markop 702 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Malo razmišljam, če imas smisla uvest nek safety-rating sistem, ki bi določal a smeš na dirko ali ne. Nekako se zdi to edina možnost za preprečevanje naletov in drugih virtuoznih prehitevanj. Vse pohvale za bodoče brezplačne inštrukcije. Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Najprej rabiš sistem ki ti računa safety rating, torej nekdo more spisat aplikacijo, ki določa vse situacije ki se lahko zgodijo. Še iracing jo je mnogo let izpopolnjeval da je zdaj to kar je. Tako da takega sistema ne vidim v AC. Replayi so sedaj končno lahko dolgi 2 ure tako da bo lažje s prijavami na začetku dirke. Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Bistvo učenja prog sta koncentracija in spomin. To pomeni slednje: pelješ krog in si za vsak posamezni ovinek, zapomniš točno točko zaviranja. Primer: Odnese te ven iz ovinka. Kaj to pomeni? Prepozno si zaviral. Koliko te je odneslo iz idealne linije v vstopu v ovinek? Kolikor te je, točno toliko v naslednjem krogu zaviraš prej v istem ovinku. Tako si je potrebno zapomniti za VSAK ovinek na progi. To je to. Sedaj pa je odvisno od posameznika, koliko si je zmožen zapomniti in kako hitro (koliko ponovitev bo potrebnih, da bo točno za vsak ovinek zadel točko zaviranja). Sam se spomnim leta 1998, ko je prišel špil gpl in z njim Nordschleife (22.7 km, 174 ovinkov), ko sem progo prvič tudi probal. Že v 2. krogu sem naredil krog 8.24 sekunde (to se spomnim, kot da bi bilo danes). Za info, časi pod 8 minut so bili tudi kasneje že zmagovalni, čeprav je rekord 7.44, moj pa "samo" 7.48. Ok, nazaj. Možgani so v 1. krogu delali na polno, si zapomnili potek ovinkov, kar pomeni, da sem v 2. krogu že imel skoraj celotno sliko proge. Morda se sliši malce neverjetno, ampak točno tako je bilo. Saj kasneje, ko sem že hotel iti do skrajnih mej, so bile napake in izzleti (tudi slabši časi zaradi slednjega), ampak bistvo je Koncentracija in zapomnitev proge (največ štejejo zavorne točke). Samo zaviranje je spet poglavje zase. Obstajata 2 osnovna načina: 1. zaviranje brez pomagal, 2. zaviranje s pomagali (s pomočjo gasa, po ang. trail braking). Ta pride v poštev, če vozite vozilo s pogonom na zadnja kolesa. S to pomočjo lahko zavirate kasneje kot običajno, saj zavorno pot "potegnete" v ovinek sam. Po izkušnjah sodeč, to ni za začetnike. Za začernike se je najbolje držati osnovnega pravila: zavirati do vstopa v ovinek (tako nas tudi učijo v avto šolah). To pomeni, da vso hitrost zmanjšate tik do vstopa v ovinek, skozi ovinek se odpeljemo brez zavor in gasa. Ko preidemo točko apex (apex je točka v ovinke, ki deli vstopni in izstopni del, ponavadi nekje na sredini, ni pa nujno), lahko postopno dodajamo gas in na izhodu le tega dodamo do konca (po občutku seveda). Meni ni problem pomagati začetnikom, ampak največ bodo le-ti moral storiti sami, v glavi in nikjer drugje. Od tam vse izhaja. Največ si bodo zapomnili, ko bodo na progi sami, brez motečih dejavnikov. Kot sem rekel, če me potrebujete, sem vam na voljo, z vsemi inštrukcujami, kar si jih želite. Še to: dokler ne poznate proge do obisti, nima smisla študirati o dirkah, sploh ne online) in kakšnih safety ratingih. Ne preskakovati stvari. Treba se je zavedati, da biti dober (bilo kje), pomeni ogromno vložiti, kar pa terja tudi svoj čas. Tako, da priporočam korak za korakom! In ogromno vaje. Saj poznate rek: Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. V naši situaciji bolj ta rek nebi mogel držati. Citiraj Link to post
Ale 472 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 MarkoP...vidm, da bi ti iz Asseto Corse rad naredil iRacing... 1. Kar se tiče setupa se popolnoma strinjam. Začetniki se morajo ubadat z idealno linijo, mestom zaviranja in pospeševanja, ne pa s setupom in lahko z napačnimi nastavitvami še poslabšanjo voznost avta. Aja, pa idealno linijo si lahko vklopiš v nastavitvah v samem špilu, kjer ti z različno obarvanostjo te linije nakaže kje moraš zavirat (mogoče tudi kje pospeševat). 2. Da bo men skos en spotter težil v radijski vezi...če ti tok paše si ga naštimej, jaz si ga sigurno ne bom. 3. Safety rating - če bi ga hotel bi vozil iRacing PS: Če imaš preveč denarja, se lahko tut za privat inštrukcije zmenva. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Nekatere stvari, ki delajo kompeticijo boljšo imajo dobro poštimane - ni kej tukaj. Moj je bil zgolj eden od predlogov. Snovalci poletnega prvenstva pa odločajo. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Marko: Prosim, če lahko podpis v nastavitvah nastaviš kot ostali. . Hvala. Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Marko, jaz se z veseljem kaj pomenim na progi s komerkoli. Nisem najhitrejši na tem forumu, se pa smatram kot človeka ki vidi napake in jih zna tudi komentirati. Moja težava ta moment je čas, ki ga nimam čisto nič Citiraj Link to post
