tifos 1 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Torej z nekaterimi sem že rekel par besed o temu in so se strinjali. Skratka na začetku smo bili vsi pogumni in smo pač vzeli "tovarniške dirkalnike", sedaj ko so malce padle karte na mizo je vse skupaj bolj jasno. Sem mnenja, da se še letos za teh 9 dirk uvede privatnike in tako naredi dodatno prvenstvo. Nekaterim pade motivacija (vozijo proti vesoljcem ), drugi nimajo časa toliko trenirat,... To pomeni, da nobeden ne bi nič zgubil, pridobili bi le tisti, ki smo bolj šalabajzerji in da bi se povečala motivacija in tekmovalnost, bi se pač točkovalo posebaj še eno grupo privatnikov (če tega ne bo, bo motivacija še bolj padla proti koncu sezone). Vem, ni najbolj, ker se to spomnimo spet po parih dirkah, ampak bomo tako povečali motivacijo tistim ki so bolj v ozadju. Da bi ločili privatnike od tovarniških, bi privatnikom dali 100kg balast in smo zmagali. Zdaj tisti, ki bi rad vozil privatnike, naj se dopiše (potrebnih je 8 voznikov). Jaz sem za, glede na to, da sva se z Obidom že na začetku sezone opredelila za "privatnike", kar pa ni bilo izvedljivo, zaradi premajhne udeležbe. Voznik: 14. Samo Golobič Moštvo: Amikus Racing Team Link to post
McGoga 2 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Sej se tudi v real wtcc privatniki dostikrat vozijo v ospredju ANE Voznik: 13. Goran Obid Moštvo: Amikus Racing Team Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Sam bom raje ostal pri tovarniških, vendar mi je ideja zanimiva in sem bil kar malce razočaran, ker se ob začetku sezone ni izpeljala Je pa res škoda, ker je limit 150KG v RaceON Link to post
mAxL 1 106 Napisano January 11, 2010 Avtor Share Napisano January 11, 2010 Ja izpeljala se ni, ker smo bili vsi pogumni Mislim da bo tako motiviranih več dirkačev, če bo pa slučajno več kot 150kg---bomo pa še kakšno sekudno pribili skupnemu času naslednje dirke. Link to post
maranello575 1 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Q: Steza se je izboljševala, odločal je zadnji krog, ki ni uspel čisto, zato štartno mesto nekje na sredini. R1: Izbral napačne gume, tako da ni blo šans. Drift challenge že, dirkanje pa ne R2: Štartal 16., se v T1 prebil na 12. mesto in na koncu napredoval na 7. mesto, kar je bilo zelo zabavno. Pohvale Dušanu Retlju za dobre borbe, ko sva preganjala dva Seata. Moram pa se mu opravičit, ker sem ga dvakrat zadel od zadaj, kar na srečo ni imelo vpliva na rezultat, saj je končal pred mano, na koncu pa sva prehitela tudi tista dva Seata (M. Novak, J. Škraba). Sporočilo za J. Škraba: R2, L2, zadnji S-ovinek - mislim, da me nisi videl, ampak bila sva bok ob boku na vhodu v zavoj, jaz na zunanji. Pred ovinkom si pa šel na idealno linijo in me zrinil na travo, kar bi se lahko končalo veliko slabše. Fair bi bilo, da si v takih primer pustimo prostora za eno širino avta, ker sva bla povsem wheel-to-wheel. Link to post
maranello575 1 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Torej z nekaterimi sem že rekel par besed o temu in so se strinjali. Skratka na začetku smo bili vsi pogumni in smo pač vzeli "tovarniške dirkalnike", sedaj ko so malce padle karte na mizo je vse skupaj bolj jasno. Sem mnenja, da se še letos za teh 9 dirk uvede privatnike in tako naredi dodatno prvenstvo. Nekaterim pade motivacija (vozijo proti vesoljcem ), drugi nimajo časa toliko trenirat,... To pomeni, da nobeden ne bi nič zgubil, pridobili bi le tisti, ki smo bolj šalabajzerji in da bi se povečala motivacija in tekmovalnost, bi se pač točkovalo posebaj še eno grupo privatnikov (če tega ne bo, bo motivacija še bolj padla proti koncu sezone). Vem, ni najbolj, ker se to spomnimo spet po parih dirkah, ampak bomo tako povečali motivacijo tistim ki so bolj v ozadju. Da bi ločili privatnike od tovarniških, bi privatnikom dali 100kg balast in smo zmagali. Zdaj tisti, ki bi rad vozil privatnike, naj se dopiše (potrebnih je 8 voznikov). Vse v redu, amak zakaj 100kg za privatnike? Kdor hoče bit privatnik, naj bo privatnik, ampak brez dodatne obtežitve. To pomeni, da se bo lahko kdaj boril tudi v ospredju, ampak ne bo uvrščen v pravo prvenstvo, pač pa v tovarniško. Čar tega prvenstva je, da so razlike kljub vsemu dokaj majhne, zato ne vem, zakaj bi zdaj s 100kg močno povečali razlike? Pač, kdor se lahko bori z najhitrejšimi, bo hotel bit 'tovarniški' in bo uvrščen v pravo prvenstvo. Kdor pa meni, da se ne more boriti z najhitrejšimi, naj bo 'privatnik' in ima pač enake pogoje, samo drugo konkurenco. Link to post
