Skoči na vsebino

Splošna debata


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 2,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No če lahko bi se malo pohvalu, in sicer (že zgoraj na sliki je) je bil moj skin med 20 izbranimi za mod Radical SR3 sicer so pri Studio 397 nekaj pacali z barvami, tako da je dejansko malo drugače iz

No, da poskusim, vsaj malo demantirati vse komentarje uporabnikov, ki igre niso niti preizkusili... Grafika: Ja grafika je taka kot je.. Meni osebno je všeč, če imaš vse vklopljeno, hdr, veter, izp

Posted Images

Odvisno od serverja. Na našem imamo le Porsche 911 RSR iz endurance packa, torej potrebuješ le tega. Avto lahko kupiš posamično na steamu - €5 ali v packu za €15.

Server: Troyan Donut Automotive

pass: troyan123

Proga: Interlagos

edit: Sicer pa rF2 zahteva, da imaš vso vsebino iz serverja. Torej, če je na serverju cel endurance pack, potem potrebuješ komplet pack ipd.

Uredil - 57X
Link to post

Iz glave.. USF 2000, McLaren M23, McLaren MP4/8, McLaren MP4/13, Brabham BT20 in BT44B, March 761.

Vintage content se splača testirat na starem Spa Franconchamps (Belgium v špilu), Longford je fajn, lahko tudi stara Monza z ovalom (Brianza v špilu).

Od modernih je prog je nazadnje izšla Botniaring, par dni nazaj pa je na workshop priromala kar lično izdelana Autopolis. Potestiral danes zjutraj in je super z GTE avti. Torej bo dobra tud za USF 2000.

Za kaj bolj popularnega pa bo treba mal denarnco odpret :) Oh wait.. mam idejo.. i'll drop a PM ;)

  • Upvote 2
  • Thanks 1
Link to post

Včerajšnje izkušnje.

Kupil in namestil. Subscribal na nekaj contenta v Workshopu, downloadal nekaj contenta in ga namestil v ustrezno mapo na disku. Pogooglal priporočene nastavitve za T500 RS (uporabil ta dva predloga: rf2 Forum, RaceDepartment). Zagnal rF2 in potem čakal kar precej časa, da se je ves content zdownloadal. Očitno ob prvi namestitvi samo osnovo prenese, ves content pa potem ob prvem zagonu špila. Ko je vse preneslo, je potrebno počakat, da se še vse instalira.

Najprej se odpre Launcher, v katerem se hitro znajdeš. Poženem singleplayer, v malo predelanem rF 1 meniju izberem avto, progo in se odpravim na pisto. 

Seveda mi v prvo ni delal niti volan, niti pedala. Reboot kompa rešil zadevo. V drugo gre rado :) Peljal par krogov z USF in moram rečt, da je filing kar kul. Lepo se čuti understeer kot v pravem avtu (govorim za svojega, ne vem kako je v dirkalnikih), ko volan kar naenkrat rata mehak. Lepo čutiš kdaj tudi zadek izgubi oprijem in ga zelo lahko loviš. Da bi bil nad čim drugim kaj impresioniran pri FFB, moram rečt, da nisem. Pozabil sem že na kateri progi sem bil, samo nekih grbin nisem čutil, razen ko sem zapeljal na kakšen robnik. Ko sem zapeljal na travo, je bil volan čisto mrtev, kot da se peljem po linoleju. EDIT: Sem šel pogledat - Botniaring.

Potem sem Forda GT zapeljal na Autopolis. Pri Fordu tega občutka pri understeeru ni, tako da nisem bil čisto prepričan kdaj je understeer oz. kdaj mi blokirajo prednja kolesa pri zaviranju - razen ko sem seveda bremzal in hkrati zavil pa ugotovil, da se nič ne dogaja z avtom in gre samo naravnost. 

Ko gledam na YT se mi zdi, da je grafika dosti boljša kot pri meni. Vse sem nastavil na Ultra/High. Asfalt je monoton, okolica še vedno iz rF 1. Da o zvoku ne govorim, ki je zelo ... slab. Prehodi so zelo slišni, da ne govorim o zvoku pri prestavljanju v Fordu GT. Tako kot je občutek na volanu izginil, ko sem zapeljal na travo, je izginil tudi zvok - ko sem pripeljal nazaj na asfalt pa se je tudi zvok vrnil. 

Za prvi dan kar malo razočaran.

Danes sem poskusil še enkrat. Odločil sem se da odpeljem par krogov na progi, ki jo poznam, saj sem se na Autopolisom in Botniaringu bolj boril s progo kot pa užival v vožnji.

Peljal sem nekaj krogov na LimeRock Parku in po parih krogih dejansko začel uživat v Fordu GT. Sicer še vedno nisem čisto prepričan kdaj in kaj se začne kaj dogajat na sprednjem koncu, a avtu lepo odnaša zadek in zelo lepo se ga da krmarit s stopalko za gas. Moram rečt, da sem kar užival, občutek je bil zelo podoben občutku, ko sem nekaj mesecev nazaj peljal Mazdo MX5 v AC, ko sem testiral katere proge bi bile fajn za prvenstvo - tudi tam je avto zelo fajn peljat, zadek lepo odnaša, veliko narediš s plinom.

Nikakor pa se ne morem znebit občutka, da je rF2 en tak nebrušen diamant, ki ima velik potencial, a bo treba še precej truda vložit, da bo to res pravi diamant. Kot prvo bojo morali razvijalci še marsikaj poštimat, kot drugo pa bom moral sam vložiti več časa in sprobati še kakšno kombinacijo dirkalnikov in pist, saj zmoddani dirkalniki na mod progah najbrž ne pokažejo vsega kar je rF2 zmožen.

