Skoči na vsebino

Imola - 31.10.2014 [Testna dirka]


Recommended Posts

  • Odgovori 67
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če tako na hitro pogledamo kaj najbolj obrablja gume, je to nastavitev vzmetenja in način vožnje. Bolj trdo(reaktivno) vzmetenje ponavadi sovpada z hotlapanjem, seveda če asfalt ni že skoraj makadam z

Vsaj nekje da te mal zjebe Da nisi skos v premoči 

Bo treba naki narest za prvenstvo, naprimer 2 postanka obvezna, to bi pa šlo potem.

Sem napisal o tem na ac forumu. Pa če je to realno, potem sem jst nevem kaj vse. Tako bo brezveze vozit take dolge dirke, razen če ne bomo 3x v boxin, no vsaj tisti na mclarnu. Če bo temu res tako, raje vozim Lotusa (ga morem prav sprobat, koliko zdržijo gume).

 

@Murn: katere vrste gume si imel ti, prav tako trde?

Zgleda da si uničil gume,še posebej imola s tistimi robniki ne dobušča grobe voznje in pa "hotlap" setupa.

Nobeden od nas ni še posebej testiral teh novih poškodb gum,si(SMO) pa tudi dobil že odgovor testnega voznika pri AC

 

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/mclaren-gt3-s-hard-tyres-acting-strange.17236/

Link to post
Deli na drugih straneh

Ja sej če gledaš formulo ko skurijo gume delajo čase po 4 sekunde slabše, pr bonče je mel vrjetn poleg tistga slajda mel vpliv da ma volan naštelan na 270 stopinj ki je velik bolj agresivn do gum. 

Link to post
Deli na drugih straneh

Haha, vi se kar smejte. Lih tako je bil 30 sekund pred tretje uvrščenim :D 

 

Jaz sem imel trde gume pa so bile enako znucane kot medium. Tako da ugotavljam, da se HARD sploh ne splača met... Raje Medium pa greš magari enkrat v bokse vmes ... Sploh pol, ko bo 75 min dirka.

  • Upvote 1
Link to post
Deli na drugih straneh

Če tako na hitro pogledamo kaj najbolj obrablja gume, je to nastavitev vzmetenja in način vožnje. Bolj trdo(reaktivno) vzmetenje ponavadi sovpada z hotlapanjem, seveda če asfalt ni že skoraj makadam z polno neravninami. Bolj trdo vzmetenje logično pomeni večje momentne sile na pnevmatiko, večje trenje in posledično gretje. Počasnejša vožnja pri pregrevanju ne bo veliko pomagala, če dirkač še vedno vozi enake linije, enako sunkovito in energično spreminja smer dirkalnika, se preveč sunkovito "vrže" v ovinek in potem mora popravljat prekrmarjenje itd, skratka uporablja isti stil dirkanja. Pri vsem skupaj je bistvena tudi natančnost s katero pa pride konstantnost. Za to je jasno potrebna vaja. Cilj je da način vožnje in setup optimalno kot je realno mogoče prilagodimo tako, da za vsak ovinek obračamo volan minimalno kot je mogoče da ovinek speljemo. Hkrati pa mora vse to potekat "mehko" in "tekoče". Vse to pa bomo dosegli samo z veliko natančnostjo, torej, da vedno zadenemo zavorno točko, ki se tudi spreminja, da je dirkalnik že na začetku ovinka usmerjen ravno prav(brez prevelikega kasnejšega popravljanja) da zadenemo apex tako da nas brez dodatnega zasuka na volanskem obroču zanese ravno prav proti "exit point". Vse skupaj pa je seveda en velik kompromis in vedno je potrebno nekje nekaj žtrvovati. Če si boljši v kvalifikacijah, boš pač žrtvoval kvalifikacijski setup za voljo boljšega dirkaškega in obratno.

 

Sicer ironično, da je vse skupaj prikazano na bolj kot ne arkadi, vendar poda nekaj koristnih informacij:

  • Upvote 4
Link to post
Deli na drugih straneh
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...