B_U_R_I 3 290 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 A če je pa rally lahko pa puščajo, da dirkači uničujejo svoje drage dirkalnike in ogrožajo svoje zdravje? Če je dirkalnik na cesti, vedno opozorijo na nevarnost. Če je pa taka luknja, ker dirkalnik kar razpade, ko prileti noter - to je pa pač rally? Smešni ste. Citiraj Link to post
mAxL 1 106 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Sej majo popisano prej, kdo pa pravi da morjo z vsem šusom prileteti na tist bump. Saj na finskem je tudi veliko dolgih skokov, koliko boš poletel preko njih (in tako uničil dirkalnik) se pa sam odločaš...ne pa organizator. Primer: Kaj zato je tudi kriv organizator? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Nekaj je popis proge, kjer gre za dolge skoke in se dirkač odloči iti na polno, nekaj pa je luknja, ki je nastala kot posledica ostalih voznikov, ki so bili na cesti pred tabo. Sicer ne poznam točno postopka tega popisa proge, sem pa prepričan, da niso šli na popis direktno pred lastno vožnjo. Glede na posnetek sklepam, da je ta nastala v času od popisa in do njihove vožnje. Saj se tudi vidi od začetka posnetka pa proti koncu, da je luknja čedalje večja. Citiraj Link to post
mAxL 1 106 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Ja in kaj naj bi organizator naredil po tvojem? Spustil 10 dirkalnikov, nato naredil obhod po 30 km dolgi progi - označil take bumpe, nato spet spustil 10 dirkalnikov in tako dalje do 60 prijavljenih? Prvi dirkači prinesejo tudi pesek na progo (asfaltni rallyiji), ko sekajo ovinke....najboljš da je organizator še zato kriv in naj označi tam, kjer je pesek. Sicer pa imajo tudi pri smučajnu tisti zadnji slabše pogoje...mehkejša podlaga in linija ni več idelna (tam sicer neki vmes popravljajo, pa še zmeri ne v take pogoje, s katerimi so štartali prvi). 1 1 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Ti si smešen. Taka je bla proga ob ogledu, taka je ostala. A če je kamen na notranji strani ovinka ga morjo ven skopat da ne bo kdo kolo odtrgal? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Nihče ni nič rekel o popravljanju steze ali o kakšnih obvozih. Primerno bi bilo, da tisti sodniki, ki so stali in gledali, kako se dirkalna mašinerija ob vsakem prihodu brezpredmetno uničuje, bi lahko že prej začeli opozarjat naj upočasnijo - tako kot so to potem sami dirkači naredili, ko so lahko parkirali ob cesti. skopusnik - proga ni bila taka ob ogledu. Kot si videl na posnetku, ki ga je marko postal, je bila proga brez tiste luknje. A po vajinem mnenju organizatorja malo briga, če se nekdo prevrne in je dirkalnik sredi ceste takoj za nepreglednim ovinkom - ali bo v takem primeru opozarjal na nevarnost? Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Murn, ti ne razumeš rallya Ostani na pistah Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 (urejeno) No pa mi ga razloži Res ne razumem vajinega stališča... še raje bi slišal kaj od Aleša ali Samota. Uredil November 18, 2011 - Matjaž Murn Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Rally ni pista, kjer enga odnese na travo, mal razbije pa je safety car. Tukej se prekine le ob hujših dogodkih. Avto ostane na cesti da ne morejo mimo, kdo poškodovan... in tudi ni to ghd, kjer eden zapelje po jarku, nameče peska in prekinitev pa pometat. Prvi ima suho cesto, brez peska, trije prpelejo po jarku, ostalih 60 bo imelo pesek v ovinku. je*** ga, tega ni v zapiskih, moraš predvidevat. Naloga sodnikov mislim da ni, da opozarjajo na pesek v ovinku, luknji po skoku... 2 1 Citiraj Link to post
marko 36 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Jst osebno sm pač prpopu tist posnetk k se mi ja zdela zanimiva sprememba, zdi se mi pa da je tut to pač del rallya, je res da je mal hudo tole, ampak tak pač je, vsepovsod je človeški faktor, lahk bi pa šli mojstri po lopate pa tisti zob mal odbrusli stran, tut to je opcija.. če je tolk časa med avti seveda.. Citiraj Link to post
