Skoči na vsebino

Splošna debata


Recommended Posts

Kaj pa predlog Bonče za RedBull Ring... Meni se zdi proga super za vse avte, vrjetno bo tut TOP narjena (ze prejšnja je bla, zdaj so pa še mnoge izkužnje iz Grobnika nabrane pri Bonči)... Bi bil takoj za to da se jo nekam vstavi proti koncu sezone. 

Za Nords mi je kratko malo bolj vseeno. 

Link to post
  • Odgovori 482
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes dobil vikend vožnjo z BMW 118d xDrive (M Sport), na žalost sem omejen s 500km :/ ( od tega jih bo samo 160 do doma in nazaj v salon). Avto je praktično nov (3500 km ob prevzemu). Moram reči da m

Heh, kaj pa če bi sodniki pred kaznovanjem povprašali udeležence kako in kaj? Js sploh nism vedu, da me je Eršte prijavil. Kazen je itak nerelevantna (ni pa ravno fer), ker nisem nič na zgubi, ni pa o

Rabim, ker je polno nejevernih Tomažev na stezi, ki mi probleme delajo brez helicorse!  

Posted Images

RBR bomo morali najprej stestirati. Prejšnja verzija je bila slabo optimizirana in skoraj neprimerna za dirkanje. Sem prepričan, da bo nova verzija boljša, sploh če sklepamo po kvaliteti Grobnika.

 

Gašper - ni še umeščena. Tisto je Salzburgring.

Link to post

Z vsem spoštovanjem do organizatorjev  se meni del pravilnika, ki določa kvalifikacije zdi po nepotrebnem zakompliciran.

 

 

2.2.1 Kvalifikacije

V kvalifikacijah je dovoljeno odpeljati samo en hiter krog. Bokse lahko zapustite samo enkrat. Če v uvodnem ali hitrem krogu naredite napako, lahko krog odvozite do konca, ne smete pa iti nazaj v bokse in kroga začeti znova, tudi če vam čas to dopušča. Če PLP javi, da ste sekali ovinek in ste v hitrem krogu, kroga ne smete dokončati. Ustavite ob progi in se vrnite v bokse preko menija. Če sekate v ogrevalnem krogu, lahko odpeljete do konca.

 

Tu bo potrebno kup preverjanja pred dirko v tistih par minutah. Vse skupaj pa zato, ker se kvalifikacij ne podalša iz 5min na 10min. Se mi zdi, da gremo z glavo skozi zid.

 

Vem, ni v mojih rokah, vendar v pravilniku piše, da si organizator lahko glede česa premisli :)

Link to post

Marko, dajmo se enkrat dobit na TeamSpeaku in na serverju, da malo podebatiramo in predvsem preizkusimo prednosti in slabosti pravil.

 

Kvalifikacije so podaljšane na 10 minut, vsak ima pravico do enega hitrega kroga. Na ta način se bomo izognili oviranju hitrih krogov (razen, če bo kdo bumbar in lezel nekomu v rit, takemu se ne da pomagati), časa bo sigurno več kot dovolj.

 

S tipkanjem ne pridemo nikamor, ker ima vsak svoje mnenje in je nemogoče zadovoljiti vse. Odločitve organizatorjev imajo razlog in podlago in ti jih lahko pokažemo na progi. Vidim namreč, da te na forumu ne bom prepričal (če je to sploh potrebno).

Link to post

Meni je superpole čist zabavna zadeva. Včeraj na Grobniku je bilo kul. Pač najboljši je bil dejansko na polu, ostali pa smo si potem razdelili preostala mesta, glede na trenutno zbranost in jajca koliko smo tiščali. 10 minut je dovolj časa, da si v miru najdeš prosto mesto in odpelješ res svoj top čas. Zato pa so pred tem treningi in 90 minut vaje.

 

Je pa tako, da je seznam prog že objavljen, da lahko že sedaj treniramo in tistih zadnjih 100 minut ne pomeni nič, če se pred tem nisi spoznal s progo in avtom. Če si na teden vzameš samo dva dni in odvoziš po 50 krogov na dan. Že tako boš prišel do boljšega filinga za avto in progo in boš lahko potem tisti famozni 1 krog na kvolijih v miru odpeljal, ker boš točno vedel kje so tvoje zmožnosti in kak čas lahko pričakuješ. 

 

Šlajfa pa po mojih izkušnjah iz Gran turisma ni neko zabavno dirkališče. Preozko in preveč težko za varna prehitevanja, nasploh pa zelo neprijazna za začetnike. 

Link to post

Tomaž,

 

Ni me potrebno prepričevat, ni bil moj namen. Hotel sem samo dat konstruktivno pripombo. Če se postavim v vlogo organizatorja bom moral pred dirko preverit, da kdo ni naredil 2 kroga in je tako čas neveljaven. Pol bo nekdo drug po kvalifikacijah rekel, da je bil oviran pa bo treba pregledat,...

 

Moj komentar je bil v smislu programerskega pregovora "Keep it simple, stupid !" (pa ta stupid ne leti nate ,da ne bo pomote). Simple pa v tem primeru pomeni 10minut brez omejitev in se vse samo zregulira.

 

Na teamspeaku pa ob kakšnem eventu ali pa kakšnem treningu na Silverstonu, ni problema. Včeri sem bil kar malo ljubosumen, ker sem imel guzvo v Rijeki in nisem uspel do Grobnika pravočasno.

 

Kvalifikacije pusti kot so. Sem dovolj kameleona, da se bom prilagodil :)

Link to post

Mene pa nekaj zanima glede letečega štarta...

A bomo v prvenstvu na 2. dirki tut štartali v enojni koloni, kot smo včeraj. To ni pravilno! Ko je leteči štart, se štarta v dveh kolonah, v enojni koloni pa se reštarta dirko, če je bila prekinjena oz. je bil na progi Safety car.

Nekako se mi zdi, da tak leteči štart nekako izgubi svoj pomen, je pa res, da se tako vsi lažje zvrstimo in kontroliramo razdaljo voznika pred in za nami. Mislim, da bi blo fajn na naslednji trening dirki probat pravilno izvest leteči štart.

Link to post

Prvo kar je, se bo treba nehat prehitevat. Voziš za tistim, ki je pred tabo na listi, ne pa fizično direktno pred tabo na gridu. Sepravi, če štartaš 4., voziš za tistim ki je 3., in ne tistim ki je direktno pred tabo, torej 2.

Glede teh kolon moramo pa potem cel krog tako vozit, ker drugače se nam ne bo ratalo nazaj v dve koloni vštric postavit :)

Link to post

Jaz bi za začetek pustil kar single-file start, četudi je jasno, da vsepovsod drugje prvi start izvedejo v dveh kolonah, re-start po Safety Car pa v eni koloni. Glede na to, da se večina z ročnim startom srečuje prvič in so bile že pri tem single-file restartu ogromne luknje med nekaterimi, se mi zdi bolj pametno, če imamo tako kot včeraj.

 

Konec koncev tudi full reverse grida nikjer v RL ne izvajajo za R2/R3.

 

 

P.S.: Se mi je zdelo, da si se mi nekaj bočno štulil včeraj, hehehe :D

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...