skopusnik 1 374 Napisano April 7, 2015 Share Napisano April 7, 2015 Ker želimo na pisti zagotoviti čimveč dobrih, enakovrednih in poštenih bojev, bomo po svojih močeh pomagali tistim, ki niso najbolj vešči izdelave setupa ter vožnje nasploh, kot tudi v gneči. Kdor je mnenja, da bi potreboval "učitelja" vožnje in izdelave setupa naj se javi, da mu bo kdo od izkušenih lahko pomagal. Predlagam, da se dogovori za termin, server bo postavljen 24/7, ter se dobi skupaj na serverju in potrenira. Prav bo prišel tudi TeamSpeak, da lahko inštruktor vajencu pove, kje dela napake, kako naj vozi itd. Na serverju bo nastavljena proga, katera bo sledeča na koledarju. 2 Citiraj Link to post
Sm0ky 1 Napisano April 8, 2015 Share Napisano April 8, 2015 Kar se tiče setupa bi bil zelo vesel, če bi kater naredil opis, kaj dejansko spremeniš na avtomobilu z določenimi nastavitvami oz. da bi lažje našel najbolj optimalne nastavitve za določen avto na določeni progi. Kar se tiče pa samega serverja jaz takoj za =). Lp Anže Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano April 8, 2015 Share Napisano April 8, 2015 maš cajt za na teamspeak al skype? Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano April 13, 2015 Share Napisano April 13, 2015 Car setup na kratko za začetnike (glej RWD) 3 Citiraj Link to post
terga 402 Napisano April 13, 2015 Share Napisano April 13, 2015 Tle notri je par napak. Entry: -Car is understeering -> -brake bias -Car is understeering -> -coast Apex: -Če je vožnja teoretično pravilna, naj bi se gas začel dodajati točno na apexu. To pomeni, da je bolj logično, da zmanjšaš coast, kot povečaš power locking (avto rabi nekaj časa da reagira...). Exit: -Če zmanjšaš zadnji toe in, bo avto manj understeer-ov, ampak bo zadnji del bolj občutljiv na sunke (mi temu rečemo, da je ''snappy''), zato glede na to, da je vodič za začetnike predlagam obratno. General: -Softer springs and ARB make for increasing grip in slower turns and increasing tire wear and temperature ....vice versa Vse kar sem napisal velja za RWD, ker se na FWD ne spoznam. PS: Sej drgač nebi piclajzeru tle, ampak me je zmotilo to glede diffa, zavor in vzmetenja. To so res ključne stvari... 1 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano April 13, 2015 Share Napisano April 13, 2015 Verjetno ma terga prav, jaz sem samo prilepil sliko, tudi setupov ne delam. Bomo probal na slikci popraviti. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano April 14, 2015 Share Napisano April 14, 2015 Me bo kdo popravil, sklepam pa, da je med vsemi temi nastavitvami nekaj osnovnih, ki se jih nato izpili z bolj finimi nastavitvami. Predpostavljam tudi, da obstaja nek vrstni red kako se zadeve lotit. Fanj bi bilo če bi kdo v par točkah opisal kako se zadeve lotiti ob predpostavki, da obstaja nek sistematični pristop temu. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 14, 2015 Share Napisano April 14, 2015 Vse lepo in prav, samo pozabljate, da v temle našem BMWju ne moreš kaj veliko spreminjat Citiraj Link to post
markop 702 Napisano April 14, 2015 Share Napisano April 14, 2015 Samo kot ideja. Mogoče sicer malo prepozno. Kaj ko bi bil setup napol odprt. To pomeni, da bi pred začetkom prvenstva naredili 3~5 setupov, ki bi si jih nato glede na stezo vsak posebaj izbral kot mu paše. Kaj pravite ? Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano April 14, 2015 Share Napisano April 14, 2015 S tem avtom je tako malo nastavitev da je res vseeno, najbolše bi bilo če bi imel določen da more setup bit default, razen bencina pa bi bili pogoji za dirko za vse enako. Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano April 14, 2015 Share Napisano April 14, 2015 Ja, koliko se da na BMWju spremenit ne vem... bo pa pri drugih avtih prav prišlo.. Še en setup guide Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano April 14, 2015 Share Napisano April 14, 2015 Sm pa takoj za default set. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 14, 2015 Share Napisano April 14, 2015 Mislim, da se na serverju ne da forsirat vsem enakega setupa, tako da vsi ti predlogi žal odpadejo... Predlagam, da delite svoje setupe na forumu ali pa poveste kaj vas v setupu muči in vam bolj izkušeni svetujejo kaj popravit ali vam celo oni popravijo ter pošljejo popravljen setup nazaj. Jaz bom pred vsako dirko delil svoj setup, vendar predvidevam, da kakšnih hudih sprememb ne bo ... Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano April 14, 2015 Share Napisano April 14, 2015 Najbol se pomoje pozna višina, pa mogoče pritisk gum...na višini je zadnjič mislim da Tomaž na Barbagallu vozil s čisto spuščenim jaz pa z default in mi je uhajal po ravninah. Citiraj Link to post
terga 402 Napisano April 14, 2015 Share Napisano April 14, 2015 Hvala Pek, tega si bom pa shranil. Probal sem ene 20 krogov in vse kar sem probal spremenit, je avto nardil počasnejši Vtisi; S trdimi/nizkimi vzmetmi zgubiš preveč na zaviranju, z nizkimi tlaki pa na ravninah... Bo treba še testirat. Mi lahko kdo svetuje, kateri app za temperaturo gum je najboljši? Za začetnike jst nisem še zasledil boljšega guida, kot je ta. Sm ga že objavu, pa ga bom še tukaj. https://www.dropbox.com/s/br4znfzalq5j4m9/Quick%20and%20dirty%20setup%20chart.pdf?dl=0 Zdi se mi, da je napaka pri tlakih (prva dva stolpca, spodnja tabela)...obratno je po mojem. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.