Skoči na vsebino

Splošna debata


mAxL

Recommended Posts

Oh vodicar to da bi reku da nudijo več pa nebi kr tak lahkomiselno reku.

 

Prvo vprašanje, kaj nudijo več? Grafike, ne. Naprednejši zvok, ne. Serverji isti kot vedno. Modabilnost ista kot vedno. Fizika pa nekaj med iracingom in AC-jem. 

Edina stvar ki je nudijo in je boljša od vseh ostalih je FFB, tu pa se zgodba konča. Avte ki jih je razvila ISI skupina je malenkost proti AC, da ne omenjamo skeniranih prog. 

80€ za doživljensko samo  da lahko igraš online, hvala lepa. AC ti bo za 80€ čez 4 leta ponudil celo igro z vsemi dodatki, kar je še kakih 10 prog zraven(na grobo) in verjetno več kot 30 avtov dodatnih. 
 

Tako da rfactor še zdaleč ni primerljiv z ac-jem trenutno, glede na to kar bo nudil. Da bi pa nudil več kot vse simulacije skupaj je pa izjava ki samo še potrjuje da nisi gledal na stvar objektivno.

Link to post
  • Odgovori 2,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No če lahko bi se malo pohvalu, in sicer (že zgoraj na sliki je) je bil moj skin med 20 izbranimi za mod Radical SR3 sicer so pri Studio 397 nekaj pacali z barvami, tako da je dejansko malo drugače iz

No, da poskusim, vsaj malo demantirati vse komentarje uporabnikov, ki igre niso niti preizkusili... Grafika: Ja grafika je taka kot je.. Meni osebno je všeč, če imaš vse vklopljeno, hdr, veter, izp

Posted Images

Tomaž mislim, da ne bova prišla skupaj :) Mene pač serijski avtomobili ne zanimajo, tako da me razni lotusi, ferrariji in bmwji takšni in drugačni v AC ne pritegnejo. rF2 ima pomoje več avtomobilov kot AC (nisem jih štel). Kar se tiče prog so pa na približno isti ravni pomoje. 

 

In ja.. rF2 ponuja, noč/dan, Dež, spremenjlive pogoje,.. Tako, da ja.. za moje pojme ima več "funkcij" kot vse simulacije (sim bin jim je še najbližje).

 

Dejstvo je nekaj.. Meni bo rf2 vedno boljši kot AC samo zato, ker se open wheelerji pelejo mnogo bolje kot v AC (obratno je pri stock) in ker me že od nekdaj bolj veseli simulacija formul kot pa običnih avtov bom normalno navijal za rf2.  

 

Sploh pa kakršno koli hvaljenje AC pred multiplayerjem je totalno brezpredmetno, ker vsi vemo, kakšen je bil v NetKar. Nekako imam bčutek, da v AC ne bo nekega hudega preskoka. In ja.. NetKar mi je imel veliko boljšo fiziko kot ima AC. Oziroma ne fiziko, kot se vsi izražamo.. Mislim, da bi bila boljša beseda.. boljši občutek!

 

Aja pa zvok je tudi najboljši med vsemi simulacijami ;)

Link to post

RRRE more porihtat FFB/fizko, pa bo supr... zdaj pa ko furam Vette na Zolderju sploh ne vem nič, kdaj bo avto odneslo. Dam gas pa sm ze naokoli. 

Link to post

Tako da rfactor še zdaleč ni primerljiv z ac-jem trenutno, glede na to kar bo nudil.

 

 Ravno to je tisto kar večina ne razume: rF2 je tu in ima tako dinamiko, da se lahko vse drugo skrije, kaj pa bo, če bo, in kdaj bo AC ponujal kaj podobnega oz. še boljšega, pa še šlogarca ne ve. Soon baje :D

