PEK 2 291 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Kaj pa predlog Bonče za RedBull Ring... Meni se zdi proga super za vse avte, vrjetno bo tut TOP narjena (ze prejšnja je bla, zdaj so pa še mnoge izkužnje iz Grobnika nabrane pri Bonči)... Bi bil takoj za to da se jo nekam vstavi proti koncu sezone. Za Nords mi je kratko malo bolj vseeno. Citiraj Link to post
57X 962 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Mislim, da je že umeščena v prvenstvo. Meni se zdi več kot dobrodošla. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 24, 2015 Avtor Share Napisano April 24, 2015 RBR bomo morali najprej stestirati. Prejšnja verzija je bila slabo optimizirana in skoraj neprimerna za dirkanje. Sem prepričan, da bo nova verzija boljša, sploh če sklepamo po kvaliteti Grobnika. Gašper - ni še umeščena. Tisto je Salzburgring. Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 No, je pa idealna zamenjava za Salzburgring, da ne bojo Avstrijci izgubili dirke Se strinjam, bomo potestirali. 1 Citiraj Link to post
57X 962 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Aha ok, očitno sem včeraj prehitro preletel koledar Citiraj Link to post
markop 702 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Z vsem spoštovanjem do organizatorjev se meni del pravilnika, ki določa kvalifikacije zdi po nepotrebnem zakompliciran. 2.2.1 Kvalifikacije V kvalifikacijah je dovoljeno odpeljati samo en hiter krog. Bokse lahko zapustite samo enkrat. Če v uvodnem ali hitrem krogu naredite napako, lahko krog odvozite do konca, ne smete pa iti nazaj v bokse in kroga začeti znova, tudi če vam čas to dopušča. Če PLP javi, da ste sekali ovinek in ste v hitrem krogu, kroga ne smete dokončati. Ustavite ob progi in se vrnite v bokse preko menija. Če sekate v ogrevalnem krogu, lahko odpeljete do konca. Tu bo potrebno kup preverjanja pred dirko v tistih par minutah. Vse skupaj pa zato, ker se kvalifikacij ne podalša iz 5min na 10min. Se mi zdi, da gremo z glavo skozi zid. Vem, ni v mojih rokah, vendar v pravilniku piše, da si organizator lahko glede česa premisli Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 24, 2015 Avtor Share Napisano April 24, 2015 Kvalifikacije bomo podaljšali na 10 min, vseeno pa bo ostal superpole sistem. Kakšno preverjanje pred dirko imaš v mislih? Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Marko, dajmo se enkrat dobit na TeamSpeaku in na serverju, da malo podebatiramo in predvsem preizkusimo prednosti in slabosti pravil. Kvalifikacije so podaljšane na 10 minut, vsak ima pravico do enega hitrega kroga. Na ta način se bomo izognili oviranju hitrih krogov (razen, če bo kdo bumbar in lezel nekomu v rit, takemu se ne da pomagati), časa bo sigurno več kot dovolj. S tipkanjem ne pridemo nikamor, ker ima vsak svoje mnenje in je nemogoče zadovoljiti vse. Odločitve organizatorjev imajo razlog in podlago in ti jih lahko pokažemo na progi. Vidim namreč, da te na forumu ne bom prepričal (če je to sploh potrebno). Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Meni je superpole čist zabavna zadeva. Včeraj na Grobniku je bilo kul. Pač najboljši je bil dejansko na polu, ostali pa smo si potem razdelili preostala mesta, glede na trenutno zbranost in jajca koliko smo tiščali. 10 minut je dovolj časa, da si v miru najdeš prosto mesto in odpelješ res svoj top čas. Zato pa so pred tem treningi in 90 minut vaje. Je pa tako, da je seznam prog že objavljen, da lahko že sedaj treniramo in tistih zadnjih 100 minut ne pomeni nič, če se pred tem nisi spoznal s progo in avtom. Če si na teden vzameš samo dva dni in odvoziš po 50 krogov na dan. Že tako boš prišel do boljšega filinga za avto in progo in boš lahko potem tisti famozni 1 krog na kvolijih v miru odpeljal, ker boš točno vedel kje so tvoje zmožnosti in kak čas lahko pričakuješ. Šlajfa pa po mojih izkušnjah iz Gran turisma ni neko zabavno dirkališče. Preozko in preveč težko za varna prehitevanja, nasploh pa zelo neprijazna za začetnike. 1 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Tomaž, Ni me potrebno prepričevat, ni bil moj namen. Hotel sem samo dat konstruktivno pripombo. Če se postavim v vlogo organizatorja bom moral pred dirko preverit, da kdo ni naredil 2 kroga in je tako čas neveljaven. Pol bo nekdo drug po kvalifikacijah rekel, da je bil oviran pa bo treba pregledat,... Moj komentar je bil v smislu programerskega pregovora "Keep it simple, stupid !" (pa ta stupid ne leti nate ,da ne bo pomote). Simple pa v tem primeru pomeni 10minut brez omejitev in se vse samo zregulira. Na teamspeaku pa ob kakšnem eventu ali pa kakšnem treningu na Silverstonu, ni problema. Včeri sem bil kar malo ljubosumen, ker sem imel guzvo v Rijeki in nisem uspel do Grobnika pravočasno. Kvalifikacije pusti kot so. Sem dovolj kameleona, da se bom prilagodil Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 A prav štekam nov pravilnik? A na drugi dirki ostaja leteči štart ali ne? Citiraj Link to post
Ale 472 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Mene pa nekaj zanima glede letečega štarta... A bomo v prvenstvu na 2. dirki tut štartali v enojni koloni, kot smo včeraj. To ni pravilno! Ko je leteči štart, se štarta v dveh kolonah, v enojni koloni pa se reštarta dirko, če je bila prekinjena oz. je bil na progi Safety car. Nekako se mi zdi, da tak leteči štart nekako izgubi svoj pomen, je pa res, da se tako vsi lažje zvrstimo in kontroliramo razdaljo voznika pred in za nami. Mislim, da bi blo fajn na naslednji trening dirki probat pravilno izvest leteči štart. Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano April 24, 2015 Share Napisano April 24, 2015 Prvo kar je, se bo treba nehat prehitevat. Voziš za tistim, ki je pred tabo na listi, ne pa fizično direktno pred tabo na gridu. Sepravi, če štartaš 4., voziš za tistim ki je 3., in ne tistim ki je direktno pred tabo, torej 2. Glede teh kolon moramo pa potem cel krog tako vozit, ker drugače se nam ne bo ratalo nazaj v dve koloni vštric postavit Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 24, 2015 Avtor Share Napisano April 24, 2015 Jaz bi za začetek pustil kar single-file start, četudi je jasno, da vsepovsod drugje prvi start izvedejo v dveh kolonah, re-start po Safety Car pa v eni koloni. Glede na to, da se večina z ročnim startom srečuje prvič in so bile že pri tem single-file restartu ogromne luknje med nekaterimi, se mi zdi bolj pametno, če imamo tako kot včeraj. Konec koncev tudi full reverse grida nikjer v RL ne izvajajo za R2/R3. P.S.: Se mi je zdelo, da si se mi nekaj bočno štulil včeraj, hehehe Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.