B_U_R_I 3 290 Napisano May 15, 2015 Share Napisano May 15, 2015 Pridi na testno dirko pa boš videl kako ti gre ... Pa ne pozabi si malo pravilnika prej prebrat (obvezno TeamSpeak, kvalifikacije samo en hiter krog, prva dirka stoječi start, druga dirka leteči start z ogrevalnim krogom). Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 4, 2015 Share Napisano June 4, 2015 (urejeno) Kaj mogoče kdo ve, kakšna je optimalna temperatura gum za te gume/avto ? Ne vem zakaj, mi po par krogih (Imola) temp zraste komaj na 50°. Zdi se mi nizko. Je to vredu ? Neki sme dobil: http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?faq/what-are-the-differences-between-tyres-compounds.15/ Uredil June 4, 2015 - MarkoP Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano June 4, 2015 Share Napisano June 4, 2015 50 stopinj na 100% gripa? Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 4, 2015 Share Napisano June 4, 2015 Grip se je včeraj gibal ob 88 do 94%. Okvirno. Kako naj pravzaprav zmerim. Vozim par krogov, se ustavim. Stisnem Escape in pogledam v boksih ? Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano June 4, 2015 Share Napisano June 4, 2015 Naloži si aplikacijo: http://www.racedepartment.com/downloads/danny-giusas-tyre-temperatures.3507/history Citiraj Link to post
57X 962 Napisano June 4, 2015 Share Napisano June 4, 2015 a je razlika med to, ki si jo ti podal in tole: http://www.racedepartment.com/downloads/tyre-temp-v1-5-x-in-game-no-pin.5656/ Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano June 4, 2015 Share Napisano June 4, 2015 Nebi vedel ker je ne uporabljam Citiraj Link to post
4matic 12 Napisano June 17, 2015 Share Napisano June 17, 2015 lahko prosim kdo poshare-a svoj super secret setup za 4. dirko? trenutno sem na 1.02.5. vidim, da vozite tudi 1.00.xx Citiraj Link to post
markop 702 Napisano June 17, 2015 Share Napisano June 17, 2015 (urejeno) Briši. Bodo drugi boljše povedali. Uredil June 17, 2015 - MarkoP Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano June 17, 2015 Share Napisano June 17, 2015 Sam sem odpeljal čas z deafult setupom. Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano July 19, 2015 Share Napisano July 19, 2015 Prilagam vse moje race setup-e, ki sem jih uporabljal v prvenstvu. Priznam da v tem segmentu moje znanje še dosti šepa, a še vseeno so bili dovolj dobri za najvišja mesta.RACE SETUPS Forcefeedback in force dampening si natavite po želji, priporočam čim manj hard clippinga 6 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano July 20, 2015 Share Napisano July 20, 2015 Alen, hvala za tole. Med practice v nedeljo sem opazoval tvojo vožnjo iz tvojega kokpita. Kot bi vozila dva razlicna avta Uspeš bistveno kasneje bremzat in nasplošno zgleda, kot bi imel precej boljši grip. Tudi pri šaltanju prestav navzdol tvoj avto sploh ne gre ne vem kako na obrate. Vse je bolj umirjeno. Mogoče jaz prehitro menjam navzdol in gre pol avto na obrate, kar povzroči nek efekt, ki mi otežuje vožnjo. Še tole. Ko govorimo of force dampening, kako imate nastavljeno v igri ? Na 0% ? In Kaj pravzaprav mislis z "hard" clipingom ? Kako pa preveris, da ni hard clippinga ? Jaz uporabljam nek tool, mislim, da je "FFB check" ali nekaj podobnega in pol se ravnam po tistem. Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano July 20, 2015 Share Napisano July 20, 2015 Hvala za setupe, da vidim kje ga biksam Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano July 20, 2015 Share Napisano July 20, 2015 (urejeno) Jaz uporabljam tale tool: LINK Načeloma se force feedback pravilno nastavi tako, da je force sila pod limitom v ovinku. Zato moraš narediti par lepih krogov, brez vožnje po robnikih. Hard cliping ti pa pove kolikokrat je šla force feedback sila čez limit volana, kar pomeni da izgubiš vse ffb efekte volan pa rata maximalno trd. To pomeni da ob preveliki nastavitvi v ovinku izgubiš vse efekte (npr. lahek volan zaradi understeera, luknje ...). Jaz ga ponavadi nastavim tako da je moč ffb manjša od tiste ki mi jo predlaga aplikacija. Hard cliping pa imam maximalno 1.5% tudi z vožnjo po robnikih. (Do 3% je čisto vredu, odvisno je od volana) Force dampening ti že malo težje razložim, načeloma naj bi šlo za to, koliko se volan upira menjavi smeri. Jaz ga pustim na 100%, razen če je proga res bumpy (npr. Grobnik) potem ga zmanjšam. Je pa odvisen tudi od nastavitev volana v profilu. Glede poznega zaviranja je pa recept jasen. Bremzanje v ravni liniji, moč bremzanja takšna da se ABS še ne vklopi (na oko bi rekel okoli 90% zaviralne sile), downshift pa takšen da so obrati pod max rpm avta Uredil July 20, 2015 - alkoro Citiraj Link to post
markop 702 Napisano July 20, 2015 Share Napisano July 20, 2015 (urejeno) Glede poznega zaviranja je pa recept jasen. Bremzanje v ravni liniji, moč bremzanja takšna da se ABS še ne vklopi (na oko bi rekel okoli 90% zaviralne sile), downshift pa takšen da so obrati pod max rpm avta Slisi se enostavno Ko sem te opazoval so bile linije recimo zelo podobne, vendar je bila tvoja točka bremzanja postavljena bistveno bolj globoko v ovinek in kar je ironično si uspel prej pospeševat kot jaz. To si razlagam tako, da uspeš bolj učinkovito zmanjšat hitrost. Če jaz skušam to naredit gre zadek takoj po svoje (verjetno bremzam, ko že zavijam). Težko tako na uč te detalje analiziram. Na koncu pa ravno ti detalji pomenijo 2s, ker velikih razlik pa le ni, vsaj na oko ne. Rabil bi nek tool, kamor lahko uvozim tvoj replay in ga pol primerjam z mojim. Tako bi vbsaj ugotovil kaj delam narobe. Kako to odpravit je ze druga zgodba in stvar 100-tih krogov verjento. Bom še ta drugega Alena še malo povprašal za analizo vožnje v naslednjih dneh Hvala. Uredil July 20, 2015 - MarkoP Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.