PEK 2 291 Napisano February 4, 2015 Share Napisano February 4, 2015 Če je bil na čistem robu steze Mark, potem on nima nobene krivde... ne vem pa ne kje se je nahajal ob dotiku. Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
Primzzy 49 Napisano February 4, 2015 Share Napisano February 4, 2015 eh dajte no jokat, dirka je bila, iz videnega se ni zgodilo nič namernega Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
Ale 472 Napisano February 4, 2015 Share Napisano February 4, 2015 POZOR: Fantje, moderne proge so narejene tako, da so robniki in dodatne podlage DEL proge, ne pa tako ko se tukaj na forumu to interpretira. Zato aplikacija tudi tega ne vzame kot vožnjo izven steze. To bi bilo smiselno popraviti v pravilih da nebi odkrivali tople vode. Še nikjer kjer vozim nismo imeli debate o sekanju, saj če je prehudo, zato itak sam špil poskrbi, da te ustavi. Mitja, a lahko prosim tole mal bolj razložiš. Na kateri moderni progi, na katerem ovinku...Ker, če je tako, pol bi lahko šele sekal ovinke, pa temu NI tako! 1 Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
Mitja Bonča 583 Napisano February 4, 2015 Share Napisano February 4, 2015 Ahmmm... Bi prebral še en post naprej od tega? Sem vse lepo razložil zakaj on kako. 1 Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
B_U_R_I 3 290 Napisano February 4, 2015 Avtor Share Napisano February 4, 2015 Fora je v tem, da si najprej napisal, da naj bi bilo splošno znano, da so na mednarodnih progah robniki del proge. To ni res. Zato sem ti tudi jaz napisal, da bi rad zraven te izjave kakšen vir. Potem si pa razlagal kako KUNOS in ostali modderji smatrajo te robnike kot del proge. Kar ni isto. 2 Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
Ale 472 Napisano February 4, 2015 Share Napisano February 4, 2015 Točno tko, kot je napisal Matjaž...nič nisi razložil, vsaj ne o tem. Prosim še 1x...kje si to videl, na katerem dirkališču, na katerem ovinku, v kateri dirkaški seriji? Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
Mai 134 Napisano February 5, 2015 Share Napisano February 5, 2015 Po definiciji je robnik mejnik med voziščem in zunanjim delom proge, tko da, kakor se obrača in vrti, ni del vozišča... so pa primarno za to tam, da se na pisto ne meče umazanija & da obstaja mejnik med voziščem in travo/peskom/izletno cono... 4 Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
JeZn 120 Napisano February 6, 2015 Share Napisano February 6, 2015 Tu na tej sliki se lepo vidi kje je proga in kje ni. Od črte do črte je proga, ostalo je off pist. Ni velik za debatirat, tudi policaj ti napiše kazen če prehitevaš preko polne črte Je pa ponavadi vedno tako da RACE DIRECTOR (take briefinge sem poslušal in tudi prevajal na Hungaroringu, Nurburgringu, Vallelungi, RB Ringu, Salzburgringu...) pred vsako dirko pove kje so "kritične" točke in kje bodo najbolj gledali in kaznovali. Npr. na Nurburgringu jim je dovolil "zapustit" stezo na izhodu iz ovinka 4 (izhod iz Mercedes Arene), ampak so se morali pred določeno točko vrniti nazaj na stezo. 3 Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
B_U_R_I 3 290 Napisano February 10, 2015 Avtor Share Napisano February 10, 2015 Znani so uradni http://www.slo-racing.com/index.php/topic/2129-4-mugello-122015/#entry87354 in http://www.slo-racing.com/index.php/topic/2129-4-mugello-122015/#entry87355. Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
Arne Dopudja 726 Napisano February 10, 2015 Share Napisano February 10, 2015 Je pa ponavadi vedno tako da RACE DIRECTOR (take briefinge sem poslušal in tudi prevajal na Hungaroringu, Nurburgringu, Vallelungi, RB Ringu, Salzburgringu...) pred vsako dirko pove kje so "kritične" točke in kje bodo najbolj gledali in kaznovali. Npr. na Nurburgringu jim je dovolil "zapustit" stezo na izhodu iz ovinka 4 (izhod iz Mercedes Arene), ampak so se morali pred določeno točko vrniti nazaj na stezo. To. Ponavad je tist astroturf na izhodnih robnikih dovoljen za vožnjo, oz robniki z asfaltno izletno takoj odzadi. Kašna F1 al pa DTM se lepo vozjo čez tiste, če je dovoljeno, na račun tega da tam oprijem ni lih najboljši, tak da je bol riziko ko ne. Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
B_U_R_I 3 290 Napisano February 10, 2015 Avtor Share Napisano February 10, 2015 Na dirkah slo-racing GT3 prvenstva, je race director jasno povedal, da vožnja po tem ni dovoljena. Jasno? Jasno! 4 Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
Primzzy 49 Napisano February 10, 2015 Share Napisano February 10, 2015 Izdane sankcije pred in po dirki Mugello: L31, T15 - Novak & Apat -> Novak ni imel dovolj overlapa, poleg tega je prepozno zaviral in bi zelo verjetno končal v travi, če ga ne bi Apat zaustavil. Predlagana kazen - ekvivalent vožnji skozi bokse: +15 sekund (Pravilnik 3.9) - vrstni red nespremenjen L32, T12 - Pipan & Apat -> Pipan prepozno zavira, trči v zadek Apatovega dirkalnika in ga zavrti. Predlagana kazen: - ekvivalent vožnji skozi bokse z 10 sekundnim postankom: +30 sekund (Pravilnik 3.9) L36, T12 - Roškar & Apat -> Dotik, ki se je zgodil zaradi nepazljivosti, je Apata zavrtel. Predlagana kazen: ekvivalent vožnji skozi bokse stop&go: +20 sekund (Pravilnik 3.9) Kje ste pa dobili posnetek zadnjega dela dirke? Pa povsod je Apat zraven. To bi si tudi jaz rad ogledal. Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
PEK 2 291 Napisano February 10, 2015 Share Napisano February 10, 2015 Apat nate se pa limajo kot muhe na .... 3 Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
MirO 67 Napisano February 10, 2015 Share Napisano February 10, 2015 Če je bil pa skoz neki napoti Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
anzee3 13 Napisano February 10, 2015 Share Napisano February 10, 2015 Bogi Apat Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.