Skoči na vsebino

Splošna debata


Recommended Posts

V entry listu določiš kater skin bo določen steamID imel. Recimo SteamID: MihaFabijan12345 bo imel skin GGF-Racing-Team_mFabijan_### 

 

Nekak tako. Točno boš mogu mal pobrskat, ker zdle iz glave ne vem ..

Link to post
Deli na drugih straneh
  • Odgovori 331
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če bi vsak nergač tule (Marjan, Benjamin, in podobni.... ) polovico svojga časa, ki ga prebije na forumu namenu dirkanju in pripravi za prvenstvo, ne bi bilo, tako velikega vsipa (ali pač, ker nekater

Zdej vas mam pa povn kufer! Noben od vas nergačev ni prispeval k boljši kvaliteti tega prvenstva z ničemer kot z jamranjem in jokanjem. Pa časovnica ni OK, damage je prehud, SLS je prehiter, SLS prema

Danes sem sprobal dirko (Imolo) z 70% poškodbenim modelom in zadeva mi je veliko bolj realistična, kot ko je vklopljen 100% model.   Hec je v tem, da pri 70% ob rahlih trkih, ki se dogajajo ob štart

 Pametno bi bilo,da vsak javi svoj ID in ga potem ta ki postavlja server vnese.

 

 

Najprej je potrebno vse skine uredit, da bodo v skladu s pravilnikom, potem bomo pobrali še Steam Community IDje. Sicer vas bo Danjel še posebej obvestil, lahko mu pa že vnaprej pošljete svoj Steam Community ID.

 

 

Steam Community ID dobite tako, da odprete Steam. Nato kliknete na svoje uporabniško ime (1). Nekaterim, se bo vrstico nižje izpisal URL do svojega profila. Iz tam skopirajte svoj ID (2). Če se ta URL samodejno ne prikaže, potem z desno miškino tipko kliknete v okno profila in izberite "Copy Page URL" (3). Ta URL skopirajte v tekstovni urejevalnik in iz njega izluščite svoj ID.

Ji1yD4f.png

 

 

Meni pa pošljite popravljene skine.

Link to post
Deli na drugih straneh
  • 2 weeks later...

 

 

 Balance adjustments on BMW Z4 GT3 performance

- Balance adjustments on Ferrari 458 GT2, Mercedes SLS GT3 and Formula Abarth fuel consumption

- Mercedes SLS GT3 Traction Control and ABS levels corrections

 

Novi update je prinesel nekaj sprememb za dirkalnike, ki jih uporabljamo v prvenstvu. Predlagam, da malo stestirate in poročate.

Link to post
Deli na drugih straneh

 

 

 

 Balance adjustments on BMW Z4 GT3 performance

- Balance adjustments on Ferrari 458 GT2, Mercedes SLS GT3 and Formula Abarth fuel consumption

- Mercedes SLS GT3 Traction Control and ABS levels corrections

 

Novi update je prinesel nekaj sprememb za dirkalnike, ki jih uporabljamo v prvenstvu. Predlagam, da malo stestirate in poročate.

 

Se mi zdi da je SLS bolj nemiren na bremzanju. 

Link to post
Deli na drugih straneh

Jap, tudi sam sem to opazil,

poleg tega imam občutek, da je bol nemiren pri pospeševanju... ampak, nekako mi ga je sicer težje, a vseeno z večjim veseljem vozit kot Z4, ki je res nevtralen ali McLarna, ki zaradi turbine res ugrizne ;)

Link to post
Deli na drugih straneh

SLS je s pravim setom pravi užitek za vozit. Ko sem šel v drugi stint (in pač zaj* vse, kar sem lahko), sem ga lahko brez vsake skrbi pritiskal do konca. Vmes je šlo tudi postrani in mogoče malo izven proge, ampak sem vsaj vedel kaj se bo z avtom dogajalo.

Na testni dirki v Monzi sem vozil default setup in mi je bilo zelo mučno, ker nikoli nisem vedel, kaj bo avto naredil.

Moram se prav zahvaliti Kurentu, da je predlagal zamenjavo avta. Tudi če bi mogoče bil z BMW hitrejši in konstantnejši, ne bi niti približno toliko užival [smoke]

Link to post
Deli na drugih straneh

Jaz si moram za drugič mal bolj nestabilen setap naredit. Nurburgring mi je delal probleme že od začetka. V imoli mam pa mal boljši filing. Pa setap mislim, da mi je tud mal bolš uspel. Bom ga pa zej zase obdržal :)

Link to post
Deli na drugih straneh

Tudi meni je skos ustrezal nurburing,pred 1.0 sedaj pa ste vidl kje sm koncal,sm skos imel 1.57.5xx case na kvalificikacijah pa 1.5s pocasnej ni blo pravega filinga,imola bo druga zgodba v to sm preprican.Na testni sm biv isto zadnji a sm v zadnih 6-8 krogih dobil 2 mesta gor,predvsem me je stala moja koncentracija.Tokrat mislim in upam da se vrnem v imoli mocnejsi,ce bo siht dovoljeval.

Link to post
Deli na drugih straneh

Jaz si moram za drugič mal bolj nestabilen setap naredit. Nurburgring mi je delal probleme že od začetka. V imoli mam pa mal boljši filing. Pa setap mislim, da mi je tud mal bolš uspel. Bom ga pa zej zase obdržal :)

 

Dej no Paps. Mi ne moremo brez tebe :D

Link to post
Deli na drugih straneh

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...