Skoči na vsebino

Recommended Posts

Standardna pravila prvenstva
To so standardna pravila in postopki za prvenstvo, ki ga organizira portal SloRacing. So osnova, na podlagi katere bo potekalo prvenstvo SloRacing BMW M235i Cup. Od vseh sodelujočih se pričakuje poznavanje in spoštovanje vsebine pravil, obvezno jih morajo prebrati pred prijavo v prvenstvo.

Opomba
Organizator prvenstva si pridržuje pravico do sprememb pravilnika med samim potekom. Spremembe bodo vedno v korist celotnega prvenstva.

1 Prijava
1.1 Prijava v prvenstvo
Za prijavo v prvenstvo, organizirano s strani SloRacing, se mora voznik držati naslednjih navodil:

  • Prebrati mora pravilnik in se z njim strinjati
  • Prijava mora vsebovati:
    • ime in priimek
    • številko na avtomobilu*
    • ekipo
    • Steam Community ID (npr.: 76561197963675382)

Prijavo je potrebno poslati preko e-maila na naslov prijava@slo-racing.com. S prijavo voznik potrjuje, da se z navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v prvenstvu. Rok za prijavo je: 30.4.2015
 
*Številke si lahko poljubno izberete. Številke se bodo izbirale po principu "prvi pride, prvi melje". V primeru, da je številka že zasedena, bomo vozniku sporočili, naj si izbere drugo številko. Številka bo morala biti že vdelana v skin, saj se v Assetto Corsa ne da izbirati številk.
 
Steam Community ID najdete tako: 

  • Odpreš Steam, klikneš na svojo profilno sliko (spodaj desno)
  • Ko odpre tvojo stran, klikneš z desno (kjerkoli) in klikneš "Copy page URL"
  • Prilepiš URL v okence na tem linku in klikneš convert
  • SteamID kopiraš in ga prilepiš ob prijavi

Alternativa: Steam Community ID lahko poiščete tudi v mapi dokumenti/documents -> assetto corsa -> cfg -> race.ini (številka se skriva v predzadnjem "odstavku" - GUID = ...). Tam se številka generira, ko se z igro Assetto Corsa prvič udeležite online dirke.
 
1.2 Prijava na posamezno dirko
Dirkač se prijavi na posamezno dirko v temi na forumu, ki je namenjena tej dirki. Napiše, da se želi prijaviti. Najboljših 10 voznikov v prvenstvu je avtomatsko prijavljenih, ostali se prijavljajo po principu "kdor prej pride, prej melje".

Prijave na posamezno dirko bodo odprte 6 dni pred dirko, in sicer v ponedeljek ob 17. uri.
 
1.3 Odjava z dirk
Vsak dirkač je dolžan sporočiti, da se dirke ne bo mogel udeležiti, če mu okoliščine tega ne omogočajo. Od dirke se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred začetkom dirke.
 
V primeru, da se dirkač ne odjavi od dirke in se dirke ne udeleži, ima prepoved udeležbe na naslednji dirki. Če se taka situacija ponovi dvakrat, je iz prvenstva izključen. Velja tudi za najboljših 10, ki so avtomatsko prijavljeni.
 
2 Organizacija in potek lige
2.1 Koledar dirk

Koledar dirk bo predhodno podan in objavljen na forumu SloRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo koledarja izboljša potek prvenstva. Podrobnosti bodo navedene v temah posameznih dirk.

  • 10.5.2015 - Silverstone National
  • 24.5.2015 - Grobnik
  • 7.6.2015 - Imola
  • 21.6.2015 – Barbagallo
  • 5.7.2015 - Salzburgring
  • 19.7.2015 - Donington National

2.2 Urnik dirk
Urnik bo predhodno objavljen na forumu SloRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo urnika izboljša potek prvenstva. Dirkaški vikend bo sestavljen iz treninga, kvalifikacij ter DVEH dirk. Dirkaški dan bo predvidoma potekal po naslednjih smernicah:

  • 19:00 - Trening (90 min)
  • 20:30 - Kvalifikacije (10 min)
  • 20:40 - Dirka 1 (približno 20 min)
  • 21:15 – Dirka 2 (približno 25min)

2.2.1 Kvalifikacije

V kvalifikacijah je dovoljeno odpeljati samo en hiter krog. Bokse lahko zapustite samo enkrat. Če v uvodnem ali hitrem krogu naredite napako, lahko krog odvozite do konca, ne smete pa iti nazaj v bokse in kroga začeti znova, tudi če vam čas to dopušča. Če PLP javi, da ste sekali ovinek in ste v hitrem krogu, kroga ne smete dokončati. Ustavite ob progi in se vrnite v bokse preko menija. Če sekate v ogrevalnem krogu, lahko odpeljete do konca.

