Skoči na vsebino

Splošna debata


mAxL

Recommended Posts

  • Odgovori 2,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

No če lahko bi se malo pohvalu, in sicer (že zgoraj na sliki je) je bil moj skin med 20 izbranimi za mod Radical SR3 sicer so pri Studio 397 nekaj pacali z barvami, tako da je dejansko malo drugače iz

No, da poskusim, vsaj malo demantirati vse komentarje uporabnikov, ki igre niso niti preizkusili... Grafika: Ja grafika je taka kot je.. Meni osebno je všeč, če imaš vse vklopljeno, hdr, veter, izp

Posted Images

Dež "ala" IR bo veliko več kot zmanjšati grip. Zato tudi kasnijo.  Nekaj iztočnic, kij jih skušajo uresničit in bi jih morala imeti vsake sim ki skuša simulirat dež:

1) Dinamično nabiranje vode, ki je odvisno od dežja in od avtov kjer vozijo.

2) Luže glede na laser scan (luknje in grbine) proge. Lužo lahko avto tudi izprazni, če jo povozi.

3) Dinamično sušenje glede na linijo in to ne idealno, temveč dejansko (!!!) tam kjer avti dejansko vozijo. Dinamično sušenje glede na veter in morebitno sonce, ki pokuka izza oblakov.

4) Dinamičen rendering scene glede na oblačnost.

5) Model gum za dež in vsa vmesna stanja.

6) Aerodinamika v povezavi z dežjem. IR je edini, ki najema zunanjo firmo za simulacijo aerodinamike (https://www.totalsim.us/)

7) Mast in voda na šipi.

Upam, da ne bodo čakali, da izpolnejo vseh 7 (ali več točk) preden izdajo dež. Tudi DIRT bo pri IR poseben, saj se bo podlaga spreminjala in se bodo delali kanali.

 

Link to post

js mislim, da so vsi naslednji projekti velikih igralcev v simracing industriji nekako v smeri, kot jo je opisal Marko za IR. Reiza ima v igri nek projekt z delovnim naslovom Reiza 2017, ISI dela "not rF3", Kunos tud verjetno planira, ni pa nujno, da bo simulacija dirkanja z avti, vsaj tako Stefano navaja v nekem vblogu.

Link to post

Včeraj zvečer sem se malo bolj podil po Outlon Park. Najprej z flat6 in nato Clio Cup. Ne vem, nekako lahko je vozit avte. Sploh tega Porschea. Iz AC in IR sem vajen, da je to delikatna dama, ki se hitro užali. v rF2 pa je pustila marsikaj brez posledic :) 

Vseeno sem se odločil za refound. Poklikam na steam in čez cca 2 uri dobim mail:

We are unable to refund this purchase to your PayPal at this time. Your playtime of an included product exceeds 2 hours (our refund policy maximum).

rFactor 2 - Playtime: 22 hours 2 minutes

22 ur ? Ja pa ja. Toliko časa je bil rf2 louncher mogoče vžgan. No, pa sem trajni lastnik rF2. Kdaj bo liga že ? :)

Uredil - markop
Link to post
Pred eno uro, markop je napisal:

 

We are unable to refund this purchase to your PayPal at this time. Your playtime of an included product exceeds 2 hours (our refund policy maximum).

rFactor 2 - Playtime: 22 hours 2 minutes

 

Ta tekst sem pa nekje že videl [Jaoo]...

Link to post

no, sej če si pa v resnici vozil manj kot dve uri, pol pa nisi prav velik testiral. FFB si kaj nastavljal? display settings? 3rd party HUD display si si naložil? Endurance mod UI maš? Telemetrijo? Aplikacijo za prikaz mape med vožnjo? Si sprobal prehode dež/sonce/noč/dan? kako se gume obrabljajo? AI te je že divebombal?

sej kritike so kul, sam naj bodo vsaj kredibilne in argumentirane.. :roll:

Link to post

Gašper, saj vse držiš kar piše. Jaz sem vozil ene 4~5 ur vsega skupaj. Jasno, vsega tega, kar praviš nisem uspel probat, po drugi strani niti ni bil namen. Bolj sem se osredotočil na Lime Rock in Outlon Park ter kako se avti vozijo. Bolj sem hotel feeling dobit kot zait v tehnikalijo. In na podlagi tega sem se odločil za refound, ker se mi je zdelo, da flat6 kar nekam prelahko obvladam. To naj bi bil kar delikaten avto, prensel je pa malodane vse. Recimo Lodge Corner je v IR ful težek ovinek, ker je na slemenu in ni nikakršne kompresije, posledično gripa iz nikoder. V rF2 pa sem lahko pošteno pripi*dil v ovinek in iz izhoda "slam" po gasu pa me je avto še kar ubogal.

