Skoči na vsebino

Splošna debata


Recommended Posts

 Če se postavim v vlogo organizatorja bom moral pred dirko preverit, da kdo ni naredil 2 kroga in je tako čas neveljaven. Pol bo nekdo drug po kvalifikacijah rekel, da je bil oviran pa bo treba pregledat,...

Nič ni treba pregledovat - pogledaš na listo s časi in piše, koliko je kdo naredil krogov. Če si bil oviran, je to tvoj problem. Ali si nisi pustil dovolj prostora, če je pa kdo nalašč sral pa po dirki pošlješ prijavo. 

Ravno tako pri 30min kvalifikacijah delaš hiter krog v zadnji minuti, pa te lahko nekdo ovira.

Link to post
  • Odgovori 482
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes dobil vikend vožnjo z BMW 118d xDrive (M Sport), na žalost sem omejen s 500km :/ ( od tega jih bo samo 160 do doma in nazaj v salon). Avto je praktično nov (3500 km ob prevzemu). Moram reči da m

Heh, kaj pa če bi sodniki pred kaznovanjem povprašali udeležence kako in kaj? Js sploh nism vedu, da me je Eršte prijavil. Kazen je itak nerelevantna (ni pa ravno fer), ker nisem nič na zgubi, ni pa o

Rabim, ker je polno nejevernih Tomažev na stezi, ki mi probleme delajo brez helicorse!  

Posted Images

Imam predlog. Vseeno mi je, ali je start single ali double file, mislim pa da trenutna procedura ni dobra.

Vodilni bi moral od dolocene tocke (nekje pred zadnjim ovinkom) vzdrzevati vnaprej doloceno hitrost (predlagam redline v 2. Prestavi), startalo pa bi se na signal admina nekje na startno-ciljni ravnini. Poleg tega naj se nebi prehitevalo do crte.

Mislim, da je tak postopek veliko varnejsi in bolj pravicen do tistih, ki startajo zadaj. Edino dodatno delo, pa je to, da morajo admini po dirki preveriti, ce je kdo prehitel koga pred ciljno crto.

Link to post

Ja tale leteči štart je zelo naravn zarad harmonike efekta.... Od nekega dela proge naprej se pač NE BO SMELO BREMZATI, NITI SPUSTITI NOGO Z GASA

Link to post

Vodilni lahko pelje z hitrostjo največ 100km/h, ostali lahko hitreje, da ga ujamejo (če se vmes kolona raztegne). Dva zavoja pred ciljno ravnino mora vodilni strniti kolono dirkačev, od tam naprej on določa tempo. Lahko spusti gas, naglo zaviranje pa ni dovoljeno. Bo dodano v pravilnik natančno.

Link to post

Sem prebral. Problem tega, da lahko vodilni štarta kadar želi, je harmonika efekt, kot je rekel Janko. Sej veste kako gre, neučakano na gas, pa na bremzo, pa spet na gas, na koncu so pa tisti, ki štartajo zadaj, 100m v zaostanku, ker itak ne smejo prehitevat. Z jasnim signalom za štart, se temu po mojih izkušnjah več ali manj izognemo.. Trenutni postopek je primeren za restarte po varnostnem avtu, ne pa za sam štart.

Link to post

Točno to. Če bo vodilni dobro izvedel, si s štartom nabere nekaj prednosti. Naloga tistih zadaj je, da mu to v skladu s pravili poskušajo preprečiti. Poleg tega pa sem napisal, naglo zaviranje v zadnjih dveh zavojih je prepovedano.

Link to post

Jaz sinoči nisem prišel pod 1:02 na Silverstone- national. Za znoret. Se mi zdi, da se duhec po zadnjem updatu ne da kar tako [champ] . Se vozi eno sec pred tabo pa če se razkrehneš.
Ps.: Tomaž, ali boš tudi server postavil. Po 22:30 lahko tudi jaz...

Link to post

Točno to. Če bo vodilni dobro izvedel, si s štartom nabere nekaj prednosti. Naloga tistih zadaj je, da mu to v skladu s pravili poskušajo preprečiti. Poleg tega pa sem napisal, naglo zaviranje v zadnjih dveh zavojih je prepovedano.

 

Pa je to prav, da si lahko na štartu vodilni nabere nekaj prednosti? Meni se to ne zdi pravično, sej je že tako prvi . Logično se mi zdi, da imajo z letečim štartom vsi enake možnosti, kot z mirujočim, zato sem pa rekel da bi bil trenuten način primeren za restarte, ne za sam štart.

 

...Sej je najmanjši problem v vodilnem. Problem je v nestrpnih nogah tistih na sredini  :P Ampak se mi zdi, da jst mal preveč kompliciram glede tega... Delite kar čte  :D

Link to post

 

Točno to. Če bo vodilni dobro izvedel, si s štartom nabere nekaj prednosti. Naloga tistih zadaj je, da mu to v skladu s pravili poskušajo preprečiti. Poleg tega pa sem napisal, naglo zaviranje v zadnjih dveh zavojih je prepovedano.

 

Pa je to prav, da si lahko na štartu vodilni nabere nekaj prednosti? Meni se to ne zdi pravično, sej je že tako prvi . Logično se mi zdi, da imajo z letečim štartom vsi enake možnosti, kot z mirujočim, zato sem pa rekel da bi bil trenuten način primeren za restarte, ne za sam štart.

 

...Sej je najmanjši problem v vodilnem. Problem je v nestrpnih nogah tistih na sredini  :P Ampak se mi zdi, da jst mal preveč kompliciram glede tega... Delite kar čte  :D

 

 

Štos letečega štarta je ravno to - taktiziranje. Tudi v sredini lahko taktiziras in optimiziras svoj polozaj glede na varnost pred tistim za tabo in razdaljo med tistim pred tabo.

 

Zadnjec me je en (Italijan, heh) v iR vrgel ven v pace car krogu, ko sem bil na poleju :)

Link to post

Jaz sinoči nisem prišel pod 1:02 na Silverstone- national. Za znoret. Se mi zdi, da se duhec po zadnjem updatu ne da kar tako [champ] . Se vozi eno sec pred tabo pa če se razkrehneš.

Ps.: Tomaž, ali boš tudi server postavil. Po 22:30 lahko tudi jaz...

Gledam na RSR in sem v Split2 še konkurenčen, v Split1 pa izgubim nekje 0,5 sec..

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...