 

2.2.2 Obrnjen vrstni red na drugi dirki

Druga dirka v vikendu se bo začela z obratnim vrstnim redom glede na rezultate iz prve dirke (npr. #1 na R1 bo startal #24 na R2; #20 na R1 bo startal #5 na R2, itd.). Obratni vrstni red bo izveden administrativno s strani organizatorja. Po koncu prve dirke se bo izvedel restart strežnika. Ko bo strežnik pripravljen za drugo dirko, vas po prijavi na strežnik samodejno postavi na ustrezno startno mesto.

 
2.3 Točkovalni sistem
Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji. Točke se bo podeljevalo tako posameznikom, kot tudi ekipam. Uporabljal se bo sledeči točkovalni sistem. V ekipnem seštevku se bo upoštevalo le točke dveh najboljših dirkačev iste ekipe na posamezni dirki.

Točkovanje:
1. mesto: 50 točk
2. mesto: 38 točk
3. mesto: 30 točk
4. mesto: 25 točk
5. mesto: 21 točk
6. mesto: 18 točk
7. mesto: 15 točk
8. mesto: 12 točk
9. mesto: 10 točk
10. mesto: 8 točk

11. mesto: 6 točk

12. mesto: 5 točk

13. mesto: 4 točke

14. mesto: 3 točke

15. mesto: 2 točki

16. mesto: 1 točka

 

 

Dodatne točke za najhitrejše v kvalifikacijah:
1. mesto: 3 točke
2. mesto: 2 točki
3. mesto: 1 točka
 
Dodatno točko dobi dirkač, ki je v dirki odpeljal najhitrejši krog.
 
Voznik lahko dobi točke samo, če je prevozil 75% celotne razdalje dirke.
 
2.4 Ekipe
Vsak dirkač mora biti del ekipe. Vsaka ekipa ima lahko največ tri člane. Vsaka ekipa mora imeti tudi svojo barvno shemo (skin). 
 
2.5 Dirkalnik
Vozi se dirkalnik BMW M235i Racing iz simulacije Assetto Corsa s poljubnimi nastavitvami dirkalnika. Potreben je plačljiv dodatek Dream Pack 1.
 
2.6 Barvne preobleke (skini)
Skin mora biti narejen skladno s predlogo, na kateri so že pripravljeni sponzorji, številke ter podatki o vozniku (I. Priimek). V predlogi so sponzorji pripravljeni v beli ter črni barvi – uporabiti je potrebno tisto, ki je na podlagi (barvi vašega vozila) bolje vidna. Skin mora biti v formatu .DDS.
 
Skin naj se za vsakega voznika nahaja v svoji mapi. Mapa naj bo poimenovana po naslednjih pravilih:

  • ime-ekipe_iPriimek_### [primer: Rocket-Racing_mMurn_15]
    • ime-ekipe: Naj vsebuje ime ekipe, velike začetnice nimajo pomena, presledke naj nadomestijo pomišljaji. Primer: Rocket-Racing
    • iPriimek: prva črka imena z malo tiskano ter priimek. Primer: mMurn
    • ###: številka na dirkalniku. Primer: 15
    • brez šumnikov ali drugih posebnih znakov (razen - in _)

Če želite, da vam bo server dodelil pravilen skin, morate pravilno izpolniti tudi ui_skin.json datoteko. 

{   
"skinname": "ImeSkina", [kopirajte ime mape]
"drivername": "Ime Priimek", [brez šumnikov in posebnih znakov - enako ime morate imeti v Assetto Corsa profilu]
"country": "Slovenia", [ali drugo ime države v angleščini]
"team" : "Ime Ekipe",  [brez šumnikov in posebnih znakov]
"number": XX  [številka dirkalnika. Pozor - tu ni narekovajev]
}

Primer:

{
"skinname": "Skywalker-Racing_mBonca_22",
"drivername": "Mitja Bonca",
"country": "Slovenia",
"team" : "Skywaker Racing",
"number": 22
}

Ekipe morajo skine poslati do 5.5.2015. Skine naj se posreduje preko emaila organizatorju na naslov prijava@slo-racing.com, da bomo pripravili skinpack.

 
2.7 Nastavitve strežnika
2.7.1 Dinamična podlaga
Na strežniku bo nastavljena dinamična podlaga. Trening se bo začel z 90% oprijema, vsakih 50 odpeljanih krogov pa bo podlaga pridobila 1% oprijema. V naslednji del se bo preneslo 30% pridobljenega oprijema. To pomeni, da se bodo kvalifikacije pričele z največ 93% oprijema in dirka z največ 96% oprijema. Vključena je tudi nastavitev "randomness", ki bo nastavljena na vrednost 2. To pomeni +-2% začetnega oprijema. Organizator si pridržuje pravico, da parametre spremeni, če bo to potrebno za izboljšano realnost pridobivanja oprijema.
 
