B_U_R_I 3 290 Napisano May 11, 2015 Avtor Share Napisano May 11, 2015 Ne razumem zakaj potem misliš, da je prevelik razpon. A na zadnjem koncu točkovanja? Ali od 50 - 1 ? Citiraj Link to post
Ale 472 Napisano May 11, 2015 Share Napisano May 11, 2015 Mislim od 50 - 1 Po mojem mnenju je bolj zanimivo, če je razlika manjša in je točkovanje bolj strnjeno. Tako lahko npr. nekdo odpelje samo eno dirko in je recimo tretji za kar dobi 30 točk, nekdo malo slabši pa se lahko trudi vseh 12 dirk pa ne pride do takega števila točk. Super se mi zdi to, da točke dobi 16 tekmovalcev (je dobra vzpodbuda), sem pa mnenja, da so najboljši na dirki preveč "nagrajeni". To sem mislil z prevelikim razponom točk. Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano May 11, 2015 Share Napisano May 11, 2015 Čakaj malo, trud za prva mesta pa le more biti malce poplačan, ne? Potem bi bilo najbolje, da so točke od 24 do 1 in padajo po eno točko ali kaj? Btw, Murn, super si se spomnil točkovanja! Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano May 12, 2015 Avtor Share Napisano May 12, 2015 Nisem se jaz spomnil Citiraj Link to post
Ale 472 Napisano May 12, 2015 Share Napisano May 12, 2015 Mitja, nisem mislil ravno po eno točko in se strinjam, da mora bit trud malce poplačan, vendar se mi zdi da je za prve 4 mal preveč poplačan. Pustimo zdej to. Jaz sem samo izrazil svoje mnenje... Citiraj Link to post
markop 702 Napisano May 12, 2015 Share Napisano May 12, 2015 Mene pa zanima nekaj okoli prehitevanja in sicer kdaj lahko voznik na idealni liniji še odpelje svojo linijo ob predpostavki, da ima avto na notrajni strani ? Je to 1/4 avta prednosti, 1/2 ali 3/4 ? Neglede na nedeljsko dirko me zanima kako je na splošno s tem. Predvsem v izogib nadaljnim trkom in razumevanju "racing etike". BTW. Na grobniku je že bila fun dirka, a bo še ena pred uradno ? Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano May 12, 2015 Share Napisano May 12, 2015 (urejeno) Odvisno na kakšnega dirkača naletiš. Nekaterim je že dovolj, da svoj sprednji odbijač postavi ob bok tvojemu (rahlo prekrivanje) in zahteva da se mu pusti idealna linija.Sam sem mnenja, da je takšno prehitevanje "lose -lose", izguba časa za oba dirkača. Večina dirkačev v takih primerih ne bo vztrajala, samo ker nikoli ne veš kakšna oseba te prehiteva, lahko pride do trka, kjer bo slabšo odnesel dirkalnik spredaj (t.i. PIT manever). Sam osebno sem mnenja da je dirkaču obvezno potrebno pustiti linijo takrat kadar je njegov bumper poravnan z zadnjo osjo avtomobila. Imaš pa tudi osebe, ki mislijo da imajo pravico do idealne linije tudi če je njihov avto polovico avtomobila za tvojim. (t.i. dive bombers) Uredil May 12, 2015 - alkoro 2 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano May 12, 2015 Share Napisano May 12, 2015 To je čist odvisno kdaj tisti zadaj začne z zaviranjem,... če prej kot ti, pol seveda nima veze in greš idealno linijo, če je Helicorsa znak rumen ali oranžen, ko enkrat začneš bremzat (fajn je met aplikacijo), potem pa nekako na pamet puščaš za avto placa na notranji strani ovinka. Seveda se kdaj to izjalovi, če tisti zadaj res prileti kot sneta skira, da moraš še mal pospešit namesto bremzat, da te ne zadane... ampak takih primerov je malo. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano May 12, 2015 Avtor Share Napisano May 12, 2015 ...ampak takih primerov je malo. Ti si bil pijan v nedeljo. Si bil, ne? Priznaj! 1 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano May 12, 2015 Share Napisano May 12, 2015 Ja pri men je blo 1,5x . V 45krogih akcije je to malo Citiraj Link to post
Ale 472 Napisano May 12, 2015 Share Napisano May 12, 2015 Mene pa zanima nekaj okoli prehitevanja in sicer kdaj lahko voznik na idealni liniji še odpelje svojo linijo ob predpostavki, da ima avto na notrajni strani ? Je to 1/4 avta prednosti, 1/2 ali 3/4 ? Po mojem mnenju idealne linije ne moreš več peljati čim nekdo na tvoji notranji strani odbijač postavi vzporedno z zadkom tvojega avta. Ampak ne, ko zavira kasneje. Vzporedno mora bit pred točko zaviranja, ker drugače bi se lahko vsaka taka prehitevanja končala z nesrečo, kriv bi bil pa tisti spredaj. Je Alen kar dobro napisal, samo malo težko je za sodnike pol lovit tiste centimetre, ali je res bil poravnan z zadnjo osjo ali ne. Zato sem prej napisal, da je po moje dovolj, da se rahlo prekrivata (sprednji odbijač in zadnji odbijač) 1 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano May 12, 2015 Share Napisano May 12, 2015 Bolj kot za sodnike se mi zdi težko to ocenit med vožnjo brez treh monitorjev oz. zadostnega FOV-a. Helicorsa za drugič. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano May 12, 2015 Avtor Share Napisano May 12, 2015 Ja. Helicorsa, ogledala, pogled levo/desno - predvsem pa praksa. Velika večina nas nima treh monitorjev. 1 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano May 12, 2015 Share Napisano May 12, 2015 Jaz zaenkrat nisem imel takih problemov - če je Helicorsa pokazal, da mi je nekdo vštric, pač ne rinem več pred njega, ker bo meni vzelo zadek če zadaneva. 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano May 12, 2015 Share Napisano May 12, 2015 Helicorsa je res potuha po svoje. Od kar jo imam, stranskih ogledal sploh ne uporabljam (ok, so res nerodni za uporabo). Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.