Skoči na vsebino

Splošna debata


Recommended Posts

Jaz branim in napadam po filingu. Če je možnost trka se rajši taktično odmaknem in nastavim omejen prostor napadalcu, da si ga ne naredi sam ker potem se krivijo paneli. Nima smisla preveč fizično blokirat. Če je napadalec iste hitrosti se ga na switchbacku da dohitet al pa prehitet, če je overall hitrejši si se pa izognu mineštri.

 

 

V R2 je to precej izrazito. Štartal sem spredaj in vedel, da me bodo prej ali slej hitrejši dohiteli. Če sem se upiral sem zgubljal tudi po 2s na krog. Če sem spustil mimo sem sicer izgubil mesto na sicer dokaj varen način, vendar sem overall manj izgubil.

Link to post
  • Odgovori 482
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes dobil vikend vožnjo z BMW 118d xDrive (M Sport), na žalost sem omejen s 500km :/ ( od tega jih bo samo 160 do doma in nazaj v salon). Avto je praktično nov (3500 km ob prevzemu). Moram reči da m

Heh, kaj pa če bi sodniki pred kaznovanjem povprašali udeležence kako in kaj? Js sploh nism vedu, da me je Eršte prijavil. Kazen je itak nerelevantna (ni pa ravno fer), ker nisem nič na zgubi, ni pa o

Rabim, ker je polno nejevernih Tomažev na stezi, ki mi probleme delajo brez helicorse!  

Posted Images

Zanimivo tole Marko. Boš videl, kako se boš počutil, ko ti bo kdo na koncu dirke napisal:

Druga dirka start od zadaj. Prebijanje naprej brez problemov, saj so me vsi spuščali kot bi zaostajali za krog....

A ja. Čestitam ti za piko na prvi dirki. Meni je ušla za 4 desetinke.

Ps.: Tole s točkami je morda v smislu kalkuliranja glede štarrne pozicije na drugi dirki ok, glede borbe v ozadju pa ne, saj so bile borbe za P10 še kako zanimive, zdej boš pa itak dobil točke. Sploh čez kakšno dirko, ko nas bo še 15...

Še razmišljam, kaj storiti, da nebi prišlo do kalkolacij za R2.

Link to post

Zadnje 3 kroge bi skalpel drago prodal :)

 

Samo kot imas 10 krogov pred ciljem zadaj nekoga, ki je konstantno hitrejši za 0.5s ga nima veliko smisla zadrževat, ker se tako tudi drugi hitro približujejo. Ogromno sem zgubljal ko smo bili skupaj. Mogoče sem bil po trku v R1 preveč preplašen.

Link to post

Kaj pa, če 4 sekunde pred tabo vozi tvoj moštveni kolega? Potem tega zadaj (korektno) zadržuješ kolikor dolgo moreš, da ne bo potem ujel in napadal še tvojega moštvenega kolega spredaj ;) 
Vozi svojo linijo, brani čimbolj tekoče (da ne izgubljaš veliko).

Link to post

Malo sem se narobe izrazil. Pod spuščat nisem mislil, da sem na ravnici dvignil nogo. Predvsem se mislil, da nisem bil preveč agresiven pri obrambi in za vsako ceno branil 8 mesto, ko sem itak vedel, da je malo možnosti da zdržim 10 krogov tako.

Link to post

Vsakemu svoje. Tudi to je način, da se izogneš nepotrebnim incidentom in zaradi njih končaš še slabše... S kilometri pa pride tudi hitrost, ko se ne bo več potrebno umikat, ampak boš razmišljal kako priti mimo spredaj vozečih ...

Link to post

Matjaž, ne razumem. Ti si vame zavil, kar sva ugotovila na ZS,jast pa sem opzorilo fasal. Ali lahko azložite? Torej moram drugič v travo zavit in zabremzat, da boš šel ti varno mimo?

Link to post

Sodniška ekipa: Aleš Kurent (glavni sodnik), Miha Fabijan (sodnik), Tomaž Eržen (sodnik)

 

Jaz pomagam samo, če je kdo izmed ostalih sodnikov udeležen v incidentu. Lahko poprosiš glavnega sodnika za razlago na ZS.

