Skoči na vsebino

Sezona 3 [2009/10]


Recommended Posts

  • Odgovori 1,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vem da je bilo to že premleto, in prežvečeno a vseeno ne morem brez da bi komentiral tokrat predvsem glede na včerajšnjo dirko. Še kar ne vem, kaj se imajo privatniki za mešat v: 1) točkovanje t

Zadovoljen s dezevnimi Q. Mislim da 6. mesto. R1 odpeljal zelo dobro in po napaki obeh mejakov (na sliki 3.) prišel na 2. mesto in ga obdržal. R2 spet odličen štart (slika 1.) in spet racepace

Super film Gogec le tako naprej Upam da narediš se film za race2

Posted Images

Pa verjetno mi ni treba 2x rečt da če se bo vpisal ne vem, recimo Apat, ga bomo gladko poslali nazaj med piranhe :P

bom ostal med vesolci. zdj k sm si že privozil naših max 80kg :D.

A se jaz lahko pridruzim :roll:

dvomim, ker bo itak server še vedno polno (factory + privateers)

Mogoče en predlog: Če se uvrstiš med top8 - še dodatne točke :P

nimam nič proti nikomur, sam a ni ravn point to, da se "razdeli" oz razdvoji tekmovalnost. po Tušarjevo, piranhe se ne bodo vmešavale v privatnike oz njihovo točkovanje, piranhe pa neb rade vidle da bi jim kdo kako točko pojedu, k ostanejo pol lačne ;)cool.gif

sicer pa, Murn, če se pa res uvrstiš med top 8 s 100kg v primerjavi z lažjimi piranjami, pol si pa že res skor zaslužiš dodatne točke.

+3x število točk ki si jih dosegu? a ni tko nekak blo lani al predlani v FIA WTCC? s tem, da vem pa, da factory niso bili "ob" točke, tudi če je bil kdo od privatnikov pred njimi, k se točno spomenm k je coronel delal neke scene morda celo v zandvoortu, če se prav spomnim :D

drgač pa, ideja sicer ni slaba, če se jo še malo doreče in popili.

če vas je 12, bi bilo primerno točkovanje sledeče:

p1 = 15, p2 = 12, p3 = 10, p4 = 9, p5 = 8, ....p12 = 1

(če predpostavim da vas bo vseh 12 tud na strežniku)

+1 za fastest lap (jao, kdo bo vse to gledal? :D)

+1 za privateer "pole"?

sam djte mi vse "scenarije" prej povedat, k ne bom delal 3x točkovanja. icon_opa.gif[Joj]

Link to post

Ja no sej jaz ne mislim med privateerji vozit :) Zakaj pa nebi blo možno se uvrstit med top8 :) Saj si se ti na p4 uvrstil z 80kg. Pa če ti rata na R1 prit na P8, štartaš drugo iz prvega mest ... zihr ti rata mal zadržvat :P Pa je še več bonus točk. In ja - lih zarad tega mislim - če s 100+ kg prideš v top8, pol si zaslužš neki ekstra pik :)

Link to post

Jest sigurno neb dal točke vsem 12 ker to omogoča pol kakšna taktiziranja... Prvih 6 al pa 8, tako kot tovarniški.

Pa še to, glede tega uvrščanja med top8 - če se bo našel kdo ki bo do redno ali precej velikrat počel se ga bo poslalo med ta glavne kot "napredovanje" :wink:

Link to post

Pozdrav Svima

R1:Dobar start ali bmw-i su kao iz katapulta krenuli (zbog toga zalim za bmw) i u prvoj krivini uspijevam uz malo borbe da dodjem na 3 mjesto i odmah se dao u potragu za dva bmw-a.

Prvi je malo odmakao (Marko Mejak) a ja i Matej smo se lijepo jurili pa me je zbog toga stigao Kurent i u zadnjoj krivini me je udario pa me je pretekao Murn.

Onda opet malo forsiranja i iskoristio sam jednu malu Murn i pretekao ga i onda opet jurnjava za Matej koji pravi malu gresku na izlasku iz krivine i ja ulazim sa unutrasnje strane i obilazim ga i zavrsavam na odlicno drugo mjesto.

R2:Pravi kosmar:Na startu dobro krecem ali ne turn 2 me malo golobic udara i ja se odbijam na Murna (izvinjavam se Murnu ali nisam nista kriv).

Nekoliko krugova nakon toga sam iskoristio slabu izlaznu brzinu Kurent i pored toga sto mi je zatvarao unutrasnju stranu ispijevam da na kocenju da udjem da dodjem pored njega i ulasku u krivinu smo se dodirnuli tockovima nakon cega je on zavrsio u pijesku,

pri kraju trke odlicna borba sa Mejakom koji je u zadnjim krugovima bio mnogo brz a meni gume se mnogo pregrijale ali sam odbijao napade i u zadnje krugu greska Mejak koji se okrece (bas steta) i tako zavrsavam na prvom mjestu.

Kao i svaka trka na Slo Racingu i ova je bila mnogo uzbudljiva.Zadovoljstvo mi je voziti sa ovako dobrim vozacima,mogo bolji i korktni nego u ostalim sampionatima na kojim vozim.

Kurent je poslije trke bio ljut na mene ali ja ga nisam udario.Mozda bih i ja tako reagovao ali to su trke,ne bi bile interesatne da nema obilazenja.Ja mislim da je moje obilazenje bilo regularno i da je to bio trkacki incident.

