Skoči na vsebino

2. Imola - 7.12.2014


Recommended Posts

Jaz imam povezavo samo 5/1 pa mi vse lepo dela, tako da ne vse krivde znašati na Kunosa & company. Internetna koda res ni najboljša, ampak se da. V 1. krogu sta mi res 2x avta spredaj malce poblinknila, ampak sem jima dal dosti placa (cca 5-10 metrov), tako da ni bilo nobene panike.

Nevem zakaj se vsi toliko zgovarjate na to net kodo, res mi je že sumljivo (pa ne da je Kunos krivec). Najlažje je bentiti, čez nekaj kar je abstraktno in skoraj nedokazljivo.

Link to post
Deli na drugih straneh
  • Odgovori 152
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sem slišal, da se po forumih govori, da se je Bonča rodil s keramičnimi zobmi in da ko kihne, zadiši po bencinu.... Kdo bi vedel. Drugače pa se je Team Skywalker na poti do Imole ustavil na kra

Hočem, hočem, hočem...pa kolk si ti star, 5 let, al kaj?!   K en mejhn, razvajen otrok v trgovini z igračami... Kaj jaz vse hočem, pa nimam in vseeno ne težim tukaj!

Borinjo, mogoče boš razumel, ko boš kaj treninga vložil v dirkanje. Takrat tudi tebi ne bo vseeno, ko bo nekdo naredil totalno neumnost in ti pokvaril dirko.   Prosim, da se takih komentarjev, kot s

Miha@

...bil sem zraven tebe in na notranji strani, pa se malenkostno prej zabremzal, da bo ja slo vse skupaj brez tezav, ce bi se ti odlocil zakasnit bremzanje in se vrgel v ovinek! Zal pa se ni izslo...ce mislis, da sem kriv se ti opravicujem, sem pa neglede na to probal naredit nekaj, da bova oba ostala ziva!

Ne vem če ti prav misliš, zadela sva na izhodu iz prve šikane, jaz sem bil na zunanji strani, pa si mi zgleda hotel iti v zavetrje, ko sva še bila vštric. Tako da ob trku je bil poln gas, ne pa bremzanje.

 

Tudi meni je občasno kaj poblinkalo, pa imam 100/10 povezavo, in ni bil torrent vklopljen. Jaz trdim da je špil kriv. Ne vem, zakaj jih toliko zagovarjate? A smo v rFactorju imeli take probleme?

 

mancSLO, lahko pošlješ replay na ZS? :) Da si pogledam nekaj situacij, sam sem pozabil shranit...

Link to post
Deli na drugih straneh

Mitja (Bonča)... saj ko si spredaj, težko vidiš koga utripat :P

 

Tole je bilo za mene presenetljivo dobro. Sicer sem se pripravljal na dirko, a sem zaradi menjave volana in ostalih obveznosti imel skoraj 2 tedna premora. Potem pa pridem na server in me igra ne pusti na progo. Dvig avta zadaj do konca ni pomagal, zato sem moral poklikat še par drugih stvari (žal se ne spoznam na nastavitve, pa tudi brigalo me ni, bil sem jezen ko ris :P).

Avto je postal bolj živčen zadaj. Ker SLS ni že sam po sebi dovolj nor. Super [Jel2]

 

Quali sem pričakoval nekje okoli P3, a sem imel srečo, v zadnjih minutah je bil grip optimalen, uspel mi je pole (pustimo zdaj Trošta, mogoče je ravno dobil mail za najnovejši del njemu priljubljene češke nanizanke :P).

 

Dober štart dirke, hitro sem si nabral nekaj prednosti. Dodatno uslugo mi je naredil Anže, ki je konkurenco nekaj krogov zadrževal za sabo. Ko sem videl, da je Bonča drugi, sem vedel, da je izguba vodstva samo vprašanje časa. Upal sem samo, da gre tudi on v bokse, ker je bil 0,2-0,5s na krog hitrejši.

