markop 702 Napisano May 9, 2017 Share Napisano May 9, 2017 Ravno sme hotel še jaz probat na tvoj server pa je neki updejt. Bom kasneje probal. Marjan, daj probi server z USF2000 in OutlonPark ali MidOhio. Sej težim vem.... Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano May 9, 2017 Share Napisano May 9, 2017 Evo, samo če je oridžinale... Citiraj Link to post
markop 702 Napisano May 9, 2017 Share Napisano May 9, 2017 USF2000 je prov od ISI. Bolj kot tako ne gre. Mid-Ohio in pa Outlon sta pa oba od VirtuaLM in sta preko workshopa. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano May 9, 2017 Share Napisano May 9, 2017 (urejeno) Kako s kliče server, ne vidim nič "slo". Dela. Super kombinacija. Dober mod in lepa proga. Osebno mi paše verzija celone proge. Uredil May 9, 2017 - markop Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano May 9, 2017 Share Napisano May 9, 2017 Je zdej international. Torej server dela, ne vem pa če vam content, če ga nimate, avtomatsko naloži. Ga je treba če ne iz workshopa namestiti. Citiraj Link to post
markop 702 Napisano May 10, 2017 Share Napisano May 10, 2017 Dejte mi neki razložit. A jaz prav razumem, da niso vsi modi konvertirani v Dx11 ? Delujejo vse proge in vis avti, ampak, če jaz prav razumem tisti od ISI naj bi bili dx11 in imeli nekaj več ? @kimikaze veš ti kej več povedat ? Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano May 10, 2017 Share Napisano May 10, 2017 (urejeno) Ja, točno. Nekaj modov iz dx9 dela normalno, vendar večina jih je potrebnih nadgradnje. Najbolj očiten problem contenta, ki ni prilagojen na dx11 so anomalije blooma Lahko se tudi zgodi, da se kateri mod sploh ne more naložit in vrže ven error in zapre igro. Torej načrt s397 je trenutno da sproti, vsak teden čimprej nadgradijo še preostali originalni content. Čeprav sem slišal, da se lahko zgodi, da bodo kakšnega, ki je nerelevanten izpustili. Recimo tisti božičkov kombi. Avti in proge od ISI/s397, ki so že nadgrajeni pa nimajo nič nekaj več. So le prilagojeni, da bloom, albedo maps, refleksije in ostali parametri DX11 knjižice delujejo normalno. Rahlo nadgradnjo fizike(sprememba določenih parametrov), je trenutno doživel le mod "Honda civic" ampak nič drastičnega. Je pa drugače plan, da najprej vse mode grafično prilagodijo za dx11, potem pa kakor hitro bo na voljo za posamezen avto, naj bi nadgradili še fizikalno kodo. Originalni avti in proge, ki so že prilagojeni: http://steamcommunity.com/id/studio-397/myworkshopfiles/?p=1 Uredil May 10, 2017 - kimikaze 1 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano May 10, 2017 Share Napisano May 10, 2017 Hvala. Zdaj mi je jasno zakaj recimo na outlon park nekater delčki ograje močno svetijo. Kaj pa pravijo ostali modderji ? Bodo sledili ? Na splošno kakšen je ISI plan s stezami ? Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano May 10, 2017 Share Napisano May 10, 2017 beta na beto na betodx11, pol na betadx11stable, blablablaaaaa ,... to je še ena igra, ki ne bo nikoli dokončana, isto kot RRRE. Vse nekaj na pol, potem pa popravljat 5-10 let. Očitno edini možni način izdajanja špilov, če nisi polhn dnarja. Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano May 10, 2017 Share Napisano May 10, 2017 To je težko točno napovedat. Nekako se pričakuje, da tisti resni moderji z originalnim contentom in tisti, ki so vložili precej truda, bodo to prej ko slej storili.. Bolj je vprašanje tistega contenta, ki je bil na hitro konvertan, ampak tisti content ponavadi tako ni bil nekaj kar ne bi mogli pogrešati. Kot sem že omenil ISI/s397 plan je, da nadgradijo večino svojega originalnega apertoarja, tukaj tako ni bilo nikoli nobene debate če bi ali ne bi, saj bi v slednjem primeru to bilo nekaj zelo čudnega Še vedno pa razmišljajo, kaj bi storili z contentom ki je 3PA(third party affiliate). Torej z modi, kateri so bili ustvarjeni od moderske scene in katerim je bil takrat ISI kot "supervisor" z svojo tehnično pomočjo. S397 bo verjetno te mode, ki jih je kar nekaj, prepustil kar originalnim kreatorjem in bo od njih odvisno. Sicer pa verjamem, da se bi lahko slej ko prej našel nekdo, ki bo vse te 3PA mode prilagodil dx11, četudi originalni avtorji tega ne bodo storili. 2 Citiraj Link to post
kimikaze 342 Napisano May 10, 2017 Share Napisano May 10, 2017 Pek, to je pač model, ki ga sedaj gojijo bolj ali manj vsi studiji in je nekako res, da večino življenja produkt preživi kot beta in to ni ravno nekaj kar bi se lahko veselili. Po drugi strani pa je treba razumeti, da so današnji produkti na ravni zahtevnosti, ki si je takrat, ko so igre še izdajali, kot končen izdelek, niti zamisliti niso mogli. Dodamo še odprto modersko sceno, internetno infrastrukturo, nešteto konfiguracij strojne opreme in ni pogojev, da narediš končen izdelek, razen če ga peglaš 10 let in za to porabiš nenormalne količine denarja, kar pa je znova nemogoče zaradi odprte platforme. Moramo tudi razumeti,da če so včasih, da so igro zglancali do končnega produkta rabili recimo 100 internih testerjev, potem bi jih danes glede na zahtevnost, razvejanost računalniške tehnologije, potrebovali vsaj 5000-10000 tisoč, če bi hoteli igro plasirati, kot končen produkt. To si ne morejo privoščiti niti največji studiji, zato jim z trenutnim modelom pride prav, da to prepustijo uporabnikom. Za njih odlično, za nas pač malo manj. 4 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano May 10, 2017 Share Napisano May 10, 2017 Pride včasih mal na knap: 5 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano May 11, 2017 Share Napisano May 11, 2017 Content Updates Summary (all content now updated to DX11 standards)Tracks AtlantaMP 2014 Indianapolis 2013 Malaysia 2007 MillsMetro 2011 Mores 2013 Nola Motorsports Park 2016 Palm Beach 2012 Portugal 2009 Silverstone 2012 TobanRP 2016 Cars AC Cobra 427SC 1967 Chevrolet Camaro GT3 2012 Corvette C6R GT2 2009 Honda Civic BTCC 2013* Howston G4 1968 Howston G6 1968 Indycar Dallara DW12 2014 Kart Cup Nissan GT500 2013 StockCar 2015 USF2000 2016 * the Honda Civic BTCC has also received some minor amendments alongside the DX11 update. Changelog can be read below: Minor Inertia Tweak Add latest AI variables. Reduced cooling (overheating) effect when in the slipstream of another car. “ModelWheelsIncludeAllTireMass” Fix. Updated all other variables. (Slightly more accurate bumpstop travel, SpringAux, Engine Starting temps, etc) Minor tyre tweaks (mostly added newer wet weather params). Citiraj Link to post
markop 702 Napisano May 11, 2017 Share Napisano May 11, 2017 (urejeno) O tem sem zadnjič govoril. Ali je tire model po dežju čisto zgrešen ali pa je nek bug. Skratka, s slick se da po dežju (precej) hitreje kot AI na 100% z dežnimi: Uredil May 11, 2017 - markop Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.