2.7.2 Pomoči
Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke ter tovarniške nastavitve ABS in Traction Control.
 
2.7.3 Čas
Nastavitev časa na vsaki dirki bo objavljena posebej v temi z informacijami o dirki.
 
2.7.4 Obraba gum in goriva
Obraba gum in goriva bo na strežniku vsakokrat nastavljena na 100%.
 
2.7.5 Poškodbe
Vključene so poškodbe (50%)
 
2.7.6 Tyre blankets
Ogrevalne odeje, ki predhodno segrejejo gume, ne bodo omogočene na strežniku.

 

2.8 Dodatne kvalifikacije

Prijave na posamično dirko potekajo po sistemu "kdor prej pride - prej melje". Ko se zapolni 24 mest na strežniku, se naslednje prijave štejejo za rezervne voznike. Če se nabere vsaj 5 rezervnih voznikov, bodo izpeljane dodatne kvalifikacije. 

 

Izvedene bodo na dan dirke ob 18:30 uri. Odpeljati jih bodo morali vsi rezervni vozniki ter zadnjih pet voznikov, ki so se prijavili na dirko. Če bo potrebna izvedba dodatnih kvalifikacij, bo organizator to oznanil v temi dirke.

 

2.8.1 Izvedba dodatnih kvalifikacij

Podlaga na strežniku bo nastavljena na 100%. V kvalifikacijah je dovoljeno odpeljati samo en hiter krog. Bokse lahko zapustite samo enkrat. Če v uvodnem ali hitrem krogu naredite napako, lahko krog odvozite do konca, ne smete pa iti nazaj v bokse in kroga začeti znova, tudi če vam čas to dopušča. Če PLP javi, da ste sekali ovinek in ste v hitrem krogu, kroga ne smete dokončati. Ustavite ob progi in se vrnite v bokse preko menija. Če sekate v ogrevalnem krogu, lahko odpeljete do konca.

 
2.8.2 Uvrstitev na dirko
Na dirko se uvrsti samo najboljših 5 voznikov dodatnih kvalifikacij.

 
3 Pravila
Vsi vozniki morajo poznati in upoštevati pravila v pravilniku. Ob kršitvi ali zlorabi pravil enega ali več voznikov, bo organizator izdal sankcije tem voznikom.
Upamo, da teh sankcij ne bo potrebno izvajati ter obravnavati kršiteljev pravil. Kljub temu so spodaj navedena osnovna pravila. Organizator dirke bo ravnal po "zdravi kmečki pameti" in v duhu teh pravil, kljub temu da morda nekatera pravila niso specifično in natančno podana za določen dogodek. 

3.1 Splošno obnašanje
Vsi vozniki se morajo primerno obnašati na dirki. To pomeni, da se ne smejo zaletavati drug v drugega ali izvajati kakršnega koli terorja nad ostalimi, ne smejo preklinjati in se morajo po vseh močeh truditi izogibanja trkov in dotikov med dirkalniki.
Od vseh voznikov se pričakuje opazovanje dogajanja pred njimi in v vzvratnih ogledalih ter da se zavedajo kaj se dogaja okrog njih, še posebej v bitkah za pozicije, kadar se ponovno vključujejo na progo po izletu z nje oz. po nezgodi. Vsekakor je VEDNO bolj pametno počakati in načrtovati prehitevanje, kot pa hiteti. V prvenstvu ni prostora za agresivno maščevanje, ampak samo za športno vedenje ter športno popravljanje krivice.

3.2 Pravila in nastavitve simulacije
V prvenstvu se bodo upoštevala tudi pravila simulacije Assetto Corsa.
 
3.2.1 Nastavitve

Ime in priimek

V nastavitvah simulacije si je potrebno nastaviti ime in priimek. Nastaviti je potrebno imena in priimke brez šumnikov. 

  • obvezno pravo ime in priimek: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn

Dodatne aplikacije

  • [Obvezno] PitLanePenalty: za kaznovanje sekanja ovinkov, se uporablja aplikacija PitLanePenalty. Zadnja različica je na voljo tukaj. Pred dirko vedno preverite, da imate nameščeno zadnjo različico.
  • [Opcijsko] Helicorsa: aplikacija vam prikazuje, kje okoli vas se nahajajo vaši tekmeci. Ko ob vas ni nikogar, je aplikacija praktično nevidna, ob približevanju tekmecev pa se obarva v rumeno oz. oranžno barvo. Priporočamo, da si jo nastavite nekje na sredini zaslona, da je spremljanje lažje (ni potrebno gledati v drug kot zaslona, saj s tem pade koncentracija). Zadnja različica je na voljo tukaj.

