skopusnik 1 374 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Če se postavim v vlogo organizatorja bom moral pred dirko preverit, da kdo ni naredil 2 kroga in je tako čas neveljaven. Pol bo nekdo drug po kvalifikacijah rekel, da je bil oviran pa bo treba pregledat,... Nič ni treba pregledovat - pogledaš na listo s časi in piše, koliko je kdo naredil krogov. Če si bil oviran, je to tvoj problem. Ali si nisi pustil dovolj prostora, če je pa kdo nalašč sral pa po dirki pošlješ prijavo. Ravno tako pri 30min kvalifikacijah delaš hiter krog v zadnji minuti, pa te lahko nekdo ovira. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Tako je. Tudi tam je bil grip šele na koncu optimalen in ta je nekdo lahko "oviral". Citiraj Link to post
terga 402 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Imam predlog. Vseeno mi je, ali je start single ali double file, mislim pa da trenutna procedura ni dobra. Vodilni bi moral od dolocene tocke (nekje pred zadnjim ovinkom) vzdrzevati vnaprej doloceno hitrost (predlagam redline v 2. Prestavi), startalo pa bi se na signal admina nekje na startno-ciljni ravnini. Poleg tega naj se nebi prehitevalo do crte. Mislim, da je tak postopek veliko varnejsi in bolj pravicen do tistih, ki startajo zadaj. Edino dodatno delo, pa je to, da morajo admini po dirki preveriti, ce je kdo prehitel koga pred ciljno crto. Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Ja tale leteči štart je zelo naravn zarad harmonike efekta.... Od nekega dela proge naprej se pač NE BO SMELO BREMZATI, NITI SPUSTITI NOGO Z GASA Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Malce se bom vmešal: ali ne deluje na dirkališču PIT speed limiter? Ker,če deluje potem se pač pelje z to funkcijo in ko prečka črto jo izklopi in pospeši z dirkaškim ritmom. Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Vodilni lahko pelje z hitrostjo največ 100km/h, ostali lahko hitreje, da ga ujamejo (če se vmes kolona raztegne). Dva zavoja pred ciljno ravnino mora vodilni strniti kolono dirkačev, od tam naprej on določa tempo. Lahko spusti gas, naglo zaviranje pa ni dovoljeno. Bo dodano v pravilnik natančno. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 24, 2015 Avtor Share Napisano April 24, 2015 V pravilniku jasno pise. Malo preberte... Ce so kljub temu nejasnosti, povejte pa bom se narisal... 1 Citiraj Link to post
terga 402 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Sem prebral. Problem tega, da lahko vodilni štarta kadar želi, je harmonika efekt, kot je rekel Janko. Sej veste kako gre, neučakano na gas, pa na bremzo, pa spet na gas, na koncu so pa tisti, ki štartajo zadaj, 100m v zaostanku, ker itak ne smejo prehitevat. Z jasnim signalom za štart, se temu po mojih izkušnjah več ali manj izognemo.. Trenutni postopek je primeren za restarte po varnostnem avtu, ne pa za sam štart. Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Točno to. Če bo vodilni dobro izvedel, si s štartom nabere nekaj prednosti. Naloga tistih zadaj je, da mu to v skladu s pravili poskušajo preprečiti. Poleg tega pa sem napisal, naglo zaviranje v zadnjih dveh zavojih je prepovedano. Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano April 25, 2015 Share Napisano April 25, 2015 teamspeak server bo danes online do poznih ur, če hočete malo podebatirati linije in podobno Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano April 25, 2015 Share Napisano April 25, 2015 Jaz sinoči nisem prišel pod 1:02 na Silverstone- national. Za znoret. Se mi zdi, da se duhec po zadnjem updatu ne da kar tako . Se vozi eno sec pred tabo pa če se razkrehneš. Ps.: Tomaž, ali boš tudi server postavil. Po 22:30 lahko tudi jaz... Citiraj Link to post
terga 402 Napisano April 25, 2015 Share Napisano April 25, 2015 Točno to. Če bo vodilni dobro izvedel, si s štartom nabere nekaj prednosti. Naloga tistih zadaj je, da mu to v skladu s pravili poskušajo preprečiti. Poleg tega pa sem napisal, naglo zaviranje v zadnjih dveh zavojih je prepovedano. Pa je to prav, da si lahko na štartu vodilni nabere nekaj prednosti? Meni se to ne zdi pravično, sej je že tako prvi . Logično se mi zdi, da imajo z letečim štartom vsi enake možnosti, kot z mirujočim, zato sem pa rekel da bi bil trenuten način primeren za restarte, ne za sam štart. ...Sej je najmanjši problem v vodilnem. Problem je v nestrpnih nogah tistih na sredini Ampak se mi zdi, da jst mal preveč kompliciram glede tega... Delite kar čte Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano April 25, 2015 Share Napisano April 25, 2015 Manc, server bo ko pridem domov... Cez kako uro Citiraj Link to post
markop 702 Napisano April 25, 2015 Share Napisano April 25, 2015 Točno to. Če bo vodilni dobro izvedel, si s štartom nabere nekaj prednosti. Naloga tistih zadaj je, da mu to v skladu s pravili poskušajo preprečiti. Poleg tega pa sem napisal, naglo zaviranje v zadnjih dveh zavojih je prepovedano. Pa je to prav, da si lahko na štartu vodilni nabere nekaj prednosti? Meni se to ne zdi pravično, sej je že tako prvi . Logično se mi zdi, da imajo z letečim štartom vsi enake možnosti, kot z mirujočim, zato sem pa rekel da bi bil trenuten način primeren za restarte, ne za sam štart. ...Sej je najmanjši problem v vodilnem. Problem je v nestrpnih nogah tistih na sredini Ampak se mi zdi, da jst mal preveč kompliciram glede tega... Delite kar čte Štos letečega štarta je ravno to - taktiziranje. Tudi v sredini lahko taktiziras in optimiziras svoj polozaj glede na varnost pred tistim za tabo in razdaljo med tistim pred tabo. Zadnjec me je en (Italijan, heh) v iR vrgel ven v pace car krogu, ko sem bil na poleju Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano April 25, 2015 Share Napisano April 25, 2015 Jaz sinoči nisem prišel pod 1:02 na Silverstone- national. Za znoret. Se mi zdi, da se duhec po zadnjem updatu ne da kar tako . Se vozi eno sec pred tabo pa če se razkrehneš. Ps.: Tomaž, ali boš tudi server postavil. Po 22:30 lahko tudi jaz... Gledam na RSR in sem v Split2 še konkurenčen, v Split1 pa izgubim nekje 0,5 sec.. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.