markop 702 Napisano April 19, 2016 Share Napisano April 19, 2016 Kako to, da si se odločila za ta pedala. Razmerje cena/kakovost ? Zanimivo, tudi jaz se sramežljivo in potihem spogledujem z njimi. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 19, 2016 Avtor Share Napisano April 19, 2016 V bistvu je bil precej impulzivni nakup. Hidravlika je predraga, sam pa se ne želim it spuščat v projekt izdelave svojih, kot so se nekateri drugi opogumili... Imel sem pa vedno željo zamenjat potenciometre za LoadCell in mislim, da so ta pedala precej visoko kar se tiče price/performance. Tudi v2 so pomoje zelo soliden nakup, samo nisem rabljenih nikjer zasledil... Citiraj Link to post
markop 702 Napisano April 19, 2016 Share Napisano April 19, 2016 Tudi meni je DIY out-of-scope zaradi mehanike, ki je nisem vešč in tudi delavcnice nimam. Elektronika ni problem. Ta pedala se mi zdijo kar vredu zadeva. Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano April 19, 2016 Share Napisano April 19, 2016 (urejeno) Čestitke za dva odlična nakupa. Glede pedal: - Če boš vozil v nogavicah je možnost, da se ti bo razkalibriral senzor med samo vožnjo (sklopka/gas). Minimalno kar priporočam so vsaj copati z gumenim podplatom. In kakor si ugotovil, če si obut je definitivno lažje zavirati. -Očitno so v3 pedala izgubila potenciometer, ki se je prej nahajal ob zavori. Predvidevam, da se nastavi preko SW?. Če ti kaj pomaga jaz vozim na 7 in 8 settingu na V2 (10 je max). Mogoče bi bilo dobro, da si najprej nastaviš tisto nastavljivo trdoto direktno na sredino, load cell pa nastavi, da je maximalno občutljiv. Mislim da boš tako dobil še najboljši približek pravim avtomobilskim pedalom (malo hoda, potem pa samo še povečuješ silo). Če opaziš, da z lahkoto vklopiš abs/ blokiraš kolesa, zmanjšaj občutljivost za eno stopnjo in testiraj ponovno. - Kakšen je občutek ko pritisneš zavoro? Na mojih v2 je bil v originalu tak spužvast občutek. -Če slučajno razmišljaš o nabavi hidravličnega kita, ki je stane 80 EUR za en damper (WTF?!? ), pa bi priporočal, da če si vsaj malo DIY, da nabaviš en tekmovalni RC shock, ki bo po kvaliteti bistveno boljši kot ta Kitajski damper, ki ga ponujajo v kompletu. Spodaj bi rabil en ALU U profil, kjer bi naredil luknje, zgoraj pa mislim da bi rabil samo vijak in matico. Mogoče ti lahko prodam moj Mugen MBX7 shock, ki mi je ostal, ko sem kupil komplet dveh. Odvisno koliko imaš prostora, saj temu shocku pravijo BIG BORE, ker je širši kot navaden. Če najdeš še progresivni spring (moj je home made/found ), mislim da ne moreš narediti boljše kombinacije.Slika Uredil April 19, 2016 - alkoro 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 19, 2016 Avtor Share Napisano April 19, 2016 Zaenkrat se še niti na tole nisem navadil, tko da o kakšnih upgradih še ne razmišljam. Pri V3 nimaš nobenega potenciometra za nastavitev občutljivosti. V ControlPanel v bistvu nastaviš min ter max vrednosti. Npr za zavoro jo pritisneš kolikor se ti zdi še udobno: Potem klikneš "set max" in je to v bistvu max sila... Lahko nastaviš, da je za max. potrebno zelo malo pritiska, lahko pa nastaviš toliko, da bi še Selčan švical Občutek na zavori je drugače precej podoben kot prej na T3PA Pro, s to razliko, da moraš kar konkretno bolj pritiskat - če tako seveda nastaviš. Preload nastavitev je fajn, saj lahko nastaviš mehko in imaš na začetko par cm čisto mehko zavoro, potem pa rata trda in začne šele zaznavat pritisk. Lahko pa preload zvišaš in je zavora trda že takoj na začetku... Zakaj bi se senzor razkalibriral med vožnjo, če voziš v nogavicah? Sedaj moram probat še tiste podaljške gor dat, da malo spremenim kot na pedalih, da bo v končni poziciji podlaga stopalke bolj pokončna. Sedaj se malo preveč uleže in mi potem noga drsi naprej s stopalke... Probal bom malo bolj k sebi obrnit, če bo kaj bolje. 2 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano April 20, 2016 Share Napisano April 20, 2016 Kako se pa obnese FFB na stopalki ? Skelpam, da je namenjeno lažji zaznavi blokade koles. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 20, 2016 Avtor Share Napisano April 20, 2016 Zaenkrat imam izključena ta vibracijska motorčka na zavori in na gasu. Mislim, da ni nič kaj prida uporabno - bom pa probal ob priliki, da vidim... Citiraj Link to post
markop 702 Napisano April 20, 2016 Share Napisano April 20, 2016 Meni se tudi sliši čudno, da bi mi vibrirala bremza, ko bremzam. Me pa zanima, kako se obnese. Okoli lahko prebereš marsikaj, najbolje je pa je tako iz prve (druge) roke izvedet. Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano April 20, 2016 Share Napisano April 20, 2016 No, če je to mišljeno kot v RL, potem ti bremza vibrira ko se vključi ABS... Probi pri svojem avtu na polno nabiti zavoro, pa boš čutil vibriranje. Enako je verjetno mišljeno za sklopko, da čutiš na nogi kdaj ti motor zagrabi... Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano April 20, 2016 Share Napisano April 20, 2016 Uff, to sem pa pred časom že omenjal, če je kje. Pa "smo" takrat ugotovili, da no/go. Tudi meni se zdi to tresenje na stopalkah dodaten približek realnosti. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 20, 2016 Avtor Share Napisano April 20, 2016 Na gasu pa na zavori maš motorčke, na sklopki ni nič... Quote Vibration motor to simulate ABS and indicate locking tires Vibration motor on gas pedal can be used to indicate rear wheel spin and oversteer. Controlled via Fanatec Wheel SDK on PC and PS4 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano April 20, 2016 Share Napisano April 20, 2016 Nič, čakamo da Matjaž poroča kao izgleda.... Citiraj Link to post
markop 702 Napisano May 20, 2016 Share Napisano May 20, 2016 @Matjaž Murn: Oj, si se kej igral z vibracijami na stopalkah ? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano May 20, 2016 Avtor Share Napisano May 20, 2016 Nisem - še vedno izključeno. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 24, 2017 Avtor Share Napisano April 24, 2017 A je kdo že delal kakšne enostavne sanke za sedež? Sem dobil en pisarniški sedež, ki bi ga dal v kokpit. Sanke od trenutnega sedeža so v bistvu tudi razlog za menjavo, saj imajo preveč lufta in so zelo glasne med vožnjo. Malo sem gledal tiste 80/20 profile - verjetno bi bilo s tem še najbolj enostavno. Kakšen predlog? Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.