Skoči na vsebino

4. Mugello - 1.2.2015


Recommended Posts

  • Odgovori 169
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vsak je imel čas potestirat vse dirkalnike in se na podlagi tega odločil kaj bo vozil. Noben ni nobenega silil da naj zbere kaj ni po njegovem okusu. Naša ekipa je tudi zadnji trenutek spremenila avto

hehehhe eni ste pa pravi mandeljci, moti vas vse na koncu, ze to da si drugi naredimo boljši set  . Seti so tajni, za zacetek dirkanja, je potrebno sestavit set ki odgovarja tvojemu nacinu voznje.Če

Glede na RSR čase, je McLaren skoraj 2 sekundi hitrejši od Mercedesa in BMWja. V 40ih krogih je to skoraj za dva postanka časa... S tem, da morajo ostali s polnim tankom že od začetka furat, McLaren l

Te proge sem se najmanj veseli od vseh na koledarju a jo kljub vsemu nekaj malega potreniral...

časi niso bili zavidljivi a sem vseeno vztrajal,...

 

Q: nekako nisem uspel sestavit kroga, avto je vseeno bil malo nervozen na zadku in po pregledu replayev sem opazil, da sem se zelo šparal pri izkoriščanju "proge"... očitno pravilo 2 kolesi znotraj asfalta ne veljajo več... kakor pač, pristal na P18, kar mi je ubistvu ustrezalo, glede na nesreče spredaj v preteklih dirkah...

 

R: dober štart in hitro sme pridobil nekaj mest, v prvih ovinkih dokaj previdno kolončkanje, počasi so se nekateri izločili sami ali s pomočjo drugih. Počasi sem lezel navzgor in mislim da prišel celo do P9. Malo veselja, a se je hitro končalo ko je Dakskobler brezobzirno zapeljal vame in me poslal v pesek, tako sem izgubil 5 mest in umazal gume... Nadaljeval sem vztrajno in pazil na linijo, zahrbtne robnike in vse, ki so parkirali ob progi. Žal tudi brez napak ni šlo, po svoji napaki in pritisku Glavača sem se zavrtel in kot so-potnik pristal zopet na progi ravno v trenutku ko je iz ovinka pripeljal Kodrman, trčila sva in nadaljeval sem s polomljenim avtom... Oprosti a nisem imel kaj naredit, žal splet okoliščin...

Počasi so se bližali postanki in upanje, da bom zopet pridobil nekaj mest, to se je res zgodilo a vseeno veselje ni bilo dolgo, mcwarni so mi dihali za vrat in se nizali za mano, nisem se jim ravno pustil in se boril na vse pretege...

V 31 krogu sem dobil modro zastavo glede Bonče, kar skoraj nisem mogu vrjet, da je kljub postanku tako hitro prišel okrog, no, kaj češ, je bil res hiter, tako sem se mu poskušal umaknit a ker je modra zastava bila prikazana zelo hitro, sem namesto Bonče mimo spustil Pavšeka s podobno barvo skina, ki pa se je skupaj z Novakom in mano boril za pozicije, ko je bil enkrat mimo, ni bilo varjante da ga ujamem...

Končno spustim mimo Bončo in sledil mu je Novak, ki se mi je v zadnjem ovinku 31 kroga naslonil na avto in tako prišel mimo, a čez ciljno ravnino sem ga uspel prehiteti, in se držati idealne linije, imel je druge plane in neučakano bombardiral v T1, presenetil me je, saj ni bilo varjante da pride od tako daleč zadaj mimo in sem se v izogib trku umaknil malo iz linije, kar pa je brezkompromisno izkoristil in se odpeljal mimo. Za mano je ostal še en mclaren Pipana in tudi on ni šparal z barvo, grdo sem jih dobil v zadek in zavrtelo me je ter zopet sem izgubil pozicije in uničevla gume. Hvala obema!

Par krogo sem imel boje z Roškarjem, ki pa je po štartno-ciljni ravnini uspel mimo in iz meni nerazumljivega razloga skočil pred mene da sva se skoraj oba zavrtela - ne počni tega, če ne želiš pristati v pesku. Nekako pridem mimo a pozicije nisem obdržal niti do konca kroga, saj sem v meni "najljubšem" T12 pri izhodu dobil pomoč od zadaj in tako so gume res skoraj bile uničene jaz pa zopet brez pozicije. 

