Skoči na vsebino

EDTracker - sledilna naprava pogleda


Mai

Recommended Posts

To ni končno poročilo, zato ga vzamite z rezervo.

 

Govorim o EDTrackerju, majhni dokaj cenovno ugodni zadevi, ki si jo lahko naročite sestavljeno, ali pa jo iz naročenih komponent dobite v kit-u in si jo sami sestavite. v kit-u pride brez ohišja, ki pa ga j kolega enostavno naredil iz tankega pleksi stekla in zlepil skupaj, deluje.

 

https://edtracker.org.uk/

 

Zadevo se včeraj zopet v hitrem sessionu stestiral in mi osebno še ne odgovarja najbolj.

 

Najprej sem imel težave z nastavitvami, ki pa so se izkazale za brezvezne, saj je bilo potrebno prešaltat le iz hood view v cockpit in je zadeva že delovala + nastavit ravnine premikanja za določeno os.

 

no pa začnimo,

kot ste že omenili obstaja nekaj podobnih zadev.

 

meni osebno ta trenutek zadeva ni všeč, kar pa je delno in najvrjetneje stvar nastavitev delno pa stvar navade.

 

pred AC v Race seriji in podobnih je bil cockpit movement minimalen oz sem ga imel izklopljenega, ker me je tresenje motilo in so me začele boleti oči zaradi prenaprezanja (nimam težav z očmi, mikro dioptrija, samo za pred delo pred monitorjem - filtri)

 

ta stvarca je super majhna (kolega jo je spravil v prostornino šibične škatlice v malo bol kockasti kot kvadrasti obliki), jo pa je potrebno priključiti preko microusb na pc, kar pomeni da vam bo še en kabel visel iz slušalk - niti ni moteče.

 

v sami igri nisem uspel nastaviti trackerja, da bi bil fiksen, je kar občutljiv in mislim, da ga malo meče sem in tja zaradi nihanja temperature. ob zagonu je ta bila 26 °C, kasneje pa se je nekje pri 35 ustavila in nihala malo gor malo dol (pol stopinje max).

ta varianca v temperaturi pa vpliva na senzorje gibanja.

Ne zdj, da se jim zmeša, le zelo so občutljivi. V nastavitvah je možno občutljivost spreminjati in jaz sem si jih nastavil na "1", nism pa preveru če gre še manj kot "1".

 

pri vožnji, sem opazil da so majhni premiki glave predvsem v šikanah in ostrih ovinkih botrovali k premiku na ekranu, kar pa me je malo motilo, ja, ves smisel trackerja je, da lahko gledaš okrog z vrtenjem glave.

 

optimalno bi bilo, da bi tracker bil izklopljen med samo vožnjo, ko pa bi voznik želel "free look" pa bi se iz centra vklopil in kasneje zopet izklopil...

prepričan sem, da je problem sprememba pogleda in površne nastavitve iz moje strani.

sami podporni programi omogočajo veliko mero individualnih nastavitev od rezanja, do občutljivosti, celo s obliko krivlulje je možno nastavit občutljivost vsake osi posebaj.

škiljenje pri obračanju glave nisem zapazil, je pa verjetno to razlog, da že z majhnim premikom pogled tava sem in tja.

 

če najdem čas bom še pred nedeljo malo zapeljal AC se poigral z nastavitvami občutljivosti... 

 

pri optimalnih nastavitvah, beri, med vožnjo pri majhnem premiku bi bil pogled dokaj fiksen (tresenje in beganje moti tako pri kontentraciji, kot tudi utruja na dolgi rok), ko pa bi želeli pa vrtimo glavo.

Link to post

Hvala za poročilo.

 

Jaz sem nekaj bral o temu i nna sploh podobnih zadevah. Predvsem sem hotel bolje videti apex. In ravno to naj bi bil štos, da malo obrneš glavo v ovinek in s tem povzročiš rotacijo ekrana proti ovinku, kar posledično pomeni da vidiš "globlje" v ovinke. Se pa sprašujem koliko je to moteče. In kot praviš ti (tudi drugi tako poročajo) se je potrebno navadit, ker je zgleda na začetku res moteče.

