Skoči na vsebino

Hotlap Challenge #2 - McLaren F1 GTR @ Zandvoort


B_U_R_I

Recommended Posts

Hvala za razlago. Bom moral še malo prežvečit tole :)

Malo brskam okoli za ta "mid corner" blip, ker prvič slišim. Zgleda, da si je to zmislil Senna kot neke vrste človeški traction control, že v 80-ih letih. Dober si, da si sam prišel do tega. 

Link to post
  • Odgovori 108
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Čist na hitro spacano, samo toliko, da bo avto vozen. Uploadam boljši set, ko se naslednjič podam na progo https://onedrive.live.com/redir?resid=4E859828E13352F5!42513&authkey=!AJJtD87hTcCL-0g&am

Čist preveč kompliciraš Marko. Najprej se nauči ovinek speljati po šolsko (torej, zavora, coasting do apexa, pri apexu gas, če govorimo o 90 ali 180 stopinjskem ovinku), šele potem razmišljaj o raznih

Moj point je biu, da so bli top speed slabši zato ker je imel več downforsa in posledično bolše čase overall.   No, pejte zdej nazaj vozt.

Posted Images

Čist preveč kompliciraš Marko. Najprej se nauči ovinek speljati po šolsko (torej, zavora, coasting do apexa, pri apexu gas, če govorimo o 90 ali 180 stopinjskem ovinku), šele potem razmišljaj o raznih popravkih sredi ovinka, ker tukaj niti ni kaj preveč za razmišljat. Bolj gre za občutek in izkušnje.

Je pa najlažje take stvari ugotovit in je tudi osnova za izdelovanje setupa, da si vizualiziraš prenose mase in kaj se dogaja z vzmetenjem in gumo glede na to. Preberi si tudi o diferencialih. Razumevanje (in prenos razumevanja v občutek), kako delujejo je ključno tako za vožnjo, kot za izdelovanje setupa.

Najboljši nasvet, ki ti ga lahko dam je; manj razmišljaj, več vozi :P

 

Uredil - terga
Link to post

Hvala za razlago. Bom moral še malo prežvečit tole :)

Malo brskam okoli za ta "mid corner" blip, ker prvič slišim. Zgleda, da si je to zmislil Senna kot neke vrste človeški traction control, že v 80-ih letih. Dober si, da si sam prišel do tega. 

lej k res. Kadar sm vidu ta video se prav spomnim kako se mi je zdelo čudno to blipanje... In ja, v bistvu z dovolj majhnim inputom spravljaš avto v understeer, ampak ob enem daješ sprednjemu koncu oprijem, z malo večjim inputom pa še rotacijo. Nevem, je preveč bazirano na občutku da bi ti lahko razložu.

https://youtu.be/Lo5wDmJGYGo?t=1m25s

"It's nothing extra-special. Its just the way he controls the car with the throttle. Instead of where I think the majority of drivers that I've known (Damon, DC, Gerhard, Hakkinen) when they brake, change down the gears, and then go on-and-off the throttle (Ayrton was the biggest example of that - when he used to be in the middle of a corner, his throttle movement used to be so quick), whereas Michael has this braking, changing down, and then he's constantly on the throttle straight away."

In ja, kot ti je alen reku, vizualiziri si, kaj ti dela vzmetenje, kje je teža in kaj ti dela aerodinamika. Za ovinke pomisli kateri apex je dobro vzet in (meni) najtežje od vsega, zaupi da se bo avto dovolj upočasnil in ne zavit v ovink prehitro. Tisti replay k sm ga poslau, v tistem levem ovinku obrnem v ovinek prehitro. To je moj problem z linijo že od začetka, ker kakih 100 krogov bolj pole sem začel bolj pozno žlajfat in bolj pozno zavijat. Pomisli na linijo in najprej probi peljat kar se da čisto in popravki v sredi ovinka bodo pršli sami od sebe, ker boš poznal progo in boš vedu kolko hiter si lahko v ovinku in kaj lahko popraviš. Tuki ti ne pomaga nič drugega kot trening :)

Link to post

Alen a to je tvoj krog?

In I call bullshit na njegovo linijo. Mogoče sm to samo jst, ampak ovinek je preveč zaprt in preveč zamori motor, če greš po notranji strani. Časi pa tudi niso za primerjat, če nisi bil dole vsaj 10x, ker so gokardi in pogoji neenakovredni.

Link to post

Ja, razlike v kartih so res prevelike, posebej zdaj, ko je dodal ploščico na izpušni kanal (kot power ventil v spodnjem položaju)... In ni čist bullshit. Vem iz prve roke, ko sem v dirkah tam zgubljal čas proti ostalim, ki so vozili njegovo linijo. Zgleda mogoče hitrejša moja linija, ampak je zaradi prevelikega radija linije pot predolga. Sicer pa je proga katastrofa za te karte. Vedno zmaga tisti, ki ima najboljši kart, zaradi spolzkega asfalta in bednega layouta.

Uredil - terga
Link to post

Ja, razlike v kartih so res prevelike, posebej zdaj, ko je dodal ploščico na izpušni kanal (kot power ventil v spodnjem položaju)... In ni čist bullshit. Vem iz prve roke, ko sem v dirkah tam zgubljal čas proti ostalim, ki so vozili njegovo linijo. Zgleda mogoče hitrejša moja linija, ampak je zaradi prevelikega radija linije pot predolga. Sicer pa je proga katastrofa za te karte. Vedno zmaga tisti, ki ima najboljši kart, zaradi spolzkega asfalta in bednega layouta.

