Skoči na vsebino

Splošna debata


Recommended Posts

  • Odgovori 482
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes dobil vikend vožnjo z BMW 118d xDrive (M Sport), na žalost sem omejen s 500km :/ ( od tega jih bo samo 160 do doma in nazaj v salon). Avto je praktično nov (3500 km ob prevzemu). Moram reči da m

Heh, kaj pa če bi sodniki pred kaznovanjem povprašali udeležence kako in kaj? Js sploh nism vedu, da me je Eršte prijavil. Kazen je itak nerelevantna (ni pa ravno fer), ker nisem nič na zgubi, ni pa o

Rabim, ker je polno nejevernih Tomažev na stezi, ki mi probleme delajo brez helicorse!  

Posted Images

Je pa lepo videti dva iz sloracing na prvih dveh mestih na RSR.

Ps.: A volan daš na 420° v igri ali v profilerju?

Glede volana: A to velja za več klas, da se da peljat hitreje? Kje res nastaviš to?
Link to post

Tole z volanom na mojem fanatecu nastimam v igri. Se pravi, ko sm ze na progi, potem si nastimam na volanu pod setings, sensitive in dam pac kolikor mi za dolocen avto pase. Vecinoma je pa na off in spil sam doloci.

Link to post

 

Je pa lepo videti dva iz sloracing na prvih dveh mestih na RSR.

Ps.: A volan daš na 420° v igri ali v profilerju?

 

 

Pa še za spremembo ni Mitja , ne? :)

Pohvalno, dajmo fanjte!

 

Tud Mitja je sem pa tja. Bolj "problem" je Niki Djaković, ki je pole, kar koli se podstopi...

Ampak vseeno je fajn, da sta dva naša spredaj... [dance]

 

V Split1 očitno nekje zgubim 0,5 sec proti ostalim. Copse ali pa bolj verjetno Becketts mi jih pohamsata. Vidim, da se hitro [Jel2] učim. 200 krogov sem rabil, da pridem pod 1:02.

Link to post

Eno in edino dirko sva vozila Z Nikijem, in to v Paul Richardu z F458 S2, pa sem ga premagal, pa še pole position sem mu ukradel v zadjnih sekundah kvalifikacij :)

Tako, ja, da se ga premagati. Sam tip je hiter kot strela. Bi rekel, da če mu gre vse po planu, mu tudi Huttu ne pride do živega, povdarjam na če. Dirke se ve kaj so, največkrat, ne gre vse po planih.

Link to post

Iracing ne morš primerjat z assetto. Iracing ne bo nikol dokončan in se bo vedno razvijal. Se bo AC tudi, ampak z drugačnim pristopom. Za AC, ko bo končan, se zna zgoditi da bodo pri Kunosu začeli kako novo dirkačino. Pa po mojem mnenju, je AC isto "beta" verzija.

Če pa govorimo o Nikiju, ki je res hiter, pa proti Huttuju po mojem mnenju nima šans. Razen če Huttuju crkne PC ali kaj drugega.

Kar pa se tiče nastavitve stopinj volana, se pa jaz pod to ne podpišem. Če ma avto v resnici 900, uporabljaj to. Oziroma, če ima avto 450, je na 900 nastavljenem volanu uporabljeno max 450. Enako z ABS in TC. Če to ma, naj se uporablja. Če se že hočte it neke simulacije. Pa ne me narobe razumet. Nočem naredir prepira, pač tako je moje mnenje.

Link to post

Že, ki se omenja IR. Z eno nogo in 3/4 sem tam. AC in IR sta si precej različna bi rekel, kar se tiče handlinga avta. Mogoče je pa od avta odvisno, kaj pa vem. Vem le, da ti pri Ac umazana vožnja tudi prinese čas, pri IR pa je bistvo biti nežen in risati lepe linije. Ko avto enkrat začne drseti ej vsega konec in se ponavadi konča v zidu ali pa s spinom. Pri AC je drugače. Dejansko lahko avto skozi ovinek lovim in koregiram. Pri IR je to skoraj no-go.

 

Jaz sem takoj za to da IR kupi Kunos :)

 

Edit: Tudi, če kupi licenco za engine in grafiko bo vredu ;)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...