Skoči na vsebino

Sezona 3 [2009/10]


Recommended Posts

Odlicne dvije trke,napravio sam odlican setup za veceras i auto mi je lezao odlicno svih 14 krugova a i imao sam samo 5kg u odnosu na konkuretne,cestitke svima i veliko izvinjenje Marku Mejaku za okretanje u R2.

Link to post
  • Odgovori 1,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vem da je bilo to že premleto, in prežvečeno a vseeno ne morem brez da bi komentiral tokrat predvsem glede na včerajšnjo dirko. Še kar ne vem, kaj se imajo privatniki za mešat v: 1) točkovanje t

Zadovoljen s dezevnimi Q. Mislim da 6. mesto. R1 odpeljal zelo dobro in po napaki obeh mejakov (na sliki 3.) prišel na 2. mesto in ga obdržal. R2 spet odličen štart (slika 1.) in spet racepace

Super film Gogec le tako naprej Upam da narediš se film za race2

Posted Images

Sem pogledal malo replay, še ti ga daj iz moje prespertive kako sem jih jaz fasal v R1 v 1 krogu. Res tam te nisem videl na ravnini, ampak v 1 ovinek sma pa oba kriva je dirkaška napaka.

Tako da se ne bunit kako pridem do dobrih rezultatov, se ne zaletavam kr naprej, zaj pa če vas moti da sem prehiter, pa povejte pa bom bolj počasi vozo. Nisem sranja naredo, kot ga je kralj ko je 3 zbil a tisto pa ni nič.

1. Zakaj bi jaz gledal replay s tvoje perspektive? Boli me k...Sej nisem bil jaz udeležen v to...Napiši prijavo, pa bojo komisarji odločil.

2. Sam si priznal, da me nisi videl. Kako to, veš samo ti...Če bi bil ti kej dec, bi me lahko po taki tvoji napaki, kjer si mene zrinu in pridobil mesto, lahko spustil naprej (tako kot dela večina) ampak ne, ti si še pol, k sem te prehitel, rinu in me tut zrinu na travo. Kdaj je treba tut mal popustit, da kej pridobiš...Pa tut po dirki bi mel lahko tok jajc, pa bi reku oprosti. Sej nič ne boli, če se nekomu opravičiš za storjeno napako.

3. Mene nič ne moti, da je nekdo hiter. Nasprotno. Več hitrih ko je, boljša je konkurenca. Moti pa me, da z umazano vožnjo pridobivaš mesta. Še 1x...Ne moti me, če me nekdo prehiti, razen če je to naredil na neprimeren način.

4. Napisal si, da se ne zaletavaš kar naprej...Včeraj se nisem samo jaz pritoževal nad tvojo agresivno vožnjo.

Še kaj?

Link to post

Čestitke zmagovalcem...Florjančič mi je izstopu v R1 iz rezultatov, pohvalno [champ]

:) hvala!

Bil sem na robu tega, da ne pridem na dirko, ker sem imel čez vikend ogromno dela in sem zvečer še komaj gledal.

Ampak ker mi je že zadnjič v Oscherslebnu uspel dober rezultat, sem moral poskusiti. Po nekaj krogih v Q sem padel notr, šlo je 34.7, na koncu pa sem celo našel še kake tri desetinke, ampak tudi če bi krog odpeljal idealno, ne bi prehitel Vedrana, ki je bil ta vikend tudi edini realni nasprotnik, če gledamo obtežitev.

R1: Vedel sem, da proti Vedranu nimam možnosti, predvsem pa sem si želel obdržati drugo mesto, da za sabo pustim en rezultat, čisto za moralo. V T1 sem ga sicer prehitel, a je potem nekako, še sam ne vem kako, prišel mimo v T2. Čestitke torej Vedranu za sijajno vožnjo v vodstvu!

Osredotočil sem se samo na to, da obdržim drugo mesto. Imel sem že 2s prednosti, ko sem naredil napako in potem je trajalo več krogov, da sem se dokončno znebil zasledovalcev in začel varčevati z gumami. V zadnjih dveh krogih sem popolnoma popustil, kar sem očitno dokaj dobro preračunal, daj je en Seat prišel le nekaj desetink za menoj v cilj :)

R2: Potrpežljivo sem čakal na napake drugih, potem pa se je zgodilo nekaj zelo čudnega - v enem od zavojev, ko sem sledil Volvotu, je avto meni nič tebi nič podkrmaril široko ven, kot da bi v F1 izgubil podtlak, kar seveda ni bil razlog. Še bolj čudno pa je bilo, da mi je avto ob trku z ogrado, ki je bil pri kakšnih 20°, crknil...

Link to post

Glavni akterji v prvenstvu (Mark ni mi jasno kako ti je tale pass ratal, nism prcakval take samozavesti na bremzah. kapo dol.)

image5.jpg

videl si me, pustil vrata odprta in izkoristil sem priložnost :D

bil sem optimističen, malo si prehitro bremzal & želel sem še ugnat Čolaka :)

ampak se je kvalitetno branil :)

na še mnoga, v Pau in kasneje.. :D

Link to post

zanimiva dirka.