Link to post

Moj kamenček tule. Se bojim, da so kvalitetne stvari za plačati. Endurance pack, GT3 pack....

Tudi proge (Sebring...)...

Modanega contenta je ogromno, kvaliteta je pa zelo različna. Seveda se najde tudi veliko dobrega.

Rf2 launcher pripravljajo na novo, grafika pa se s polžjo brzino tudi izbolšuje.

Pred vsem občutek, da si v avtu, mi je od vseh iger tu najboljši. Verjetno ffb...Edino iR Nascar to prekaša (ne pa tudi road). Ne me vprašat zakaj.

To zimo sem malo road sceno pokukal in mi rf2 kar se tiče testiranj, priprave taktike, klikanja po setupu, multiplayer možnosti (tranzicija dan/noč oziroma nočna dirka, vreme na serverju polinkano z resničnim vremenom ipd.) najbolj sede.

Je kar nekaj lig na različnih portalih. Npr. na simracing GP uporabljajo free content, ki je, kot sem rekel, lahko precej različne kvalitete. Na atlantic motosport se uradni gt3 fura, na Simracing United pa URD gte mod.

Torej se komot kaj najde za furat. Free ali pa plačljivo. Na Racedepartment se tudi da kaj potestirat.

Kar nekaj "naših" je v VEC, bi znali tudi kaj svetovati...

Je seveda nekaj cvetk. Npr. Interlagos danes smo imeli forcano lepo vreme, saj verzija proge nima rain layota.

Ko nekdo zapusti server med dirko, lahko za kako sec freezne...

@B_U_R_I, upam, da je kaj koristnega...[Joj].

Uredil - mancSLO
Link to post

Ja, saj nisem hotel kritizirati tvoj post, ampak povedati svoje mnenje in trenutne občutke.

Ker si mi ti dostikrat pomagal pri serverjih ipd. (brez Matjaža nebi bilo mancslo serverjev[ok]), sem hotel nekako vrniti uslugo, zato sem napisal, da če ti kaj prav pride, ko probavaš rf2.

Še tole bi dodal. Če bi v AC npr. prišlo do takega kontakta, bi se odbila eden od drugega precej na hard (biljard style). To se mi zdi bolj realno:

 

Uredil - mancSLO
Link to post

Kaj veliko ni za dodat k Matjaževemu postu. Z zelo podobnimi občutki sem se srečeval tud sam. Predvsem kar se  občutka zaviranja/blokiranja koles tiče. Zelo zelo medlo/prefinjeno deluje, sam si pomagam tud z zvokom gum. Zelo kmalu sem si omislil Nixim brake mod, ker mi trail braking nikakor ni zlaufal. Redko imamo brake bias nastavljen tako, da blokirajo prednje gume. Če že, boljše, da zadnje. Po dobrem letu dirkanja se sedaj zelo redko kadi izpod koles pri zaviranju. ABS je druga zgodba.. to pa ima AC neprimerno boljše rešeno.

@B_U_R_I nekaj grafičnih nastavitev imaš tudi v launcherju
videosett.jpg.3bc74e36b46b17b1cdefc7520d6a7432.jpg
Kar se tiče FFB, ne se bati dvignit car spec.  FFB nad 1. Smoothing tud lahko spustiš in potem malo probaš. To so zelo osebne preference. Jaz imam v contorols settingih recimo wheel rotation za našega Porša nastavljen na 510 ker mi default (540) ne ustreza. Imam tendenco po minimalnem premikanju volana - imam malce neroden položaj rok v cockpitu, zato težje rotiram volan. Teh 30 stopinj manj (+ car spec FFB na 1.26) mi omogoči, da čutim slip angle ravno nekje na 90% max odklona rok, ki mi še ustreza.

Kot sta z Marjanom ugotovila in, kot tudi sam že vseskozi ponavljam. Zadnji standard, ki ga dosega rF2 = Sebring + Enurance pack. GT3 pack je še nekako zraven, pa tile zadnji mkvarni, potem pa zazeva prepad. Relativno lepa je Suzuka (Matsusaka), ki je iz 3rd party mod-a prešla v official content. Watkins Glen je baje tud kr ok - Workshop
rFactor2 je ongoing development software in verjetno se bo ta trend nadaljeval še vsaj 3-4 leta. Vsak nov izdelek bo neka nadgradnja prejšnih. Prihajajoči laserscaned Nordschleife bo npr. prva proga, ki bo komplet (tudi asfalt) izdelana s temi novimi shaderji in materiali, ki so jih S397 nedavno predstavili. Upam, da bo asfalt izgledal bolj alive, ker sedaj (razen na Sebringu) je povsod bolj meh. Čeprav potem, ko se navozi guma, vseeno izgleda malo bolj dinamično. Vsekakor za singleplayer priporočam daljšo časovno nastavitev practice session-a. Jaz imam 2h. Potem vedno najprej spustim na progo AI-je. da navozijo gumo in se "naučijo" linij in hitrih krogov. Seveda se tu poslužim funkcije accelerated time (ctrl+x). Pridružim se jim šele po eni uri - dobrih 10 min v RL. Navoženo gumo je možno tudi shraniti (save real road) in jo potem po želji uporabljati kot osnovo. Večina prog pa ima že v osnovi več presetov za real road.

rrpreset.jpg

Zelo priporočljivo je pred/med vožnjo preveriti stanje pomagal. Namreč tipka Esc in F1 sta zelo blizu ena drugi in včasih nevede pritisnemo F1 namesto Esc, kar vklopi steering help funkcijo, kar povsem zmede uporabnika. Nemalokrat smo reševali "weird FFB problem" in potem ugotovili, da gre za motnjo steering help pomagala :D

rf2aids.thumb.jpg.1c1a7f8a1492f489825a185ae86a6944.jpg

Uredil - 57X
Link to post
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...