 

BTW, midva sva ugotovila, da bi se oba lahko incidentu izognila - ne pa kdo je kriv za incident :) Vsi bi se lahko izognili tudi incidentom s Karasom, če bi se mu vsakič umikali, ko je divebombal ...

Link to post

Sodniška ekipa: Aleš Kurent (glavni sodnik), Miha Fabijan (sodnik), Tomaž Eržen (sodnik)

Jaz pomagam samo, če je kdo izmed ostalih sodnikov udeležen v incidentu. Lahko poprosiš glavnega sodnika za razlago na ZS.

BTW, midva sva ugotovila, da bi se oba lahko incidentu izognila - ne pa kdo je kriv za incident :) Vsi bi se lahko izognili tudi incidentom s Karasom, če bi se mu vsakič umikali, ko je divebombal ...

Nisem vedel, da takšne situacije ko "me morda res nisi opazil na idealni notranji liniji" tudi prijavljate. No, jaz tega pač nebi storil in upam, da tudi v prihodnje ne bom.. Bom pa posnetek še parkrat pogledal...

Hmm. Na posnetku od Apata je pa res nekoliko bolj sporno. Ampak ne spremani dejstva, da bi moral jaz kaj spuščat...

Na mojem posnetku pa zanimivo Helicorsa sploh ne ugasne in je to pač meni v prid.

https://youtu.be/TiDJeaVvTBM

Matjaž: imaš dve isti temi se mi zdi: rezultati in točkovanje.

Uredil - mancSLO
Link to post

Res se mi zdi že prav smešno to vse skupaj... Bom resno razmislil, če bom še prvenstvo sploh nadaljeval. Ne rečem, da nisem naredil nobene napake, ker sem npr. po eni nesreči sem se vračal takoj na stezo in sem nekoga čist spregledal in sem mu povzročil nesrečo, normalno da je 100% moja krivda pa mogoče je še kje bila moja krivda ker sem od vseh teh nesreč bil normalno da že živčen. Ampak tista nesreča s Selčanom (pa še eno 2 primera samo ne vem s kom sta ziher še bila na enak način) pa se mi zdi ne pošteno, da se kaznuje mene. Ni mi jasno kako ima lahko pravico tisti ki brani pozicijo zapreti notranjo linijo oz. idealno linijo takrat ko se mu zaljubi pa čeprav je tisti ki prehiteva že na polovici avta oz. samo s prednjimi gumami vzporedno z njegovimi zadnjimi? Če bi tak bilo v real life dirkanju nihče nebi upal prehitevat ker bi bilo 80% možnosti, da bo nesreča...  Malo si poglejte posnetke npr. teh prehitevanj: 

.

Če bi vsi zapirali linije tako kot so nekateri meni ne vem če bi kdo od teh na posnetku končal dirko.

 

Po pisanju na forumu sodeč (ker incidenta nisem videl) se je enako zgodilo  Marku Pangerju, da mu je Selčan zaprl linijo in kot vidim je tudi Panger kaznovan. Verjetno je tudi sodnikom lažje dat kazen nekomu ki ga ne poznajo kot pa nekomu ki ga poznajo in še je zraven tega moderator ali kaj podobnega. S tem ne mislim nič osebnega do nikogar, ker še vedno spoštujem vse ki so si vzeli čas in organizirali prvenstvo oz. kar koli prispevali k temu vendar mogoče malo več objektivnosti pri izrekih kazni ne bi škodilo.

 

Če tako dvomite o moji vožnji si lahko pogledate posnetke zadnje testne dirke iz Silverstone-National. Čudno, da sem pa tam dve dirki lahko odpeljal brez incidentov ne? Pa še posnetek je naložen, ko smo zadnje tri kroge na drugi dirki z Marjanom Kodermanom in še nekom vozili dobesedno na milimetre skupaj. Pa je vse šlo normalno ker se je vsak držal svoje linije in ni zapiral če je že nekdo bil blizu njega. 
Ps: Pričakujem, da bo moj post spet izbrisan, ker samo nekateri lahko izražajo mnenja na tem forumu...

Uredil - Racing4life
Link to post

Glavni sodnik ima sodnisko licenco tudi v realnem zivljenju. Ne gre se za to kdo je moderator in koga pozna...