JeZn 120 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Mja, rally je nepredvidlij in prav v tem je čar rallya. Kjub popisani progi, se tale z prehodi tekmovalcev spreminja. Pesek na ovinku, na rallyu MC imajo nekatere ekipe popisano tudi kje je ponavad veliko ljudi, ki bi lahko zmetali sneg na cesto, led, luža, ... Npr. popis proge dela posadka v suhem, na dan dirke pa močan dež. Prvi krog bolj kot ne tipajo in delajo popravke na zapiskih. Še in še je takšnih slučajev in primerov, in prav v tem je čar tega športa. Je pa res da v tem primeru bi lahko sodniki mal prej začeli opozarjat posadke. Samo verjamem da iz daljave je težko pogruntat kaj je na tam narobe, sploh ker najbrž sodniško mesto ni blo čisto blizu. Niti ne vemo kolk posadk je kolokor toliko normalno prevozilo skok tudi vmes, ne vemo kako je zmontiran filmček... U glavnem ne da se kritizirat sodnikov, ki so pomagali po svojih močeh in kljub mahanju in usmerjanju voznikov so slednji trgali odbijače, hladilnike, kolesa ... 1 Citiraj Link to post
Ale 472 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Jaz bi rekel, da maste vsi prav, do določene mere...najboljše je pa napisal Jure. Proga sigurno ni bila taka na popisu, tako, da posadke niso mogle vedt kaj jih čaka za skokom. Matjaž ima po videnem na posnetku prav, ko pravi, da bi sodniki lahko mal prej začeli opozarjati na nevarnost. Vseeno pa ne gre obsojati sodnikov zaradi tega, ker mi po posnetku predvsem ne moremo vedeti, kot je napisal Jure, kako je filmček zmontiran (poleg ostalih dejavnikov...). številke na dirkalnikih si sledijo zelo čudno (21, 26, 22, 55, 58, 50, 62...35, 27) in jaz sem mnenja, da niso tako peljal na dirki. Tudi sodniki, ki prvih treh ali štirih avtov (na posnetku) niso opozorili po moje niso naredili nič tok hudo narobe, ker se včasih ni ravno lahko odločit kako reagirat v nastali situaciji, to pa predvsem zaradi vseh že naštetih dejavnikov. Lahko, da je bilo med temi nesrečnimi posadkami 5 do 10 takih, ki na skoku niso imeli nobenih težav. Kako se boš pol odločil za opozarjanje VSEH avtov, če ima težave vsak deseti... Dostikrat se zgodi, da do česa takega pride na mestu kjer ni žive duše...kaj naj pa sodniki/organizator naredi takrat? V Sloveniji v današnjih časih sicer malo težje, ker je za varnost poskrbljeno VELIKO BOLJE kot na katerikoli dirki WRC in IRC prvenstva. Mogoče se čudno sliši, ampak je res! Tako, kot so napisali že nekateri pred mano...to je čar rallya, ki je zelo nepredvidljiv, sigurno pa organizator v tem primeru ni nič kriv! Citiraj Link to post
Ale 472 Napisano November 18, 2011 Share Napisano November 18, 2011 Še mal informacij... "...Sector Marshal spoke with officials at the end of that stage, warning them of the problem. This was radioed back to the start line, and as I understand all competitors starting SS16 were warned about the hole after the jump. It was not the fault of the marshals posted there that any cars were damaged. The crews had been warned." Citiraj Link to post
JeZn 120 Napisano November 19, 2011 Share Napisano November 19, 2011 Sej majo popisano prej, kdo pa pravi da morjo z vsem šusom prileteti na tist bump. Saj na finskem je tudi veliko dolgih skokov, koliko boš poletel preko njih (in tako uničil dirkalnik) se pa sam odločaš...ne pa organizator. Primer: Kaj zato je tudi kriv organizator? Ali pa za nesrečo tega pacienta: Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano November 19, 2011 Share Napisano November 19, 2011 Haha..kak car.."si dobro jero? taranatata" 1 Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.