Link to post

Pustimo fiziko, zvok in grafiko ob strani, to so lahko zelo subjektivne stvari(in velikokrat ne povedo resnice), čeprav se nas bo večina tukaj strinjala, da nam je AC grafika "najjača". Ena stvar, ki govori zelo v prid ISI-ja pa je težavnost razvoja zaradi medsebojne odvisnosti novih in starih funkcij(kot so dinamični realroad, dinamični night-day cycle, dinamično sušenje(dež, veter, temperatura), dinamično obrabljanje gum(izbira gume, trenutna temperatura, način vožnje, veter, trenutna nanešenost gume na stezi) itd. Vse to seveda mora  izrisati tudi grafični pogon ki se mora pravtako obnašati dinamično, tudi modderji morajo vse te stvari upoštevati pri kreiranju ali kopiranju stez in avtomobilov(kar jih seveda večina ne, zato tudi delno zaradi tega predvsem konverzije zgledajo zelo slabo in težko prebavljivo). Ne pravim, da AC in ostali nimajo medsebojno odvisnih funkcij, venda jih ima rF2 ta trenutek zagotovo vsaj 30-40% več, torej tudi veliko več kode, ki jo je potrebno realizirati tako da bo stvar zgledala verjetno, veliko več testiranja in ob enakem številu osebja logično tudi veliko daljši razvoj. Z vsako dodano funkcijo pa se težavnosti ne samo podvajajo ampak se lahko celo potencirajo, Če ima na primer AC 23 medsebojno odvisnih funkcij, torej 2x2x2=8(torej 8 različnih stanj), jih ima rF2 vsaj 24, kar je 16 različnih stanj, torej po tej logiki enkrat več. Povedano drugače, če mora pri uvajanju ali finem nastavljanju razvijalec pri AC upoštevati da bo ena funkcija kot je recimo novi tire model vplivala na ostale in bo zato morda potrebno na novo fino nastavljati tudi vse ostale, mora razvijalec pri rF2 za novi tire model v zakup vzeti, da bo morda potrebno prenastavljati enkrat več, kot je to potrebno pri AC, kar je seveda povsem logično.

 

Če vzamemo v zakup vsa dejstva, ki vplivajo na razvoj nekega produkta, lahko vsaj priznamo da ISI ta trenutek dela hudičevo dobro delo in orje ledino, ki bo v prihodnosti standard. Lol, če vprašamo nekega uporabnika forumov, bo rekel bljak grafika, bljak zvok, nekateri tudi bljak fizika, če pa bi na primer vprašali atija v Kunosu(morda bi morali za štiri zidove :)), človeka ki dejansko ve kaj vse vpliva na razvoj, in koliko truda je za neko stvar potrebno, bi bi bili verjetno presenečeni nad odgovorom. Osebno menim, da je rF franšiza glede na ostale title najbolj napredovala skupno gledano, če se ne obešamo na posamezne morda slabše izvedene funkcije. rF je bil glede na netcar pro v bistvenih funkcijah, ki bi naj predstavljale simulacijo veliko slabši. Če pogledamo danes na trenutno ponudbo, je slika veliko bolj zamegljena. Po mojem mnenju je Kunos danes sposoben še veliko več in so ubrali določene bližnjice da se približajo širši publiki in tako ohranijo pritok denarja, kar pa je za razumeti, glede na finančne problem z prejšnim naslovom, sploh ker je AC kljub temu eden najboljših titlov.

 

Še vedno pa imam občutek, da ljudem, kljub temu da seveda ne bodo priznali, grafika pomeni vsaj enako kot fizika. In če je grafika "kul" je dovolj dobra tudi povprečna fizika. Bog ne daj da je grafika slabša(kljub temu da je povsem zadovoljiva glede na vrsto igre, kjer grafika ni primarni cilj), potem tudi dobra fizika ne pomaga :). S tem seveda ne bi bilo nič narobe, če ne bi hkrati razlagali, kako "težki" simracerji so lol. Ko je rF2 pred dvema letoma predstavil nove funkcije(v razvoju pa so bile verjetno še veliko dalj časa), so se vsi vpičili samo v napake, po mojem mnenju enostavno samo zato ker jim grafika ni odgovarjala. Če samo pogledamo, kako je bil spljuvan  isi-jev Ai, ko je Kunos predstavil svojega, ki je vsaj v začetku bil nula od nule, pa smo lahko slišali da bodo že popravili, da je pač to razvoj in je normalno da se pojavljajo napake. Ja pojavljale se bodo tudi čez dve leti 4 leta itd. Ko bo Kunos morda čez dve leti predstavil vse te nove standarde, bo seveda tak "hail", verjetno samo zato, ker bo bolje zgledalo, čeprav bo zagotovo polno napak in tehnično ne bo nič bolje realizirano, kar je seveda normalno in pričakovano. Lepa grafika očitno zelo megli razum zadnje čase.

