JocoG23 416 Napisano March 4, 2014 Share Napisano March 4, 2014 Čeprav nisem skoraj nič vozil rF2(ampak vseeno vem v principu kak je) si mi zgornji post vzel iz glave Kimi Jaz v AC za vsak avto shranim posebej profil za FFB. Ko maš enkrat naštudirano za določen avto nastavitve ki ti ustrezajo je res noro za vozit. Se tud strinjam da v AC skoraj ni "canned" efektov(tega kar naj bi čutil v riti v pravem sedežu) in je zato ISI-jeva fizika glede tega precej bolj direktna. In tud formule v AC mi niso nekaj... Ni veliko nadzora sredi ovinka oz. feelinga. Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano March 4, 2014 Share Napisano March 4, 2014 JA nekakšna mešanica teh dve bi bila kombinacija, ki bi marsikoga spravila v delirij Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano March 4, 2014 Share Napisano March 4, 2014 Ja kot pred leti nekakšna primerjava med Race serijo in rFactor 1. rFactor je prednjačil v openwhelerjih, race je mel boljše stock avte.. Potem je pa le še vprašanje kaj komu bolj paše. 2 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano March 4, 2014 Share Napisano March 4, 2014 Prejle sem na hitro probal rF2 demo. Ostajam na rF1 Meni se ne dopade. Bom pa še malo probal ta teden, da bolje vidim. Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano March 4, 2014 Share Napisano March 4, 2014 A vidiš to je to "na hitro" hehehe in potem je jasno da jih veliko nima dobrega mnenja. Sicer so se tudi pri ISI-ju tukaj malo ušteli, saj očitno ljudje le nočejo popolnega realizma in bi morali po defaultu biti nastavljeno da ima proga že od začetka veliko nanešene gume(pod nastavitvami za trening, kvalifikacije in dirko so tudi preseti, ki določajo količino naneše gume ob začetku, a marsikateri začetnik tega sploh ne ve), kot to simulirajo vse ostale simulacije. rF2 je pač tak, da je treba veliko več truda vložiti kot v katerokoli drugo simulacijo. Delno zaradi slabe realizacije, delno pa verjetno tudi namenoma da se pridobi na raznolikosti in obširnosti za prilagoditve po svojem okusu. Imam tudi občutek, da je ISI dal namenoma večjo vlogo tudi volanu(kot vhodni enoti), ki v skupni verigi določa uspešnost na način, da so nastavitve precej selektivne. Tudi vsaka kombinacija proge in avta je zgodba za sebe, kjer so predvsem pomembne specifične nastavitve volana in že majhen odklon lahko pomeni razliko med odličnim občutkom na volanu in polomom, kjer sloh ne čutiš kaj se dogaja z avtomobilom. Nekdo lahko pridobi tudi sekundo in pol z primernimi nastavitvami. Demo je pa tako strup za nove uporabnike ali tiste, ki samo sprobajo malenkost Priporočam travniško verzijo, ki bo dala veliko realnejšo sliko predvsem pa si je treba vzeti več časa in malo preštudirati nastavitve. Vendar če niste tip, ki bi se veliko ukvarjal z nastavitvami ali če vam demo že tako ali tako ni všeč po občutku, potem je bolje da se niti ne trudite Če ne vozite veliko potem je AC prijaznejša izbira saj vam bo z manj truda sprožala prijetne občutke 1 Citiraj Link to post
gojzer 126 Napisano March 4, 2014 Share Napisano March 4, 2014 Hja, za RF2 je dejansko potrebno veliko truda že na začetku z modanjem, ker določeni modi in proge so dejansko total mimo, da najdeš zadnjo verzijo moda, proge, kak bonbonček, ko pa vse poštelaš pa se užitek začne. Med tem ko pri AC samo inštaliraš in že imaš vse poštimano. 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano March 5, 2014 Share Napisano March 5, 2014 To kar je gojzer napisal je vedno bila in vedno bo največja pomanjkljivost rFactorja (1&2) Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano March 5, 2014 Share Napisano March 5, 2014 Al se sam men zdi, al je odkar je rf2 zunih, vsaj tisti modi ki so dobri plačljivi? Po 10 € in take finte za 3 avte. naprimer tole: Povezava! Citiraj Link to post
gregor vodicar 476 Napisano March 5, 2014 Share Napisano March 5, 2014 To je drugi plačljivi mod, ki ga poznam (ta + dtm). Vsi od te moderske skupine.. Drugače pa ne.. so večinoma free.. Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano March 5, 2014 Share Napisano March 5, 2014 Unstable 515 Povezava! Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano March 14, 2014 Share Napisano March 14, 2014 [WIP] Neva Ring Povezava! Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano March 14, 2014 Share Napisano March 14, 2014 Unstable 573 http://rfactor.net/web/rf2/devscorner/unstable-build-testing/ ================================================== ===Update 22 (Build 573-unstable, 574-release) Changelog (March 14, 2014): ================================================== ===GRAPHICS:————————Fixed bug with HDR lum histogram when in SLI modeFEATURES:————————Added "+memstats" cmdline option to output memory usage fileBUG FIXES / OPTIMIZATIONS:————————Fixed crash on MP lobby UI pageFixed an issue with duplicate mas names during packaging; incorporated mutex stuff into masBase to allow toggling of mutex requirement during mas object creationFixed bug where 1st time running after fresh install keyboard and controller support will be disabled.Fixed a potential problem with upgrades that adjust gear settings.Fix issue where sometimes shadows were fuzzy in cockpit until you hit Insert three times.MODDING / PUBLIC DEV————————Added "Copy To Clipboard" button to TTool.Fixed viewer.exe crashCorrected rFactor Mod Mode.exe UIFixed lockup when mouse is moved in mod modeUI / HUD / Options:————————Added a button to manually transfer loose livery file, so that you may update the server's copy or get the latest version of the livery stored on the server.MULTIPLAYER:————————Fixed +oneclick crashFixed join button grayed out issueMessage box shown if dedicated server is stated with oneclick but no mod is loadedReduced likelihood of problem in non-race multiplayer sessions where vehicles that joined late would usually not load.CONTROLLERS / FFB————————AI————————Preventing driver database from growing much larger than it needs with duplicate entriesLoading custom paths from the loose track directory (*.aip files contain info for a single path) Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.