mAxL 1 106 Napisano January 11, 2010 Avtor Share Napisano January 11, 2010 Potem gredo vsi v privatnike Boril za prvo mesto....točk pa ne boš dobil? Privatniki imajo 100kg in se ne vmešavajo toliko na vrh. Ubistvo tko kot je v pravem prvenstvu...preprosto (le da majo tam tovarniški boljše avte...mi imamo kg, da upočasnimo privatnike) Še vedno pa če bodo tovarniški naredili napake, boš lahko dobil točke v skupnem...tudi to je po svoje motivacija. Link to post
Ale 472 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Zdele sem si mal ogledal vožnjo Kralja in moram priznat, da je zelo lepa, čista in pazljiva. Tako, da vzamem tist stavek o public serverjih nazaj. Jebi ga...sem bil jezen (in sem še), pa sem mal prehitro napisal. Zdej verjamem, da incident NI bil nameren...sam prijavo bom pa še vseeno napisal! Link to post
McBajs 8 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Torej, zaenkrat prijavljeni: 1.) Matej Tušar ( 2mAx Sporting ) 2.) Primož Makselj ( 2mAx Sporting ) 3.) Goran Obid ( Amikus Racing Taem ) 4.) Samo Golobič ( Amikus Racing Team ) 5.) Jure Zupan ( Less Serious Racing ) 6.) 7.) 8.) 9.) 10.) 11.) 12.) 12 tekmovalcev je maksimum. Vpišite se še ostali interesenti. Pa verjetno mi ni treba 2x rečt da če se bo vpisal ne vem, recimo Apat, ga bomo gladko poslali nazaj med piranhe Link to post
mm46 11 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Sem si tudi jaz pogledal vajin incident in sta bla oba mal nepazljiva, si pa ti imel velik smole, da sta se mal čudno zadela in te je kr odbilo vn....med dirko sm mislu, da te je od zadaj nabil :? Zdej po dirki je lahko bit pameten.... sam bi ti manj izgubil, če ga ne bi poskušal zadnji moment še mal zapret in bi ga prehitel prbližno tko kot si mene, ko me je odneslo z linije Res škoda za tole, ker smo imeli hude borbe za stopničke in razn tega zapleta je blo vse čisto Drgač pa naslednjič dejte raj še mal pogledat take nesreče po dirki predn se piše komentarje in pošilja koga v pm, ker se dostikrat izkaže, da ni blo tko hudo, ali pa da smo včasih v bistvu kar sami krivi za nastalo situacijo Link to post
MirO 67 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Maranello575 (koncu pa sva prehitela tudi tista dva Seata (M. Novak, J. Škraba).) ne bi ti prehiteval , če ne bi mene ruknil tik pred zaviralno točko , in ker sem pogledal v ogledalo (kar jih kar nekaj ne dela) sem za delček sekunde zamudil in rezultat je bi bil takšen kot si omenu JA Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Mogoče en predlog: Če se uvrstiš med top8 - še dodatne točke Link to post
Ale 472 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Ja Mare...na to sem tut jaz pomislil...bi blo boljš se umaknit, ker bi on itak letu v maline. Sam ko smo se približeval ovinku je bil še tok za mano, da sem bil prepričan, da bo odnehal. Že jaz sem bremzal zadnji trenutek in takrat je bil on še čist za mano. Vštric je prišel samo zaradi PREpoznega zaviranja. Odbil me je pa res podobno kot tebe zadnjič v Anderstorpu, k se te je Mare mal dotaknu. Sem mislu, da je blo to zaradi občutljivosti BMWja zdej pa vidm, da je tut v Volvu to izvedljivo. Mal čudna je včasih tale fizika... Kar se pa komentiranja tiče sem se vzdržal raznih kletvic in žaljenja... Link to post
mm46 11 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 Ja jaz zato vedno pustim plac, da odleti naprej...sam spomni se iz kje je v anderstorpu šoster prletu Link to post
WRC555 0 Napisano January 11, 2010 Share Napisano January 11, 2010 A se jaz lahko pridruzim Link to post
Recommended Posts