 

Druga stavr pa je razvoj. Imamo ducat ISI-jevih in še par zunanjih sodelavcev. Samo dva, ki delata na progah in verjetno ne veliko več, ki delajo na avtih. Če vzamemo v obzir vse zgoraj povedano(zahtevnost razvoja), število zaposlenih, proračun potem so hudičevo hitri. Tudi Kunos ne bo v naslednjih letih, bistveno hitrejši. Ne vem o kakšnem počasnem razvoju govorite nekateri:

 

3/20/14 – Panoz AIV Roadster 1999 0.95 (first release)
3/20/14 – Build 590
2/26/14 – Build 494
2/8/14 – Silverstone 1.14
12/31/13 – Honda Civic NGTC 1.07 (first release)
12/20/13 – Loch Drummond 1.1
12/19/13 – Build 382
12/13/13 – Chevrolet Corvette C6.R GT2 1.43
12/13/13 – Chevrolet Camaro GT3 1.3
10/24/13 – Build 342
9/25/13 – Howston H6 1.2 (first release)
9/25/13 – Howston H4 1.2 (first release)
9/18/13 – Autodromo di Mores 1.02
9/6/13 – Build 300
9/5/13 – Build 298
8/25/13 – Autodromo di Mores 1.0 (first release)
8/1/13 – Chevrolet Camaro GT3 1.2 (first release)
7/4/13 – Williams JPH1B FIA F2 1.41 (first release)
6/27/13 – Silverstone Circuit 1.01 (first release)
6/27/13 – Build 240
6/27/13 – Chevrolet Corvette C6.R GT2 1.42
6/26/13 – Skip Barber Formula 2000 1.46 (first release)
6/24/13 – Lime Rock Park 1.43
6/13/13 – Formula ISI Masters 2012-Spec 1.47 (first release)
6/10/13 – Build 228
5/23/13 – Formula Renault 3.5 1.43
5/20/13 – Build 218
5/10/13 – Mills Metro Park 1.43 (first release)
5/10/13 – Portugal 1.43 (first release)
5/10/13 – Palm Beach 1.43 (first release)
5/9/13 – Renault Megane 1.44 (first release)
5/9/13 – Formula Renault 3.5 1.41 (first release)
5/9/13 – Nissan GTR GT1 1.43 (first release)
5/9/13 – Nissan 370z 1.43 (first release)
5/9/13 – Mercedes SLS Safety Car 1.43 (first release)
4/22/13 – Monaco 1966 1.46 (first release)
4/22/13 – Belgium 1966 1.43 (first release)
4/22/13 – Brianza 1966 1.44 (first release)
4/22/13 – Brabham-Repco BT20 1960′s Historic 1.49 (first release)
4/22/13 – Spark 1960′s Historics 1.49 (first release)
4/22/13 – EVE 1960′s Historics 1.49 (first release)
3/28/13 – Chevrolet Corvette C6.R GT2 1.41
3/28/13 – Marussia-Cosworth MR01 1.42
3/28/13 – Renault Clio 197 1.41 (first release)
3/28/13 – Lime Rock Park 1.41 (version update release)
3/28/13 – Build 198
3/17/13 – Marussia-Cosworth MR01 1.0 (first release)
2/28/13 – Build 156
2/21/13 – Lime Rock Park 1.0 (first release)
2/4/13 – Build 146
2/2/13 – Chevrolet Corvette C6.R GT2 1.02 (first release)
12/20/12 – Build 134
11/30/12 – Released Test Skip Barber Formula 2000 car
11/30/12 – Released Test Lime Rock Park track
11/30/12 – Build 124
10/19/12 – Build 117
9/11/12 – Released Test Williams JPH1B FIA F2 car
8/29/12 – Build 107
8/3/12 – Build 101
7/12/12 – Released Test Renault Clio Cup car
6/14/12 – Released Test Historic 1966 Brabham-Repco BT20 car
6/14/12 – Released Test Historic 1966 Brianza track
6/14/12 – Build 90
5/24/12 – Released Test 2011 ISI Formula Masters car
5/18/12 – Build 85
3/16/12 – Released Test Nissan 370z car
3/16/12 – Released Test Nissan GTR car
3/16/12 – Build 69
3/14/12 – Build 68
2/17/12 – Build 60
1/10/12 – Released Test Formula Renault 3.5 car
1/10/12 – Released Test Renault Megane Trophy car
1/10/12 – Released Test Historic EVE and Spark F1, F2 and F3 cars
1/10/12 – Released Test Mills Metropark track
1/10/12 – Released Test Malaysia track
1/10/12 – Released Test Portugal track
1/10/12 – Released Test Historic 1966 Belgium track
1/10/12 – Released Test Historic 1966 Monaco track
1/10/12 – Released Test Build 49

