zamex23 1 242 Napisano February 25, 2015 Share Napisano February 25, 2015 Glih včeri sm se pogovarju s kolegom, da letos bom pa gledu to serijo. Škoda da so dirke tak zgodi ampak se bom potrudu da se zbudim Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano February 25, 2015 Share Napisano February 25, 2015 iz uštarije direkt pred TV 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 25, 2015 Avtor Share Napisano February 25, 2015 Jst nobene v živo ne pogledam. Ker ne mislm gledat tiste 240p kockaste slike. Počakam par ur in mam 720 ali 1080 za download Pa brez reklam. Pa pavzo. Pa nazaj previjem in še enkrat pogledam,... 1 Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano February 25, 2015 Share Napisano February 25, 2015 Maš prav Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano February 26, 2015 Share Napisano February 26, 2015 Za $39.95AU (preračunano slabih 28€) si lahko kupite Live stream vseh kvalifikacij in dirk za celo sezono. https://www.v8supercars.com.au/v8superview Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 27, 2015 Avtor Share Napisano February 27, 2015 To je že vse super in fajn, sam kaj ko je vse sred noči Q so bile 3 ure nazaj, jst pa zdle že gledam posnetek. Prej sm pa itak spal. Citiraj Link to post
Domc 214 Napisano March 3, 2015 Share Napisano March 3, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=_9e7ELS9nNY prvi del nove odaje. V part 3 je super prispevek Scota McLaughlina in njegove ekipe. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano July 12, 2015 Share Napisano July 12, 2015 Na Motors Tv dirka v živo. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 18, 2015 Avtor Share Napisano July 18, 2015 Gledam zdej to zadnjo dirko v Townsvillu in sem opazil, da večina uporablja heel&toe tehniko - torej pri downshiftih z levo nogo na sklopki, z desno bremzajo in throttle blipajo. Potem so pa nekateri, ki zavirajo z levo nogo, sklopke se ne dotikajo pri downshiftih, blipajo pa z desno nogo. Mi zna kdo razložit zakaj se sploh uporablja heel&toe? Zakaj eni stiskajo sklopko, drugi pa ne? Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano July 18, 2015 Share Napisano July 18, 2015 A pri istih avtih eni s sklopko eni pa brez? Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano July 18, 2015 Share Napisano July 18, 2015 heel&toe uporabljajo,da jim ne zasuče zadka,saj vozijo vozila na zadnji pogon in ker je toliko navora in se vsa sila z zelo veliko močjo prenese na zadnja kolesa se morajo preden menja navzdol nabiti gas,ker v nasprotnem bi te zavrtelo. Zakaj nekateri ne uporabljajo sklopke. Za to,ker lepo nabijejo gas in v pravem času prestavijo v nižjo. Temu se reče timing in še kaj več,sploh kar se tiče novih tehnologij,ki so pri menjalnikih zelo napredovali. To lahko najlažje poskusiš v AC z podobnimi dirkalniki,boš videl,da se da heel&toe narediti tudi brez sklopke,le izkušnje si moraš pridobiti. Saj vem,da ti (Murn) dobro veš kaj je Heel-and-toe,ampak po mojem te najbolj zanima kako pri hudiču to izvedejo brez sklopke,kajne?! Menda že veš,da obstaja heel&toe in Double Clutching. Kaj več o tem pa res ne vem sem ba obe tehniki sprobal v AC in heel & toe v praksi z mojim avtom,ko sem še pred leti vozil opla na zadnji pogon Skoraj sem se zaletel,ker so se mi noge zagozdile,ker je premalo placa za to kolovratenje z stopali Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 18, 2015 Avtor Share Napisano July 18, 2015 Vem kaj je heel&toe, zakaj se uporablja, kdaj se uporablja left foot braking, doubleclutching (tega v sploh več ni - razen v starejših dirkalnikih). Ni mi jasno zakaj v enakih dirkalnikih z identičnimi menjalniki nekateri uporabljajo heel&toe s sklopko, nekateri pa LFB in downshiftajo brez sklopke... Očitno je pri vseh možno menjat v nižje brez sklopke, samo mi ni jasno zakaj jo nekateri vseeno uporabljajo? Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano July 18, 2015 Share Napisano July 18, 2015 V vseh ameriških V8 dirkalnikih oz. v dirkalnikih na zadnji pogon uporabljajo te tehnike in ni izomrlo. Zakaj eni uporabljajo sklopko in nekateri ne je stvar izkušenj. Kot sem že napisal brez sklopke menjavati navzdol se da,ampak ujeti moraš prave obrate in čas ko boš prestavil navzdol,to pa je kar težko in to rata samo z izkušnjami (to je moje mnenje). Ko sem probal z V8 dirkalniki te serije v AC menjavati brez sklopke mi je včasih uspelo to brez pritiskanja sklopke,ampak res samo včasih,ker sem večkrat zamudil prave obrate,tako,da mora biti nekaj na tem. Najbolje pa se to pozna pri kobri in tam se najbolje naučiš,samo je toliko dela z H menjalnikom in sklopko,da marsikdo tega sploh ne prakticira. Da pa se tudi pri kobri to opraviti brez sklopke,ampak to je druga zgodba. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano July 18, 2015 Avtor Share Napisano July 18, 2015 Mešaš hruške in jabolka ... V8SC imajo vsi sekvenčni menjalnik. Pri sekvenčnih menjalnikih se sklopka po navadi uporablja za speljevanje in za downshifting. Za menjanje v višje prestave sklopke nihče ne uporablja. Sprašujem se torej zakaj v isti dirkaški seriji, z enakimi avtomobili npr. Holden Commodore VF iz iste ekipe - en voznik uporablja sklopko za downshift, drugi ne. Ker gre za identično "opremo", to pomeni, da bi oba lahko menjala brez sklopke. Zakaj večina uporablja sklopko? Hitrost obratov morata oba v vsakem primeru ujet in tudi jo, saj oba blipneta po gasu med prestavljanjem ... Ali je bolj smooth prestavljanje, ko še sklopko pohodi? V to sicer malo dvomim glede na onboard posnetke in hitrost prestavljanja, ki je praktično identična kot od tistega, ki sklopke ne uporablja... Je povezano kaj z vzdržljivostjo menjalnika? Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano July 18, 2015 Share Napisano July 18, 2015 Ja med drugim tudi to. Je boljše za menjalnik če navzdol prestavljaš s sklopko. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.