Dež sem probal zanimivo, vendar ne vem kako realno. V Lime Rock je AI šel v bokse menjat gume, ker je začelo deževet, jaz sem dirko končal z slick gumami brez težav.

Tudi FR3.5 sem probal. Primerjava z AC je očitna. V AC je to kar brutalna zadeva, v rF2 pa se zdi podhranjena in dosti bolje easy za vozit.

Ampak, nič hudega rF2 ima potencial. Vzel sem ga bolj v slučaju da je res ta fizika super. Z refound sem ga mislil zamenjat za AC Porsche season pack. Nič ne de. Občasno ga bom zagnal in čakal na nove čase. AI je dober za zabavo. Zna bit kar agresiven. Zapira linije recimo. Morem pa še odkrit vse te mode in dodatke. Kar kompleksno in ni tako "out of the box", kot pri IR recimo, kjer je vse zaprto.

Bom probal tele mode, ki jih navajaš. Svetuješ še kakšne dobre proge ?

 

Uredil - markop
Link to post

Marko, js sm ti želel samo orisat, da si prvo streljal in šele za tem vprašal :) Pa zmotl me je, ker si nam hotu prodat foro, da so te naplahtali za refound, po sistemu "in-game" "played", sam sebi pa pripisal naivnost. Če je kdo naiven, je to tisti, ki je vzel tvojo in Glavačevo kritiko za verodostojno ;)

Marjan bi se kmal nasankal pri AMS, ko je verjel Selčanovemu zapisu, da je sicer fajn za vozit, ampak, da ne bi rad oslepel, zarad slabega izgleda. Naj Marjan sam pove, za koliko bi bil prikrajšan, če bi naivno verjel takim puhlicam. Pa naj še pove, kolk časa sva skupaj porabila, da sva vse nastavila in kolk časa bi trajalo, da bi on vse to sam nastavil. Vprašanje, če bi sploh šel brat Users Manual na steam? Ker je haklc v grafičnih nastavitvah in je treba nastavit točno po navodilih, sicer se vse zatika in tud izgleda zelo neprijetno.

Hočem povedat, da si je treba vzet čas za te stvari in ne streljat na slepo. Recimo, če bi js kot novopečeni lastnik AC, po prvem zagonu izbral kombinacijo Kajmak GT4 in Monza, bi tud sam refound stisnu. Probajte mogoče dirko s  Porsche 917k na Brands Hatch GP al pa na Bathurst, pa vam bo jasno, zakaj se bom tud sam vedno rad vračal v AC, kljub manjkom, ki jih premore.

Čudi pa me, da si v rf2 pričakoval take standarde, kot jih navajaš. Glede na to, da opažam, da prebereš mnogo gradiva na simracing temo, bi moral nekako vedet, kaj te čaka ob zagonu rF2. Osebno sem, po prebranem v zadnjih letih, pričakoval celo nekaj manj. Zato sem tud kupil šele sedaj, ko so sprostili MP in spustili ceno na res minimum. Ne spomnem se kdo, ampak nekdo je enkrat med podobno diskusijo omenil, da mu je pri igrah pomembno razmerje fun (na časovno enoto) / vloženi denar.

Za ta dnar, bo to razmerje zelo kmalu višje pri rF2, kot pri AC. Če se bomo še naprej s sesalci vozil, bo to še toliko prej. 

Link to post

Ljudje pač nekaj pričakujemo/ želimo od izdelka. Glede rf2 sem tudi sam Markotu predlagal, naj ne kupi, ampak naj raje proba demo. Bilo je prepozno. Pri meni je vse to v luči tega, da zraven iR Nascarja in AC ne rabim še dveh novih iger in sem izbiral med rf2 in AMS.  Automobilista bolj sede. Pač večji "fun" efekt z manj klikanja. Sem pa zadnjič za eno križanko T-shirt zadel :shock:, tako da bom rf2 že prebolel.

Tiste grafične nastavitve za AMS (NVIDIA lastniki) bi kasneje tudi sam poštimal (saj ne neham kar tako), ampak bi bil prvi vtis verjetno zelo slab. Še z vsemi navodili zadeva ni nek "vau" grafično, ampak "fun" efekt je pa mega. Že dolgo časa nisem nobene igre igral tako pozno v jutro :D

Uredil - mancSLO
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...