skopusnik 1 374 Napisano November 1, 2014 Share Napisano November 1, 2014 Soft gume so precej on/off. Kar naenkrst zdrsne in pol se lahko j... Link to post Deli na drugih straneh
baty 484 Napisano November 1, 2014 Share Napisano November 1, 2014 Sem napisal o tem na ac forumu. Pa če je to realno, potem sem jst nevem kaj vse. Tako bo brezveze vozit take dolge dirke, razen če ne bomo 3x v boxin, no vsaj tisti na mclarnu. Če bo temu res tako, raje vozim Lotusa (ga morem prav sprobat, koliko zdržijo gume). @Murn: katere vrste gume si imel ti, prav tako trde? Zgleda da si uničil gume,še posebej imola s tistimi robniki ne dobušča grobe voznje in pa "hotlap" setupa. Nobeden od nas ni še posebej testiral teh novih poškodb gum,si(SMO) pa tudi dobil že odgovor testnega voznika pri AC http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/mclaren-gt3-s-hard-tyres-acting-strange.17236/ Link to post Deli na drugih straneh
zamex23 1 242 Napisano November 1, 2014 Share Napisano November 1, 2014 Ja sej če gledaš formulo ko skurijo gume delajo čase po 4 sekunde slabše, pr bonče je mel vrjetn poleg tistga slajda mel vpliv da ma volan naštelan na 270 stopinj ki je velik bolj agresivn do gum. Link to post Deli na drugih straneh
Tomaž Eržen 1 083 Napisano November 1, 2014 Share Napisano November 1, 2014 Mitja (Bonča), dolge dirke niso hotlap eventi in kot je Selčan napisal, ti volan z 270° ne dela nobenih uslug. Mislim, da se boš moral bolj poglobit v izraz tire management pa bo vse ok 2 Link to post Deli na drugih straneh
Mitja Bonča 583 Napisano November 1, 2014 Share Napisano November 1, 2014 Bo treba bolj počas ja, pa natuhtat te gume. No, bo še zanimivo. Link to post Deli na drugih straneh
zamex23 1 242 Napisano November 1, 2014 Share Napisano November 1, 2014 Vsaj nekje da te mal zjebe Da nisi skos v premoči 3 Link to post Deli na drugih straneh
B_U_R_I 3 290 Napisano November 1, 2014 Avtor Share Napisano November 1, 2014 Haha, vi se kar smejte. Lih tako je bil 30 sekund pred tretje uvrščenim Jaz sem imel trde gume pa so bile enako znucane kot medium. Tako da ugotavljam, da se HARD sploh ne splača met... Raje Medium pa greš magari enkrat v bokse vmes ... Sploh pol, ko bo 75 min dirka. 1 Link to post Deli na drugih straneh
kimikaze 342 Napisano November 1, 2014 Share Napisano November 1, 2014 Če tako na hitro pogledamo kaj najbolj obrablja gume, je to nastavitev vzmetenja in način vožnje. Bolj trdo(reaktivno) vzmetenje ponavadi sovpada z hotlapanjem, seveda če asfalt ni že skoraj makadam z polno neravninami. Bolj trdo vzmetenje logično pomeni večje momentne sile na pnevmatiko, večje trenje in posledično gretje. Počasnejša vožnja pri pregrevanju ne bo veliko pomagala, če dirkač še vedno vozi enake linije, enako sunkovito in energično spreminja smer dirkalnika, se preveč sunkovito "vrže" v ovinek in potem mora popravljat prekrmarjenje itd, skratka uporablja isti stil dirkanja. Pri vsem skupaj je bistvena tudi natančnost s katero pa pride konstantnost. Za to je jasno potrebna vaja. Cilj je da način vožnje in setup optimalno kot je realno mogoče prilagodimo tako, da za vsak ovinek obračamo volan minimalno kot je mogoče da ovinek speljemo. Hkrati pa mora vse to potekat "mehko" in "tekoče". Vse to pa bomo dosegli samo z veliko natančnostjo, torej, da vedno zadenemo zavorno točko, ki se tudi spreminja, da je dirkalnik že na začetku ovinka usmerjen ravno prav(brez prevelikega kasnejšega popravljanja) da zadenemo apex tako da nas brez dodatnega zasuka na volanskem obroču zanese ravno prav proti "exit point". Vse skupaj pa je seveda en velik kompromis in vedno je potrebno nekje nekaj žtrvovati. Če si boljši v kvalifikacijah, boš pač žrtvoval kvalifikacijski setup za voljo boljšega dirkaškega in obratno. Sicer ironično, da je vse skupaj prikazano na bolj kot ne arkadi, vendar poda nekaj koristnih informacij: 4 Link to post Deli na drugih straneh
Recommended Posts