Skoči na vsebino

Pomoč pri učenju za začetnike (in ostale)


Recommended Posts

Pridi na testno dirko pa boš videl kako ti gre ... Pa ne pozabi si malo pravilnika prej prebrat (obvezno TeamSpeak, kvalifikacije samo en hiter krog, prva dirka stoječi start, druga dirka leteči start z ogrevalnim krogom).

Link to post
  • 3 weeks later...
  • Odgovori 109
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prilagam vse moje race setup-e, ki sem jih uporabljal v prvenstvu. Priznam da v tem segmentu moje znanje še dosti šepa, a še vseeno so bili dovolj dobri za najvišja mesta. RACE SETUPS   Forcefeedb

Car setup na kratko za začetnike (glej RWD)

Samo še to pa končamo off topic.    Ker ti pusti, da prepozno bremzaš Tako kot ABS.

Kaj mogoče kdo ve, kakšna je optimalna temperatura gum za te gume/avto ?

 

Ne vem zakaj, mi po par krogih (Imola) temp zraste komaj na 50°. Zdi se mi nizko. Je to vredu ?

 

Neki sme dobil:

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?faq/what-are-the-differences-between-tyres-compounds.15/

Uredil - MarkoP
Link to post
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Prilagam vse moje race setup-e, ki sem jih uporabljal v prvenstvu.
Priznam da v tem segmentu moje znanje še dosti šepa, a še vseeno so bili dovolj dobri za najvišja mesta.

RACE SETUPS

 

Forcefeedback in force dampening si natavite po želji, priporočam čim manj hard clippinga  [ok] 

 

Link to post

Alen, hvala za tole.

 

Med practice v nedeljo sem opazoval tvojo vožnjo iz tvojega kokpita. Kot bi vozila dva razlicna avta :( Uspeš bistveno kasneje bremzat in nasplošno zgleda, kot bi imel precej boljši grip. Tudi pri šaltanju prestav navzdol tvoj avto sploh ne gre ne vem kako na obrate. Vse je bolj umirjeno. Mogoče jaz prehitro menjam navzdol in gre pol avto na obrate, kar povzroči nek efekt, ki mi otežuje vožnjo.

 

Še tole. Ko govorimo of force dampening, kako imate nastavljeno v igri ? Na 0% ? In Kaj pravzaprav mislis z "hard" clipingom ? Kako pa preveris, da ni hard clippinga ?  Jaz uporabljam nek tool, mislim, da je "FFB check" ali nekaj podobnega in pol se ravnam po  tistem.

Link to post

Jaz uporabljam tale tool: LINK

 

Načeloma se force feedback pravilno nastavi tako, da je force sila pod limitom v ovinku. Zato moraš narediti par lepih krogov, brez vožnje po robnikih. 

Hard cliping ti pa pove kolikokrat je šla force feedback sila čez limit volana, kar pomeni da izgubiš vse ffb efekte volan pa rata maximalno trd. To pomeni da ob preveliki nastavitvi v ovinku izgubiš vse efekte (npr. lahek volan zaradi understeera, luknje ...).

 

Jaz ga ponavadi nastavim tako da je moč ffb manjša od tiste ki mi jo predlaga aplikacija. Hard cliping pa imam maximalno 1.5% tudi z vožnjo po robnikih. (Do 3% je čisto vredu, odvisno je od volana)

 

Force dampening ti že malo težje razložim, načeloma naj bi šlo za to, koliko se volan upira menjavi smeri. Jaz ga pustim na 100%, razen če je proga res bumpy (npr. Grobnik) potem ga zmanjšam. Je pa odvisen tudi od nastavitev volana v profilu. 

 

Glede poznega zaviranja je pa recept jasen. Bremzanje v ravni liniji, moč bremzanja takšna da se ABS še ne vklopi (na oko bi rekel okoli 90% zaviralne sile), downshift pa takšen da so obrati pod max rpm avta :)


 

Uredil - alkoro
Link to post

 

Glede poznega zaviranja je pa recept jasen. Bremzanje v ravni liniji, moč bremzanja takšna da se ABS še ne vklopi (na oko bi rekel okoli 90% zaviralne sile), downshift pa takšen da so obrati pod max rpm avta :)

 

 

Slisi se enostavno :) Ko sem te opazoval so bile linije recimo zelo podobne, vendar je bila tvoja točka bremzanja postavljena bistveno bolj globoko v ovinek in kar je ironično si uspel prej pospeševat kot jaz. To si razlagam tako, da uspeš bolj učinkovito zmanjšat hitrost. Če jaz skušam to naredit gre zadek takoj po svoje (verjetno bremzam, ko že zavijam). Težko tako na uč te detalje analiziram. Na koncu pa ravno ti detalji pomenijo 2s, ker velikih razlik pa le ni, vsaj na oko ne. Rabil bi nek tool, kamor lahko uvozim tvoj replay in ga pol primerjam z mojim. Tako bi vbsaj ugotovil kaj delam narobe. Kako to odpravit je ze druga zgodba in stvar 100-tih krogov verjento.

 

Bom še ta drugega Alena še malo povprašal za analizo vožnje v naslednjih dneh :)

 

Hvala.

Uredil - MarkoP
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...