Nekako se spravim nazaj na progo in nadaljujem in se držim za vse kar je možno da ostajam na cesti, saj gume niso bile več ravno sveže, po temperaturi sodeč še v redu, a obraba bila ravno nizka...

Fabjana je v zadnjih nekaj krogih zavrtelo in tako sem ga uspel prehiteti, opazil sem da zaostaja za krog zato sem vedel da mi ne bo nevaren. Nezadržno se nama je bližal Kodrman in v T1 od zadaj smuknil na notranjo stran, vedel sem da če bom zdržal ovninek sledi levi in bi lahko obdržal P14, malo se me je še dotaknil, kar me je še dodatno porinilo iz idealne linije, hotel sem ga ujeti, a je umazana zunanja linija, izrabljene gume in preveč pohojen gas pripeljala do spina. Jezen sem prišel do konca kroga in zaključil z vsem začinjeno dirko.

 

Hvala Murnu za setup, brez katerega bi verjetno imel še večje težave in škoda za Selčana in soft gume, ki niso bile najboljša izbira.

Čestitke Bonči za izjemen rezultat in hvala vsem, ki ste mi popestrili nedeljski večer.

 

Opažam da vožnja po robnikih, zeleni podlagi uglavnem zunaj belih linij ni le pripetljal temveč stalna praksa, kar sem mislil da bo sankcionirano a kaj ko app ne dela tega, in jemlje samo "sekanje", vem pa da se sodnikom ne da preverjat vsakega ovinka vsakega voznika, zakaj bi, sj smo vsi fer, ne?

 

Brez točk, upam pa, da bo v Silverstone bolje :)

Link to post
Deli na drugih straneh

Drgač pa kar se tiče štarta je res razlika naprem prvih dirk... Razen enega ki je zamudil štart smo se zelo lepo in kulturno razporedili... če mi kdo hitro prileti za zadek se mu raje odmaknem saj nima smisla branit ker izivaš samo nesrečo... zanimivo kako sem sredi dirke parkrat koga prosto spustil naprej ker je bil hitrejši in ga po parih ovinkih spet dohitel ali prehitel ker je naredil napako :) imel pa sem taktiko brez postanka in hard gume na koncu sem že kar slalom vozil :D

Link to post
Deli na drugih straneh

Še moj vidik

 

Pa ni bilo slabo glede na to da sm prejsne dirke koncal nekje zadaj sm nekao zaslutil da bi lahko bil to moj čas v tem prvenstvu,glede na odpeljan cas v dodatnih kvalifikacijah sm obetal več(1.47.864)

 

Q; 10 mesto kar solidno nekako z soft gumam nism ujel zeljenega gripa,z medium dobil 10 mesto sm reku ajde solidno znam bit hitr na dirki,

R:Štart v easy prepozn nekaj sva se z selcanom vozila ob boku,bil je na notranji strani,nism nekaj hotel na vsak nacin it,sel sm na dirkasko linijo nazaj,ter dirkal za njemu.Case sm imel solidne,nakar sm po nekaj krogih ze prehitel selcana ter lovil preostale pred menoj..nakar me po 7 krogih spet obisce MR FREEEZ, sm si reku upam da ne zbijem spet koga,cudezno imam samo rumen odbijac volan funkcionira,oddahnil sm se.Vredu hitim dalje lovim domna kar sm ga nekaj krogov tudi prehitel,nakar vodim kar solidno spet cez 7-8 krogov freez. po cilni ravnini mislim da je biv za menoj Murn,upal sm da ga ne bom zbil,vidu sm da je pred menoj da ni bilo nobenega okol mene sm reku hvalabogu.Nato biv sm okol 8 mesta ce se prav spomnim,ko sm zavil v boxe,tam not sm pozdravu mojo bolso polovico,dala mi red bull ozel sm ga kot da sm sredi sahare zadno kaplico vn dobil,ko sm sel vn iz boxov sm videl da je kr nekaj me prehitelo.