P.S. Ja se nadam da ste me razumijeli

Pozdrav.

Link to post
Maranello575

(koncu pa sva prehitela tudi tista dva Seata (M. Novak, J. Škraba).) [Jaoo]

ne bi ti prehiteval , če ne bi mene ruknil tik pred zaviralno točko , in ker sem pogledal v ogledalo (kar jih kar nekaj ne dela) sem za delček sekunde zamudil in rezultat je bi bil takšen kot si omenu JA [buzara]

Podaj prijavo, pa naj precenijo komisarji. Moje mnjenje je, da si bil kriv ti, ker si menjal linijo v braking-zone. Brani pozicijo prej in zavzemi svoje mesto, ne pa potem zapirat na zaviranju. Tudi ven nisi odletel zaradi trka, pač pa zaradi prepoznega zaviranja. No, naj precenijo nadzorni.

Link to post
...ne pa potem zapirat na zaviranju.

Zakaj pa nebi smel zapirat na zaviranju? Mislim, da če si dovolj spredaj, lahko komot zapreš voznika za seboj, on mora pa na to pazit...

Link to post
...R2:Pravi kosmar:Na startu dobro krecem ali ne turn 2 me malo golobic udara i ja se odbijam na Murna (izvinjavam se Murnu ali nisam nista kriv).

...

Vedrane izvini još jedanput, jer sam u trenutku kad si ti prikočio, pogledao na svoju ljevu stranu a za bilo kakvu bolju reakciju nije bilo vremena [wall] . Tek sam poslije vidio, da je bio moj udarac u tebe kriv za izljetanje Murna.

Link to post
Potem gredo vsi v privatnike :P Boril za prvo mesto....točk pa ne boš dobil?

Privatniki imajo 100kg in se ne vmešavajo toliko na vrh.

Ubistvo tko kot je v pravem prvenstvu...preprosto (le da majo tam tovarniški boljše avte...mi imamo kg, da upočasnimo privatnike)

Še vedno pa če bodo tovarniški naredili napake, boš lahko dobil točke v skupnem...tudi to je po svoje motivacija.

Ne bo se privatnik boril za prvo mesto, če pa je šel ravno zato v privatnike, ker se načeloma ne more boriti niti za točke.

Tako, kot ste zdaj uvedli, ne spremeni ničesar. Kdor je bil zdaj vedno zadnji in mu je zmanjkalo motivacije, bo še naprej zadnji. Edina razlika je, da bo tisti, ki je velikokrat končal recimo 8., zdaj zbiral 'privatniške zmage' - kar pa je identično temu, da bi pustili samo tovarniške voznike in pač podelili točke od 1. do zadnjega mesta...

To pravim samo zato, ker je za kvaliteto lige najbolje, če je grid čimbolj strjen. Zdaj pa ne bo več.

Link to post
Tako, kot ste zdaj uvedli, ne spremeni ničesar. Kdor je bil zdaj vedno zadnji in mu je zmanjkalo motivacije, bo še naprej zadnji. Edina razlika je, da bo tisti, ki je velikokrat končal recimo 8., zdaj zbiral 'privatniške zmage' - kar pa je identično temu, da bi pustili samo tovarniške voznike in pač podelili točke od 1. do zadnjega mesta...

To pravim samo zato, ker je za kvaliteto lige najbolje, če je grid čimbolj strjen. Zdaj pa ne bo več.

Čestitam, a sedaj boš rekel da tisti, ki so se sedaj skoz vozili na recimo 12-14 mestu ne bodo imeli večje motivacije ker bodo s 14. mestom dosegli točke ( če bo to privatnik seveda )?? Na ta način se bo povečala borbenost in zavzetost do dirk tudi v ozadju, po vsej verjetnosti bo tudi udeležba na dirkah ostala konstantna skozi celo sezono. Poleg tega bo več veselja na odločilnih dirkah ker bodo morali tovarniški se paziti privatnikov ( prav zato ker se privatniku tudi gre za točke, pa čeprav za neke druge ), ker dosedaj je mogoče kdo razmišljal na način "ne bom se mešal da ne naredim neumnosti, saj je fant pred mano ja v igri za prvaka..." Če bi bilo po tvoje, potemtakem tudi v real-life ne bi imeli privatniki svojega točkovanja...

Link to post

Tale zadeva s privatniki je fajn....enkrat bi bilo fajn met tud kakšen mešan pokal GT avtov.....ko imaš dve klasi avtov. Začetniki imajo tiste ta počasne :D....mi profiji :D:D pa ta hitrejše, pol pa pičimo skup na eno endurance dirko. Supr bi blo met tud kakšno endurance dirko....tko 60 krogov al kej tazga. Kr mal pogrešam tistih 40 krogov pri STCC, čeprou so bli kratki. Sem se pa konkretno prešvical :D

Link to post
quote]Čestitam, a sedaj boš rekel da tisti, ki so se sedaj skoz vozili na recimo 12-14 mestu ne bodo imeli večje motivacije ker bodo s 14. mestom dosegli točke ( če bo to privatnik seveda )??

Ja no, zakaj ne bi torej samo povečali točkovni interval od 1. do zadnjega mesta in se s tem izognili raztegovanju štartne vrste kar zadeva konkurenčnost? Pa bo od pole positiona do zadnjega mesta še vedno samo 2 sekunde (primer), ampak za točke se bodo borili pa vsi. Volk sit in koza cela.

Jaz samo predlagam in argumentiram svoje predloge, vi pa odločite.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...