 

Pa ker že letijo očitki na sodnike in vodstvo, bom še sam pokomentiral tvoje incidente. Pri tebi se ni šlo za to, da bi ti kdo zaprl linijo. Šlo je za to, da si divebombal iz razdalje treh dolžin dirkalnika. Seveda na notranjo stran, kjer je bil prostor. Ker si prepozno bremzal, nisi mogel ohraniti linije čisto ob robniku in te je vedno odneslo ven, čeprav je bilo povsod prostora za več kot širino enega dirkalnika. Ne vem kaj pričakuješ, da se bo tisti na zunanji strani umaknil čisto na zunanji rob ovinka?

 

Malo si še enkrat poglej tale video, ki si ga prilepil. Je zelo nazorno prikazano par prehitevanj, ki bi se zelo drugače končala, če ne bi tisti, ki prehitevajo ostali na notranji strani. Npr. že pri prvem ovinku, ko je šel z Astro mimo - je šel s kolesom po robniku. Če bi šel 20 cm (bognedaj za širino dirkalnika, kot si to počel ti) bolj ven, bi obrnil Mercedesa. Enaka situacija pri drugem prehitevanj. Po robniku in ne v spredaj vozečega.

Uredil - Matjaž Murn
Link to post

Od kod ti to da iz treh dolžin dirkalnika? Npr. na ravnini sem s Selčanom bil vzporedno in sem bil na notranji liniji. Po tvojem mnenju bi moral nujno odpeljati po robniku ali pa prek robnika če bi hotel prehitevati. Nič nisem prepozno zaviral ker bi čist normalno odpeljal po liniji zraven robnika vendar je on zavil v mene. Vozil sem krog ali 2 za njim, pri vsakem ovinku me je zadrževal ker sem moral bolj zavirati in paziti da ga ne zadanem, tudi 2 ovinka pred ciljno ravnino sem že šel na notranjo linijo in bil nekje na polovici dolžine njegovega avta samo sem vseeno se še raje umaknil in počakal na ravnino da bi iz zaveterja prišel naprej vendar sem prišel vzporedno in bi lahko on tudi malo gledal kje bo odpeljal ne pa gasa na idealno linijo... 
Moj zadnji komentar ker itak nima smisla več komentirati. Zraven tega pa se še odjavljam iz prvenstva. 

Link to post

Ti govoriš o incidentu s Selčanom, jaz pa govorim za ostale incidente, kjer si dive bombal. Pa tudi pri incidentu s Selčanom se dobro vidi, da ti je sprednji konec odneslo naprej in bi verjetno končal izven proge, če se ne bi naslonil na Selčana. Skoraj identično kot pri čisto prvem incidentu v spodnjem videu (ne vem kdo je ta zeleni, ker so bili skini pomešani)

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZTpcT-1XdPU

Link to post

Theo, po teh posnetkih, res ne vem kaj bentiš? Sicer je res fizika trčenj v AC bolj boga in v resničnosti se avti ne odbijajo kot gumijaste račke, samo vseeno, si v vsakem primeru uletel v ovinek s tako hitrostjo, da ga sam nebi izpeljal pravilno (nekajkrat celo po travi...)

Link to post

To je en zorni kot posnetkov s katerih ne mores sklepati kar vse povprek. Tisto ko sem v dvojnem ovinku sel po travi sem se zelez izogniti nesreci. Se vidi na posnetku da sem ze predcasno zaviral, da jima ne bi bil preblizu ker sta bila zelo skupaj nato pa sta se dotaknila in zelo upocasnila in ce ne bi zavil na travo bi jima priletel od ozadi. Sledilo je kar je sledilo vendar ce se ne bi prej dotaknila in upocasnila tudi jaz nebi sel na travo.

V predzadnjem ovinku pac vozim drugacno linijo in tudi sam nisem pricakoval da bom naenkrat tak blizu se pac zgodi napaka. taka hitrost pa ni nikjer bila da ne bi izpeljal pravilno niti pri selcanu me nebi nic ven odneslo ampak bi cisto normalno odvozil. Saj nima veze ne mislim vec debatirat o tem.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...