 

Ok vredu dirkam 2 polovico dirke,z neogretim gumam hitim kukr le moram da nebi zgublal cas,ujamem zorkota sry drugac lepo si se mi umaknil nism hotel pred 2x desnim ovinkom te it prehitevat a nakoncu sm videl da si me opazil ter spustil gas.Nakar cez 2-3 kroge ujamem marka bil je mali trk nekako ni bil se cist pravi grip,grem dalje nakoncu dohitom novaka mislim da se je sam izlocu pred menoj naredu napako nakoncu cilne ravnine.Zadne 3-4 kroge ujamem Tomaza ter Dejana nekak jih ze ulovim pa naredim napakco.Takoj sm se za njima ponovno pognal ter jih ujev,nekaj slaloma je bilo pred menoj,nekako sm upal da se bosta med seboj zadela,nakar Tomaz prehiel Dejana,zadni ovink sm tudi jz probal iti mimo,samo sm lepo zabremzal da je bilo tako kot je bilo nakonc P11,upal sm na vec,frezanje mi je preprecilo kaj vec imel sm pa dobr ritem.

Link to post
Deli na drugih straneh

POZOR:

Fantje, moderne proge so narejene tako, da so robniki in dodatne podlage DEL proge, ne pa tako ko se tukaj na forumu to interpretira. Zato aplikacija tudi tega ne vzame kot vožnjo izven steze. To bi bilo smiselno popraviti v pravilih da nebi odkrivali tople vode.

Še nikjer kjer vozim nismo imeli debate o sekanju, saj če je prehudo, zato itak sam špil poskrbi, da te ustavi.

Link to post
Deli na drugih straneh

POZOR:

Fantje, moderne proge so narejene tako, da so robniki in dodatne podlage DEL proge, ne pa tako ko se tukaj na forumu to interpretira. Zato aplikacija tudi tega ne vzame kot vožnjo izven steze. To bi bilo smiselno popraviti v pravilih da nebi odkrivali tople vode.

Še nikjer kjer vozim nismo imeli debate o sekanju, saj če je prehudo, zato itak sam špil poskrbi, da te ustavi.

 

Prosim kakšen vir za tole navedbo.

 

 

Opažam da vožnja po robnikih, zeleni podlagi uglavnem zunaj belih linij ni le pripetljal temveč stalna praksa, kar sem mislil da bo sankcionirano a kaj ko app ne dela tega, in jemlje samo "sekanje", vem pa da se sodnikom ne da preverjat vsakega ovinka vsakega voznika, zakaj bi, sj smo vsi fer, ne?

 
Pravila so jasna. Upošteva se sankcioniranje aplikacije PLP ter naknadne prijave voznikov. Aplikacija je izdala 13 opozoril vsem dirkačem in eno kazen vožnje skozi bokse (ki je bila BTW pravilno izvedena). Prijav pa po mojih informacijah ni bilo glede sekanja oz. vožnje izven omejitev proge.
Uredil - Matjaž Murn
Link to post
Deli na drugih straneh

 

Opažam da vožnja po robnikih, zeleni podlagi uglavnem zunaj belih linij ni le pripetljal temveč stalna praksa, kar sem mislil da bo sankcionirano a kaj ko app ne dela tega, in jemlje samo "sekanje", vem pa da se sodnikom ne da preverjat vsakega ovinka vsakega voznika, zakaj bi, sj smo vsi fer, ne?

 
Pravila so jasna. Upošteva se sankcioniranje aplikacije PLP ter naknadne prijave voznikov. Aplikacija je izdala 13 opozoril vsem dirkačem in eno kazen vožnje skozi bokse (ki je bila BTW pravilno izvedena). Prijav pa po mojih informacijah ni bilo glede sekanja oz. vožnje izven omejitev proge.

 

 

Če vsi to počnemo še ne pomeni da je prav...

Link to post
Deli na drugih straneh

Se popolnoma strinjam. Jaz sem imel preveč dela sam s sabo, da bi opazil kakšno sekanje drugih udeležencev (honestly). Jaz sem očitno dvakrat sekal pa še sam ne vem kdaj in kje - opozorila sem pa dobil, tako da sem drugo polovico dirke vozil skrajno previdno.

