Skoči na vsebino

Akademija vožnje na "Nordschleife Tourist"


zamex23

Nordschleife akademija vožnje  

25 glasov

  1. 1. Ali bi se udeležili akademije vožnje po progi Nordschlife Tourist?



Recommended Posts

  • Odgovori 44
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alo! Ni hitrost, ma je usaj linija približna.    

Glasoval za. Seveda bomo veseli nasvetov hehe Gor lepo piše, da je stvar za začetnike.. torej, zdrava kmečka pamet mi pravi, da naj glasujemo le začetniki. Ostali, z več kilometrine, imo niti nima s

Ta posnetek od Bonče je za nekoga ki je čisti začetnik popolnoma neuporaben, mogoče linije.. Ampak problem nastane ker začetnik niti ni sposoben na tulk stvari naenkrat študirat. Js mam naprimer koleg

To si šou z avtom do Šlajfe? Kuk si mel kej stroškov?

 

Ma smo nardil cel Eurotrip: Vrsnik - Fucking - Stuttgart - Ring (zaprto) - Spa - Ring - Francija nekje u 3pm pa pol čez Avstrijo nazaj. Zmankal keša in cajta, planiran je bil še Luxembourg pa Lichtenstein pa Švica pa Italija. :P 3je smo bli, vsak je dal cca 150€ za komplet stroške, plus vsak posameznik za kašne spominke al karkoli. Nevem kolk točno je blo, cca. 3k km v slabih 4 dneh (Sm pa vse do ure natačno splanirav skor, tako da smo večino cajta sam vozil.). Če se pa samo na Ring lotiš it pa samo vsekaš autobahn pa razne hitre ceste pa si tam takoj. Mi smo zanalaš vozil po podeželjih v 3pm. :P

 

 

943472_10201363267107420_1072849521_n.jp

 

Koga vse ne vidiš na Nurru... Nevem če sem že videl bolj odštekane fotke.

Pa še baba za volanom :)

ps: volan pa drži "old school" lol

 

 

To sm jst, jebemti. :D Also, proga ni bila mokra, vlažna pa. Blesave gume, ni blo spredi nič gripa, plus nabasan avto. Pa še selen je biu kaput, ugotovil šele na pumpi na Jesenicah ko sm se naslonu na gumo in je blo zluftano use. :) Je pa res da tam okol thumbnaila držim volan 10 do 2h. Takaltak pa ostalo več al manj z eno roko, nevem katero je slabš. Tolažm se samo s tem da več kot ene 140 ni šlo, kljub prizadevanjem. :D

Link to post

Najboljši prikaz linije je s počasnejšim avtom. Če začetnilk gleda, je boljš da se odvija nekoliko počasneje, da lažje dojema

 

Ja, pa spet ne z prepočasnim, splon na Nurru, kjer so razdalje kar "velike" med ovinki ponekje, in se potem "izgubiš", če si prepočasen.

Link to post

Se mi zdi, da bi bilo zelo uporabno, če bi si kdo od vas, ki obvladate, vzel en del svojega prostega časa in ga v obliki neke vrste šole namenil nam ostalim, ki ne obvladamo (ne nujno samo sodelujočim v vašem prvenstvu). Veliko spletnih strani to organizira, je pa res, da imajo drugačen način funkcioniranja in se tudi drugače financirajo (racedepartment ali pa revs-simracing). Nekaj v obliki treninga (za max 6 oseb naenkrat, obvezen TS) in nato dirka med sodelujočimi in so na koncu vsi zadovoljni. Če bi se dalo stvar raztegnit na več ponovitev (revs-simracing), bi bilo pa sploh super. Na RD je recimo do letos veljalo, da če si bil premium member (letna članarina), si se lahko udeležil enega dogodka, spoznal nekaj ljudi s podobnimi sposobnostmi in je bilo potem fino, ko smo se po treningu še nekaj časa trudili s časi, kdo je boljši. Ker vemo, da nam je čas vsem dragocen, bi verjetno tudi na Slo-racingu te dogodke lahko financirali (ker nekaj dela z organizacijo je pri tem) na podoben način, In imajo od tega nekaj forum, inštruktor in tečajniki. Če se pa da zadevo izvesti brezplačno (oz. donira vsak po svojem okusu), bi bilo pa še boljše.