3.3 Prehitevanje
3.3.1 Prehitevanje v normalnih okoliščinah

Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bodo sodniki ocenjevali v primeru nesreče. Neprimernemu prehitevanju, ki bo imelo kot posledico trk zaradi katerega bo dirkač oškodovan, bodo sledile sankcije.
 
Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije ter se nanjo vrne le enkrat na ravnino. Branilec pozicije lahko to naredi samo takrat, kadar napadalcu ne bo napad preprečen tako, da bo moral uporabljati zavore, da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije.
 
Prehitevanje v ovinku: Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto, kadar je napadalec pred ovinkom prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa ko zadaj vozeči voznik zamudi zaviralno točko.
 
Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo, je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo, je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili večjemu kontaktu.

3.3.2 Prehitevanje, ko voznik zaostaja za krog
Voznik, ki zaostaja za krog in je prehitel za krog hitrejšega voznika ter s tem ni ogrožal njega ali njegovega boja za mesta, ne bo sankcioniran.

Če bo za krog zaostali voznik povzročil trk ali s svojim manevrom vplival na boj za mesta, se pričakuje od oškodovanega voznika prijavo. Spredaj vozeči voznik v nobenem primeru za trk ni odgovoren, prostora za prehitevanje mu ni potrebno puščati. Kdor predvideva, da ga zaostali voznik nadalje ne bo oviral, ga lahko spusti naprej, če tako želi. 
 
3.4 Leteči štart
Na drugi dirki bomo izvedli leteči start. Ker simulacija tega ne omogoča na nek prijazen način, bomo to izvedli sami. Ko se ugasnejo vse luči, vsi vozniki speljejo počasi en za drugim in tako pričnejo ogrevalni krog. Vodilni ima nalogo, da ne vozi prehitro in poskrbi, da se pred startom celoten grid stisne. Najvišja hitrost vodilnega v ogrevalnem krogu je 100 km/h! 

 

Vodilni lahko s polno hitrostjo začne voziti šele v zadnjem ovinku pred startno - ciljno ravnino. Prehitevanje je dovoljeno šele takrat, ko prevoziš črto za start/cilj. Torej - kljub temu, da lahko vodilni pospeši že v zadnjem ovinku, se med sabo ni dovoljeno prehitevati, dokler ne prevoziš startno-ciljne črte. Prehitevanje pred štartno/ciljno črto NI dovoljeno in bo kaznovano! Prav tako je prepovedano ustavljanje v ogrevalnem krogu. Ko vodilni začne voziti s polno hitrostjo, je prepovedano hitrost zmanjšati in nato znova pospešiti. 

 

Bistvo ogrevalnega kroga in letečega starta je to, da vedno gledaš tistega pred sabo in ga ne prehitiš, dokler ne prečkaš startno ciljne črte. Pazite na izlete iz proge. Pazite na tiste, ki bodo nenadoma zavirali, da se jim ne zaletite v zadek. Raje odpeljite mimo ali na travo, ter jih kasneje spustite naprej, če ste jih prehiteli, kot da se v koga zaletite.

 

Za izvedbo letečega štarta morajo biti obvezno VSI tekmovalci prisotni na TeamSpeak serverju, kjer bo organizator v primeru težav podajal nadaljnja navodila. Uporaba TeamSpeak-a je obvezna samo v procesu letečega štarta (zaželena pa je uporaba skozi celotno dirko v primeru težav), kasneje lahko tekmovalec program utiša, v kolikor ga le-ta moti pri koncentraciji na vožnjo. 

 

3.5 Vožnja izven omejitev dirkaških površin
Voznikom je prepovedana vožnja izven omejitve dirkaških površin. Dogodek se smatra kot kršitev takrat, ko voznik skrajša razdaljo (oz. čas) kroga s tem, da zapelje izven piste Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Za progo se smatra asfaltirani del proge, ki je med belima črtama. Trava, pesek, rdeče-beli robniki, zelena podlaga ali beton izven belih črt ne štejejo za progo. 
 
Za nadzor se uporablja aplikacija PitLanePenalty. Vsi vozniki, morajo obvezno namestiti in omogočiti aplikacijo PLP. Kdor bo PLP aplikacijo med dirko onemogočil, bo ustrezno sankcioniran.
 
V kolikor opazite dirkače, ki sekajo z namenom, da pridobijo na času, jih prijavite organizatorjem prvenstva. Zelo zaželeno je, da zraven prijave priložite tudi replay omenjenega incidenta. Izdane bodo ustrezne sankcije. 
 