R1: mal previsok tlak v gumah mi je onemogoču kaj boljši rezultat.

R2: zaradi napak voznikov pred menoj vozil skoraj do konca na 6em mestu - prve kroge mal šparal gume, ker je bla še konkretna gneča,

zadnje pol dirke pa nato malo bolj konkretno pritiskal, nato pa v šikani v zadnjem krogu naredu napako in zgubil 2 mesti. Končal na osmem mestu.

Na splošno zadovoljen, tud zato ker se nisem posebej pripravljal. To si lahk prvoščm, ker mam 5kg+ ;) ČE bi jih mel 60+, potem bi verjetno

končal konkretno zadnji:), tko da vsa vam čast, da ste tolk hitri.

Še eno vprašanje: Če je moj čas označen z zeleno, to pomeni da sem imel najhitrejši krog na dirki?

Link to post

Hja, pa je še ena okoli...

spet so se poznale kile :) 80kg pa le ni tako malo :(

Q: pomanjkalnje časa in zelo malo predpriprav sta me posadila v začetno deseterico. Nekaj časa sploh nisem ujel ritma in ujel celo P7. a na koncu je bilo vse dovolj le za P8.

R1: štartal solidno, pričakoval stampeed bmwjev a sem lahko Markota zadržal za sabo, Matej pa je smuknil po zunanji strani in se postavil pred mene, nakar sem izkoristil ovinek v mojo smer in se prebil na P7. Napaka Slaparja mi je podarila P6, kjer sem začel zasledovati Kralja, Florjančiča, Čolaka, Glavača in Šostra. Nekaj dotikov, in boji z Šostrom že kar na začetku, a sem uspel priti mimo. Kasneje me je dobro zasledoval z lažjim in vsaj na ravnini hitrejšim TDIjem a sem se uspel kar nekaj časa braniti in ga zadrževati za sabo. Po moji napaki, sem priznal premoč in ga pustil mimo brez incidenta in se raje osredotočil na zasledovanje spredaj vozečih. Kmalu sva ujela Glavača in Čolaka malo pred njim. Šoster je izsilil napako Čolaka v T1 in se elegantno povzpel na P3, zasledovanje Glavača pa je kmalu obrodilo sadove v super akciji na zoni bremzanja pred zadnjim ovinkom. Tako mi je ostal še en ali 2 kroga da prehitim Čolaka, ampak se je to izkazalo za misijo nemogoče. P5 in nekaj točk. dobro :)

lahko bi bilo boljše če bi bile gume zdržale delj, ampak.. če bi bi... itd :D

R2: dober štart iz P3 takoj za Mejakoma, napad Čolaka iz P4 in dobro boji tudi spredaj. Mimo Markota enostavno ni šlo brez napake njega ali kontakta. Enostavno je bilo njegovih 35kg prevelika razlika zame. V L5 napaka Čolaka v McDonald's in takoj za tem Markova napaka v Amman me je v zadnjem ovinku postavila vzporedno, a po ciljni ravnin se je samo odpeljal :) Kralj je iz zaveterja Glavača na ciljni ravnine prepozno bremzal in izstrelil Markota ter sebe. Tako sem pristal na P2 pred Šostrom, Glavačem in Kraljem kateri je pa kmalu prehitel Glavača. Mojo napako v T1 je Šoster izkoristil in z malo naslanjanja prišel mimo, Sledil je Kralj katermu nisem imel praktično nič za postavit proti. Lahka honda je res švignila mimo. Vse lepo in prav do predzadnjega kroga ko sem v Triple naredil napako in spustil mimo še Glavača. Napadov se je obranil do konca in nisem uspel mimo. Še ene 2 kroga bi rabil, ampak dvomim da bi moje 112°C pregrete gume še dale kaj dosti od sebe.

Naprona dirka, sploh zajeban Triple mi sploh ni všeč, ampak all in all dober izkopiček.

Štart R2

post-60-1268670476,4767_thumb.jpg

Lap 1 - Hotel

Začetni boji

Apat vs. Marko Mejak, Čolak, Glavač Šoster sledijo

post-60-1268670708,7815_thumb.jpg

Fatalna napaka v Predzadnjem krogu

post-60-1268670733,2369_thumb.jpg

Foto finish

post-60-1268670787,7003_thumb.jpg

Sledi Pau, ki jo res obožujem. Chevy je letel tu, BMW lani isto, pa da vidmo kaj bo Šved povedal. Super boji Mejakov, Kralja, Čolaka, Glavača in Šostra, ostalih pa praktično nisem imel časa videt :)

vidimo v Fra.

  • Upvote 1
Link to post

V četrtek ob 21. uri odprti trening.

Drugače je pa to še eno tako dirkališče, kjer so dirkalniki spet postavljeni v enake boxe in tudi na štartu je zelo tesno :)

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...