Domen Grča 205 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Kaj pa helicorsa ? Men je veliko boljši kot spoter oz. Men je to must have app ker sem res nervozen če ne vem točno kje ob boku imam avto za začetnike je to top app... Samo s temi aplikacijami so vedno še problemi ker nekaterim dela nekaterim pa zaradi tega šteka igra... Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 ... pa še pozornost posvečaš drugim stvarem, kot pa samemu dirkanju. Jaz bi te aplikacije vse ukinil, v resnici jih namreč ni. Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Grča včeri ti ni nič kej pomagala Drugače pa sem uporabljal helicorso par dirk, slaba izbira, skos gledaš tisto aplikacijo da poblinka, veliko slabša koncentracija na samo dogajanje spredaj. Tako da za mene je ne. Veliko boljši so spoterji v iracingu. Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Bonča, calm your tits down Don't like it, don't download it V resnici lahko tudi pogledaš špegle na desni strani, in čutiš G sile. Ne gre se za realnost, gre se za občutek prostora. Problem je, ker so potem ponavadi tisti, ki imajo to aplikacijo zelo odvisni od nje, kar pa ni dobro Take aplikacije naj bi služile pomoči začetnikom, bi jo pa mogli s časom sami vedno manj uporabljeat Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Fantje, malo ste zašli iz teme. Iščemo ideje za prvenstvo, ne pa kreg o aplikacijah. Mitja, ti bi vse ukinil, delaš pa največ štale, sploh ker na zaslonu nimaš chat-a in ne vidiš, da ti pol grida piše da štekaš in skačeš po celi progi! Aplikacije, kot so heliocorsa ipd. lahko priporočimo, ne moremo pa dati kot obvezne, saj niti ne moremo preverjati uporabe (za PLP jo lahko). Prosim, če se lahko držite teme. 1 Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Vsekakor upam da naslednje prvenstvo ne bo tako narejeno kot zdajšnje. Nimam nič proti ideji in združitvi forumov za dirke. Ampak da pride neka skupnost na idejo o prvenstvu brez kakršnegakoli načrta in potem se ljudje prijavijo zvemo pa da še ni nič dorečeno. To tako ne gre, če se nekdo spravi organizirat prvenstvo, more bit vnaprej določen kako bo potekalo, kdaj, pogoji in tako naprej. In da potem tisti, ki so si tega prvenstva s svojimi pogoji tako zelo želeli tudi odeležujejo in pomagajo pri vsem. Ne vem koliko članov od GTSR foruma je še ostalo v prvenstvu, ampak take stvari upam da se ne bodo ponavljale v prihodnje. Da more potem Murn sestavit načrt in potek tekmovanj, se sočat z raznimi problemi o poteku kvalifikacij, glavne idejne vodje pa se potem "potuhnejo". Glede aplikacij se morem strinjat z bončo, so ovira in ti jemljejo koncentracijo za dirko. Vse kar rabiš je časi krogov in na katerem mestu si in koliko je do konca. To je to. Bolj ko je čisto lažje se je koncentrirat. Poleg tega dobiš bolj zdrave dirkaške navade saj se naučiš veliko bolj pozorno spremljat. 1 Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Smo zelo blizu zaklepa teme in izključnega pošiljanja predlogov na ZS skopusniku. Zamex in Bonča, obema bi imel kaj za povedat glede vajinega branjenja oz. napadanja pozicije in potrebe po uporabi kakšne dodatne aplikacije, ampak to ni namen te teme. Ostanimo pri predlogih, da bo prvenstvo z vidika organizacije in vsebine všeč čim večim uporabnikom foruma 1 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano March 16, 2015 Share Napisano March 16, 2015 Vsekakor upam da naslednje prvenstvo ne bo tako narejeno kot zdajšnje. Nimam nič proti ideji in združitvi forumov za dirke. Prvenstvo bo organizirano izključno s strani članov slo-racing.com. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.