 

Po boksih pridem za mekvarna, prehitim dva voznika s taktiko brez postankov in gledam Bončo kako se oddaljuje. V enem od zadnjih krogov sem celo izenačil njegov čas kroga, a s 120% koncentracijo in na meji zmogljivega. Mitja, svaka čast da lahko tako voziš celo dirko.

 

Glede same igre pa... tokrat nisem imel nobenih problemov... grafika, zvok, aplikacije, ping... vse je bilo ok, to z boksi bi pa lahko res že zdavnaj popravili. Ampak to je že stara zgodba :)

Link to post
Deli na drugih straneh

Še moj opis mešanih občutkov:)

 

Q: dober krog naredim že na začetku, na koncu ko se je grip nabral mi pa ni ratalo popravit, P7

R: na štartu Kurent pred mano zaspi, nisem upal skakat levo/desno mimo, da ne nagazim koga, tko da sem raje popustil gas. No potem pa se približujemo prvemu ovinku, in že zelo zgodaj popuščam gas in nakazujem z bremzo tistemu zadaj da ni moj namen žlajfat zadnji trenutek. Zaman. Ne vem kdo, pa me res zanima, me DOTAKNE zadaj, res da samo dotakne, ampak čist po nepotrebnem in evo, rdeč odbijač in počena šipa! 1. ovinek! [wall]

Gas naprej. Mimo mene sta prišla Selčan in Urbančič, s tem da sem se Urbančiča kr držal na 1-2 sekundi. No potem pa na sredini dirke presenečenja, vsi pred nama v boxe, tko da sem bil par krogov še P2 :) No pride Bonča in ga na ravnini spustim, isto Eržena, in hkrati upam da bo Urbančič se boril z njima, da bom mel kaj od tega :D In še res ga potem zasuka v enem ovinku :D Čeprav je bil hitrejši, sem vedel da za cca. 10 krogov bo 7 sekund prednosti dost, bal sem se edino še Murna. 10 krogov, cca. 6 sekund in on na taktiki postanka, jaz brez. Ene 5 krogov pred koncem ga še zasuka, pa še ni blo dost, 2 kroga pred koncem me prehiti, tko da vseeno odlično P4 :D

 

FPS na štartni 37, potem pa celo dirko normalno okoli 50. Zadnje 3 kroge rahlo hreščanje v slušalkah, ampak nič hujšega.

Bi pa včerej po prvem ovinku kar na gobec tistga, ki se je spomnu te počene šipe [opa]

 

Čestitke prvim trem!

 

Meni so drgač super dirke, zlo zanimive, tko da čakam naslednjo :D

Link to post
Deli na drugih straneh

Ufff, vidim da je bilo ponovno vroce na progi :) Spet se ponavljajo borbe med clani, kdo je koga, kdo je kriv, kdo ne,.. prijave glede spornih incidentov pa od nikoder. Ni glih najboljsi nacin za odpravljanje sporov. Tako se samo kuha dodaten bes, ki bo posledicno terjal na naslednji dirki dodatne incidente.

Zal mi je, da nekateri tako hitro obupate. 

Res je, AC ni se pripravljena za MP, tako da je celotno tekmovanje bolj kot ne, en velik test. S tem se je treba pac sprijaznit in dirkat z vednostjo, da se zna v 30krogih in vec, nekaj zalomit, bodisi BUGI, kot tudi cloveska napaka. Buge zal mi nemoremo odpraviti, zato smo pa uvedli sankcije, da bi s tem uspeli krotit vsaj cloveske napake oz nekorektne in nesportne poteze voznikov. Samo ce ni prijav, niti to nemore pomagat.