3.6 Zastave
V Assetto Corsa so dodane tudi zastave, katere opozarjajo na nevarnost ter bližajoče se hitrejše voznike (če zaostajate za krog). V kolikor se bodo pojavile težave z originalnim sistemom zastav, bo uvedena obvezna uporaba aplikacije za zastave.
 
3.7 Boksi
3.6.1 Izhod iz boksov

Ko voznik zapusti bokse nikoli ne sme prevoziti bele oz. rumene črte, ki razmejuje izvoz boksov in pisto.

3.6.2 Postanki v boksih
Assetto Corsa postanke v boksih omogoča, vendar ti niso obvezni, so pa dovoljeni.
 
3.6.3 Vračanje v bokse
Voznik se lahko zaradi prevelikih poškodb vrne v bokse, kjer lahko počaka, da mu dirkalnik v boksih popravijo. Ko se vrača v bokse, naj se umika iz dirkaške linije (ali še raje na travo), da ne ovira ostalih voznikov, ki se potegujejo za mesta. Po postanku v bokse lahko voznik z dirko nadaljuje.
 
V primeru, da je dirkalnik preveč poškodovan in dirkač oceni, da bi z vožnjo v bokse preveč ogrožal varnost drugih voznikov, lahko pritisne tipko ESC in izbere možnost Back to pits. V tem primeru voznik z dirko ne sme nadaljevati. 
 
3.8 Pogovarjanje
Za omogočanje zbranosti voznikov med delom dirke, ki je pomemben za rezultat naprošamo voznike, da zmanjšajo pogovore med sabo na minimum v kvalifikacijah in sami dirki. Spodaj navedene vrstice pogovora se lahko uporabljalo v kateremkoli delu tekme ob pravilni uporabi.
Med kvalifikacijami in na treningu je pogovor dovoljen.

  • sporočila za dobrodošlico ("hi", "hey", ... karkoli v tem smislu dokler je kratko in diskretno, vendar brez spamanja)
  • "peljem v bokse"
  • "zapuščam bokse"
  • "sem poškodovan in Off pace" , primerno kadar imaš zelo poškodovano vozilo
  • "prehiti me", je dovoljeno tudi z dodanim imenom voznika
  • "POZOR!!", v primeru nesreče ki lahko ogroža ostale voznike. To se uporabi kot opozorilo drugim, in ne kot osebno izražanje nezadovoljstva v primeru da te je kdo izrinil.

3.9 Incidenti in kazni
Vozniki lahko prijavijo incident sodnikom isti ali naslednji dan po dirki. NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled.

Pred naslednjo dirko se bo organizator skupaj s sodniki odločil o vseh kaznih za katere meni, da so potrebne. Če kazni ne bodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali prvenstva.

Voznik, ki misli, da je bil oškodovan s strani drugega voznika, je dolžen opraviti prijavo komisarjem in naj se drži naslednjih smernic:

  • Situacija naj bo konkretna in je vplivala na končni rezultat
  • Prijava incidenta mora vsebovati točne podatke časa incidenta (datum, kvalifikacije/race), čas dogodka na dirki (številka kroga), udeleženi in kratek opis incidenta

Primer:

Zadeva: Prijava incidenta
Vsebina:

Prijavil bi incident.

4.1.2015 - Monza

R1

L7, ovinek Variante del Rettifilio (prva šikana po štartno/ciljni ravnini)

  • Voznik dirkalnika #22 (Janez Novak) je zamudil na zaviranju in se zaletel v moj dirkalnik

L12, ovinek Parabollica (pred startno/ciljno ravnino)

  • Voznik dirkalnika #15 (Peter Klepec) je s svojim prednjim delom zadel v moj zadnji del. Posledično me je zavrtelo, izgubil sem 5 mest

R2

L1, prva šikana po štartno ciljni ravnini

  • voznik dirkalnika #1 (Matjaž Kralj) me je izrinil na travo

 

 

 

Komisija bo sporen dogodek pregledala in primerno kaznovala kršitelje. POZOR! Preden prijavite sporno situacijo, se popolnoma prepričajte ali je resnično sporna!

 

Prijave bodo sprejete do 24:00 dan po dirki. V kolikor se tega ne boste držali, prijava ni veljavna in se je ne obravnava. Prijave se pošljejo na mail organizatorju.

 

Sodniška ekipa: Aleš Kurent (glavni sodnik), Miha Fabijan (sodnik), Tomaž Eržen (sodnik), Matjaž Murn (rezervni sodnik).
 