 

Ne vidim nobene resne simulacije, ki bi bila kaj bistveno hitrejša.

 

Če pa niste realni in ne upoštevate vseh dejstev, potem je razočaranje logično. rF2 je ta trenutek z vsemi napakami, popolnoma vozna zadeva z več funkcijami, kot jih ponuja konkurenca. Morda so počasnejši pri odpravljanju napak, vendar je to v končni fazi pač posledica načina po katerem delujejo, da so finančno zdržni. Tako jim odgovarja in mi pač moramo to spoštovat. Če nam končni produkt ni všeč, pa lahko brez skrbi pogledamo vstran. So pa edini, ki so prepričani v kvaliteto izdelka in zaupajo v svoj produkt celo tako močno, da povrnejo denar, v kolikor nismo z njim zadovoljni. To vsaj meni pove zelo veliko o odnosu razvijalec-kupec kot tudi o kvaliteti izdelka, sploh zato ker njihova prva bojna črta ni grafika.

Link to post

Težko reči ali ima AC ali rF2 več fizikalne kode, ampak v AC posnetek 2 krogov z enim avtom vzame 10-15MB. Verjetno ima rF2 precej bolj skrčene posnetke in zato posnetki niso tako točni kot v AC in vse zgleda bolj simpl.

 

Dejstvo je da so avtomobili(GT, serijski, specialke ala 599xx, Zonda...) na čisto drugem nivoju. 

 

Mi pa formule niso take dobre za vozit kot v nKpro in rf2, malo je preveč mehak filing za open-wheelerje. V ISI-jevih simulacijah je več tistega on-off ki se ga da kontrolirat, težko opisat ampak če je to realno ne vem. Za formulce če bi imeli nekaj med rF2 in AC bi bilo božansko za vozit, ampak kot sem rekel avtomobili, vse kar ni open-wheel v AC je res noro dobro, vsaj zame povsem brez konkurence.

 

Še direkt primerjava, isti voznik, ista proga, podobna avta:

 

 

Link to post

Vsekakor je AC tudi meni v tem segmentu boljša, vendar ne zaradi videja :), ki pravzaprav ne povedo veliko, dokler sami ne poprimemo za volan. Sploh za rF2 je znano, da prikazuje zelo malo vizualnega vse kar se dogaja pod pokrovom. Plus v tem videju ima steza dejansko zelo malo nanešene gume, čeprav zgleda, kot da bi je bilo že veliko(ISI-jeva greška). Fizika se seveda obnaša kot pač se, bolj drseče. Vendar če pridemo z svežimi gumami na dobro gumirano progo, je stvar veliko manj drseča in po pričakovanjih. Plus "dashboard" je še približan, da že tako slaba textura izgleda še slabše hehe. Je pa vsaj meni AC še vedno veliko boljša, ker pri nizko aerodinamičnih vozilih(se pravi road, gt, ipd.) pride veliko bolj do izraza prenos teže, kjer pa AC blesti. Ja tukaj nima konkurence.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...