Link to post
Deli na drugih straneh

No še moj opis dogajanja ta vikend v Imoli.
Pred samim vikendom nisem kaj dosti treniral, saj sem ves prosti čas posvetil progi Oschersleben (btw, lahko jo sami probate, dobite jo v Dodatkih). Naredil sem vsega nekaj krogov, pa še to kval. kroge (skoraj podrl rekord z 1.41.8 ).
Na treningu sem tako testiral podlago in malce spremenjen setup za dirko, ker nisem bil ziher niti sam vase. Sem moral narediti kar nekaj sprememb, ker mi je drseči asfalt predstavljal kar nekaj preglavic. Ampak sem problem rešil, tako da je bil setup za dirko soliden. Vedel sem tudi, da z nabiranjem gripa bo avto postajal vse bolj vozen.
Ok, kvalicikacije, na hitro sem naredu 2 hitra kroga, ampak sem nalašč želel štartati malce bolj zadaj. Priboril sem.si 4. štartno mesto (super, da vidim kako bo šlo malce v gužvi).
Dirka: ko se postavim na štartno vrsto, takoj začutim da mi ga nekaj serje avto, in sicer menjalnik. Motor kar ni hotel držati max. obratov. Ok, speljem, avto mi kar sam nekaj prestavlja. WTF si rečem, kaj pa je sedaj to?! Nekaj novega. Tako da sem izgubil par mest do prvega ovinka. Na srečo smo šli skozi 1. šikano brez problemov (upam, da se bo to dogajalo!), potem pa spet, avto mi kar sam od sebe nekaj prestavlja. Res ne vem ali sem kaj po pomoti vklopil (mogoče avtomatski menjalnik, ampak nisem tikal nobene tipke na štartu, pa še pojma nimam kako naj bi se avtomatski menjalnik odzival, ga še nikoli nisem probal). Ampak sem hitro potuhtal, da če hočem sam prestavljati, morem to storiti tik pred rdečim poljem (se pravi sem bil prikrajšan za še dodatnih 700-900 obratov. Tudi ko sem šaltal dol, če mi je nižja brzina padla na rdečo polje, mi je avto spet prestavil navzgor! Kva, sem rekel, a tako bo to šlo? No, to sem potuhtal, pa je zadeva kar šla, čeprav sem se kar dostikrat zašaltal, sploh ven iz počasnih ovinkov. Tako da 1/3 dirke sem se kar lovil in obenem zabaval, dela sem imel vrh glave.
No, po štartu sem padel pomoje na 6. mesto, ampak sem dva dobil kmalu nazaj zaradi napakic sotekmovalcev. V drugem krogu spet četrti. Loviti sem začel voznike pred mano, ampak je bilo zelo težko, sploh zaradi prej omenjenih težav. Ko sem enega za drugim ujel, sta se mi oba umaknila v travo (Murn pa še eden, nevem več kdo) - saj toliko se spet ni treba umikati ;) . Bil sem že na drugem mestu, kar nekaj sekund za vodilnim Erženom. Počasi, zares zelo počasi sem ga dohiteval. Nekajkrat je tudi Eržen vozil hitreje od mene, največ na račun mojega zmešanega avta (jebena elektronika, lol). Končno ga dohitim v enem 14 krogu pomoje, ampak sem vedel, da če ne bo storil napake (Eržen), ga bo skorajda nemogoče prehiteti. Mercedes je na ravnini toliko hitrejši, da McLarnu niti zavetrje ne pomaga.
Sledi ključen del dirke v 20 krogu. Spremenil sem malce taktiko in naredil po Schumaherjevo, par krogov prej zapeljal v bokse in upal, da ko se vrnem nazaj na stezo, pred mano ne bo nobenega. Postanek superca, dolil z enim klikom, prav tako zamenjal gume. Gremo... Vrnem se na 5. mestu, ampak pred mano sta bila dva, no imel sem nekaj sekund zaostanka za njima, tako da sem lahko šponal 2 hitra kroga, tako kot načrtovano. Taktika se je očitno obrestovala, saj je ob začetku 23. kroga Eržen ravno pospeševal iz boksov, ko sem jaz šponal na polno mimo ( :) je bil velik, taktika uspela). Oba pred mano Dakskobler in Urbančič sta bila vodilna. Moral sem čim prej mimo njih, ker sem vedel, ka je tik zadaj že Eržen in samo čaka napakico. Na srečo se ta ni zgodila, čeprav je ob prehitevanju Daksa po ciljni v 1. šikanov šlo zelo na tesno. Malce sva se celo dotaknila, bok ob bok, ampak nič hujšega. Nato pa samo gasa do cilja. Krogi so bili zelo konstantni, se mi zdi, da vsi pod 1m45s.
Eržen hvala za pohvalo, tudi ti si me zelo presenetil z hudim tempom, vsaka čast tudi tebi. Ni bila lahka dirka, daleč od tega, sploh, ker mi je nagajal avto. Morem malce sprobati, kaj bi lahko šlo narobe.
Pohvale tudi Murnu, super dirka, škoda manjših napakic in pa tudi super pohvale Dakskoblerju in Urbančiču, ki sta vozila dirko brez postanka. Tudi teammate Pavšek je odpeljal dobro dirko, škoda spet nekaj smole, ampak točka je točka (Marjan, čisto tvoja napaka v 1. krog, ko si ga zadel od zadaj, Pavšek pač ni mogel nikamor, saj je tudi sam imel tik pred samo vozečega - tako da prosim, drugič malce več varnoste, ali pa prej bremzat, druge ni, ali pa mogoče vsaj zapelji mimo njega, da ga ne boš od zadaj - vem, to se zgodi tako hitro, prehitro, skoraj nimaš kaj storiti).