Ups, sem gledu še enkrat, in vidu, da niso isti gokardi kot sm jih furu 2 dni nazaj xD Nevem, če je bil komentar na razlike sarkastičen, ampak sm mislu da je to nek casual posnetek od rentanega gokarda :) zame je linija nek trade off, ker maš pol boljši izhod in hitrost skozi tisti levi ovinek... Moram probat še to linijo, ampak meni se zdi, da mi preveč zamori gokard. Mimogrede, se mogoče spomniš kakšne čase postavljajo tej "raceing" gokardi v Vrtojbi?

Link to post

Mislim, da ko sva z Bončo merila, je bilo okoli 42,43 sekund.

In ja, to so rotax, 30hp. Zavoj za tistim itak ne moreš z gasom vozit. Se spusti gas, da kart zavije, ker je camber v kurcu, doda pa se ga šele za apexom (tak zoprn ovink, ki se vleče 3 dni :D ), tako da tistih 3-5 metrov višje izstopne hitrosti med tem desnim in naslednjim levim zavojem ne pomeni nič.

Tukaj si lahko pogledaš o čem govorim

Najbrž se sprašuješ kaj za vraga je tista mašnca spredi xD Sem zvezal plastiko z vrečko, da se je manj treslo.. :D 

Uredil - terga
Link to post

Ja... Se mi je zdelo da je malo bolj močen :D pač jst mam izkušnje v Vertojbi samo z njihovim rentanim gokartom in so lih malo bolj švoh... tko da žlajfaš bolj pozno, pospešiš prej, itd. Ta vikend majo lih v Vertojbi trening. Kako to sploh zgleda? Oz. kako plačaš za posamezno vožnjo? ker v opisu je napisano, da greš 3x ven. Najprej da dobiš občutek, pol ti razlagajo, pol greš u drugo in k prideš nazaj ti še bolj razlagajo, v tretje in ti še malo govorijo in pol so dodatne vožnje. To je program... Zakaj je pol za zbrat kolko min. hočeš vozit že v prijavnici?

Link to post

Količinski popust... 1 vožnja 25€, 3 vožnje 70€ in 5 voženj 120. Vse po 10 minut. Sva mal zgrešila temo :D

 

Edit: Res toplo ti priporočam, da če greš prvič, ne hodit na to kakanje od proge. Pejd v Krško ali kako konkretno progo. Poreč tud odsvetujem.

Uredil - terga
Link to post

Mah lahk voziš kolk hočeš, ampak če ni nadgradnje, za katero se zanima Marko, ni napredka. (Jaz za kaj takega nimam osnov niti volje). Za to mu  P10 na RSR ni tako slabo,  kaj več niti ne pričakujem. Nekako odpeljem 1:42:9XX (večkrat že), bolje pa ne gre.

Link to post

Količinski popust... 1 vožnja 25€, 3 vožnje 75€ in 5 voženj 120. Vse po 10 minut. Sva mal zgrešila temo :D

ma tega količinskega popusta ne vidim nikjer xD ja je šlo zlo offtopic, zlo hitro :D

Mah lahk voziš kolk hočeš, ampak če ni nadgradnje, za katero se zanima Marko, ni napredka. (Jaz za kaj takega nimam osnov niti volje). Za to mu  P10 na RSR ni tako slabo,  kaj več niti ne pričakujem. Nekako odpeljem 1:42:9XX (večkrat že), bolje pa ne gre.

To je zato, ker ne analiziraš svojih napak in ne voziš avta na "limitu". Kadar toliko zaostajaš, ne izgubljaš ne na pospeševanju in ne na zaviranju, ampak na sredini ovinka (povsod, ampak najbolj očitna hitrost skozi ovinek). To pa se zgodi zaradi (ponavadi) prehitrega žlajfanja (in pol delaš to kar dela alen z gokartom :P), si prepočasen na vhodu in potem si prepozen na gasu. Ampak še vedno, 2,5s za rekordom sploh ni slabo, še posebej v tako težkem avtu za vozit.

Jaz bi z mojim setupom odfural 40:999 v najbolj idealnem krogu kar sem ga sposoben v tem momentu naredit (nobenega lockanja, perfekten trailbrake, brez da bi mi pri zbijanju kaj zmotilo avto, da perfektno zadenem scheivlak in odnesem perfektno hitrost skozi marlborobocht itd. ampak tega mi v enem krogu, brez da bi se nekje zaletel ni uspelo, ker sm meu filing da sm ful hiter in pol sm lotu razmišljat da sm ful hitr in sm se sam psihološko zjebu in pol določen odsek zajebu in zbou, al pa žlajfu prehitro, da se nebi...). Nočem krivit setupa, ampak enostavno ne morem dobit rotacije pri visoki hitrosti brez da bi znižal zadnje krilce (go figure), ampak če znižam zadnje krilce, mi je avto neulovljivo nestabilen, ker sem sam naredil zelo stabilen setup in se z njim vsega naučil. Mi ni jasno, kako lahko Alen in Mitja z tako nizkim krilcem in biasom tolko nazaj sploh žlajfajo...

Uredil - sarabwt
Link to post
  • B_U_R_I unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...