Skoči na vsebino

RUF @ Mills Metropark || 20.9.2015


silicijeva dolina

Recommended Posts

  • Odgovori 59
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jst tut pridem ...

Govora je o mills long varianti kajne ? Kaj pa turbo ?  Na koliko se to vozi?

To je tako kot bi vprašal, če se na tej progi gas do konca pritiska ...

Saj ni non-stop na 100%. Seveda se ga da nastavljati tudi v RL. Nastavijo mu,koliko %  zraka na kompresira. Na Q so ga odprli malo bolj,da je vozilo bilo hitrejše,na dirkah pa so to zmanjšali,da niso tvegali poškodb turbine in seveda motorja.

Saj veš z katerimi tipkami se nastavlja jakost turbine v igri,kajne?

Uredil - silicijeva dolina
Link to post

Kakšnih dirkah? Kolkor jaz vem ta avto ni nikoli dirkal. Turbo so navili takrat za hitrostni rekord - 340 km/h.

Turbo je na 100 ker je tako avto pač najhitrejši. Zakaj bi vozil na manj? Pač to simulirajo zato, ker je pravi avto isto imel nastavljiv boost. Res nimam pojma kaj te tukaj moti Marko?

Link to post

V realnosti je tako, kot je napisal Benjamin. V igri pa ne vem, če najbolje deluje poškodbeni model motorja in motornih delov, tako imaš lahko vseskozi na 100% :)

V F1, ko so bili tisti turbomotorji, so turbo na 100% odprli za en krog ali dva v kvalifikacijah - kaj več motor ni zdržal.

Link to post

Ja,mislim,da v igri ni tako dobro vse skupaj urejeno glede poškodb motorja in turbine ,če je le ta  100% odprta,ampak vem,da je zelo težko vodljiv avto z popolnoma odprto turbino (vsaj za mene :D ),ker moraš biti presneto pazljiv pri odpiranju plina. Največji faktor pa je itak še vožnja z H menjalnikom,kar še vse skupaj oteži,saj kaj hitro pride do poškodbe le tega,ker je vse skupaj hitro kot raketa, in vsaj meni se dogaja,da včasih prehitro preklopim med prestavami in prepozno stiskam sklopko :D Moral bi več voziti te avte,da bi se navadil.

Link to post

Prej bi rekel, da je ta avto pač zmožen laufat na 100% za daljše obdobje in so zato naredili poškodbeni model tak, kot je. 2 intercoolerja, ignition setup porsche-ja 962, boost je pa na 100% ''samo'' 1.5-6 bar, zato se mi to ne zdi tako kritično.

Za primerjavo; Lotus 98T je imel 1.6L, 6 bar in okoli 1250 KM v kvalifikacijah. Motor se je tako segreval, da so v komoro brizgali dodatno gorivo za hlajenje, motor in turbine pa so ble za v smeti po 2h krogih. Zato tudi začne utripat že takrat, ko gre boost čez 80%.

Uredil - terga
Link to post

 Res nimam pojma kaj te tukaj moti Marko?

Jasno da nimaš pojma kaj me moti, ker me nič ne moti :) Ne poznam mehankarije in me je zanimalo zakaj je nekaj nastavljivo, če pa je v praksi skozi na 100%. Nič ne moti, zgolj zanima me.

Uredil - MarkoP
Link to post

Jaz sem govoril za dirkalnike nasplošno,ki se jim da nastavljati turbina. Zakaj bi vozil na manj kot 100% boost turbine? Za to,ker je avto takrat dosti lepše vodljiv oz ni potrebno tako paziti na dodajanje plina kot sicer(govorim za AC,ker v RL se že ve zakaj niso imeli non-stop na 100%). Uporabnika MarkoP je pač zanimalo kako je to v RL in dobil je odgovor. 

Uredil - silicijeva dolina
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...