Super dirka res, samo Paps, Joco in Janko so manjkali. Upam, da bomo v Monzi vsi. To bi bila svetovna dirka, torej na Monzo!

Link to post
Deli na drugih straneh

Bonča, res nebi vedel da sva midva se dotaknila?? Itak sem še gas spustu na konc ravnine, da sem lepo zapeljal v ovinek za tabo, da sem čim manj izgubil na času.

No, pa sej nima veze :D

Link to post
Deli na drugih straneh

...na štartu Kurent pred mano zaspi...

 

Daks, to pa nisem bil jaz...3 min. pred koncem Q me je diskonektalo tako, da nisem imel časa in sem štartal z zadnjega, 23. mesta.

Link to post
Deli na drugih straneh

 

...na štartu Kurent pred mano zaspi...

 

Daks, to pa nisem bil jaz...3 min. pred koncem Q me je diskonektalo tako, da nisem imel časa in sem štartal z zadnjega, 23. mesta.

 

Aja.. sem na hitro pogledal rezultate Q in tam si ti na P5. Potem je bil en drug ja..

Link to post
Deli na drugih straneh

Prvo, čestitke vsem preživelim in seveda vodilnim. Dirka je načeloma bila ok, nekega lagiranja sicer ni bilo, tu pa tam je kakšnega premetavalo oz. prestavljalo za par metrov naprej-nazaj. Odvozil sem "solidno" do ca 10. kroga, potem pa crash :(  Theo, vozila sva ok, voziš dobro, samo malo večkrat poglej v vzvratno ogledalo ali pa L/D. Ene 4 krat sem šel v prehitevanje kjer si me na ravnici zapiral, ne rečem da je nalašč ampak če vidiš / veš da ti nekdo stalno diha za ovratnikom, bodi toliko bolj pozoren tudi na druge poglede kot samo sprednja šajba ;) Zato pa upam da se vsi poslužujejo ogledal in seveda ob raznih izletih malo bolj pažljivo vračanje na stezo. Vem da je kaotično v tem trenutnu ampak vseeno malo več pozornosti posvečat na situacijo. Odstopil sem ker sem prvo fasal razbito šajbo, kasneje pa kot sem gor omenil izlet iz steze v steno in potrgana volanska gred.

Link to post
Deli na drugih straneh

Zame se je dirka začela odlično, zadržal štartno mesto, nobenih tragičnih dotikov. Potem pa seveda klasična "prvi krog hladne gume zelena podlaga" napaka/spin na travo. Preden sem prišel nazaj na cesto, sem bil že na 20. mestu. Si rečem f**k it, brez napake bo treba vozit in počasi začnem dohitevam voznike pred mano, prehiteti mi jih pa ni bilo treba, ker so se razbivali :) ali pa so imeli pit stop. Na koncu končal na P6 s hreščanjem v glavi... Kunos [buzara]

Link to post
Deli na drugih straneh

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...