3.10 Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:

  1. Uradno opozorilo - naslednja kazen bo strožja
  2. Odvzem točk - odvzem točk na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek
  3. Časovna kazen - dodan dodaten čas h končnem času:
    • ekvivalent vožnji skozi bokse: +15 sekund
    • ekvivalent vožnji skozi bokse stop&go: +20 sekund
    • ekvivalent vožnji skozi bokse z 10 sekundnim postankom: +30 sekund
  4. Diskvalifikacija na dirki - diskvalifikacija na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek
  5. Prepoved udeležbe na naslednji dirki - organizator lahko v primeru določenih prekrškov vozniku prepove udeležbo na naslednji dirki v prvenstvu
  6. Diskvalifikacija v ligi - voznik se dirk lige ne sme več udeleževati
  7. Obvezna udeležba na vsaj eni testni dirki pred naslednjo uradno dirko, kjer se kršitelju razloži in pokaže napačno izvedene manevre ter se mu predstavi pravilen pristop.

Če voznik prejme 3 opozorila, ima prepoved udeležbe na naslednji dirki.

 

3.11 Slaba povezava

Dirkače, ki bodo zaradi slabe povezave na strežniku ogrožali ostale udeležence, bomo prosili, da uredijo povezavo pred začetkom dirke ali naj strežnik zapustijo. Dirkači s slabo povezavo bodo prejeli opozorilo preko CHAT in preko TeamSpeak. Če povezave ne bodo popravili ali ne bodo zapustili strežnika, jih bo administrator odstranil. Če bo potrebna odstranitev, sledijo sankcije (prepoved udeležbe na naslednji dirki). 

4 Organizator prvenstva
Organizator ima vedno zadnjo besedo in si pridržuje pravico do sprememb pravil in prvenstva.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Popravljen člen:

 

1.3 Odjava z dirk

Vsak dirkač je dolžan sporočiti, da se dirke ne bo mogel udeležiti, če mu okoliščine tega ne omogočajo. Od dirke se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred začetkom dirke. 

 

V primeru, da se dirkač ne odjavi od dirke in se dirke ne udeleži, ima prepoved udeležbe na naslednji dirki. Če se taka situacija ponovi dvakrat, je iz prvenstva izključen. Velja tudi za najboljših 10, ki so avtomatsko prijavljeni.

Link to post

 

2.2 Urnik dirk

Urnik bo predhodno objavljen na forumu SloRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo urnika izboljša potek prvenstva. Dirkaški vikend bo sestavljen iz treninga, kvalifikacij ter DVEH dirk. Dirkaški dan bo predvidoma potekal po naslednjih smernicah:

  • 19:00 - Trening (90 min)
  • 20:30 - Kvalifikacije (5-10 min, en hiter krog)
  • 20:40 - Dirka 1 (približno 20 min)
  • 21:15 – Dirka 2 (približno 25min)

Druga dirka v vikendu se bo začela z obratnim vrstnim redom glede na rezultate iz prve dirke (npr. #1 na R1 bo startal #24 na R2; #20 na R1 bo startal #5 na R2, itd.)

 

 

3.4 Leteči štart

Na drugi dirki bomo izvedli leteči start. Ker simulacija tega ne omogoča na nek prijazen način, bomo to izvedli sami. Ko se ugasnejo vse luči, vsi vozniki speljejo počasi en za drugim in tako pričnejo ogrevalni krog. Vodilni ima nalogo, da ne vozi prehitro in poskrbi, da se pred startom celoten grid stisne. Najvišja hitrost v ogrevalnem krogu je 100 km/h! 

 

Vodilni lahko s polno hitrostjo začne voziti šele v zadnjem ovinku pred startno - ciljno ravnino. Prehitevanje je dovoljeno šele takrat, ko prevoziš črto za start/cilj. Torej - kljub temu, da lahko vodilni pospeši že v zadnjem ovinku, se med sabo ni dovoljeno prehitevati, dokler ne prevoziš startno-ciljne črte. Prehitevanje pred štartno/ciljno črto NI dovoljeno in bo kaznovano! Prav tako je prepovedano ustavljanje v ogrevalnem krogu.

 

Bistvo ogrevalnega kroga in letečega starta je to, da vedno gledaš tistega pred sabo in ga ne prehitiš, dokler ne prečkaš startno ciljne črte. Pazite na izlete iz proge. Pazite na tiste, ki bodo nenadoma zavirali, da se jim ne zaletite v zadek. Raje odpeljite mimo ali na travo, ter jih kasneje spustite naprej, če ste jih prehiteli, kot da se v koga zaletite.

 

Za izvedbo letečega štarta morajo biti obvezno VSI tekmovalci prisotni na TeamSpeak serverju, kjer bo organizator v primeru težav podajal nadaljnja navodila. Uporaba TeamSpeak-a je obvezna samo v procesu letečega štarta (zaželena pa je uporaba skozi celotno dirko v primeru težav), kasneje lahko tekmovalec program utiša, v kolikor ga le-ta moti pri koncentraciji na vožnjo. 

