Skoči na vsebino

Splošna debata


mAxL

Recommended Posts

Slabo berete :) Ok ISI nestabilnih buildov ne oglašuje drugje kot na forumu, kar pomeni da je tudi prepovedano lepiti linke za direktni download. Zato tudi jaz nisem :) Greš na ta link http://rfactor.net/web/rf2/devscorner/unstable-build-testing/  stisneš Agree(to pomeni da se z vsem strinjaš kar piše in nema pol jamranja če ti zmrda tudi trenutno zadnjo stabilno verzijo :)) in potem shraniš majhno rar datoteko. V njej je text dokument v katerem so podani linki za download. 

 

Ps.: Ah zdaj vidim da verjetno misliš kodo za forum za unstable build  :), ki se glasi "heretotest"

Link to post
  • Odgovori 2,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No če lahko bi se malo pohvalu, in sicer (že zgoraj na sliki je) je bil moj skin med 20 izbranimi za mod Radical SR3 sicer so pri Studio 397 nekaj pacali z barvami, tako da je dejansko malo drugače iz

No, da poskusim, vsaj malo demantirati vse komentarje uporabnikov, ki igre niso niti preizkusili... Grafika: Ja grafika je taka kot je.. Meni osebno je všeč, če imaš vse vklopljeno, hdr, veter, izp

Posted Images

Ja je, če hočeš v multiplayer imaš 50 % šans, da se igra zruši :) Drugače pa glavna novost je avtomatiziran HDR, kar malenkost izboljša vizualno predstavo, Tudi sence pod avtom se zdaj prikazujejo pravilno. Dodana je nastavitev za volan "minimum FFB torque" kar bi naj pripomoglo, da volan ne izgubi popolnoma FFB, kar se dogaja pri bremzanju in da nima "mrtvega" hoda. Nekateri poročajo o odlični FFB izkušnji. FPS-ji so še vedno tam tam.

Link to post

Tako je, multič - browser se crasha nonstop. Opazil sem razliko pri dimu izpod koles, nekako bolj realističen, pa tistih smešnih kamenčkov več zaenkrat nisem opazil. Ostalo, kaj te vem. Sence so še vedno čudne, razen če nimam kaj narobe nastavljeno!

Link to post

Včeraj sem sprobal zadnji build in moram reči, da je FFB dosti izboljšan, tudi izgled je sedaj lepši. FPS se mi vrti sedaj vsaj med 60 in 65 prej je bilo do 60, kar je dosti porazno glede na to da imam grafiko za zelo veliko denarja. Veliko detaljev so popravili, dela je pa še veliko.

Link to post

Se men zdi, al se je tole pričelo kazat v čisto drugi luči. Grafika je postala lepo tekoča, kontrast slike je lep, FFB odločen, da ne govorim o zvoku ki je totalno fenomenalen. Zadnje čase samo še RF2 testiram in morm reč, da je v nekaterih progah in avtih zasenči vse ostalo vključno z AC, ki je proti temu postala "plastična", da ne govorim o zvoku. V AC se zvoka naveličam v 1 minuti, med tem ko je v RF2 prava simfonija za ušesa. Res svaka čast razvijalcem. Škoda samo, da se ne razvija malo hitreje.

Link to post

Ja avtomatski HDR je naredil svoje. Zdaj so tudi sredi dneva barve bolj prodorne in kontrastne, sence so bolj povdarjene. Zato vse skupaj zgleda malenkost manj risankasto. Seveda razlika ni kot noč in dan, je pa opazna. FFB je izboljšan predvsem na račun novo dodane kode, ki določa "minimum FFB torque". F2 bi naj bila sedaj odlična za vozit. Nekaj nastavitev, ki se jih splača preizkusit sploh tisti z Logitech volani: http://isiforums.net/f/showthread.php/12295-Formula-Two-Discussion/page6

 