 

Pri oculus rift (imamo ga v službi) je enako. Obrnit moreš glavo in za dirkaške simulacije to zahteva nek "learning curve". 

 

Poročaj naprej, če se boš še kej izgral s tem. Me prav zanima, če pomaga, da bi lažje videl apex. Po drgi strani mi pa ni jasno kako pol začuitiš, da ti avto odnaša, če je vse tako volatilno in premikajoče. V realnosti je G, ki ti da vedet, da ne gre vse po planu.

 

Thx...

Link to post

Žal nisem našel časa za dodatno testiranje, zadeva se vrača k prvotnemu lastniku, tako da,

zaenkrat je to to, 

če pa ga zopet dobim za v uporabo pa ponovno poročam...

 

 

 

 

 

 

Po drgi strani mi pa ni jasno kako pol začuitiš, da ti avto odnaša

 

Pomoje te informacije dobivamo preko volana/rok v možgane..?? 

 

 

pozabil si, da je dojemanje sveta zelo tesno povezano z vizualizacijo okolja.

kar mislim da si pozabil omeniti je, kako se giblje avto v prostoru, katero smer ima gibanje, hitrost tega in to lahko dojameš le z očmi, ko gledaš v ekran, 

poleg tega pa, kot si omenil,  je pomembna pozicija volana oz v katero smer je obrnjen, saj le tako dobiš občutek da v igro daš nekaj, kar bo imelo točno določene posledice, s tem pa se voziš skozi ovinke, popraviš ali pokvariš napako,...

 

videt apex, 

vsak dojema stvari po svoje, nekaterim je všeč da migajo z glavo (Oculus, Trackerji), drugi se v ovinke nagibajo (jim glava veli da je to kot kontriranje virtualnih G silam...), tretji lahko sedijo nepremično in vrtijo le volan...

 

glede na to, da vozimo po krožnih dirkah, so apexi vsak krog enaki, in sam se poskušam orientirati glede na okolico (drevesa, table, mosotovi, robniki...) in tako dojemam progo, kdaj in koliko zaviti v ovinek, zavirati in kdaj pospeševati.

osebno mi je predstavljajo spreminjanje vidnega polja majhno težavo ko sem tracker testiral, in podobno kot pred leti pri Race seriji mi je bilo to moteče. (je pa res da nisem najhitrejši na gridu ;) )

 

vsake oči majo svojga malerja ;)

Uredil - Ma!
Link to post

 

....

videt apex, 

vsak dojema stvari po svoje, nekaterim je všeč da migajo z glavo (Oculus, Trackerji), drugi se v ovinke nagibajo (jim glava veli da je to kot kontriranje virtualnih G silam...), tretji lahko sedijo nepremično in vrtijo le volan...

 

 

 

To miganje z glavo je malce drugačno,če imaš gor Oculus rift kot pa recimo IRTracker in podobne. Pri OR si dejansko v avtu in vsak premik glave ti ne da samo levo,desno,naprej nazaj občutka ampak dejansko globino in torej je dojemanje sveta popolnoma enako kot v realnosti in to je bil tudi cilj razvijalcev. Dočim pri trackerjih je to bolj bogo vse skupaj,saj ti pogled marsikdaj pobegne in kot smo že napisali je včasih potrebno že škiliti. Pa tudi zamiki so,kar je zelo moteče,sploh ko na hitro pogledaš v levo ali desno zvratno ogledalo se to zelo pozna in tukaj se ponavadi zgodi,da z pogledom nisi več na ekranu,kot smo že tudi pisali.

@MarkoP je spraševal kako potem dojemamo in kdaj vemo,da nam avto zanaša(recimo zadek avta). Seveda je na prvem mestu volan tisti,ki javi kaj se dogaja z vozilom,kakšna je podlaga,torej igra mora imeti dober FFB in to občutimo na volanu. Tisti srečneži,ki pa imajo doma simulatorje z hidravliko,butkicker-ji in podobno pa še to bolje občutijo,saj tam še simulira pospešek in pojemek,ter dodatno še tresljaje (robniki,skoki,...).

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...