skopusnik 1 374 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 Meni se zdi da ima avto v rF2 več gripa kot avti v AC Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 Sam še v realnosti nisem nikoli dirkal na dirkališču,sem pa bil lastnik kar nekaj hitrih(vsaj zame) avtomobilov in moram rečti,da ima AC zelo solidno fiziko,le FFB je nekam mlahav,ne da pravih odčitanj cestišča in avtomobilskih gum,ne veš kaj se točno dogaja z gumami. Dočim ima rF2 ful dober FFB,ampak manjka mu optimizacija grafičnega pogona. Ko sem fural Ford fokus rs je bil občutek vožnje zelo podoben rF2. Točno sem vedel kaj se dogaja z avtomobilom in enako je v igri. Vem,da bodo tudi pri AC porihtali FFB,ker jim glede tega ful težimo in ponavadi so nas do sedaj poslušali. Vedno ponavljam,da bi se ti dve firmi morali združiti Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 Meni se zdi da ima avto v rF2 več gripa kot avti v AC Ne vem no. rF2 ima na začetku,ko še gume niso zagrete veliko drsenja,ki je že kar malo hecno.Pa tudi prekucneš se takoj,če zapelješ malce preveč na robnik. Ko pa so gume zagrete pa je druga pesem. AC za moje pojme sploh ni drsalnica. Prva dva kroga odfuraš za ogrevanje potem pa je prava sinfonija. Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 Sicer sem do sedaj igral samo Honde in Silverstone (moram drug teden še ostalo probat), ampak počasi mi ratuje žal, da sem kupil AC namesto rF2... AC je prava drsalnica proti rF2 (vsaj zame). Pa ne mi rečt da je tko realno, ker se moj Clio bolj drži ceste. Edino par stvari me moti: -pretirano prevračanje -Al ob letečem štartu kar nekaj vijuga, ampak potem lepo pelje naprej -če se med dirko ulije in grejo Al v bokse jih 3/4 odstopi Si sploh že kdaj vozu avto z več kot 400 konji in to na dirkališču - na meji njegovih zmogljivosti? No, predvidevam da nisi, zato ne veš kakšna drsalnica je to v resnici. Pa ti jst povem da je. Ali pa niti no ni potrebno, samo en malce boljši avto (bolj dirkašno narihtan) po dirkališču? Če bi, potem bi vedel, da dirkanje na meji je res drsalnica. Pač ko imaš avto na meji, po pomeni NA MEJI - si na robu zdrsa, to tudi občutiš. AC ima bolj realen fizikalni model, da ne govirim o progah - primerjava Silverstone, v rF je mnogo stvari samo "narisanih" niso pa funkcionalne kot je to pri AC (določeni robniki, ...). Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 Rfactor 2 je drsalnica že od začetka, res je da po petih krogih gume primejo, ampak noben mi ne bo reku da mi lahk pr 70 na uro pr hondi gume drsijo skoz ovinek tak da se kadi za mano. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 Pa zgleda,da tega sploh ne bodo popravili. Kot,da se jim ne da. Citiraj Link to post
marcy 60 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 Kar hoče verjetno skopusnik povedati je to, da pri AC npr ko greš z e92 m3 60 v ovinek pri npr. magione je drsalnica in avto vsaj po mojem občutku tudi preveč drsi, grem stavit, da moj avto pri taki hitrosti ne drsi, kaj šele boljši avti, kot so v AC. Res nisem nikoli vozil avta z 300+ konji, a npr. Fiat 500 lahko primerjam z mojim fwd/malo več konjev sicer, pa pri 60 vse drsi, kar lahko 100% zatrdim da real avto nebi. Sam to so že res malenkosti. Je pa še vseeno AC atm best sim za mene, čeprav mi RF2 tudi zelo diši, če bi le bila grafika boljša... AndrejS sorry za travnik, rad samo poskusim preden zapravim denar, če mi je všeč in igram igro kupim vedno original, že zaradi multi podpore. Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 Zlato pravilo je da preden se primerja vožnja v rF2 z drugimi titli, da je bilo odpeljanih vsaj 20-30 krogov z recimo 15 Ai-ji. Proga mora imeti že prav "črno" idealno linijo, da je potem oprijem vsaj približno podoben, kot ga nudijo drugi titli po defaultu. Nekdo, ki naredi krog, dva, tri in oceni igro kot zanič očitno ne razume pojma in funkcije realroad. rF2 je tudi specifičen v temu, da res zahteva, da moramo od avta do avta spreminjati stil vožnje, če hočemo zares dobro in predvsem konstantno voziti. Saj napačen stil povzroči, da nam tudi gume prej pobere in seveda konstantnost pade. Problem vseh nas pa je, da ima vsak svoj najljubši stil in s tem potem hočemo voziti vse avtomobile. In rF2 to najbolj izmed vseh iger kaznuje. Dobro si je tudi prečitati tehnike in morebitne nastavitve, ki so opisane zraven downloada, s katerimi je potrebno peljati oziroma nastaviti določen dirkalnik. Na primer: http://rfactor.net/web/rf2/cars/honda-civic-ngtc-touring-car/ Je pa res, da fizika v rF2 bolj burno reagira na naš imput in zato predvsem zadnje pnevmatike hitro izgubljajo oprijem, če nismo natančni in nežni pri spreminjanju smeri, dodajanju plina ali neprimernemu bremzanju. To je pač DNK tega fizikalnega modela in vsaj v dvojki ni pričakovati, da bi se to spremenilo. Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 Ali pa niti no ni potrebno, samo en malce boljši avto (bolj dirkašno narihtan) po dirkališču? Če bi, potem bi vedel, da dirkanje na meji je res drsalnica. Pač ko imaš avto na meji, po pomeni NA MEJI - si na robu zdrsa, to tudi občutiš. Ja, sem vozil Clia RS na meji - tako na cesti kot na dirkališču. Dirkanje na meji je drsenje. Tudi v rF2 ko voziš na polno je drsenje. Ampak popolnoma drugačno kot v AC. Ne ga srat, če greš peljat nek dober športni avto v AC in drsi kot ne vem kaj. In ne pri vožnji na polno, že pri manjših hitrostih. Moj avto se na cesti boljše drži kot tisti superšportniki na pisti v AC. Tako kot je povedal markokoz. Recimo M3 ali pa MP4-12C že pri manjših hitrostih bolj drsi kot moj avto. Ne vem, meni to ni resnično. zamex, da se pri 70 na uro kadi za tabo čez ovinke je pa problem grafike in ne fizike. Ja, avto drsi, ampak da se za tabo kadi je kriva grafika. Je za popravit še kar nekaj stvari, res je. Ne vem no. rF2 ima na začetku,ko še gume niso zagrete veliko drsenja,ki je že kar malo hecno.Pa tudi prekucneš se takoj,če zapelješ malce preveč na robnik. Ko pa so gume zagrete pa je druga pesem. AC za moje pojme sploh ni drsalnica. Prva dva kroga odfuraš za ogrevanje potem pa je prava sinfonija. Ja res tudi rF2 na začetku precej drsi, ampak meni se ne zdi da bi bolj kot AC. Ko se gume segrejejo je pa vsaj zame veliko boljši občutek kot pri AC. Prevračanje pa ja, pretirano PS: Bonča, ne obnašaj se kot da si vso pamet pojedel in kot da si edini tukaj peljal 400+KM avto. Vsak ima svoje mnenje... Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 Bolje demo kot pa travnik. Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano April 18, 2014 Share Napisano April 18, 2014 PS: Bonča, ne obnašaj se kot da si vso pamet pojedel in kot da si edini tukaj peljal 400+KM avto. Vsak ima svoje mnenje... Ne samo to, 600+ konjev (in še: v ponedeljek testiram Porsche 911 BiTurbo v Zeltwegu). In nič se ne obnašam kot da sem vso pamet pojedel, pač imam mnogo več izkušenj (real life, sim pa sploh) kot velika večina vas tukaj, zato si drznim tudi kaj več povedati - na račun izkušenj, ne neki nabijanje v prazno. Zapomniti si je potrebno nekaj, sim ne bo NIKOLI real like experiance, to je dejstvo. AC pa se temu približa najbolje in pika Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano April 19, 2014 Share Napisano April 19, 2014 Uglavnem, probal še nekaj prog skupaj z Zelenim Peklom in nekaj avtov - rF1 je bil boljši, sploh v tistem času ko je bil. To je proti AC prava igrica ali arkada. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 19, 2014 Share Napisano April 19, 2014 Dej Bonča, počasi se zjasni... Uglavnem, probal še nekaj prog skupaj z Zelenim Peklom in nekaj avtov - rF1 je bil boljši, sploh v tistem času ko je bil. To je proti AC prava igrica ali arkada. No, ni tko slabo, AI je to kar AI mora biti. Drugače je pa po moji oceni "boljši", v smislu realizma, in kako se vozni model obaša na podlagi. Amapk rF2 ni daleč zadaj, mogoče bo treba probat kakšen drug avto in progo. ps: špica špil. Drugače pa vsi tisti, ki pravite, da avti ne drsijo, se peljite 60 čez krožišče (ne rabiš 600+ konjev) pa mi pol povejte kok drsi... Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano April 19, 2014 Share Napisano April 19, 2014 Z nekaj več kilometrine sem šele videl razliko med obema špiloma. Špil zbrisan. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano April 19, 2014 Share Napisano April 19, 2014 Murn se strinjam z teboj. Glede vožnje v krožišče in glede hitrost je vse pogojeno z vrsto pnevmatike,vzmetenja in izkušenj. Včeraj sem se vračal iz Avstrije in pred mejo iz smeri Strass sem zapeljal v majhno krožišče brez ločevalnih pasov,kjer potem zapelješ naravnost na stari mejni prehod ali pa zaviješ na avtocesto. Jaz sem se odločil za izhod za avtocesto in sem moral prevoziti 3/4 krožnega,kar sem opravil z 70 km/h . Na sredini krožišča sem moral zavirati na 50 km/h,ker drugače bi končal na strehi Ja, drsenje je vedno prisotno in kot sem že omenil je pogojeno z pnevmatikami,vzmetenjem,podlago in seveda hitrostjo. Nikoli še nisem fural avta z 400+ hp ampak že 300 je bilo dovolj,da sem ugotovil,da je drsenje v rF2 pretirano (vsaj prvih 6 krogov). Pa tudi prekucevanje je zelo hecno Je pa res,da zelo malo spreminjam nastavitve (prestavno razmerje,malce downforce,gorivo). Imam več licenc za upravljanje z vozili za premagovanje ovir (Unimog,MB 270 CDI, MB Actros 6x6,....) Licence sem pridobival na poligonih varne vožnje na Vranskem,ter na vojaških poligonih. Kar hočem povedati je,da je pri vseh teh vozilih bilo pomembno kontroliranje drsenja brez pomoči elektronike in z njo. Že najmanjša napaka te lahko stane življenja in velike gmotne škode. Vem,da so na Sloracingu fantje(sem pozabil imena),ki so vozili Ferrarija real live na dirkališču(sem gledal posnetke voženj na forumu) in mislim,da bi lahko oni zares opisali primerjavo real in simulation ter njihove izkušnje Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.