 

 

3.9 Incidenti in kazni

Vozniki lahko prijavijo incident sodnikom isti ali naslednji dan po dirki. NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled.

Pred naslednjo dirko se bo organizator skupaj s sodniki odločil o vseh kaznih za katere meni, da so potrebne. Če kazni ne bodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali prvenstva.

Voznik, ki misli, da je bil oškodovan s strani drugega voznika, je dolžen opraviti prijavo komisarjem in naj se drži naslednjih smernic:

  • Situacija naj bo konkretna in je vplivala na končni rezultat
  • Prijava incidenta mora vsebovati točne podatke časa incidenta (datum, kvalifikacije/race), čas dogodka na dirki (številka kroga), udeleženi in kratek opis incidenta

Primer:

Zadeva: Prijava incidenta

Vsebina:

Prijavil bi incident.

4.1.2015 - Monza

R1

L7, ovinek Variante del Rettifilio (prva šikana po štartno/ciljni ravnini)

  • Voznik dirkalnika #22 (Janez Novak) je zamudil na zaviranju in se zaletel v moj dirkalnik

L12, ovinek Parabollica (pred startno/ciljno ravnino)

  • Voznik dirkalnika #15 (Peter Klepec) je s svojim prednjim delom zadel v moj zadnji del. Posledično me je zavrtelo, izgubil sem 5 mest

R2

L1, prva šikana po štartno ciljni ravnini

  • voznik dirkalnika #1 (Matjaž Kralj) me je izrinil na travo

 

 

 

Komisija bo sporen dogodek pregledala in primerno kaznovala kršitelje. POZOR! Preden prijavite sporno situacijo, se popolnoma prepričajte ali je resnično sporna!

 

Prijave bodo sprejete do 24:00 dan po dirki. V kolikor se tega ne boste držali, prijava ni veljavna in se je ne obravnava. Prijave se pošljejo na mail organizatorju.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

 

3.11 Slaba povezava

Dirkače, ki bodo zaradi slabe povezave na strežniku ogrožali ostale udeležence, bomo prosili, da uredijo povezavo pred začetkom dirke ali naj strežnik zapustijo. Dirkači s slabo povezavo bodo prejeli opozorilo preko CHAT in preko TeamSpeak. Če povezave ne bodo popravili ali ne bodo zapustili strežnika, jih bo administrator odstranil. Če bo potrebna odstranitev, sledijo sankcije (prepoved udeležbe na naslednji dirki). 

Link to post

Popravljen člen: 

2.1 Koledar dirk
Koledar dirk bo predhodno podan in objavljen na forumu SloRacing. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s spremembo koledarja izboljša potek prvenstva. Podrobnosti bodo navedene v temah posameznih dirk.

  • 10.5.2015 - Silverstone National
  • 24.5.2015 - Grobnik
  • 7.6.2015 - Imola
  • 21.6.2015 – Barbagallo
  • 5.7.2015 - Salzburgring
  • 19.7.2015 - Donington National
Link to post

Popravek členov

 

2.2.1 Kvalifikacije

V kvalifikacijah je dovoljeno odpeljati samo en hiter krog. Bokse lahko zapustite samo enkrat. Če v uvodnem ali hitrem krogu naredite napako, lahko krog odvozite do konca, ne smete pa iti nazaj v bokse in kroga začeti znova, tudi če vam čas to dopušča. Če PLP javi, da ste sekali ovinek in ste v hitrem krogu, kroga ne smete dokončati. Ustavite ob progi in se vrnite v bokse preko menija. Če sekate v ogrevalnem krogu, lahko odpeljete do konca.

 

2.2.2 Obrnjen vrstni red na drugi dirki

Druga dirka v vikendu se bo začela z obratnim vrstnim redom glede na rezultate iz prve dirke (npr. #1 na R1 bo startal #24 na R2; #20 na R1 bo startal #5 na R2, itd.). Obratni vrstni red bo izveden administrativno s strani organizatorja. Po koncu prve dirke se bo izvedel restart strežnika. Ko bo strežnik pripravljen za drugo dirko, vas po prijavi samodejno postavi na ustrezno startno mesto.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post
  • 2 weeks later...

V pravilnik so bili dodani novi členi. Pozorno preberite.

 

2.8 Dodatne kvalifikacije

Prijave na posamično dirko potekajo po sistemu "kdor prej pride - prej melje". Ko se zapolni 24 mest na strežniku, se naslednje prijave štejejo za rezervne voznike. Če se nabere vsaj 5 rezervnih voznikov, bodo izpeljane dodatne kvalifikacije. 