Link to post
Deli na drugih straneh

Prosim kakšen vir za tole navedbo.

A ni sama aplikacija zadostna?

Je pa tukaj še ena bistvena zadeva, ki jo kot vidim ne poznate. Sam jo poznam dobro, ker delam proge (čudn, a ne?). In sicer, za pravilno delovanje AI voznikov in določevanja kaj je sekanje in kaj ni, je potrebno v editorju (sam uporabljam 3ds max) točno določiti kaj je kaj. Se pravi kaj je proga sama in kaj ni!

Osebno kot progo smatram samo asfaltno podlago, kaj ne velja za vse originalne proge (vključno z Mugellom). Jaz vse ostalo razen asfalta označim kot neveljavna podlaga (v ang is_valid_track). To si lahko sami pogledate za vsako progo posebej v mapi data, v datoteki z imenom surfaces.ini.

Če so imena kot so kerb, carpet, concrete,... In imajo is_valid_track=1, to pomeni, da se te podlage smatra za veljavne in se štejejo kot del proge.

Če je tam 0 (nič) so podlage neveljavne.

Potem se samo še določi s koliko kolesi si lahko v oz. izven dovoljenih podlag (to se določi na serverju, admin to dela).

Tako, sedaj pa lahko za vsako progo posebej pogledte katere podlage do "vozne" in katere ne. Samo to je ta argument, ki ga ti iščeš Matjaž.

In tudi ta aplikacija deluje samo na tem principu in na nobenem drugem.

Da nebi odkrivali tople vode, sem vam to obrazložil (fak, me že kazalec boli od backspace tipke) ;)

Link to post
Deli na drugih straneh

Super razloženo Mitja, problem bo pa še vedno ostal.

Če imajo namreč proge tam 1 (in očitno nekatere imajo), potem aplikacija ni skladna s standardnimi pravili in smo nazaj pri istem problemu... ali se ne ubadaš in pustiš aplikaciji nadzor (in posledično "sekanje" na takih progah) ali pa imaš 24x75min dela za vsako dirko (malo manj nanese, ker lahko posnetek pospešiš) da preveriš vsakega voznika.

Link to post
Deli na drugih straneh

Aplikacija je pomoje namenjena samo štetju teh "izvozov" iz proge., nič drugemu, vsaj za sedaj).

Pomoje neki naknadno nadzorovati sekanja je pomoji oceni čisto brezveze, saj tiste ki to počnejo (namenoma ali ne) že sama igra kaznuje, Saj se kje najde kakšna vrzel, ki omogoči boljše čase (primer Imola, izhod iz Aqua Minerali, ampak tam itak tudi v RL uporabljajo tisti "izzletni" del proge), ampak na splošno ta sistem sekanja deluje zelo dobro. Jaz bi samo še dodal možnost, namesto 5 sekund brez gasa (ali znižanje hitrosti na 50hm/h), 2x, 3x (odvisno od želja) vožnjo skozi boke, ali celo postanek (spet odvisno od želja), kar pomoje v prihodnosti tudi bo, saj tako je namreč v RL.

Ni tako?

Link to post
Deli na drugih straneh

Saj to je že vse prav. Hotel sem samo poudariti, da plp očitno deluje ok, če je to v progi pravilno naštimano (kot delaš ti Mitja).

Če pa ima proga robnike in zelene površine nastavljene kot del proge, potem plp tega ne zazna kot sekanje (torej drugače kot je napisano v pravilih) in postane nočna mora za admine.

Link to post
Deli na drugih straneh

Malo veselja, a se je hitro končalo ko je Dakskobler brezobzirno zapeljal vame in me poslal v pesek, tako sem izgubil 5 mest in umazal gume...

 

Sem pogledal replay, lohk rečem da mi je žal za kontak, da je blo pa brezobzirno je pa mal huda.. Upam da si prijavil vodstvu, ker se mi zdi to bolj primerno. Žal je pa preglednost v AC zlo slaba, in je res težko ocenit kje se kdo nahaja, celo z unim appom.

Se pa vedno trudim vozit fer in pustit plac..

 

Še pogled iz mojega cockpita.

Link to post
Deli na drugih straneh

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...