Link to post

Na takšnih progah, kot je Ring, se pravi dokaj odprti in tekoči ovinki je vsa zgodba v tem, da se naučiš v najkrajšem možnem času čimbolj nežno spustiti hitrost do maksimalne meje, ki ga ovinek še dopušča. To je pravzaprav ena najtežjih stvari pri vožnji. Problem je ker veliko vozimo te novodobne proge, kjer smo navajeni na močna enkratna zaviranja. Ta  tvoj korg Bonča pa ni ravno učni krog :), tudi če nam boš 100 krat pokazal. Za to je potrebno veliko krogov, da se dobi občitek za avto, za progo, tudi pravilno nastavljena periferija in setup, ki najbolje deluje kadar si na meji itd.

Link to post

Ta posnetek od Bonče je za nekoga ki je čisti začetnik popolnoma neuporaben, mogoče linije.. Ampak problem nastane ker začetnik niti ni sposoben na tulk stvari naenkrat študirat. Js mam naprimer kolega (Mersla na mojem serverju včasih če kdo vozi). On je začel s sim-racingom pred enim mesecem, star je 25. Zadnič sem mu dal pr men doma za probat in mu je blo noro dobr za vozit. Sem mu zrihtu Driving Force pro volan za 40€ in potem sem ga učil steze, najprej je itak rabu 10 ur vožnje približno da je začel malo obvladovat avte, še zdaleč od perfektnega ampak napredek je 200% od prej. No uglavnem, vse proge sem ga učil po istem kopitu. Najprej ene 2-3 kroge odvozim pred njim, mu govorim za vsak ovinek prestave, kako se spušča gas, kdaj bremzaš kdaj pospešuješ. Včeraj je prvič v življenju vozil Nordschleife. Vzela sma BMW 235i, ki je najbolši za začetnik saj je zelo obvladljiv in ima ABS in TC, skratka ko po tirnicah. Najprej 2 kroga pred njim z navodili, potem pa je odpeljal 2 kroga za mano brez navodil samo da je gledal kdaj bremzam, potem sem jaz vozil za njim 2 kroga in ga samo opozarjal na kritične odseke proge, kot so zavoji ki si jih težje zapolneš in določene pasti na progi. Odvozil je približno 6 krogov, potem pa sem ga pustil samega da vozi. Delal je 40 sekund slabše čase. Ampak iz proge vsaj s tem avtom ni zletel. Tak da za mene je on uspešen projekt uvajanja človeka v sim-racing na sploh.

Link to post

Moj skromen predlog je pa ta, da bi se za začetnike raje naredila vaja na kakšnem krajšem dirkališču za začetek. Zeleni pekel je prekleto težka proga in že sama dolžina marsikoga odvrne, saj mine ogromno časa preden se voznik spet pripelje skozi isti zavoj in jasno je do takrat že pozabil kako ga je odpeljal v prvo.

Sam sem recimo bil v tski dilemi pred dirko gt3 prvenstva v Mugellu. Nikoli se nisem še vozil po njej, sedaj pa je bil pred mano prvenstvena dirka. Če nisem hotel predstavljati ovire na progi, sem rabil nekaj nasvetov in vaj, da sem progo spoznal. Na srečo imam v ekipi Bončo, ki mi je dal zelo koristne podatke, kako voziti skozi zahrbtne robnike. Pred tem sem si verjetno pol ure vrtel posnetek immortala iz youtuba, da sem natuhtal linijo. No potem sem pljunil v roke in začel videno spreminjati v prakso in prevožene kilometre. Če bi imel recimo opcijo, da se nekdo vozi za mano, bi bil proces močno pohitren.

Link to post

Jaz sem se šlajfe učil na snoopy-jevi verziji. Sedaj ko pa je prišla skenirana je bilo za mene kot noč in dan,sploh kar se tiče grbin in določenih zavojev,ki so sedaj v skenirani verziji od Kunosa. Res je,da sem vedel,kje je kakšen zavoj,ampak je bil problem v sami strukturi cestišča,ker pri modani verziji je bila vožnja smooth. Ja,da sem se naučil vseh zavojev,ter kako vstopiti v določen zavoj sem potreboval veliko krogov in seveda volje. Proga je zares izziv. Mislim,da je za vsako progo potrebna vaja,vaja in še 1x vaja.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...