 

Izvedene bodo na dan dirke ob 18:30 uri. Odpeljati jih bodo morali vsi rezervni vozniki ter zadnjih pet voznikov, ki so se prijavili na dirko. Če bo potrebna izvedba dodatnih kvalifikacij, bo organizator to oznanil v temi dirke.

 

2.8.1 Izvedba dodatnih kvalifikacij

Podlaga na strežniku bo nastavljena na 100%. V kvalifikacijah je dovoljeno odpeljati samo en hiter krog. Bokse lahko zapustite samo enkrat. Če v uvodnem ali hitrem krogu naredite napako, lahko krog odvozite do konca, ne smete pa iti nazaj v bokse in kroga začeti znova, tudi če vam čas to dopušča. Če PLP javi, da ste sekali ovinek in ste v hitrem krogu, kroga ne smete dokončati. Ustavite ob progi in se vrnite v bokse preko menija. Če sekate v ogrevalnem krogu, lahko odpeljete do konca.

 
2.8.2 Uvrstitev na dirko
Na dirko se uvrsti samo najboljših 5 voznikov dodatnih kvalifikacij.
Link to post

Popravljena oz. dopolnjena člena:

 

1.2 Prijava na posamezno dirko
Dirkač se prijavi na posamezno dirko v temi na forumu, ki je namenjena tej dirki. Napiše, da se želi prijaviti. Najboljših 10 voznikov v prvenstvu je avtomatsko prijavljenih, ostali se prijavljajo po principu "kdor prej pride, prej melje".

Prijave na posamezno dirko bodo odprte 6 dni pred dirko, in sicer v ponedeljek ob 17. uri.

 

 

2.3 Točkovalni sistem

Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji. Točke se bo podeljevalo tako posameznikom, kot tudi ekipam. Uporabljal se bo sledeči točkovalni sistem. V ekipnem seštevku se bo upoštevalo le točke dveh najboljših dirkačev iste ekipe na posamezni dirki.

Točkovanje:
1. mesto: 50 točk
2. mesto: 38 točk
3. mesto: 30 točk
4. mesto: 25 točk
5. mesto: 21 točk
6. mesto: 18 točk
7. mesto: 15 točk
8. mesto: 12 točk
9. mesto: 10 točk
10. mesto: 8 točk

11. mesto: 6 točk

12. mesto: 5 točk

13. mesto: 4 točke

14. mesto: 3 točke

15. mesto: 2 točki

16. mesto: 1 točka

 

 

Dodatne točke za najhitrejše v kvalifikacijah:
1. mesto: 3 točke
2. mesto: 2 točki
3. mesto: 1 točka
 
Dodatno točko dobi dirkač, ki je v dirki odpeljal najhitrejši krog.
 
Voznik lahko dobi točke samo, če je prevozil 75% celotne razdalje dirke.

  • Upvote 2
Link to post

Popravljen člen: 

 

3.3 Prehitevanje
3.3.1 Prehitevanje v normalnih okoliščinah

Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bodo sodniki ocenjevali v primeru nesreče. Neprimernemu prehitevanju, ki bo imelo kot posledico trk zaradi katerega bo dirkač oškodovan, bodo sledile sankcije.
 
Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije ter se nanjo vrne le enkrat na ravnino. Branilec pozicije lahko to naredi samo takrat, kadar napadalcu ne bo napad preprečen tako, da bo moral uporabljati zavore, da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije.

 

Link to post
  • 3 weeks later...

Popravek člena vožnje v omejitvah piste

 

 

 

3.5 Vožnja izven omejitev dirkaških površin
Voznikom je prepovedana vožnja izven omejitve dirkaških površin. Dogodek se smatra kot kršitev takrat, ko voznik skrajša razdaljo (oz. čas) kroga s tem, da zapelje izven piste Z VEČ KOT DVEMA KOLESOMA. Za progo se smatra asfaltirani del proge, ki je med belima črtama. Trava, pesek, rdeče-beli robniki, zelena podlaga ali beton izven belih črt ne štejejo za progo. 
 
Za nadzor se uporablja aplikacija PitLanePenalty. Vsi vozniki, morajo obvezno namestiti in omogočiti aplikacijo PLP. Kdor bo PLP aplikacijo med dirko onemogočil, bo ustrezno sankcioniran.
 
V kolikor opazite dirkače, ki sekajo z namenom, da pridobijo na času, jih prijavite organizatorjem prvenstva. Zelo zaželeno je, da zraven prijave priložite tudi replay omenjenega incidenta. Izdane bodo ustrezne sankcije. 
  • Upvote 1
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...