Skoči na vsebino

Splošna debata


mAxL

Recommended Posts

Čeprav nisem skoraj nič vozil rF2(ampak vseeno vem v principu kak je) si mi zgornji post vzel iz glave Kimi :)

 

Jaz v AC za vsak avto shranim posebej profil za FFB. Ko maš enkrat naštudirano za določen avto nastavitve ki ti ustrezajo je res noro za vozit. Se tud strinjam da v AC skoraj ni "canned" efektov(tega kar naj bi čutil v riti v pravem sedežu) in je zato ISI-jeva fizika glede tega precej bolj direktna.

 

In tud formule v AC mi niso nekaj... Ni veliko nadzora sredi ovinka oz. feelinga.

Link to post
  • Odgovori 2,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No če lahko bi se malo pohvalu, in sicer (že zgoraj na sliki je) je bil moj skin med 20 izbranimi za mod Radical SR3 sicer so pri Studio 397 nekaj pacali z barvami, tako da je dejansko malo drugače iz

No, da poskusim, vsaj malo demantirati vse komentarje uporabnikov, ki igre niso niti preizkusili... Grafika: Ja grafika je taka kot je.. Meni osebno je všeč, če imaš vse vklopljeno, hdr, veter, izp

Posted Images

A vidiš to je to "na hitro" hehehe in potem je jasno da jih veliko nima dobrega mnenja. Sicer so se tudi pri ISI-ju tukaj malo ušteli, saj očitno ljudje le nočejo popolnega realizma in bi morali po defaultu biti nastavljeno da ima proga že od začetka veliko nanešene gume(pod nastavitvami za trening, kvalifikacije in dirko so tudi preseti, ki določajo količino naneše gume ob začetku, a marsikateri začetnik tega sploh ne ve), kot to simulirajo vse ostale simulacije. rF2 je pač tak, da je treba veliko več truda vložiti kot v katerokoli drugo simulacijo. Delno zaradi slabe realizacije, delno pa verjetno tudi namenoma da se pridobi na raznolikosti in obširnosti za prilagoditve po svojem okusu. Imam tudi občutek, da je ISI dal namenoma večjo vlogo tudi volanu(kot vhodni enoti), ki v skupni verigi določa uspešnost na način, da so nastavitve precej selektivne. Tudi vsaka kombinacija proge in avta je zgodba za sebe, kjer so predvsem pomembne specifične nastavitve volana in že majhen odklon lahko pomeni razliko med odličnim občutkom na volanu in polomom, kjer sloh ne čutiš kaj se dogaja z avtomobilom. Nekdo lahko pridobi tudi sekundo in pol z primernimi nastavitvami.

 

Demo je pa tako strup za nove uporabnike ali tiste, ki samo sprobajo malenkost :) Priporočam travniško verzijo, ki bo dala veliko realnejšo sliko predvsem pa si je treba vzeti več časa in malo preštudirati nastavitve. Vendar če niste tip, ki bi se veliko ukvarjal z nastavitvami ali če vam demo že tako ali tako ni všeč po občutku, potem je bolje da se niti ne trudite :) Če ne vozite veliko potem je AC prijaznejša izbira saj vam bo z manj truda sprožala prijetne občutke :)

Link to post

Hja, za RF2 je dejansko potrebno veliko truda že na začetku z modanjem, ker določeni modi in proge so dejansko total mimo, da najdeš zadnjo verzijo moda, proge, kak bonbonček, ko pa vse poštelaš pa se užitek začne. Med tem ko pri AC samo inštaliraš in že imaš vse poštimano. 

Link to post
  • 2 weeks later...

Unstable 573

 

http://rfactor.net/web/rf2/devscorner/unstable-build-testing/

 

================================================== ===Update 22 (Build 573-unstable, 574-release) Changelog (March 14, 2014):

================================================== ===

GRAPHICS:

————————

Fixed bug with HDR lum histogram when in SLI mode

FEATURES:

————————

Added "+memstats" cmdline option to output memory usage file

BUG FIXES / OPTIMIZATIONS:

————————

Fixed crash on MP lobby UI page

Fixed an issue with duplicate mas names during packaging; incorporated mutex stuff into masBase to allow toggling of mutex requirement during mas object creation

Fixed bug where 1st time running after fresh install keyboard and controller support will be disabled.

Fixed a potential problem with upgrades that adjust gear settings.

Fix issue where sometimes shadows were fuzzy in cockpit until you hit Insert three times.

MODDING / PUBLIC DEV

————————

Added "Copy To Clipboard" button to TTool.

Fixed viewer.exe crash

Corrected rFactor Mod Mode.exe UI

Fixed lockup when mouse is moved in mod mode

UI / HUD / Options:

————————

Added a button to manually transfer loose livery file, so that you may update the server's copy or get the latest version of the livery stored on the server.

MULTIPLAYER:

————————

Fixed +oneclick crash

Fixed join button grayed out issue

Message box shown if dedicated server is stated with oneclick but no mod is loaded

Reduced likelihood of problem in non-race multiplayer sessions where vehicles that joined late would usually not load.

CONTROLLERS / FFB

————————

AI

————————

Preventing driver database from growing much larger than it needs with duplicate entries

Loading custom paths from the loose track directory (*.aip files contain info for a single path)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...