Kar se tiče FPSjev, ostaja nekje na podobni ravni in tukaj se tudi v prihodnje po moje ne bo več nič bistvenega spremenilo, v kolikor se ne bi zares lotili grafičnega pogona še enkrat. Je kar je, ni po pričakovanjih, je pa dovolj za normalno igranje v kolikor nimamo treh zaslonov in preslabe grafične. Očitno bo pač napredek v hardwerju tisti, ki bo skozi čas dvignil vizualno izkušnjo. Kar pa je meni naredilo bistveno in največjo razliko, ki je skoraj odpravilo to rahlo zatikanje in sedaj deluje skoraj tekoče tudi pod 60 FPS, sta naslednji dve nastavitvi v PLR datoteki: Max Framerate="60.00000"(po defaultu je 0) in Steady Framerate Thresh="0.00000"(po defaultu je 0.00100). Pri tem pa je zelo važno, da sta oba parametra tako nastavljena. Če spremenim samo enega, ni efekta. Je pa res, da je rezultat odvisen od strojne opreme, saj nekateri niso opazili razlike. Vsekakor pa vsakemu priporočam, da to sproba, meni se sedaj zdi kot da bi igral neko popolnoma novo igro, saj teče veliko bolj gladko. Res pa je, da moj 1680x1050 monitor, ni zahteven :)

Link to post

Ma jest to že skoz govorim, da rf2 trenutno glede na vse kar ponuja nima konkurence.. Fizika je zame dalec najboljsa (predidevam da predvsem zaradi ffb, ki je z zadnjim popravkom res dalec pred vsemi.

Ac lepo zgleda, zvoki so proti rf2 podn. Dinamika v rf2 je pa itak taka, da je ostali se nekaj let ne bojo mel pomoje..

Nebi pa vsega skupaj primerjal z iracingom, ker ga res nisem velik preigral, ker mi enostavno ni potegnu..

Ce primerjam z ac je pa tko.. Ko sem prvic zalaufal ac mi je bil nor.. Potem sem se ga pa v nekaj dneh navelical in samo sporbam vsak dodatek za pol urce in me mine.. Za rf2 tega ne morem rect, ki se ga v 2 letih se nisem navelical..

Sam osebno pogresam edino vec kvalitetnih prog predvsem za f1, ki so v veliki vecini konvertirane iz rf1, in so pac ostale na tistem nivoju.

Link to post

Neglede na vse imamo zdaj tri dobre simulacije(morda se čez čas pridruži še kakšna SIMBIN-ova), ki so vsaj v nečem boljše od konkurence in ki se lahko splošno gledano enakomerno kosajo. In to je lahko samo dobro. Nekdo, ki mu organizirano tekmovanje in lige pomenijo največ, bo izbral iRacing. Nekdo ki ima rad fleksibilnost premnogih natavitev, dinamiko in najboljši FFB bo izbral rF2. Ta trenutek je tako, da se mi zdi, da rF fizikalni model "bolje" simulira sile, ki bi jih naj občutil voznik, zato dobimo veliko informacij preko FFB(kar seveda z vidika resničnega dirkanja ni čisto pravilno, je pa kot neko nadomestilo za to, ker mi na stolu ne čutimo teh sil). In zato se mi zdi, da tudi avtomobile z veliko aerodinamičnega efekta(predvsem enosedežnike) bolje simulira v nekem pogledu kot AC. No zgodba se popolnoma obrne(vsaj meni se tako zdi), ko pridemo do GT in cestnih avtomobilov, kjer je bolj pomembno to, kako uspešno so implementirali ta mehanski kontak z cestiščem in prenos težišča. Predvsem pa kako verno to deluje. AC FBB bi naj simuliral "samo" sile na volanu, ki jih pridobi samo z gum, podvozja in vsega kar se tiče kontakta vozila z cestiščem, kar pa je z vidika resničnega FFB pravilno. Morda zaradi tega manj dinamike, po drugi strani pa večja točnost in preciznost. AC nima konkurence ta trenutek v tem segmentu(moje mnenje). In komur je to najpomembnejša stvar, zraven grafike(ja večina ne bo priznala :)), bo torej izbral AC. 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...