sennas 1 040 Napisano March 5, 2013 Share Napisano March 5, 2013 Ajej........to pa ni dobro Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano March 5, 2013 Share Napisano March 5, 2013 Demo: Povezava! Citiraj Link to post
gojzer 126 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Flexi gume pa vidiš samo s tisto spodnjo kamero...res fuuul pomembna zadeva. Mogoče pa si hiter z njo! Mogoče leta 2020! Pazite, refound deluje smo kak mesec, pol pa več ne gre. Kljub temu da je še vedno demo! OMG! Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Po izgledu bo rf2 največji fail 2013. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Ne, rF2 je največji fail 2008 2 Citiraj Link to post
Paps 597 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Se že spet ponavlja zgodba. Blo je veliko res slabih modov v rF1. Za tegale itak ne morem nič rečt. Samo po izgledu ni nevem kaj. Jst samo upam da ne bo ista pesem z AC. Sicer pa nikol nisem bil nevemkakšen pristaš modov. Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Sem nekje bral da bojo modi za AC se mal bolj nadzirali s strani kunosov,... al sem sanjal saj ne vem... Verjetno vejo, da bi naval slabih modov dal crno piko na ta špil... Tam me bolj skrbi netcode, še vedno nič ne vemo o tem, če bo isto kot nkpro pol naj se grejo srat. <-- offtopic mal. Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Kar se tiče modov, bo vedno tako, da bo več slabih kot dobrih. Nič drugače ne bo z AC. Je pa seveda odvisno tud od zahtevnosti izdelave fizike in AC bo tukaj lahko v prednosti, v kolikor bo manj zahtevna za izdelavo. Najboljše za moding skupnost je srednja zahtevnost oziroma malo nad sredino. Tako da tisti, ki se spravi delat mod, dejansko mora nekaj znat. Po drugi starni pa prevelika zahtevnost namesto dveh treh odličnih modov(kar bi bilo za mene popolnoma ok ker pač več dam na kvaliteto) dobimo recimo teh par odličnih, zraven pa še polno nedoraslih modov(sicer cenim njihov trud), ki potem predstavljajo večino igre. Seveda to močno zbija kvaliteto, sploh v pogledu potenciala ki ga igra ima. To je tudi eden od glavni razlogov, zakaj ima recimo LFS takšno "zaprto" politiko. V modingu je pač najbolje(vsaj tako gledam jaz), da ocenjuješ vsebino, ki jo je pripravil sam izdelovalec in teh nekaj zares dobrih modov in to potem predstavllja potencial igre. Že glede na situacijo je nemogoče, da bi bilo vsaj polovica modov vsaj dobrih, zato jaz moding skupnost ne gledam tako, da bo to glavni vir za mene glede vsebine. Za mene je recimo dobro to, ka ustvari ustvarjalec igre. Moding skupnost je pa samo bonus, od katerega lahko dobim nekaj malega dodatne kvalitetne vsebine. In če gledamo na takšen način, skoraj ne moremo bit razočarani. Citiraj Link to post
Paps 597 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Največji problem sem jaz zmeraj videl ko sem se hotel povezati na server ki je uporabljal mod kot sem ga imel jaz. Kliknem na join, pa ugotovim, da uporabljajo progo nekoga drugega. Sem zelo kmalu obupal. To pač ne moreš predvidet. Dobro bi bilo, da postavijo serverje v dve skupini. Ena, kjer je samo official content ter ena kjer so samo modi. Tako bi imel več šans da sploh najdeš kaj za vozit. 3 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Ali pa da lahko mod downloadaš takrat, ko se hočeš povezat na server (če ga npr. nimaš). Isto s progo. Seveda bi contet mogu bit na ISI serverjih, drugače bi user serverji pokleknili, ko par ljudi ne bi imelo moda in proge ... To je blo 10 let nazaj že urejeno v CS1.6 - ko si se povezal na server, ti je avtomatsko downloadalo mapo, če je nisi mel - rešeno. 1 Citiraj Link to post
AlesOgrinc 0 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Ali pa da lahko mod downloadaš takrat, ko se hočeš povezat na server (če ga npr. nimaš). Isto s progo. Seveda bi contet mogu bit na ISI serverjih, drugače bi user serverji pokleknili, ko par ljudi ne bi imelo moda in proge ... To je blo 10 let nazaj že urejeno v CS1.6 - ko si se povezal na server, ti je avtomatsko downloadalo mapo, če je nisi mel - rešeno. Samo ko boš mel tam 10 različnih avtov, vsaki najmanj po 50mb pa proga 200mb pol pa pomnoži z 10+ ki tega nebomojo meli pa bodo hoteli na server...Preden boš ti samo to dol vse potegno bo dirke tak že konec pa še servereji bi tak hudo padali da to joj. Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Sam osebno ne vidim slabosti v takem sistemu. Pri rf1 je bilo nekaj odlicnih modov, je pa res da je bilo malo morje tistih zanic, ampak kaj me brigajo tisti slabi? Potegnes dol tiste, ki so ti vsec, tko da nekaterih pripomb res ne razumem. Tudi v rf2 je nekaj odlicnih modov (lola naprimer) kot tudi nekaj odlicnih prog (croft, poznan, mid ohio,...), ki so res kvalitetno narejene. Kar se tice same grafike je pa res, da so barve v ac lepse kot v rf2, tko da ce tega ne bojo kmalu postimal bo problem. Fizika je podobna, medtem ko bomo za netkodo se vidl.. Vsi vemo kaksna je bila v netkar, v rf2 pa je to postimano super. Vsaj zaenkrat nisem imel se nobenga izpada iz igre tut ce nas je blo na serverju 30+ Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 Murn, tudi rf2 ti ze sam potegne mod dol, samo proge mores met taprave, ti pa tut napise tocne verzije ki ti falijo. Vse najdes zelo simpl na isi forumu. Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 F1L2013 DEMO: Povezava! Citiraj Link to post
sennas 1 040 Napisano March 6, 2013 Share Napisano March 6, 2013 There is no hope 2 Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.