrosti v ovinke (M235).

Delejte kar hočte, ampak res ni fajn, da se takole cepimo. Saj imamo vsi skupni cilj. Zabava. Res ne vem zakaj so potrebne tako vroče, skoraj ogabne debate.

Uredil - terga
Link to post

 BMW 235i je en navaden jajc (vsaj tako, kot je simuliran v AC). Avto je popolnoma nenastavljiv sredi ovinka (understeer, understeer in še enkrat understeer. Prav boli, ko slišiš mučenje prednjih gum) . Vozi se, kot renta kart kosilnice, kjer je edini parameter pri vožnji minimalna apex hitrost. Meni je avto totalno dolgočasen in nisem edini. Problem zame je podoben, kot pri temi fiksnih setupov, zato ker mi avto odvzame 80% užitka in pri vožnji z njegovo varno in dolgočasno dinamiko  (zadnji del popolnoma stabilen, dodajanje gasa čist digitalno - 1 in 0, left foot braking popolnoma neuporaben itd, itd...) ne čutim nikakršnega zadovoljstva. Primer; ko naredim WR je moj prvi odziv ''no končn lahk neham vozt to gajbo'' :D

Si me nasmejal !

Link to post

 BMW 235i je en navaden jajc (vsaj tako, kot je simuliran v AC). Avto je popolnoma nenastavljiv sredi ovinka (understeer, understeer in še enkrat understeer. Prav boli, ko slišiš mučenje prednjih gum) . Vozi se, kot renta kart kosilnice, kjer je edini parameter pri vožnji minimalna apex hitrost. Meni je avto totalno dolgočasen in nisem edini.

 

No to je verjetno res za vas ki znate resnicno vozit tako na meji, da lahko iz dirkalnikov in setupov na progi iztisnete se zadnje atome. Tukaj organizatorje popolnoma razumem, da gledajo sirse in sicer v smislu, da je tudi za nas nevesce, ki se radi zabavamo dodan en element organiziranega prvenstva...in jim v tem aspektu dam tudi prav. Ker pa vsi stremimo k temu da se izboljsujemo, pa mislim da ni nic napacnega, ce se naredi en kompromis tudi z malo bolj zahtevnimi avti, da so tudi staroste in dirkaski vzorniki nekako motivirani sodelovati.

Isti avto ste imeli ze prejsnjic (sponzor je zadovoljen...ceprav dvomim da bo zaradi tega prodal kaksen serija 2 avto vec)...tako da bi clovek pricakoval naslednjo dirko, kot stopnicko visje...ne prevec in ne premalo...pa se vedno je lahko sponzor zadovoljen.

Sem preprican, da z nasveti zelo dobrih voznikov, sploh, ko bi v zivo videli potek voznje drugih lahko marsikomu lepo pomagajo z nasveti, da izboljsa svoj nacin voznje. Zgolj moje mnenje. Jaz bi bil takega nasveta po koncu dirke zelo vesel. Druga stvar pa je tudi dejstvo, da ce se zeli masovno organizirati prvenstvo, ki bo mnozicno obiskano in s tem tudi sponzorsko videno je smiselno vzeti tudi kaksen avto, ki ni del DLC paketa. Prejsnjo se ravno zaradi teg nisem prijavil ker mi je bilo skoda dati 15€ za avto samo da bom lahko sodeloval. na Slo-tech je tudi nekaj voznikov, ki bi se prijavili...pa jaz sem imam tudi dva kolega ki sta v early acces kupila AC pa uzivata z avti in progami ki so tam...nimata pa opcije se prikljuciti takim dirkam.

 

Zdej bom dal pa mir...pa eno piwo za ziwce popil. Na zdrawje ;)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...