Skoči na vsebino

Splošna debata


mAxL

Recommended Posts

Imamo jutri 90 min. Montreal s Camaroti pa bom poročal, če se res kaj blešči? Na štartu nas bo okoli 30. Bom dx11 šibal pa bomo videli. Zadnjič se ni.

Uredil - mancSLO
Link to post
  • Odgovori 2,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No če lahko bi se malo pohvalu, in sicer (že zgoraj na sliki je) je bil moj skin med 20 izbranimi za mod Radical SR3 sicer so pri Studio 397 nekaj pacali z barvami, tako da je dejansko malo drugače iz

No, da poskusim, vsaj malo demantirati vse komentarje uporabnikov, ki igre niso niti preizkusili... Grafika: Ja grafika je taka kot je.. Meni osebno je všeč, če imaš vse vklopljeno, hdr, veter, izp

Posted Images

On 5/16/2017 at 5:49 PM, mancSLO said:

Ah @57X še včeraj si rf2 fural pa AC si že skoraj brisal, tako da ne vem, kaj takšno travmiranje, ko se mi je AMS sesul trikrat v pol ure. Se pač je in tu smo, da poiščemo rešitve.

Al kaj?

Dej ne deli se norca Marjan!!! :lol: URD?? Macau?? Da ne govorim o flat6, ko sploh na server nisem prišel..

Vse kar sem do sedaj sprobal je bilo krepko pod povprečjem sprejemljivih FPS. Tako zelo, da niti ne rabiš gledat kolk FPS-jev je, ker se iz Lune vidi, da stvar ni ok. Zato pa tudi je v beta različici. Lahko oklestim grafične nastavitve oz par ur prebiram forume, da pogruntam optimalne za mojo konfiguracijo - do naslednjega updejta. Ampak potem ne moremo govort o obči uporabnosti igre. Ne pozabit, da večina pričakuje delovanje "out of the box" in tole kar bi jih pričakalo na rF2, to vsekakor ni. Že tako ali tako je špil ful bolj kompleksen kot AC, zato ima slednja tudi tako popularnost med maso povprečnežev, ki jim ni mar za detajle, ki jih midva (in še marsikdo, seveda) kot entuziasta tako zelo ceniva.

Moj namen je le podajanje realnih informacij, kot jih sam doživljam. Nikakor ne rušenje česarkoli, preden me spet potisnete v kak predal. Verjetno sem tle gor prvi v vrsti, ki si želi pravih endurance veselic (6h, 12h, 24h), ampak trenutno ne moremo s takim softverom operirat, če ni pluginov. Edino na DX9, ampak ta pa zate in ostale ni več sprejemljiv. In ni res, da na DX9 tiste grde "user join/leave server" freeze povzroča TrackMap plugin. To si si ti izmislu, alpa si na SRCA v temi Suzuka mal narobe razumel debato, ki sicer nakazuje na to možnost, še zdaleč pa ni nič uradno potrjeno s strani Studio397.

Js sm kupu ekstra kišto za server poganjat, da zagotovim 24/7 delovanje. Za AMS in za rF2, to veš Marjan. Tudi Tomaž je obljubil uradni 24/7 server za rF2, kar me izredno navdušuje. Moj content bo seveda tako ekscentričen, da si serverja vsekakor ne bosta v napoto. Ampak trenutno nima smisla promovirat/organizirat eventov, ker bi mnoge odvrnilo, v to sem prepričan.
Če je Glavaču prekipel takrat, kako bi mu šele sedaj ;) Patience my dear children, patience :D

kjvtdgv.jpg

iJzl1x0.jpg

Link to post

Super, da si obudil rf2 in kišto si tudi kupil za serverje. [ok]

Zgoraj sem omenil, da imamo danes 90 min. Montreal z Camaro GT3.

Po včerajšnhem updatu so zadeve še nekoliko boljše. Nekaj izrisavanja je še vedno, kot omenja Gašper, bleščanje je pa vsaj pri meni v mejah pričakovanega (sonce, kaka tabla ipd.). Bilo nas je 25 in ni bilo na dx11 nobenega zatikanja. Osnovni HUD mi je zadoščal, da sem po 90 minutah v cilj "prišlepal" 6l goriva. Sede mi fbb in vzdušje nasploh. Itak pa pri vsaki igri kaj moti.

Tako da jaz bom kar fural tole, pa sodeloval pri debatah o raznih rešitvah, pa čeprav skoraj vse narobe razumem. 

