B_U_R_I 3 290 Napisano September 19, 2015 Share Napisano September 19, 2015 To je tako kot bi vprašal, če se na tej progi gas do konca pritiska ... 1 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano September 19, 2015 Avtor Share Napisano September 19, 2015 Govora je o mills long varianti kajne ? Kaj pa turbo ? Na koliko se to vozi?ja,to je long verzija dirkališča.Turbino pa si odpiraš po želji. Ampak bolj bo odprta večja je verjetnost poškodb,bolj boš moral biti previden z gasom,... 1 Citiraj Link to post
terga 402 Napisano September 19, 2015 Share Napisano September 19, 2015 Replay:https://onedrive.live.com/redir?resid=4E859828E13352F5!43746&authkey=!AIgYPruHSZrtgYo&ithint=file%2c5Set:https://onedrive.live.com/redir?resid=4E859828E13352F5!43747&authkey=!AIUQAuuvOxlhcgc&ithint=file%2ciniAjde gasa, zdej pa trenirat! 1 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano September 19, 2015 Share Napisano September 19, 2015 To je tako kot bi vprašal, če se na tej progi gas do konca pritiska ...Razumem, ata. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano September 19, 2015 Share Napisano September 19, 2015 BTW, opazil sem, da RSR Live Timing vseeno šteje čase na tej progi s tem dirkalnikom. Edino na njihovem portalu potem ne moreš rezultatov pogledat ... Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano September 19, 2015 Share Napisano September 19, 2015 Vemo Matjaž. To velja tudi za velko drugih kombinacj, ki jh ni v rsr naboru sicer.Je pa zdeva kar aktualna se mi zdi. Tudi ob 3h ponoči, a ne... Citiraj Link to post
terga 402 Napisano September 20, 2015 Share Napisano September 20, 2015 Zadnji toe na mojmu setu dejte na 4 (0.18 live). Se veliko lepše pelje. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano September 20, 2015 Share Napisano September 20, 2015 Resno, ce je turbo skozi na 100 zakaj je pol sploh nastavljiv? Se ga v RL tudi nastavlja? Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano September 20, 2015 Avtor Share Napisano September 20, 2015 (urejeno) Saj ni non-stop na 100%. Seveda se ga da nastavljati tudi v RL. Nastavijo mu,koliko % zraka na kompresira. Na Q so ga odprli malo bolj,da je vozilo bilo hitrejše,na dirkah pa so to zmanjšali,da niso tvegali poškodb turbine in seveda motorja.Saj veš z katerimi tipkami se nastavlja jakost turbine v igri,kajne? Uredil September 20, 2015 - silicijeva dolina 1 Citiraj Link to post
terga 402 Napisano September 20, 2015 Share Napisano September 20, 2015 Kakšnih dirkah? Kolkor jaz vem ta avto ni nikoli dirkal. Turbo so navili takrat za hitrostni rekord - 340 km/h.Turbo je na 100 ker je tako avto pač najhitrejši. Zakaj bi vozil na manj? Pač to simulirajo zato, ker je pravi avto isto imel nastavljiv boost. Res nimam pojma kaj te tukaj moti Marko? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano September 20, 2015 Share Napisano September 20, 2015 V realnosti je tako, kot je napisal Benjamin. V igri pa ne vem, če najbolje deluje poškodbeni model motorja in motornih delov, tako imaš lahko vseskozi na 100% V F1, ko so bili tisti turbomotorji, so turbo na 100% odprli za en krog ali dva v kvalifikacijah - kaj več motor ni zdržal. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano September 20, 2015 Avtor Share Napisano September 20, 2015 Ja,mislim,da v igri ni tako dobro vse skupaj urejeno glede poškodb motorja in turbine ,če je le ta 100% odprta,ampak vem,da je zelo težko vodljiv avto z popolnoma odprto turbino (vsaj za mene ),ker moraš biti presneto pazljiv pri odpiranju plina. Največji faktor pa je itak še vožnja z H menjalnikom,kar še vse skupaj oteži,saj kaj hitro pride do poškodbe le tega,ker je vse skupaj hitro kot raketa, in vsaj meni se dogaja,da včasih prehitro preklopim med prestavami in prepozno stiskam sklopko Moral bi več voziti te avte,da bi se navadil. Citiraj Link to post
terga 402 Napisano September 20, 2015 Share Napisano September 20, 2015 (urejeno) Prej bi rekel, da je ta avto pač zmožen laufat na 100% za daljše obdobje in so zato naredili poškodbeni model tak, kot je. 2 intercoolerja, ignition setup porsche-ja 962, boost je pa na 100% ''samo'' 1.5-6 bar, zato se mi to ne zdi tako kritično.Za primerjavo; Lotus 98T je imel 1.6L, 6 bar in okoli 1250 KM v kvalifikacijah. Motor se je tako segreval, da so v komoro brizgali dodatno gorivo za hlajenje, motor in turbine pa so ble za v smeti po 2h krogih. Zato tudi začne utripat že takrat, ko gre boost čez 80%. Uredil September 20, 2015 - terga Citiraj Link to post
markop 702 Napisano September 20, 2015 Share Napisano September 20, 2015 (urejeno) Res nimam pojma kaj te tukaj moti Marko?Jasno da nimaš pojma kaj me moti, ker me nič ne moti Ne poznam mehankarije in me je zanimalo zakaj je nekaj nastavljivo, če pa je v praksi skozi na 100%. Nič ne moti, zgolj zanima me. Uredil September 20, 2015 - MarkoP Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano September 20, 2015 Avtor Share Napisano September 20, 2015 (urejeno) Jaz sem govoril za dirkalnike nasplošno,ki se jim da nastavljati turbina. Zakaj bi vozil na manj kot 100% boost turbine? Za to,ker je avto takrat dosti lepše vodljiv oz ni potrebno tako paziti na dodajanje plina kot sicer(govorim za AC,ker v RL se že ve zakaj niso imeli non-stop na 100%). Uporabnika MarkoP je pač zanimalo kako je to v RL in dobil je odgovor. Uredil September 20, 2015 - silicijeva dolina 1 Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.