Še tle moram tole pokazat, pa naj bo kar hoče:

 

Link to post

Nekako ne štekam logike postavitve serverja. OK. Naredim nek package, zaženem server in kdor ima content pride gor, kdor pa ne pa ne. Ampak očitno ni tako. Včasih se lahko connectate gor, včasih pa ne. Nekako bi moral polinkati content, tako da bi se manjkajoči vsakemu namestil, če ga nima. Našel sem nek getMod. Pri  AC so tu zadeve enostavnejše.

Upam, da bo z novim user interface kaj enostavnejše:

 

Uredil - mancSLO
Link to post

Danes sem se malo igral z nastavitvijo preklapljanja med progami in nastavitvijo, da vam avtomatsko naloži content, ki je določen na serverju. Nič ustrašit:P.

USF2000, Oulton Park in Barber Motosport.

Prosil bi, če lahko kdo stestira, če deluje. Progo spremenite preko voutinga/next circuit...

Uredil - mancSLO
Link to post

Men dela, sem se odpeljal ven iz boksov brez problema [ok]

Evo, še enudracers mod je updatan na dx11. Marjan poožen :)

EnduRacers Endurance Series Mod V1.50

enduracers-endurance-series-v1-50-dx11-2-jpg.191973

Now it is truly epic... the EnduRacers modding team have released an updated version of the Endurance Series modification for rFactor 2, adding new physics values and DX11 compatibility.

Coming about following the recent rFactor 2 DX11 build release, EnduRacers and the Gentlemen Modding Team have been hard at working bringing a number of improvements to the already impressive endurance mod for rFactor 2. Benefitting from all the visual goodies available in rFactor 2 now DX11 has been made public, the mod team have also taken the opportunity to take a second pass at the base physics of the vehicles. With adjustments made to the inertia of the cars and a new baseline setup added the driving experience found within the mod, across all cars, has altered substantially since first release.

Now with a more solid experience felt behind the wheel, and with a more "planted" front end and direction change, these cars feel considerably different than prior to the update (and all the better for it in my opinion).

enduracers-endurance-series-v1-50-dx11-4-jpg.191975

The mod is used by our premier racing series, the RDLMS by Vesaro, and the league organisers will be taking advantage of the new build and updating to RDLMS car pack to match version 1.50. More on that will be posted to the front page in due course.

The new public build of the Endurance Series mod is available to download and play right now.

V1.50 Change Log:

  • Graphics : Updated bodywork shader to match DX11 update.
  • Graphics : Updated dashboard display devices shader to match DX11 update.
  • Physics : Corrected values of all cars inertia.
  • Physics : Updated defaut setup on all cars.
  • Physics : FFB Upgrades, removed.

Notes from the authors:

EnduRacers Modding Team & Gentlemen Racers are pleased to provide to you the Endurance Series rF2 build 1.50 ! After the recent update of rFactor 2 to the DX11 technology, driver by the new dev team Studio 397, it was necessary to update the mod, specially on the graphic side, in order to enjoy the best possible experience and allow the MOD to take benefits of it. We have updated the bodywork shaders, rims shaders, and cockpit displays (rpm leds or motec devices) shaders.

The team used this opportunity to add in this build a physic update for all the cars, correcting the inertia value. This modification has driven an update of all cars default setups, so please be careful with your current setups before making some feedbacks.

Don't forget to read carefully the instructions to install and setup correctly the mod. Be careful, the mod is big, reaching more than 3Gb now.

rFactor 2 is a racing simulation exclusive to PC. You can purchase the game directly from Steam with immediate effect. The EnduRacers V1.50 Endurance Series mod is available to download via the Steam Workshop.

enduracers-endurance-series-v1-50-dx11-1-jpg.191972

enduracers-endurance-series-v1-50-dx11-3-jpg.191974

enduracers-endurance-series-v1-50-dx11-5-jpg.191976

enduracers-endurance-series-v1-50-dx11-6-jpg.191977

Vir: RACEDEPARTMENT

Uredil - 57X
Link to post

Dizel Race Team ma kak zic ali pa še dva prosto tule. Končni cilj naj bi bile 6/12/24h dirke. Je pa sistem na portalu tako zastavljen, da se je potrebno skozi nižja prvenstva malo pokazati (najprej SRCA). Torej hitrost pred vsem pa zanesljivost in kultura dirkanja. (code 80 rules :P)

Več na ZS.

Uredil - mancSLO
Link to post
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...